quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:25 schreef kit2u het volgende:
Amanda heeft een virusje in haar keel.
Gelukkig dat het maar vier russen zijn en niet alle russen. ;-)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:25 schreef kit2u het volgende:
Amanda heeft een virusje in haar keel.
Gelukkig dat het maar vier russen zijn en niet alle russen. ;-)
Mijn vriend zoent mij ook als ik ziek ben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
Is Brian niet bang dat hij aangestoken wordt, hij kust haar gewoon.![]()
Eeeeeeeeeeee, hij is de Messias, ja!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
Dat is dan niet zo slim.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mijn vriend zoent mij ook als ik ziek ben.
Brian kan zichzelf toch niet aansteken ! Je snapt toch ook wel hoe dat virus in haar keel is gekomen .......quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
Don't remind me, die verdomde zuurgraad ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian kan zichzelf toch niet aansteken ! Je snapt toch ook wel hoe dat virus in haar keel is gekomen .......
Heb je een nieuwe naamquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:36 schreef diedirk het volgende:
Hoop nu toch niet dat Brian verhaal aan Amanda verteld en dat AManda het dan aan nadia doorverteld
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:46 schreef Kinga het volgende:
Invlechten?
Blaasontsteking, keelontsteking, ........ontsteking ( vul het ontbrekende woord in bij ........ )quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Don't remind me, die verdomde zuurgraad ook.
Lucquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:46 schreef Dark het volgende:
Luc ruikt brand.
Amanda - Wou je zeggen,dat ik me haar aan het verbranden ben?
Brian en Luc - Ja!
Luc tegen Brian - Zie jij nou verschil in dat haar?
Brian - Nee, maar zij ziet dat!
Wat een timingquote:
ik denk dat hij cornrows krijgtquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:43 schreef Kinga het volgende:
wtf gaat ze bij brian doen
Als er dan maar wel een graancirkel in komtquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
ik denk dat hij cornrows krijgt
Net als zijn evenbeeld Kevin Federline.
[afbeelding]
Waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Gaat iemand naar de Zenith vanaaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |