abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:27:44 #201
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_121640082
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Piet, wat vind jij van het principe 3 uur voor het slapen gaan niks meer eten?
Heb ik geen mening over
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_121642604
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 10:28 schreef jen2girl het volgende:
Hallo ik ben een vrouw van 23, weeg 85 kg bij 1.60m. Afgelopen maandag begonnen met fitnissen. Ik doe nu veel conditie zoals cardio en roeien. Ik probeer gezond te eten door alles te laten grillen. Ik heb nog wel erg moeite met trainen en eten. Ik wil graag 20kg in een half jaar afvallen. Alles hangt bij mij en de kwartje is bij mij nu pas gevallen aangezien de dokter mij suiker ziekte type 1 heeft laten diagnoseren. Zijn er nog tips? :)
Van een onbehandelde diabetes type 1 zou je toch juist weinig moeten wegen?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_121642669
quote:
5s.gif Op zondag 13 januari 2013 04:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben nu 53 en weeg nog precies hetzelfde als op mijn 18e, wat nu?
Hangt er vanaf hoe veel dat is :P

Ik weeg ook nog even veel als toen ik 16 was, probeer ik zo te houden *)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:14:18 #204
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_121647450
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Piet, wat vind jij van het principe 3 uur voor het slapen gaan niks meer eten?
Volgens mij bleek uit onderzoek dat het een fabel is dat je aankomt als je eet voor het slapen. Ik doe het ook nog steeds gewoon en ik val ook af.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:18:47 #205
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121647662
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:14 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Volgens mij bleek uit onderzoek dat het een fabel is dat je aankomt als je eet voor het slapen. Ik doe het ook nog steeds gewoon en ik val ook af.
Dit idd.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_121665782
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:14 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

En ik vond het nog wel zo logisch klinken. Tijdens het slapen gaat je verbranding omlaag, dus alles wat je vlak daarvoor eet wordt langzamer verbruikt of zelfs opgeslagen. Dat jij afvalt ontkracht het niet, want wie weet wat je meer afgevallen als je niet zou eten voor het slapen. :P Maar ja, ik eet toch wel voor het slapen. Niet veel of zo.
pi_122907188
Hallo een vraagje, ik las een tijdje geleden over groene smoothies en mijn vraag is als je bv. Smoothies als ontbijt neemt, wat moet je dan als avond eten nemen? En mag je wel fruit als tussendoor eten? Er werdt mij verteld dat je max 2 fruit per dag mag eten en 400gram aan groenten. En weet iemand hoeveel gram groente er in de blender gaat? :{
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:14:00 #208
45206 Pietverdriet
pi_122907315
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:09 schreef jen2girl het volgende:
Hallo een vraagje, ik las een tijdje geleden over groene smoothies en mijn vraag is als je bv. Smoothies als ontbijt neemt, wat moet je dan als avond eten nemen? En mag je wel fruit als tussendoor eten? Er werdt mij verteld dat je max 2 fruit per dag mag eten en 400gram aan groenten. En weet iemand hoeveel gram groente er in de blender gaat? :{
Groente en fruit kan je zoveel eten als je zin hebt, mits je niet alleen maar groente en fruit eet.
pi_122907725
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Groente en fruit kan je zoveel eten als je zin hebt, mits je niet alleen maar groente en fruit eet.
Als je elke dag zo'n shake neemt, kun je daar ook mee afvallen? :P
pi_122908342
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En ik vond het nog wel zo logisch klinken. Tijdens het slapen gaat je verbranding omlaag, dus alles wat je vlak daarvoor eet wordt langzamer verbruikt of zelfs opgeslagen. Dat jij afvalt ontkracht het niet, want wie weet wat je meer afgevallen als je niet zou eten voor het slapen. :P Maar ja, ik eet toch wel voor het slapen. Niet veel of zo.
Welnee joh. Alles wat je voor het slapen eet wordt ook verteerd, alleen niet gedurende de nacht. Het eten blijft gewoon lekker wachten in je maag/darmen tot de volgende dag. Waar je natuurlijk wel rekening mee moet houden is dat áls je in die laatste 3 uur wél eet, terwijl je dat normaal niet zou doen, je wél gewoon meer calorieen binnenkrijgt :P. In die zin is het natuurlijk niet goed.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:48:06 #211
45206 Pietverdriet
pi_122908416
Tja, zo was mijn moeder er van overtuigd dat de uurtjes slaap voor 12 uur dubbel telden.
pi_122909647
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:45 schreef erikkll het volgende:

[..]

Welnee joh. Alles wat je voor het slapen eet wordt ook verteerd, alleen niet gedurende de nacht. Het eten blijft gewoon lekker wachten in je maag/darmen tot de volgende dag. Waar je natuurlijk wel rekening mee moet houden is dat áls je in die laatste 3 uur wél eet, terwijl je dat normaal niet zou doen, je wél gewoon meer calorieen binnenkrijgt :P. In die zin is het natuurlijk niet goed.
Het lichaam past zich ook wel aan. Sinds ik vrij laat eet heb ik 's ochtends ook niet meer zoveel zin in een halfje grof volkoren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_122911199
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:45 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ik geloof je meteen hoor, maar ik merk nu ik niet meer eet na 7u savonds ik echt aan het afvallen ben. Of met honger naar bed gaan goed is weet ik niet, maar het idee dat je lichaam dan de vetreserves wel moet aanbreken zit dan in mn hoofd. :P Doe het 3 dagen en ben al 1,5 kilo kwijt.
pi_122911497
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Overschot aan vitaminen en suikers is ook niet goed.
pi_122911646
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:09 schreef jen2girl het volgende:
Er gaat zoveel groente in de blender als jij erin wilt stoppen :D
Je kan als avondeten dan toch een gewone maaltijd nemen? (d.w.z. groente, vlees/vis/ei/vleesvervanger en aardappelen/rijst/pasta etc. De aanbeveling is minimaal 2 stuks fruit en 200 gram groente per dag, er zit geen maximum aan. Hoewel jij als diabetes patient wel beter zult moeten letten op je koolhydraten inname (waaronder dus groente en fruit). Misschien is het in jouw geval handig om eens met een diabetesverpleegkundige of dietiste te gaan praten i.v.m. je DM1. Zij kunnen je waarschijnlijk bruikbaardere adviezen geven dan wij hier wat betreft de glykemische index van eten en afstemming met je insuline enzo.
pi_122912028
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik geloof je meteen hoor, maar ik merk nu ik niet meer eet na 7u savonds ik echt aan het afvallen ben. Of met honger naar bed gaan goed is weet ik niet, maar het idee dat je lichaam dan de vetreserves wel moet aanbreken zit dan in mn hoofd. :P Doe het 3 dagen en ben al 1,5 kilo kwijt.
In dat tempo gaan ook je spieren eraan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_122912083
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef Scissor het volgende:

[..]

Er gaat zoveel groente in de blender als jij erin wilt stoppen :D
Je kan als avondeten dan toch een gewone maaltijd nemen? (d.w.z. groente, vlees/vis/ei/vleesvervanger en aardappelen/rijst/pasta etc. De aanbeveling is minimaal 2 stuks fruit en 200 gram groente per dag, er zit geen maximum aan. Hoewel jij als diabetes patient wel beter zult moeten letten op je koolhydraten inname (waaronder dus groente en fruit). Misschien is het in jouw geval handig om eens met een diabetesverpleegkundige of dietiste te gaan praten i.v.m. je DM1. Zij kunnen je waarschijnlijk bruikbaardere adviezen geven dan wij hier wat betreft de glykemische index van eten en afstemming met je insuline enzo.
Heel erg bedankt. Toevallig heb ik maandag een afspraak staan met de dietiste. Ik wilde mezelf al een beetje voorbereiden dus vandaar mijn vraag over de groene smoothies.
pi_122916835
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

In dat tempo gaan ook je spieren eraan.
Ik eet wel genoeg eiwitten. :'(
Maar het moet niet in dit tempo doorgaan nee.
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:19:05 #219
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_126884352
Wat een openbaring zeg. Ik wil wel afvallen, maar er alleen zo min mogelijk moeite voor doen! ''Er is geen bewijs dat afgeslankte mensen gezonder zijn'', :') _! Overgewicht is doodsoorzaak nummer 1, en die aantallen gaan de komende jaren alleen maar stijgen.

Gewoon minder eten, en meer sporten. Als dat niet werkt, ga nog minder eten en nog meer sporten (krachttraining is natuurlijk het beste). Je gaat er echt niet dood als je een iedere dag een chocolaatje minder neemt.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:22:07 #220
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_126884525
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 10:28 schreef jen2girl het volgende:
Hallo ik ben een vrouw van 23, weeg 85 kg bij 1.60m. Afgelopen maandag begonnen met fitnissen. Ik doe nu veel conditie zoals cardio en roeien. Ik probeer gezond te eten door alles te laten grillen. Ik heb nog wel erg moeite met trainen en eten. Ik wil graag 20kg in een half jaar afvallen. Alles hangt bij mij en de kwartje is bij mij nu pas gevallen aangezien de dokter mij suiker ziekte type 1 heeft laten diagnoseren. Zijn er nog tips? :)
Heldin! Dat gaat je sowieso lukken. Keep in mind hoe awesome het gaat worden als je straks een mooi lijf hebt. Gooi foto's op de muur van vrouwen met het figuur dat jij wilt. Visualiseer het eindresultaat dagelijks. Zorg dat jij constant wordt herinnerd aan jouw doel!

Toevallig heb ik gisteren een audiobook geluisterd van Anthony Robbins over hoe je het beste doelen kunt bereiken. Het boek heet "Awaken the Giant within'' Wie weet haal je er extra motivatie uit!

[ Bericht 9% gewijzigd door Pope-of-Dope op 22-05-2013 23:28:40 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:30:40 #221
277627 Seven.
We are Borg.
pi_126885008
Hoi Piet. Hoe zit het met zoetjes? Ik drink koffie met 1,5 suikerklontje (als je om thee vraagt, krijg je hier standaard pikzwarte thee met een lading melk hier in Engeland :r ). Dus sinds een weekje overgestapt op zoetjes.

Zijn er nog meer drankjes die wel gezond zijn buiten thee en water?
Resistance is futile.
pi_126886363
Pietverdriet heeft obesitas?
Sum es est, sumus estis sunt
  donderdag 23 mei 2013 @ 07:31:52 #223
45206 Pietverdriet
pi_126890679
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wat een openbaring zeg. Ik wil wel afvallen, maar er alleen zo min mogelijk moeite voor doen! ''Er is geen bewijs dat afgeslankte mensen gezonder zijn'', :') _! Overgewicht is doodsoorzaak nummer 1, en die aantallen gaan de komende jaren alleen maar stijgen.
Nee, dat is kanker, en hart en vaatziekten zijn nummer 2
quote:
Gewoon minder eten, en meer sporten. Als dat niet werkt, ga nog minder eten en nog meer sporten (krachttraining is natuurlijk het beste). Je gaat er echt niet dood als je een iedere dag een chocolaatje minder neemt.
Niet minder eten, beter eten en meer bewegen, dat zeg ik
  donderdag 23 mei 2013 @ 07:33:51 #224
45206 Pietverdriet
pi_126890691
quote:
2s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:30 schreef Seven. het volgende:
Hoi Piet. Hoe zit het met zoetjes? Ik drink koffie met 1,5 suikerklontje (als je om thee vraagt, krijg je hier standaard pikzwarte thee met een lading melk hier in Engeland :r ). Dus sinds een weekje overgestapt op zoetjes.

Zijn er nog meer drankjes die wel gezond zijn buiten thee en water?
Waarom niet helemaal zonder zoet?
Heb het niet over gezond of ongezond, enige wat echt ongezond is, is roken en geharde vetten, en natuurlijk eenzijdig en teveel eten.
Je kan ook koffie drinken,
  donderdag 23 mei 2013 @ 23:17:15 #225
277627 Seven.
We are Borg.
pi_126930552
Volgens mij is nog altijd de beste beweging die je kunt krijgen, elke dag of om de dag eeen wawndeling van een half uurtje, flink doorlopen zodat je hartslag omhoog gaat en je net niet buiten adem raakt. Dit is makkelijk in je dagelijks leven te doen, gewoon alles op een redelijk hoog tempo lopen. Als je elke dag met het OV reist, hoef je er niet eens speciaal de deur voor uit en zo kom je moeiteloos van de kilo's af. De sleutel is je verhoogde hartslag. Ik heb helaas weinig dingen wat ik op max 20 minuutjes lopen kan doen, dus ik zal er wel de deur voor uit moeten.

En zwarte koffie zonder zoetjes.. Ik kan het best proberen, kijk er niet echt naar uit om eerlijk te zijn maar kan best zijn dat ik het nog lekker ga vinden ook.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')