Bootcamp?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:21 schreef Seven. het volgende:
Ja, ik heb hier thuis de teugels ook duidelijk laten vieren
Het is vooral een schrijnend gebrek aan beweging. Ik kon 5km hardlopen en toen verzwikte ik mijn enkel. Half jaar uit de roulatie geweest, vorige week tijdens de tweede sessie bootcamp mijn andere enkel flink verzwikt.
En gaan samenwonen in een druk huishouden is ook niet erg bevorderlijk, amper tijd voor jezelf en als sporten niet echt hoog op je prioriteitenlijst staat, dan kun je dus binnen een half jaar een maatje bijtellen.
Tijd voor actie dus. Vanaf volgende week weer flink wandelen, over een paar weken weer bootcamp. En de tips van Piet maar weer opvolgen.
Volgens mij heb je tegenwoordig ook gewoon wekelijkse bootcamplessenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:45 schreef tjoptjop het volgende:
Werkt dat dan wel, een weekje intensief bezig zijn en daarna weer niet/nauwelijks?
Kijk dan ook eens op bodyrock.tvquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:32 schreef Seven. het volgende:
Ja, bootcamp. In de bossen opdrukken, rondspringen/rennen/lungen/squadten en elke week andere oefeningen. Mijn buurvrouw is er retestrak van geworden.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, het is niet vernieuwend, dat is ook niet de pretentie. Ik wil geen boeken verkopen met een nieuw dieet waar alle trendy idioten dan weer achteraan rennen.
Oh en voor ik het vergeet
SONJA BAKKER MOET DOOOOOOOOD
Ze geeft westfriezen een slechte naamquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Iemand met gedeelde haat voor Sonja Bakker
Ik ben ook heeel erg anti sonja bakker dieeten/boeken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze geeft westfriezen een slechte naam
crashdieeten zijn levensgevaarlijk. Als je veel te zwaar bent, bv 140 kilo en er een 60 afmoet, moet je dat onder zeer strikte medische begeleiding doen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben ook heeel erg anti sonja bakker dieeten/boeken.
Het punt van een levensstijl verandering is dat je gewoontes aanpakt en nadenkt ook je eet en beweeg gedrag. Als dat voorgekauwd wordt in een boekje incl hoeveelheden heeft dat dus absoluut geen zin.
Daarnaast vind ik het echt heeeeel erg slecht dat iedereen hetzelfde te eten krijgt in haar dieet, bouwvakker vielen bij bosjes flauw toen ze aan het dieet begonnen.
Dat lijkt me altijd het beste. Ik heb het zelf niet nodig en moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk alles al volg van dit plan. Maar de meeste mensen willen het niet horen en snel snel afvallen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
crashdieeten zijn levensgevaarlijk. Als je veel te zwaar bent, bv 140 kilo en er een 60 afmoet, moet je dat onder zeer strikte medische begeleiding doen.
Als je mijn afvalplan volgt zal je langzaam afvallen, soms tijden helemaal niet, maar je leeft veel gezonder.
Jep, behalve de problemen van jojo zijn er nog veel andere risicos.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat lijkt me altijd het beste. Ik heb het zelf niet nodig en moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk alles al volg van dit plan. Maar de meeste mensen willen het niet horen en snel snel afvallen.
Tja dan ga je toch de mist in denk ik.
Jup, hier veel gejojo'd, en dan ook flink; 4x + en - 30 kilo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, behalve de problemen van jojo zijn er nog veel andere risicos.
Je kan uiteraard beter fruit eten dan snoep.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:44 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jup, hier veel gejojo'd, en dan ook flink; 4x + en - 30 kilo.
Nu weeg ik 100 kilo bij 1.73 en werk ik 5 dagen per week bij de post, maar sinds de 10 kilo die ik afgevallen ben toen ik begon ben ik niets meer kwijt geraakt. Onzettend frustrerend, want ik beweeg me echt suf en heb volgens de dokter ook meer spiermassa (kan ook een deel van het gewicht verklaren), maar rondom mijn buik zit echt nog teveel vet.
Misschien dat ik met jouw tips eens naar mijn eetpatroon moet kijken Piet, misschien komen er dan nog wel wat kilo's af. Frisdranken drink ik niet, maar er is wel altijd wat te snoepen in huis. Ik ben geen type dat meteen een zak chips of een reep chocola opeet, maar in een week gaat zo'n ding er wel doorheen. Misschien moet ik gewoon helemaal afzien van zoetigheid. Doe jij dat ook?
Dan eet je dus te veel. You can't outtrain your eating --> veel mensen vergeten dat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:44 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jup, hier veel gejojo'd, en dan ook flink; 4x + en - 30 kilo.
Nu weeg ik 100 kilo bij 1.73 en werk ik 5 dagen per week bij de post, maar sinds de 10 kilo die ik afgevallen ben toen ik begon ben ik niets meer kwijt geraakt. Onzettend frustrerend, want ik beweeg me echt suf en heb volgens de dokter ook meer spiermassa (kan ook een deel van het gewicht verklaren), maar rondom mijn buik zit echt nog teveel vet.
Misschien dat ik met jouw tips eens naar mijn eetpatroon moet kijken Piet, misschien komen er dan nog wel wat kilo's af. Frisdranken drink ik niet, maar er is wel altijd wat te snoepen in huis. Ik ben geen type dat meteen een zak chips of een reep chocola opeet, maar in een week gaat zo'n ding er wel doorheen. Misschien moet ik gewoon helemaal afzien van zoetigheid. Doe jij dat ook?
Ik eet net zoveel als toen ik bij de post begon 9 maanden geleden. Je zou dus logischerwijs moeten denken dat er dan wel meer dan 10 kilo af gaat in die tijd. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik verkeerd zou doen, ben er ook al over naar een dietist geweest en die zegt dat ik nu goed eet voor als ik wil afvallen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:59 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Dan eet je dus te veel. You can't outtrain your eating --> veel mensen vergeten dat.
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:59 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Dan eet je dus te veel. You can't outtrain your eating --> veel mensen vergeten dat.
Mja, ik zit er wel over te denken om de dokter eens aan te spreken. Ik vind het heel vreemd. Maar ondertussen kan ik natuurlijk wel doen wat ik kan door alles met suiker te laten staan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Je kunt ook te weinig eten en toch aankomen.
Hou eens een week bij wat je precies eet/drinkt en hoeveel kh dit zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:05 schreef Selestha het volgende:
[..]
Mja, ik zit er wel over te denken om de dokter eens aan te spreken. Ik vind het heel vreemd. Maar ondertussen kan ik natuurlijk wel doen wat ik kan door alles met suiker te laten staan.
Je moet niet naar dokters en diëtisten gaan, maar jij moet gewoon jouw eten op jouw doel afstemmen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:56 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik eet net zoveel als toen ik bij de post begon 9 maanden geleden. Je zou dus logischerwijs moeten denken dat er dan wel meer dan 10 kilo af gaat in die tijd. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik verkeerd zou doen, ben er ook al over naar een dietist geweest en die zegt dat ik nu goed eet voor als ik wil afvallen.
Nou zie ik er wel anders uit, en ik kan kleding aan van een maat kleiner, maar dat buikvet wil niet weg en dat vind ik teleurstellend.
Precies, dat vergeten veel mensen vaak! Zeker als je je metabolisme al een beetje in de wat geschopt heb met crashdieeten en jojo-en.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Je kunt ook te weinig eten en toch aankomen.
Ja ik ben ook bang dat dat bij mij de oorzaak is, maar ja, wat doe je daar dan aan? Ik beweeg zo veel mogelijk; ga er maar vanuit dat de aanhouder wint?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Precies, dat vergeten veel mensen vaak! Zeker als je je metabolisme al een beetje in de wat geschopt heb met crashdieeten en jojo-en.
Goh wat kun je nou doen als je te weinig eet....?quote:Op woensdag 19 september 2012 05:27 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ik ben ook bang dat dat bij mij de oorzaak is, maar ja, wat doe je daar dan aan? Ik beweeg zo veel mogelijk; ga er maar vanuit dat de aanhouder wint?
Ik weet toch niet zéker of het daar door komt? Volgens de eetmeter van het voedingscentrum eet ik te weinig, maar ja, ik val niet af, dus het voelt ook niet direct goed om meer te gaan eten. Ik zou het inderdaad kunnen proberenquote:Op woensdag 19 september 2012 06:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Goh wat kun je nou doen als je te weinig eet....?
Dit probleem heb ik inderdaad ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 06:48 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik weet toch niet zéker of het daar door komt? Volgens de eetmeter van het voedingscentrum eet ik te weinig, maar ja, ik val niet af, dus het voelt ook niet direct goed om meer te gaan eten. Ik zou het inderdaad kunnen proberen![]()
Nopequote:Op vrijdag 21 september 2012 14:02 schreef Seven. het volgende:
Ik weet niet veel van eten maar volgens mij is dit een low carb levensstijl, ja?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |