quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je kunt ook nog voor het beeldscherm op het potje gaan zitten.![]()
ik ga nooit meer thuis werken met de streams op de achtergrond aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik ga nooit meer in een nieuwbouwwijk verdwalen!![]()
kan niet wachten op de filmpjes!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian zag er anders flink para uit, hoor.
Heb je geen Tom Tom?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik ga nooit meer in een nieuwbouwwijk verdwalen!![]()
Ik ga nooit meer werken, ben mijn ontslagbrief aan het tikken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ga nooit meer thuis werken met de streams op de achtergrond aan![]()
Als het een ongelukje was denk ik niet dat Huub in de tuin zou zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef riri het volgende:
Huub was erg rustig met sporten...daarvoor had hij gewoon ook veel lol...denk eerder dat dennix over de rooie is gegaan...of er is een ongelukje gebeurt
als het een ongelukje is hoeft huub niet met redactie/beveiliging naar buitenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef riri het volgende:
Huub was erg rustig met sporten...daarvoor had hij gewoon ook veel lol...denk eerder dat dennix over de rooie is gegaan...of er is een ongelukje gebeurt
Maar in de tuin dolden ze met Huub. Ik denk niet dat hij over de schreef is gegaan. Eerder Dennixquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
als het een ongelukje is hoeft huub niet met redactie/beveiliging naar buiten
Het water is blauw en niet groen vandaag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:27 schreef PimBorne het volgende:
Tja.. COS: Mooi zwembad
Dat zwembad is kleiner op stream 1quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:27 schreef PimBorne het volgende:
Tja.. COS: Mooi zwembad
Jawel, alleen die zat in een andere auto waarin ik niet reed.quote:
Ja dat vind ik ook! Het gesprek tussen Jaap en Dennix zal wel niet meer plaatsvinden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef rooie3 het volgende:
Wel balen dat het nu al verkeerd loopt.Nou weet je zeker dat er verder vandaag niks meer gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |