Nope, jij hebt nét dat uitzonderingsgevalletje te pakken die zichzelf kritisch bekijkt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:21 schreef Koskettimet het volgende:
Nu vraag ik me af, hebben meer vrouwen hier last van? Dat ze zichzelf niet moeders mooiste vinden, terwijl ze er toch echt wel mooi uitzien (zelfs als ze wat mollig zijn)? En waarom?
Ik ben er nog nooit een tegengekomen die daar geen last van had... Zelfs als ze er superlekker uitzien lopen ze nog te miepen dat "hun kont te dik is"... Geen idee hoe het komt, misschien door photoshopquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:21 schreef Koskettimet het volgende:
Nu vraag ik me af, hebben meer vrouwen hier last van? Dat ze zichzelf niet moeders mooiste vinden, terwijl ze er toch echt wel mooi uitzien (zelfs als ze wat mollig zijn)? En waarom?
Iedere keer dat ze haar ontevredenheid uit, zeg je: "Dan doe je er toch iets aan?".quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:21 schreef Koskettimet het volgende:
Soms ben ik best wel een tikkeltje bang dat als ik zeg dat ze niet dik is, dat ze dan juist gaat denken: "oeh, mijn vriendje vind me niet dik, ik kan gerust verder onverantwoord eten" en dat ze dus juist wel dik word.
Of juist het omgekeerde, dat ze dan juist panisch steeds minder eet en een anorexia patient wordt...
Je bent single?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:59 schreef Unity het volgende:
[..]
Iedere keer dat ze haar ontevredenheid uit, zeg je: "Dan doe je er toch iets aan?".
Works like a charm for me!![]()
* Jemjem sluit zich daar volledig bij aan... Vrouwen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 06:48 schreef Bill_E het volgende:
àlle vrouwen vinden zichzelf te dik...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:27 schreef zoalshetis het volgende:
ik reageer daar allang niet meer op.
De enige goeie oplossing idd. Maar wel moeilijk om altijd je bakkes te houden vind ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:27 schreef zoalshetis het volgende:
ik reageer daar allang niet meer op.
Inderdaad! Dit is een geniale oplossing, je geeft geen waardeoordeel en legt haar probleem lekker terug.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:59 schreef Unity het volgende:
[..]
Iedere keer dat ze haar ontevredenheid uit, zeg je: "Dan doe je er toch iets aan?".
Works like a charm for me!![]()
Truequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:41 schreef cerror het volgende:
Je muil houden, vrouwen zijn op dat gebied zo logisch als een zuid-bengalese tijger met een vwo-diploma.
Wat je ook zegt, je hebt het sowieso fout.
ik hoor het niet eens meer. gaat ene oor in andere oor uitquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
De enige goeie oplossing idd. Maar wel moeilijk om altijd je bakkes te houden vind ik
nee, hoor, ik ben precies goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 06:48 schreef Bill_E het volgende:
Sowieso toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hoor het niet eens meer. gaat ene oor in andere oor uit![]()
Veel Nederlandse vrouwen zijn dat ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 06:48 schreef Bill_E het volgende:
ik reageer op een paar kernwoorden. pijpen, bier en afstandbediening.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Sowieso toch?
Ongeacht onderwerp...![]()
Nou ehmm, ik zou het wel een beetje meer omkleden met zoiets van "Lieve schat, je bent ABSOLUUT niet dik, maar als jij zelf vind van wel dan doe je er toch iets aan"quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:28 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Inderdaad! Dit is een geniale oplossing, je geeft geen waardeoordeel en legt haar probleem lekker terug.
Schat! Inderdaad, je bent een varken. Je zus, die is wel lekker bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:32 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, ik ben precies goed
en wat nu als het neurotische schaap van de TS ook gewoon te dik is, wat doet de stabiele sterke man die de TS uiteraard is dan?
keihard de waarheid zeggen, of gewoon net zo sussen en ondertussen rukk... uh dagdromen over die leuke secretaresse drie deuren verder op de werkvloer?
Je vergeet schoonmoeder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik reageer op een paar kernwoorden. pijpen, bier en afstandbediening.
Ja goed, maar dan krijg je weer het eerder genoemde probleem dat ze kan gaan denken: Oh, hij vindt me toch niet dik, dus ik kan lekker doorvretenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:34 schreef sterretje38 het volgende:
[..]
Nou ehmm, ik zou het wel een beetje meer omkleden met zoiets van "Lieve schat, je bent ABSOLUUT niet dik, maar als jij zelf vind van wel dan doe je er toch iets aan"![]()
Dus eerst complimenteren en daarna de bal terugkaatsen................dat werkt echt!
Gedver ik ben echt te dikquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:34 schreef sterretje38 het volgende:
[..]
Nou ehmm, ik zou het wel een beetje meer omkleden met zoiets van "Lieve schat, je bent ABSOLUUT niet dik, maar als jij zelf vind van wel dan doe je er toch iets aan"![]()
Dus eerst complimenteren en daarna de bal terugkaatsen................dat werkt echt!
Dat is natuurlijk het laatste wat dat meisje wil horen, dat ze een 'gewoon' figuur heeft.... niemand wil 'gewoon' zijn, maar het is juist leuk als je partner vind dat je 'het allerspeciaalst' bent ....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:21 schreef Koskettimet het volgende:
.... ze heeft gewoon een tja uhm... 'gewoon' figuur.
Jah dat kan natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:44 schreef milagro het volgende:
kortom, gewoon NIET reageren is het beste, je krijgt toch wel de volle laag cq een eindeloze discussie die nergens heen leidt, en zo bespaar je iig op je eigen dosis woorden voor die dag.
amenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit een tegengekomen die daar geen last van had... Zelfs als ze er superlekker uitzien lopen ze nog te miepen dat "hun kont te dik is"... Geen idee hoe het komt, misschien door photoshop
*Ervaringsdeskundige meldt*quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
True
Of op heel sarcastische toon (Je moet wel laten merken dat je het níét meent, anders is het alsnog niet goed) zeggen dat ze inderdaad hartstikke vet is..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:27 schreef Alcarin het volgende:
Gewoon niet reageren. Ze is een vrouw, dus niet voor rede vatbaar, zeker niet op dit punt.
Inderdaad, wilde ook al iets dergelijks posten. Je hebt pas een uitzondering te pakken als ze tevreden met zichzelf zijn. Zelfs de meeste knappe meiden lopen nog te zeuren over hun 'vetlaagje' of weet ik veel wat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit een tegengekomen die daar geen last van had... Zelfs als ze er superlekker uitzien lopen ze nog te miepen dat "hun kont te dik is"... Geen idee hoe het komt, misschien door photoshop
En die was ook nog beter in bedquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Schat! Inderdaad, je bent een varken. Je zus, die is wel lekker bijvoorbeeld.
Op zich wel een goeie tip voor de TS, meet haar BMI eensquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja hoor![]()
hoi!
ik vind mezelf te dikmaar heb dan ook een iets te hoog BMI, dus practisch gezien BEN ik ook te dik
maar vriendlief zegt altijd: nou ja, als jij af wil vallen, prima, ga je gang, als niet.. nou ja, ook prima
en das fijn![]()
Je zal maar echt vinden dat je vriendin te dik wordt, eerlijk zijn daarover is ongeveer de grootste zonde die je kunt begaan. Dan kun je beter dat slanke mokkeltje van je werk een paar keer goed doorsmeren en thuis een jankverhaal houden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja hoor![]()
hoi!
ik vind mezelf te dikmaar heb dan ook een iets te hoog BMI, dus practisch gezien BEN ik ook te dik
maar vriendlief zegt altijd: nou ja, als jij af wil vallen, prima, ga je gang, als niet.. nou ja, ook prima
en das fijn![]()
Toen ik dikker aan het worden was zei m'n vriend dat ook wel hoor, 'je buik mag wel wat minder', dus nog best subtiel ook (want de rest mocht ook wel minder), was er niet beledigd om, want ik vind het zelf ook, maar vond het wel jammer dat ie dat vond natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Je zal maar echt vinden dat je vriendin te dik wordt, eerlijk zijn daarover is ongeveer de grootste zonde die je kunt begaan.
uh huhquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op zich wel een goeie tip voor de TS, meet haar BMI eens
Erh. Vrouwen hebben het geheugen van een olifant met dit soort dingen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:41 schreef veldmuis het volgende:
Da's één avondje rukken en dan is ze het weer vergeten!
Nu je het zegt, ik praat inderdaad nooit meer met degene waar ik dat soort dingen tegen zei...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*Ervaringsdeskundige meldt*
Dat wordt NIET gewaardeerd heb ik gemerkt.
Dit klinkt alsof je jezelf moet overtuigen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:18 schreef DarkBunny het volgende:
gewoon elke keer zeggen dat je haar niet te dik vind en dat jij haar mooi vind.
Dat werkt niet bij iemand met een plaat voor zijn of haar kop.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:18 schreef DarkBunny het volgende:
gewoon elke keer zeggen dat je haar niet te dik vind en dat jij haar mooi vind.
Ja maar jouw moeder is een dwerg!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:42 schreef shifto het volgende:
Vrouwen
Mijn moeder dacht zelfs dat ze te dik was toen ze nog maar 41Kg woog
Dan had je beter een fiets kunnen kopen ipv een motor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja hoor![]()
hoi!
Dat is precies de woordkeuze die je wil gebruiken, jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Erh. Vrouwen hebben het geheugen van een olifant met dit soort dingen.
"Nou, als je wat dikker wordt, past er meer innerlijk in.. En ach, het is dan niet zo goed, maar wel véél!"quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:05 schreef LasTeR het volgende:
Zeg dan dat het je niet om het uiterlijk gaat maar gewoon van het meisje in dat omhulsel, hoe het ook is.
Ze wil voor d'r zelf niet te dik worden dus dat zal ze ook niet etc.
Als ze over hun uiterlijk beginnen moet jij over hun innerlijk beginnen.
die heb ik ook, was alleen geen groot succes omdat de rem meteen kapot gingquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan had je beter een fiets kunnen kopen ipv een motor.
78 kilo is mij al veel te zwaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:41 schreef Loohcs het volgende:
Zolang ze niet boven het gemiddelde gewicht van de Nederlandse vrouw (tussen 78 en 87 kg) komt zal het toch wel meevallen.
Kan meevallen. Sommigen zijn dan veel te zwaar idd. maar anderen zou je echt geen overgewicht toeschrijven...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:04 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
78 kilo is mij al veel te zwaar.![]()
![]()
Neen, ik heb een slanke vriendin die zichzelf onderhoudt en 3 keer per week van haar luie, lekkere reet komt om te sporten.quote:
En jouw ass? Komt die ook regelmatig van de bank af voor sport of hoeft dat dan weer nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:55 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Neen, ik heb een slanke vriendin die zichzelf onderhoudt en 3 keer per week van haar luie, lekkere reet komt om te sporten.![]()
Ik doe 2 keer per week een duursport en ben 2/3 keer per week in de sportschool te vinden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
En jouw ass? Komt die ook regelmatig van de bank af voor sport of hoeft dat dan weer niet
Dus als je vriendin boven een bepaald gewicht komt dump je dr?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:00 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik doe 2 keer per week een duursport en ben 2/3 keer per week in de sportschool te vinden.
bekrompen mensenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:55 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Neen, ik heb een slanke vriendin die zichzelf onderhoudt en 3 keer per week van haar luie, lekkere reet komt om te sporten.![]()
Jij bent zeker dan wel vrijgezel.![]()
nou.. hij heeft het alleen maar over SLANK, dus ze zal wel een rotkop hebbenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:59 schreef Byte_Me het volgende:
liefde maakt blind, dus ze de kans is groot dat ze toch dik en lelijk is
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dus als je vriendin boven een bepaald gewicht komt dump je dr?
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:42 schreef thaleia het volgende:
Nah, wat eerder in dit topic gezegd is lijkt me het beste, gewoon de "ik vind je prachtig, maar als jij wil afvallen, ook prima". En verder geen aandacht aan besteden, want dat gemiep gaat meestal er niet zozeer over dat iemand zichzelf echt te dik vindt, maar om aandacht willen. Aandacht kun je ook op leuker emanieren vragen en als dit gemiep beloond wordt met aandacht zal je vriendin het nooit op leukere manieren gaan doen (vul zelf maar in wat je een leukere manier zou vinden)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:18 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dikke, onzekere, zeurderige mensen die na 10 meter lopen buiten adem zijn.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:32 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, ik ben precies goed
en wat nu als het neurotische schaap van de TS ook gewoon te dik is, wat doet de stabiele sterke man die de TS uiteraard is dan?
keihard de waarheid zeggen, of gewoon net zo sussen en ondertussen rukk... uh dagdromen over die leuke secretaresse drie deuren verder op de werkvloer?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mensen die het nodig vinden om zich boven anderen te plaatsen.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:41 schreef cerror het volgende:
Je muil houden, vrouwen zijn op dat gebied zo logisch als een zuid-bengalese tijger met een vwo-diploma.
Wat je ook zegt, je hebt het sowieso fout.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Gewoon flink op der bek slaan dan houdt ze vanzelf wel op met zeiken![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:52 schreef Xennia het volgende:
maar eigenlijk is er ook geen goed antwoord.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dat willen jullie alleen niet horen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dat willen jullie alleen niet horen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:41 schreef Loohcs het volgende:
Zolang ze niet boven het gemiddelde gewicht van de Nederlandse vrouw (tussen 78 en 87 kg) komt zal het toch wel meevallen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:53 schreef Koskettimet het volgende:
ze weegt 65 kilo
en ze is ongeveer 1.60m..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Gedver ik ben echt te dik![]()
welnee, schat![]()
jawel, kijk dan!![]()
ach, mens, doe niet zo raar![]()
KIJK DAN, wat is dit dan, en dit? vet, ja!![]()
een beetje vet is juist lekker
Ah dus jij ziet het ook!!![]()
ja maar ik vind het dus wel lekker, zeg ik toch![]()
Dat zeg je ja, maar meenje dat ook, ik denk van niet!![]()
wtf??? ik zeg wat ik vind, en ik vind het lekker![]()
waarom loer je dan altijd zo naar meiden die veel slanker zijn dan ik?![]()
jezus, ik loer naar alle meiden, dikker én slanker dan jij...![]()
oh? naar ALLE meiden is het nu, nou lekker is dat!![]()
Ja, godverdomme, wat wil je ????![]()
Dat je eindelijk eens eerlijk tegen me bent![]()
ik zeg toch dat ik je zo prima vind???????![]()
Ja prima, ja, maar prima klinkt alsof je genoegen neemt![]()
Nou, ik heb meer dan genoeg aan jou, ja, dat klopt![]()
wat bedoel je precies met dat MEER ??? zie je nou wel?!!!!!!![]()
omfg..![]()
ja, loop maar weg, dat doe je altijd, nooit zal je eens.......![]()
etc etc etc
kortom, gewoon NIET reageren is het beste, je krijgt toch wel de volle laag cq een eindeloze discussie die nergens heen leidt, en zo bespaar je iig op je eigen dosis woorden voor die dag.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan is ze inderdaad aan de zware kant
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is gewoon een gezond gewicht hoorook voor die lengte...
maar idd.. vrouwen die zeiken..
vooral als ze al iemand hebben die ze blijkbaar mooi, leuk en lief vindt![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Gedver ik ben echt te dik![]()
welnee, schat![]()
jawel, kijk dan!![]()
ach, mens, doe niet zo raar![]()
KIJK DAN, wat is dit dan, en dit? vet, ja!![]()
een beetje vet is juist lekker
Ah dus jij ziet het ook!!![]()
ja maar ik vind het dus wel lekker, zeg ik toch![]()
Dat zeg je ja, maar meenje dat ook, ik denk van niet!![]()
wtf??? ik zeg wat ik vind, en ik vind het lekker![]()
waarom loer je dan altijd zo naar meiden die veel slanker zijn dan ik?![]()
jezus, ik loer naar alle meiden, dikker én slanker dan jij...![]()
oh? naar ALLE meiden is het nu, nou lekker is dat!![]()
Ja, godverdomme, wat wil je ????![]()
Dat je eindelijk eens eerlijk tegen me bent![]()
ik zeg toch dat ik je zo prima vind???????![]()
Ja prima, ja, maar prima klinkt alsof je genoegen neemt![]()
Nou, ik heb meer dan genoeg aan jou, ja, dat klopt![]()
wat bedoel je precies met dat MEER ??? zie je nou wel?!!!!!!![]()
omfg..![]()
ja, loop maar weg, dat doe je altijd, nooit zal je eens.......![]()
etc etc etc
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
dus jij vindt jezelf ook te dik terwijl het gewoon een gezond BMI oplevert?![]()
![]()
*zucht*
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee niet dik, maar ook niet superslank. Mijn bmi is 22,76 en die van de vriendin van TS 25,39quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
dus jij vindt jezelf ook te dik terwijl het gewoon een gezond BMI oplevert?![]()
![]()
*zucht*
Nope.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 06:48 schreef Bill_E het volgende:
Neequote:Op zondag 7 oktober 2007 02:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
doen we al hoor. Al dan wel níet met het doel om af te vallen maar omdat we beiden dan botergei.. nou ja gut, je begrijpt het wel..quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:51 schreef NightH4wk het volgende:
Ga er dan fijn 's nachts aan werken dmv wat geyle workouts.
Goed gezegdquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
nah goed leuk antwoord!
![]()
Ok ts wat is belangrijker voor je vriendin gelukkig en gezond?
Of..
Ik zal je een verhaal vertellen..
Het bleef mij altijd bij..
Er was eens iemand die altijd gezond at, allemaal reform, puur natuur, kon niet duur genoeg zijn, ze ontzegde zichzelf alles!
Geen lekkere hapjes, geen leuke dineetjes nee...dat was niet gezond..
Diegene kreeg kanker..en zei:
Had ik nu maar genoten van mijn leven ipv mij zo druk te maken over...
Of iemand die kanker kreeg zei, goh nu val ik eindelijk af..wrange humor maar goed..als iemand stervende is en dat kan zeggen..dan vergeet je dat niet snel wel?
Nog iemand..at heel gezond! Rookte nooit, dronk nooit..vegetarier..
Tijdens het sporten stierf hij plots...30 jaar oud!
Bedoel..Sorry maar soms denk ik wel eens wat een gelul!
Wat een gezeik over uiterlijkheden!
Wees blij met je zelf..je bent nml al een groot levend wonder..en als dat nu eenmaal niet is zoals de norm..jammer dan!
Ieder mens mag er zijn! Is goed zoals hij of zij is..
Overtuig je vriendin ervan dat er veel ergere dingen zijn dan de dingen die zij denkt over zichzelf!
Op ieder potje past een dekseltje!
Wat ik hierneer zette, heeft mij doen leren...dat er nog veel ergere dingen zijn in het leven...
dus enjoy it
Als je dit tegen haar zegt, krijg je hoogstwaarschijnlijk pikstrafquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:15 schreef Koskettimet het volgende:
Ze heeft dan misschien niet het figuur van een slanke den die op de catwalk rond loopt te banjeren, maar dik is ze zeker niet. Hooguit mollig..
Maar hoe ze van binnen is, is juist datgene waar ik voor gevallen ben
Hij kijkt maar raak, ik vind het wel leuk te voorspellen naar wie hij zijn nek gaat omdraaien. Soms wijs ik hem zelfs op een mooie vrouw.quote:Overigens doe ik dat niet expres hoor, dat kijken naar slanke vrouwen. Ik kijk altijd naar mensen, lang, breed, dik, dun, groot, blond, donker, ja zelfs grijs. Maar voor de vrouwtjes is dat waarschijnlijk natuurlijk geen excuus
Als ze 1,40 m lang is, is ze ook te dik!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:07 schreef Sport_Life het volgende:
Ze is namelijk wel 54 KG!!. En dat vindt zichzelf dik...
Dit is precies wat je niet moet doen.quote:Zoals eerder gezegd is; zo zíjn vrouwen. Je doet er niets aan. .
Ze zou zelf verantwoorder kunnen eten, beetje sporten enzo. Dat zal d'r zelfbeeld vast wel goed doen.
Maar als ze wekelijks 2 zakken chips en een overdosis chocolade wegwerkt, niet beweegt en vastgeroest zit op een stoel, moet ze niet zeiken. Want daar blijf je ook niet zo lang slank mee. .
is dus absoluut briljant.quote:"Lieve schat, je bent niet dik, maar als jij zelf vind van wel dan doe je er toch iets aan"
ik realiseer me nu pas " wie jij bent"quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
inderdaad![]()
dat zegt mijn vriend ook altijd tegen me
![]()
topsort is niet gezond voor je lichaamquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:45 schreef Rude_Roderick het volgende:
[..]
BMI is een te optimistische index waarin 20-25 als gezond wordt aangemerkt.
Volgens mijn docent fysiologie is het een Amerikaanse waarde, zodat niet te veel Amerikanen voor de kop worden gestoten. (daar is het probleem erger dan hier)
Een gezondere waarde is volgens hem dan ook, bij normale hoeveelheid spierweefsel, 18-23.
Ik ken een aantal mensen met een BMI van 25 en die zijn allemaal duidelijk te dik.
Ik ken ook een aantal mensen met een BMI index van 18-19, die eigenlijk allemaal gewoon tenger zijn, niks anorexia oid, enkelen doen zelfs aan topsport op Nederlands en internationaal niveau wat niet zou kunnen als ze niet gezond waren of anorexia hadden (en ik weet hoe dat eruit ziet)
Of iemand te dik is moet hij/zij voor zichzelf uitmaken, de BMI index geeft alleen een indicatie, maar geen echte cijfers. Vetpercentage zegt al meer. Echter is er ook nog zoiets als een vetverdeling waardoor mensen die een gezond BMI en een goed vetpercentage, te dik zijn of lijken. Dit als bijvoorbeeld het meeste vet op de buik zit bij normaal BMI en vetpercentage. Volgens de statistieken zit je goed, alleen is buikvet een grote riscofactor voor hart en vaatziekten.
Kortom: lastig
Tip voor iedereen: Bewegen is goed voor je en gezond eten ook.
tot dat je mooie vriendin ziek wordt en medicijnen slikt die haar kilo's zwaarder maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:11 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Wat een frusti lui allemaal.![]()
De dames zijn hier blijkbaar mollig en dik, dan is het ook extra frustrerend om knappe, slanke meiden te zien. Dan krijg je de jaloezie, terwijl het veel beter zou zijn er zelf wat aan te doen.
@motorbloempje, lekker belangrijk dat fotoboek van je. Daar kijkt toch geen hond in.![]()
Nee, mijn vriendin heeft ook al een leuk koppie. Ja, ze bestaan hoor de leuke, slanke dames. Ik hoef haar nooit te dumpen, want ze komt nooit boven een 'normaal' gewicht. Ze heeft een prima spijtvertering, ook dat krijg je van gezond leven. Ze weet ook dat ik niet van dikke dames hou en zij houdt niet van dikke heren. Een prima insteek om nog jaren gezond te blijven leven en sporten.
Er is weinig bekrompen aan goed leven en goed voor jezelf zorgen.
en dan kijk ik in je fobo.... en mijn eerste gedachte is niet "goh, wat een vrouwelijke rondingen, zeg!" ik zie een best wel tenger meisjequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:42 schreef Mejoon het volgende:
Van de zomer gaf ik leiding aan een groep meiden tijdens scoutingkamp. Waren meisjes van 10 tot 12 jaar. Die waren al aan het zeuren dat ze te dik waren. Terwijl het van die hele magere sprieten waren die nog gewoon in de groei zitten. Ze aten echt hele kleine porties en geen vet.
![]()
Ik ben erg tevreden over mijn vrouwelijke rondingen. Ben niet superslank maar dat wil ik ook niet. Meestal de week voor mijn maandstonden ga ik me onzeker voelen en denk ik dat ik dikker ben geworden. Maar dan geef ik de schuld aan mijn hormonen![]()
Ik kan je nu al even melden (na je fobo te hebben gezien):quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:42 schreef Mejoon het volgende:
Van de zomer gaf ik leiding aan een groep meiden tijdens scoutingkamp. Waren meisjes van 10 tot 12 jaar. Die waren al aan het zeuren dat ze te dik waren. Terwijl het van die hele magere sprieten waren die nog gewoon in de groei zitten. Ze aten echt hele kleine porties en geen vet.
![]()
Ik ben erg tevreden over mijn vrouwelijke rondingen. Ben niet superslank maar dat wil ik ook niet. Meestal de week voor mijn maandstonden ga ik me onzeker voelen en denk ik dat ik dikker ben geworden. Maar dan geef ik de schuld aan mijn hormonen![]()
Die vrouwelijke rondingen zitten ook op mijn heupenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:49 schreef milagro het volgende:
[..]
en dan kijk ik in je fobo.... en mijn eerste gedachte is niet "goh, wat een vrouwelijke rondingen, zeg!" ik zie een best wel tenger meisje
ms ben ook jij dus wel slanker dan je zelf denkt...
nou, okay, je hebt best brede heupen dan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:25 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Die vrouwelijke rondingen zitten ook op mijn heupenTenger ben ik niet iig.
Daar gaan we weer, de uitzondering. Natuurlijk gaat mijn mooie vriendin ziek worden en medicijnen slikken die haar zwaarder maken. Dat is natuurlijk heel waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:24 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
tot dat je mooie vriendin ziek wordt en medicijnen slikt die haar kilo's zwaarder maken.
ik mag hopen dat je haar dan nog steeds mooi vindt.
verder is een normale lengte voor vrouwen iets onder 1.70m
en een normaal gewicht iets minder dan 70 kg
normaal ja, mooi vind ik ook anders![]()
Welnee, dikke mensen zijn juist gezelligquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
ja, en?
ik ben 85 bij 1.75, ben ik nu minder leuk, lief,aardig en gezellig?![]()
Ja xen we weten nu wel dat je anorexia hebt en jezelf helemaal het einde vindtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Welnee, dikke mensen zijn juist gezellig![]()
Jij hebt zooo geen gevoel voor humorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja xen we weten nu wel dat je anorexia hebt en jezelf helemaal het einde vindt
blablie
pfffffffffff
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij hebt zooo geen gevoel voor humor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |