Ik begreep dat Luc en Dimitri naar The Powerzone gaan.quote:
Ik hoorde dacht ik ook Nadia...wel een vrouwen stemquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gegil. Klonk als Nadia. De mensen in de kapsalon rennen naar de woonkamer. Streamlock
Klonk idd als paniek, maar dat heb je bij Nadia al snel........quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:00 schreef avonne het volgende:
Ik hoorde Nadia halfhuilend schreeuwen. Soort paniek of zo?
Ze hadden allebei bokshandschoenen aan en stonden heel dreigend tegenover elkaar, schreeuwend.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:59 schreef Kinga het volgende:
Met bokshandschoenen BQ?
Wie zijn allebei ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hadden allebei bokshandschoenen aan en stonden heel dreigend tegenover elkaar, schreeuwend.
Ik ook niet, Lieke stond tegen boksbal van Huub aan te stompen en Nadia tegen die van Dennis!!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:01 schreef avonne het volgende:
Brian en Luc? lopen in de tuin.
Tamelijk rustig.
Net daarvoor zag ik gewoon nadia boksen. Ik snap het niet
Huub en Dennix.quote:
dan komt ie er wel makkelijk wegquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Misschien is dit de toneelhaak voor Dennix, een exit ivm fysiek geweld, zomaar een ideetje.
maar hoe weet je nou dat het dennis was BQ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Misschien is dit de toneelhaak voor Dennix, een exit ivm fysiek geweld, zomaar een ideetje.
of zat haar tampon overdwarsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:04 schreef lillkiss het volgende:
maar nadia is ook snel overstuur he... mischien was ze dit keer gestoken door een hommel..
Kan hij direct de glasverzekering aanspreken want als hij eenmaal gaat knallen berg je dan maar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:04 schreef ericahysterica het volgende:
goh zou dennis dan toch door het lint gegaan zijn?![]()
Het was dezelfde wespquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:04 schreef lillkiss het volgende:
maar nadia is ook snel overstuur he... mischien was ze dit keer gestoken door een hommel..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hadden allebei bokshandschoenen aan en stonden heel dreigend tegenover elkaar, schreeuwend.
Ik zag alleen het stukje vlak voor de streamlock.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:04 schreef avonne het volgende:
Nou, Beequeen, vertel het nog een keertje, want je bent de enige die het heeft gezien.
Dat dusquote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1966968#1966968]vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:03[/target] schreef Kaat het volgende:
[..]
Huub was het domme gedrag van Nadia goed zat, kind kan niet eens tellen met het boxen dus begon Huub te schreeuwen tegen haar, Jezussssssss, je kan niet eens tellen enz...
Daarna vloog Dennis naar Huub, koppen dicht bijelkaar, Dennis duidelijk pissig op Huub en streamlock.
Geen idee dus of er klappen zijn uitgedeelt.
Kinderachtig van de regie, ik wil zo graag meegenieten, zeker als het om Dennix gaat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:07 schreef pullup het volgende:
Nu krijgen ze een keer echte boksles is het weer niet goed
ze schreeuwden tegen elkaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zag alleen het stukje vlak voor de streamlock.
Huub en Dennix dreigend t.o elkaar met bokshandschoenen aan, ik had geen geluid aan dus ik weet niet wat er gezegd is.
Inderdaad... ik dacht dat je als streamer juist alles kon zienquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kinderachtig van de regie, ik wil zo graag meegenieten, zeker als het om Dennix gaat.
Aha, thanx Kaat en Peet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
Kaat - vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:03 Reageer met quote quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:01 schreef Marloez het volgende:
Heeft iemand de ruzie zien ontstaan?
wie begon er?
Huub was het domme gedrag van Nadia goed zat, kind kan niet eens tellen met het boxen dus begon Huub te schreeuwen tegen haar, Jezussssssss, je kan niet eens tellen enz...
Daarna vloog Dennis naar Huub, koppen dicht bijelkaar, Dennis duidelijk pissig op Huub en streamlock.
Geen idee dus of er klappen zijn uitgedeelt.
BRON VOL
Misschien Toch Huub beschermen op deze manier? Als die eruit zou moeten is het gedaan met DGK voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kinderachtig van de regie, ik wil zo graag meegenieten, zeker als het om Dennix gaat.
Het ging zo snel dat vrijwel iedereen hetgemist heeft hier. Die boksles was ook niet de stream waar het meest op gebeurdequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:09 schreef tutjehola het volgende:
Ja zeg, zit de hele ochtend tussen de bedrijven door te lurken, laat ik even de honden uit en ja hoor, Dennix gaat knallen. Zit ik verd... al weken op te wachten.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:11 schreef rooie3 het volgende:
Zitten we dagen te wachten tot het gaat knallen en dan missen we het uit eindelijk.Was effe wat anders doen,ik dacht Carlos is er toch.
dat is luc niet hoor, dat is beveiligingquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc net buiten beeld, verder Brian en Huub
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |