Vond ik dus ook..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub wordt bijna door iemand van achter de vijfer ingeduwd/getilt
Lijkt er vrij ontspannen
Duidelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:13 schreef lillkiss het volgende:
huub wordt duidelijk weer beschermd
Ja maak jij het nog even erger dan het al isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:18 schreef avonne het volgende:
Ik denk dus dat Dennis big time aan het flippen is.
Alles waar we naar toe geleefd hebben komt er nu in 1 keer uit. Inclusief het verraad van Nadia aan Dennis (gok ik).
Kortom, Kijk over 2 weken in de uitzending naar 10 seconden van alles wat er nu buiten ons zicht afspeelt.
Ik denk dat we véél missen![]()
Of brian timmert Dennix nu inelkaar!!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:19 schreef avonne het volgende:
Wie weet staat Jaap wel binnen bij Dennis en doet een boekje open.
dan moet je maar betalen voor je streamsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:18 schreef avonne het volgende:
Ik denk dus dat Dennis big time aan het flippen is.
Alles waar we naar toe geleefd hebben komt er nu in 1 keer uit. Inclusief het verraad van Nadia aan Dennis (gok ik).
Kortom, Kijk over 2 weken in de uitzending naar 10 seconden van alles wat er nu buiten ons zicht afspeelt.
Ik denk dat we véél missen![]()
Moet eigenlijk heel erg lachen nu. Gaat Dennix eindelijk knallen, heeft ie nog niet zijn camera momentje. Niemand die iets ziet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maak jij het nog even erger dan het al is![]()
![]()
![]()
OK, ander ideetje dan:quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maak jij het nog even erger dan het al is![]()
![]()
![]()
quote:
en ik ga nooit meer in een nieuwbouwwijk verdwalen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Of brian timmert Dennix nu inelkaar!!!![]()
Je kunt ook nog voor het beeldscherm op het potje gaan zitten.quote:
ja het was niks is niks en dit is ook al weer niks, geheel in stijl HET knal moment van Denniksquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:20 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Moet eigenlijk heel erg lachen nu. Gaat Dennix eindelijk knallen, heeft ie nog niet zijn camera momentje. Niemand die iets ziet.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:20 schreef avonne het volgende:
[..]
OK, ander ideetje dan:
Huub wordt weggehouden om LIeke de gelegenheid te geven Brian helemaal in elkaar te beuken.
it ain't a pretty sight
Dat zijn juist de mooiste beelden vind ik maar ik ben toch bang dat Dennixje doorgeflipt is op aanraden van de FEBO om een exit te bewerkstelligen, toneelhaak stond al klaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:20 schreef avonne het volgende:
[..]
OK, ander ideetje dan:
Huub wordt weggehouden om LIeke de gelegenheid te geven Brian helemaal in elkaar te beuken.
it ain't a pretty sight
Brian zag er anders flink para uit, hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:20 schreef petraa het volgende:
Ik deed iets wat ik nooit doe, ik keek naar de streams van Amanda en Brian!!
En ik laat nooit meer honden uit. (en kinderen moeten zelf naar bed, zeker als Natasia in de kooi is)quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik ga nooit meer in een nieuwbouwwijk verdwalen!![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je kunt ook nog voor het beeldscherm op het potje gaan zitten.![]()
ik ga nooit meer thuis werken met de streams op de achtergrond aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
[..]
kan niet wachten op de filmpjes!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian zag er anders flink para uit, hoor.
Heb je geen Tom Tom?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer werken, ben mijn ontslagbrief aan het tikken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ga nooit meer thuis werken met de streams op de achtergrond aan![]()
Als het een ongelukje was denk ik niet dat Huub in de tuin zou zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef riri het volgende:
Huub was erg rustig met sporten...daarvoor had hij gewoon ook veel lol...denk eerder dat dennix over de rooie is gegaan...of er is een ongelukje gebeurt
als het een ongelukje is hoeft huub niet met redactie/beveiliging naar buitenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef riri het volgende:
Huub was erg rustig met sporten...daarvoor had hij gewoon ook veel lol...denk eerder dat dennix over de rooie is gegaan...of er is een ongelukje gebeurt
Maar in de tuin dolden ze met Huub. Ik denk niet dat hij over de schreef is gegaan. Eerder Dennixquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
als het een ongelukje is hoeft huub niet met redactie/beveiliging naar buiten
Het water is blauw en niet groen vandaag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:27 schreef PimBorne het volgende:
Tja.. COS: Mooi zwembad
Dat zwembad is kleiner op stream 1quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:27 schreef PimBorne het volgende:
Tja.. COS: Mooi zwembad
Jawel, alleen die zat in een andere auto waarin ik niet reed.quote:
Ja dat vind ik ook! Het gesprek tussen Jaap en Dennix zal wel niet meer plaatsvinden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef rooie3 het volgende:
Wel balen dat het nu al verkeerd loopt.Nou weet je zeker dat er verder vandaag niks meer gebeurd.
Hee!! er gebeurt wat! Ohnee toch niet, water is er nog steeds....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het water is blauw en niet groen vandaag.![]()
ajb, speciaal voor jouquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het water is blauw en niet groen vandaag.![]()
quote:
Betalen voor streams?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:32 schreef STAP01 het volgende:
1 Voordeel. Als Huub in de fout is gegaan en hij moet eruit dan ga ik niet meer betalen voor nieuwe streams!
Als het een exit is voor Dennix krijgt hij vanavond een brief, kunnen we alsnog genieten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:33 schreef Larisje het volgende:
Ik word hier zo zenuwachtig van!Ik wil meeluisteren binnen en horen dat Denniksje naar huis moet!
![]()
![]()
Huub kijkt niet blij en Dennix heeft een grote bek.quote:
Dennix zei: Hij ramt dan mij op mijn smoel of Nadia.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:36 schreef PimBorne het volgende:
Streamlock op 1... om wat dennix zei
Nee er is niets gebeurd Lieke is overal tussen gesprongen .Verder was het alleen dreigende taal en wat gescheldquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:39 schreef Gercos het volgende:
zo raar dat het zo uit de lucht komt vallen. Er was niks aan de hand zelfs een beetje saaie dag het enigste wat nog leuk zou worden was als jaap dennis liet vallen maar dat was ook nog twijfelachtig en nu dit streamlock ruzies en mogelijk iemand eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |