Huub vroeg aan Naad hoe het bij de dokter was waarop Naad zei "leuk ".quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:20 schreef Copycat het volgende:
Hoe was wat?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:20 schreef diedirk het volgende:
Wat gaat er gebeuren met Dennis dan? ik heb gisteren niks gezien of gelezen...
Jaap heeft gisteren verteld dat hij van achter met hem moest bonden, maar gaat hem nu laten vallen .
Hoop dat Jaap hem echt eens gowed de waarheid zegt, alles en hopelijk gaan Brian en Huub er dan vol overheen
Gaat die actie van Huub en Lieke nog door wbt het golfen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
Wel erg toevallig dat Amanda precies op tijd terug is voor het golfen.
Oei.. wie is die fraaie dame in die jurk? Wat Jaap en Huub en Lieke willen gaan doen is wel het minst belangrijkstequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda en Nadia zijn terug van de 'dokter'
Huub vraagt aan Nadia: Hoe was het... Ja leuk antwoord Nadia![]()
Die zijn dus ergens anders geweest.
De dames van de jurken gaan net weer weg, Lieke heeft een prachtige jurk uitgekozen voor haar verjaardag.
[afbeelding]
Jaap wil samen met Huub en Lieke een programma maken.
Die fraaie dame heet nou Liekequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:26 schreef r.liong het volgende:
[..]
Oei.. wie is die fraaie dame in die jurk? Wat Jaap en Huub en Lieke willen gaan doen is wel het minst belangrijkste
Nope, Amanda en Brian zijn op de valreep toch samen gegaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Gaat die actie van Huub en Lieke nog door wbt het golfen?
Amanda is direct gaan golfen toen ze terugkwam dus nog even geduld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:23 schreef Copycat het volgende:
Hoe is het met Amanda's bloedkeeltje?
Alles aan dat mens is verschrikkelijk, behalve haar ogen (mits je de rest van haar hele persoon kan vergeten).quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:34 schreef Scandalous het volgende:
Nadia heeft echt een verschrikkelijke zangstem
Daaromvergeet ik ook elke keer weer dat het ook een enorme klootzak kan zijn betreffende fysiek geweld icm alcohol.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:47 schreef Clank het volgende:
Huub, Lieke en Luc zitten een melig woordspelletje te doen.
Yep Luc.. met Huub kun je lachen
Ik vind het een vreselijk ding. Die kleur alleen al is zó lelijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:19 schreef uniekhoorn het volgende:
De dames van de jurken gaan net weer weg, Lieke heeft een prachtige jurk uitgekozen voor haar verjaardag.
Als Nando een uur blijft rond 13.00 uur.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:49 schreef schatje het volgende:
Hoe laat is die training met Nando dan afgelopen?
Helaas maakt ze die op zo'n wanstaltige wijze zwart, dat ze ook lelijk worden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:46 schreef Meganog het volgende:
Alles aan dat mens is verschrikkelijk, behalve haar ogen (mits je de rest van haar hele persoon kan vergeten).
En zonder make-up zien ze er niet uit, net als bij Amanda.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas maakt ze die op zo'n wanstaltige wijze zwart, dat ze ook lelijk worden.
Jaap is klaar met de training, misschien heb je mazzel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:58 schreef akveor het volgende:
Duurt wel lang hoor.... Ik moet ook bijna weg.... en baal ervan als ik het opzeggen van het vertrouwen naar nix toe mis.
En dan moet Japie ws nog douchen en het nette pak aan, zich geestelijk voorbereiden.. want het wordt natuurlijk wel een tv-momentjequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Nando een uur blijft rond 13.00 uur.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:00 schreef Clank het volgende:
[..]
En dan moet Japie ws nog douchen en het nette pak aan, zich geestelijk voorbereiden.. want het wordt natuurlijk wel een tv-momentje![]()
Ik verwacht het gesprek zo rond een uur of 3![]()
In het verleden wisten ze dat altijd al vantevoren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:09 schreef diedirk het volgende:
Hoop echt dat FEBO Dennis niet inlicht van te voren en jaap echt keihard zegt wat hij echt vanDennis vind!
Ze kan wel lekker d'r agressie kwijt bij het open maken van die dozenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
Hallo regie, hebben we niks anders dan José in de aanbieding?
Ik word toch zo kotsmisselijk van dat nepstel, het wekt gewoon agressie bij me op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:16 schreef Clank het volgende:
Wat doet Dennis uitbundig.. kill Jaap.. kill!!!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:25 schreef kit2u het volgende:
Amanda heeft een virusje in haar keel.
Gelukkig dat het maar vier russen zijn en niet alle russen. ;-)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:25 schreef kit2u het volgende:
Amanda heeft een virusje in haar keel.
Gelukkig dat het maar vier russen zijn en niet alle russen. ;-)
Mijn vriend zoent mij ook als ik ziek ben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
Is Brian niet bang dat hij aangestoken wordt, hij kust haar gewoon.![]()
Eeeeeeeeeeee, hij is de Messias, ja!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
Dat is dan niet zo slim.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mijn vriend zoent mij ook als ik ziek ben.
Brian kan zichzelf toch niet aansteken ! Je snapt toch ook wel hoe dat virus in haar keel is gekomen .......quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
Don't remind me, die verdomde zuurgraad ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian kan zichzelf toch niet aansteken ! Je snapt toch ook wel hoe dat virus in haar keel is gekomen .......
Heb je een nieuwe naamquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:36 schreef diedirk het volgende:
Hoop nu toch niet dat Brian verhaal aan Amanda verteld en dat AManda het dan aan nadia doorverteld
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:46 schreef Kinga het volgende:
Invlechten?
Blaasontsteking, keelontsteking, ........ontsteking ( vul het ontbrekende woord in bij ........ )quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Don't remind me, die verdomde zuurgraad ook.
Lucquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:46 schreef Dark het volgende:
Luc ruikt brand.
Amanda - Wou je zeggen,dat ik me haar aan het verbranden ben?
Brian en Luc - Ja!
Luc tegen Brian - Zie jij nou verschil in dat haar?
Brian - Nee, maar zij ziet dat!
Wat een timingquote:
ik denk dat hij cornrows krijgtquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:43 schreef Kinga het volgende:
wtf gaat ze bij brian doen
Als er dan maar wel een graancirkel in komtquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
ik denk dat hij cornrows krijgt
Net als zijn evenbeeld Kevin Federline.
[afbeelding]
Waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Gaat iemand naar de Zenith vanaaf?
Ik begreep dat Luc en Dimitri naar The Powerzone gaan.quote:
Ik hoorde dacht ik ook Nadia...wel een vrouwen stemquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gegil. Klonk als Nadia. De mensen in de kapsalon rennen naar de woonkamer. Streamlock
Klonk idd als paniek, maar dat heb je bij Nadia al snel........quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:00 schreef avonne het volgende:
Ik hoorde Nadia halfhuilend schreeuwen. Soort paniek of zo?
Ze hadden allebei bokshandschoenen aan en stonden heel dreigend tegenover elkaar, schreeuwend.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:59 schreef Kinga het volgende:
Met bokshandschoenen BQ?
Wie zijn allebei ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hadden allebei bokshandschoenen aan en stonden heel dreigend tegenover elkaar, schreeuwend.
Ik ook niet, Lieke stond tegen boksbal van Huub aan te stompen en Nadia tegen die van Dennis!!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:01 schreef avonne het volgende:
Brian en Luc? lopen in de tuin.
Tamelijk rustig.
Net daarvoor zag ik gewoon nadia boksen. Ik snap het niet
Huub en Dennix.quote:
dan komt ie er wel makkelijk wegquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Misschien is dit de toneelhaak voor Dennix, een exit ivm fysiek geweld, zomaar een ideetje.
maar hoe weet je nou dat het dennis was BQ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Misschien is dit de toneelhaak voor Dennix, een exit ivm fysiek geweld, zomaar een ideetje.
of zat haar tampon overdwarsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:04 schreef lillkiss het volgende:
maar nadia is ook snel overstuur he... mischien was ze dit keer gestoken door een hommel..
Kan hij direct de glasverzekering aanspreken want als hij eenmaal gaat knallen berg je dan maar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:04 schreef ericahysterica het volgende:
goh zou dennis dan toch door het lint gegaan zijn?![]()
Het was dezelfde wespquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:04 schreef lillkiss het volgende:
maar nadia is ook snel overstuur he... mischien was ze dit keer gestoken door een hommel..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hadden allebei bokshandschoenen aan en stonden heel dreigend tegenover elkaar, schreeuwend.
Ik zag alleen het stukje vlak voor de streamlock.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:04 schreef avonne het volgende:
Nou, Beequeen, vertel het nog een keertje, want je bent de enige die het heeft gezien.
Dat dusquote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1966968#1966968]vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:03[/target] schreef Kaat het volgende:
[..]
Huub was het domme gedrag van Nadia goed zat, kind kan niet eens tellen met het boxen dus begon Huub te schreeuwen tegen haar, Jezussssssss, je kan niet eens tellen enz...
Daarna vloog Dennis naar Huub, koppen dicht bijelkaar, Dennis duidelijk pissig op Huub en streamlock.
Geen idee dus of er klappen zijn uitgedeelt.
Kinderachtig van de regie, ik wil zo graag meegenieten, zeker als het om Dennix gaat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:07 schreef pullup het volgende:
Nu krijgen ze een keer echte boksles is het weer niet goed
ze schreeuwden tegen elkaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zag alleen het stukje vlak voor de streamlock.
Huub en Dennix dreigend t.o elkaar met bokshandschoenen aan, ik had geen geluid aan dus ik weet niet wat er gezegd is.
Inderdaad... ik dacht dat je als streamer juist alles kon zienquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kinderachtig van de regie, ik wil zo graag meegenieten, zeker als het om Dennix gaat.
Aha, thanx Kaat en Peet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
Kaat - vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:03 Reageer met quote quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:01 schreef Marloez het volgende:
Heeft iemand de ruzie zien ontstaan?
wie begon er?
Huub was het domme gedrag van Nadia goed zat, kind kan niet eens tellen met het boxen dus begon Huub te schreeuwen tegen haar, Jezussssssss, je kan niet eens tellen enz...
Daarna vloog Dennis naar Huub, koppen dicht bijelkaar, Dennis duidelijk pissig op Huub en streamlock.
Geen idee dus of er klappen zijn uitgedeelt.
BRON VOL
Misschien Toch Huub beschermen op deze manier? Als die eruit zou moeten is het gedaan met DGK voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kinderachtig van de regie, ik wil zo graag meegenieten, zeker als het om Dennix gaat.
Het ging zo snel dat vrijwel iedereen hetgemist heeft hier. Die boksles was ook niet de stream waar het meest op gebeurdequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:09 schreef tutjehola het volgende:
Ja zeg, zit de hele ochtend tussen de bedrijven door te lurken, laat ik even de honden uit en ja hoor, Dennix gaat knallen. Zit ik verd... al weken op te wachten.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:11 schreef rooie3 het volgende:
Zitten we dagen te wachten tot het gaat knallen en dan missen we het uit eindelijk.Was effe wat anders doen,ik dacht Carlos is er toch.
dat is luc niet hoor, dat is beveiligingquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc net buiten beeld, verder Brian en Huub
[afbeelding]
Vond ik dus ook..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub wordt bijna door iemand van achter de vijfer ingeduwd/getilt
Lijkt er vrij ontspannen
Duidelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:13 schreef lillkiss het volgende:
huub wordt duidelijk weer beschermd
Ja maak jij het nog even erger dan het al isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:18 schreef avonne het volgende:
Ik denk dus dat Dennis big time aan het flippen is.
Alles waar we naar toe geleefd hebben komt er nu in 1 keer uit. Inclusief het verraad van Nadia aan Dennis (gok ik).
Kortom, Kijk over 2 weken in de uitzending naar 10 seconden van alles wat er nu buiten ons zicht afspeelt.
Ik denk dat we véél missen![]()
Of brian timmert Dennix nu inelkaar!!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:19 schreef avonne het volgende:
Wie weet staat Jaap wel binnen bij Dennis en doet een boekje open.
dan moet je maar betalen voor je streamsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:18 schreef avonne het volgende:
Ik denk dus dat Dennis big time aan het flippen is.
Alles waar we naar toe geleefd hebben komt er nu in 1 keer uit. Inclusief het verraad van Nadia aan Dennis (gok ik).
Kortom, Kijk over 2 weken in de uitzending naar 10 seconden van alles wat er nu buiten ons zicht afspeelt.
Ik denk dat we véél missen![]()
Moet eigenlijk heel erg lachen nu. Gaat Dennix eindelijk knallen, heeft ie nog niet zijn camera momentje. Niemand die iets ziet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maak jij het nog even erger dan het al is![]()
![]()
![]()
OK, ander ideetje dan:quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maak jij het nog even erger dan het al is![]()
![]()
![]()
quote:
en ik ga nooit meer in een nieuwbouwwijk verdwalen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Of brian timmert Dennix nu inelkaar!!!![]()
Je kunt ook nog voor het beeldscherm op het potje gaan zitten.quote:
ja het was niks is niks en dit is ook al weer niks, geheel in stijl HET knal moment van Denniksquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:20 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Moet eigenlijk heel erg lachen nu. Gaat Dennix eindelijk knallen, heeft ie nog niet zijn camera momentje. Niemand die iets ziet.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:20 schreef avonne het volgende:
[..]
OK, ander ideetje dan:
Huub wordt weggehouden om LIeke de gelegenheid te geven Brian helemaal in elkaar te beuken.
it ain't a pretty sight
Dat zijn juist de mooiste beelden vind ik maar ik ben toch bang dat Dennixje doorgeflipt is op aanraden van de FEBO om een exit te bewerkstelligen, toneelhaak stond al klaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:20 schreef avonne het volgende:
[..]
OK, ander ideetje dan:
Huub wordt weggehouden om LIeke de gelegenheid te geven Brian helemaal in elkaar te beuken.
it ain't a pretty sight
Brian zag er anders flink para uit, hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:20 schreef petraa het volgende:
Ik deed iets wat ik nooit doe, ik keek naar de streams van Amanda en Brian!!
En ik laat nooit meer honden uit. (en kinderen moeten zelf naar bed, zeker als Natasia in de kooi is)quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik ga nooit meer in een nieuwbouwwijk verdwalen!![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je kunt ook nog voor het beeldscherm op het potje gaan zitten.![]()
ik ga nooit meer thuis werken met de streams op de achtergrond aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
[..]
kan niet wachten op de filmpjes!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian zag er anders flink para uit, hoor.
Heb je geen Tom Tom?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer werken, ben mijn ontslagbrief aan het tikken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ga nooit meer thuis werken met de streams op de achtergrond aan![]()
Als het een ongelukje was denk ik niet dat Huub in de tuin zou zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef riri het volgende:
Huub was erg rustig met sporten...daarvoor had hij gewoon ook veel lol...denk eerder dat dennix over de rooie is gegaan...of er is een ongelukje gebeurt
als het een ongelukje is hoeft huub niet met redactie/beveiliging naar buitenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef riri het volgende:
Huub was erg rustig met sporten...daarvoor had hij gewoon ook veel lol...denk eerder dat dennix over de rooie is gegaan...of er is een ongelukje gebeurt
Maar in de tuin dolden ze met Huub. Ik denk niet dat hij over de schreef is gegaan. Eerder Dennixquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
als het een ongelukje is hoeft huub niet met redactie/beveiliging naar buiten
Het water is blauw en niet groen vandaag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:27 schreef PimBorne het volgende:
Tja.. COS: Mooi zwembad
Dat zwembad is kleiner op stream 1quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:27 schreef PimBorne het volgende:
Tja.. COS: Mooi zwembad
Jawel, alleen die zat in een andere auto waarin ik niet reed.quote:
Ja dat vind ik ook! Het gesprek tussen Jaap en Dennix zal wel niet meer plaatsvinden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef rooie3 het volgende:
Wel balen dat het nu al verkeerd loopt.Nou weet je zeker dat er verder vandaag niks meer gebeurd.
Hee!! er gebeurt wat! Ohnee toch niet, water is er nog steeds....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het water is blauw en niet groen vandaag.![]()
ajb, speciaal voor jouquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het water is blauw en niet groen vandaag.![]()
quote:
Betalen voor streams?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:32 schreef STAP01 het volgende:
1 Voordeel. Als Huub in de fout is gegaan en hij moet eruit dan ga ik niet meer betalen voor nieuwe streams!
Als het een exit is voor Dennix krijgt hij vanavond een brief, kunnen we alsnog genieten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:33 schreef Larisje het volgende:
Ik word hier zo zenuwachtig van!Ik wil meeluisteren binnen en horen dat Denniksje naar huis moet!
![]()
![]()
Huub kijkt niet blij en Dennix heeft een grote bek.quote:
Dennix zei: Hij ramt dan mij op mijn smoel of Nadia.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:36 schreef PimBorne het volgende:
Streamlock op 1... om wat dennix zei
Nee er is niets gebeurd Lieke is overal tussen gesprongen .Verder was het alleen dreigende taal en wat gescheldquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:39 schreef Gercos het volgende:
zo raar dat het zo uit de lucht komt vallen. Er was niks aan de hand zelfs een beetje saaie dag het enigste wat nog leuk zou worden was als jaap dennis liet vallen maar dat was ook nog twijfelachtig en nu dit streamlock ruzies en mogelijk iemand eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |