Ik zou wel willen reageren op meer dingen die jij en anderen zeggen, maar ik pak dit er even uit.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:26 schreef Viking84 het volgende:
Staan hier ook verhalen tussen van honden die op latere leeftijd blind zijn geworden?
Kwestie van kids niet de hond aan laten raken. Easy as shit.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:42 schreef JaapLiekefan het volgende:
wij hebben voor de rest geen dieren in huis lopen, dus dat is het probleem niet. het enige probleem is dat ze denken dat de hond een keer een kind bijt, en dat degene voor de rest van zijn leven littekens hiervan heeft... en dat dat komt omdat de hond blind is en schrikt van aanrakingen.
west land high terrier, ruim 5 jaar. en voor de rest totaal geen medische klachten, het zijn altijd die ********* ogen van hem. het litteken van het oog dat eruit is gehaald, ziet er trouwens helemaal top uit.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:44 schreef Qwea het volgende:
hoe oud is de hond trouwens? Welk ras?
oh, ja: dat kan een baby van 3 maanden idd leren! dat zal het zijn!quote:Op zondag 13 januari 2008 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kwestie van kids niet de hond aan laten raken. Easy as shit.
Jouw ouders zijn hartstikke gestoord
Een baby van 3 maanden oud loopt natuurlijk op eigen houtje naar een hondquote:Op zondag 13 januari 2008 20:06 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, ja: dat kan een baby van 3 maanden idd leren! dat zal het zijn!
Nou, ik denk toch dat een hond liever leeft dan dood is. Het is niet dat hij constante pijn heeft ofzo. Er valt best wel goed te leven als blinde hond. Ik vind het echt belachelijk dat die dierenarts en je ouders 'm willen laten inslapen, zonder het eerst geprobeerd te hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:10 schreef JaapLiekefan het volgende:
Dankje. Dat zeg ik ook altijd, maar ze zeggen dat dat onzin is en dat ik alleen aan mezelf denk en niet aan het dier zelf.
idd.. TS, heb je dat de dierenarts zelf horen zeggen? Of zeiden je ouders dat hij dat vertelde..?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik geloof er trouwens niets van dat de DA zegt dat ie dood beter af is.
Dan moet je 'm gewoon niet door vreemden laten aaien, of de hond in ell geval eerst geruststellen met je stem enzo. Alsnog denk ik dat je het altijd kan proberen. Helemaal aangezien hij nog zo jong is en het nogsteeds behoorlijk goed gaat ondanks dat hij nog maar heel weinig ziet. Het gaat wel om een honden leven..quote:Op zondag 13 januari 2008 21:21 schreef JaapLiekefan het volgende:
mijn ouders zeggen dat jullie de hond niet kennen en daardoor te gemakkelijk oordelen. zij zijn van mening dat het een onbetrouwbare/soms agressieve hond is die een gevaar kan zijn voor mensen.
die hond klom 's nachts in de box om alle speeltjes stuk te maken. was tegelijk heel jaloers, maar ook bezitterig tov mij.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:20 schreef warrel het volgende:
[..]
Een baby van 3 maanden oud loopt natuurlijk op eigen houtje naar een hond
Gewoon de hond aanlijnen en zijn omgeving, wanneer er kinderen ed. zijn, in de gaten houden.
Even realistisch, wat voor normale adviezen zijn er gegeven dan die 'zomaar even' te doen zijn? Ik vind het nogal wat... een ander huis voor de hond zoeken.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zijn daar kleine kinderen? En ik zei hutje op de hei bij wijze van. Er zijn meer dan genoeg normale adviezen gegeven. Hell, hij mocht het beest zelfs bij Qwea brengen. Maar ALLE adviezen worden snel van de hand gedaan.
Het klinkt alsof je ouders de keuze al hebben gemaakt. Wat wil je dan nog met adviezen die je hier krijgt?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:50 schreef JaapLiekefan het volgende:
dat zeg ik ook altijd. maar als ze het willen gaan proberen, dan moet er voor 250 euro weer een operatie ondergaan en daar heeft onze heeeeeeeeeel erg onder geleden (qua verwerking/nasleep enzo) .. ze willen hem die rompslomp besparen.... buiten dat: heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat een oog blind wordt door glaucoom? (kan dat woord trouwens echt niet meer horen, kutziekte)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |