abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53711005
Goed, ik heb een lieftallige vriendin waar ik ontzettend veel van hou dus dat is alles koek en ei
MAAR, het neurotisch schaap vindt zichzelf te dik. Ik vind van niet, maar goed, kennelijk gaat dat bij haar het ene oor er in en het andere oor er weer uit, want ze blijft er toch op door hameren dat ze zichzelf toch echt dik vind en niet mooi vind. Oke, ze is wat mollig, maar dik kan ik het echt niet noemen.Als ik naar haar kijk, zie ik geen dik persoon maar een mooie meid waar ik ontzettend veel van hou. Ze is nu ook geen supermodel met anorexia neigingen ofzo, ze heeft gewoon een tja uhm... 'gewoon' figuur.

Soms ben ik best wel een tikkeltje bang dat als ik zeg dat ze niet dik is, dat ze dan juist gaat denken: "oeh, mijn vriendje vind me niet dik, ik kan gerust verder onverantwoord eten" en dat ze dus juist wel dik word.

Of juist het omgekeerde, dat ze dan juist panisch steeds minder eet en een anorexia patient wordt...

Nu vraag ik me af, hebben meer vrouwen hier last van? Dat ze zichzelf niet moeders mooiste vinden, terwijl ze er toch echt wel mooi uitzien (zelfs als ze wat mollig zijn)? En waarom?

Of ben ik misschien zo'n leek die alleen naar binnen kijkt?
Het is PATAT!! :(
pi_53711128
Plaats eerst maar eens een foto.
pi_53711151
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 01:21 schreef Koskettimet het volgende:
Nu vraag ik me af, hebben meer vrouwen hier last van? Dat ze zichzelf niet moeders mooiste vinden, terwijl ze er toch echt wel mooi uitzien (zelfs als ze wat mollig zijn)? En waarom?
Nope, jij hebt nét dat uitzonderingsgevalletje te pakken die zichzelf kritisch bekijkt.

Helaas, valt niets aan te doen!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 01:36:16 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_53711156
quote:
Ik ben er nog nooit een tegengekomen die daar geen last van had... Zelfs als ze er superlekker uitzien lopen ze nog te miepen dat "hun kont te dik is"... Geen idee hoe het komt, misschien door photoshop
pi_53711160
Gewoon een beetje sturen. Knijp eens in haar zij, zo van "mmm, daar kan wel wat vanaf". Of geef eens een mep op haar buik, zo van, dat daar wel wat babyvet bij mag.
pi_53711294
quote:
Soms ben ik best wel een tikkeltje bang dat als ik zeg dat ze niet dik is, dat ze dan juist gaat denken: "oeh, mijn vriendje vind me niet dik, ik kan gerust verder onverantwoord eten" en dat ze dus juist wel dik word.

Of juist het omgekeerde, dat ze dan juist panisch steeds minder eet en een anorexia patient wordt...
Iedere keer dat ze haar ontevredenheid uit, zeg je: "Dan doe je er toch iets aan?".

Works like a charm for me!
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 02:35:51 #7
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_53711528
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 01:59 schreef Unity het volgende:

[..]

Iedere keer dat ze haar ontevredenheid uit, zeg je: "Dan doe je er toch iets aan?".

Je bent single?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 02:41:50 #8
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_53711548
Je muil houden, vrouwen zijn op dat gebied zo logisch als een zuid-bengalese tijger met een vwo-diploma.
Wat je ook zegt, je hebt het sowieso fout.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_53711641
Meestal ga ik dan alleen maar bevestigen. Ik ga echt niet zeggen wat ze willen horen.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 06:48:10 #10
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_53711998
àlle vrouwen vinden zichzelf te dik...
pi_53712097
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 06:48 schreef Bill_E het volgende:
* Jemjem sluit zich daar volledig bij aan... Vrouwen...
Also cute and fluffy!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 07:27:04 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53712102
ik reageer daar allang niet meer op.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53712138
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 07:27 schreef zoalshetis het volgende:
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 08:09:13 #14
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_53712390
je zou op haar verjaardag een uitje naar de plastisch chirug kunnen regelen
pi_53712489
Dik is weer helemaal in hoor ik.
pi_53712493
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 07:27 schreef zoalshetis het volgende:
De enige goeie oplossing idd. Maar wel moeilijk om altijd je bakkes te houden vind ik
pi_53712506
Denk dat dit probleem bij zowel mannen als vrouwen voorkomt.
Je kan er of niet meer op reageren of gewoon een eerlijke mening blijven geven.
pi_53712542
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 01:59 schreef Unity het volgende:

[..]

Inderdaad! Dit is een geniale oplossing, je geeft geen waardeoordeel en legt haar probleem lekker terug.
pi_53712554
It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream.
pi_53712567
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 02:41 schreef cerror het volgende:
Je muil houden, vrouwen zijn op dat gebied zo logisch als een zuid-bengalese tijger met een vwo-diploma.
True
Of op heel sarcastische toon (Je moet wel laten merken dat je het níét meent, anders is het alsnog niet goed ) zeggen dat ze inderdaad hartstikke vet is..
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 08:31:59 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53712580
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:22 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

De enige goeie oplossing idd. Maar wel moeilijk om altijd je bakkes te houden vind ik
ik hoor het niet eens meer. gaat ene oor in andere oor uit
pi_53712585
quote:
nee, hoor, ik ben precies goed

en wat nu als het neurotische schaap van de TS ook gewoon te dik is, wat doet de stabiele sterke man die de TS uiteraard is dan?
keihard de waarheid zeggen, of gewoon net zo sussen en ondertussen rukk... uh dagdromen over die leuke secretaresse drie deuren verder op de werkvloer?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53712588
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik hoor het niet eens meer. gaat ene oor in andere oor uit
Sowieso toch?
Ongeacht onderwerp...
pi_53712593
quote:
Veel Nederlandse vrouwen zijn dat ook
wie het kleine niet eert is ambitieus
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 08:33:59 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53712595
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:32 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Sowieso toch?
Ongeacht onderwerp...
ik reageer op een paar kernwoorden. pijpen, bier en afstandbediening.
pi_53712596
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:28 schreef Nnelis het volgende:

[..]

Inderdaad! Dit is een geniale oplossing, je geeft geen waardeoordeel en legt haar probleem lekker terug.
Nou ehmm, ik zou het wel een beetje meer omkleden met zoiets van "Lieve schat, je bent ABSOLUUT niet dik, maar als jij zelf vind van wel dan doe je er toch iets aan"

Dus eerst complimenteren en daarna de bal terugkaatsen................dat werkt echt!
Vanaf de maan gezien, zijn alle mensen gelijk!
pi_53712599
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:32 schreef milagro het volgende:

[..]

en wat nu als het neurotische schaap van de TS ook gewoon te dik is, wat doet de stabiele sterke man die de TS uiteraard is dan?
keihard de waarheid zeggen, of gewoon net zo sussen en ondertussen rukk... uh dagdromen over die leuke secretaresse drie deuren verder op de werkvloer?
Schat! Inderdaad, je bent een varken. Je zus, die is wel lekker bijvoorbeeld.
pi_53712610
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik reageer op een paar kernwoorden. pijpen, bier en afstandbediening.
Je vergeet schoonmoeder.
pi_53712618
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:34 schreef sterretje38 het volgende:

[..]

Nou ehmm, ik zou het wel een beetje meer omkleden met zoiets van "Lieve schat, je bent ABSOLUUT niet dik, maar als jij zelf vind van wel dan doe je er toch iets aan"

Dus eerst complimenteren en daarna de bal terugkaatsen................dat werkt echt!
Ja goed, maar dan krijg je weer het eerder genoemde probleem dat ze kan gaan denken: Oh, hij vindt me toch niet dik, dus ik kan lekker doorvreten ( in het geval dat ze op het randje zit dan)
pi_53712724
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:34 schreef sterretje38 het volgende:

[..]

Gedver ik ben echt te dik
welnee, schat
jawel, kijk dan!
ach, mens, doe niet zo raar
KIJK DAN, wat is dit dan, en dit? vet, ja!
een beetje vet is juist lekker
Ah dus jij ziet het ook!!
ja maar ik vind het dus wel lekker, zeg ik toch
Dat zeg je ja, maar meenje dat ook, ik denk van niet!
wtf??? ik zeg wat ik vind, en ik vind het lekker
waarom loer je dan altijd zo naar meiden die veel slanker zijn dan ik?
jezus, ik loer naar alle meiden, dikker én slanker dan jij...
oh? naar ALLE meiden is het nu, nou lekker is dat!
Ja, godverdomme, wat wil je ????
Dat je eindelijk eens eerlijk tegen me bent
ik zeg toch dat ik je zo prima vind???????
Ja prima, ja, maar prima klinkt alsof je genoegen neemt
Nou, ik heb meer dan genoeg aan jou, ja, dat klopt
wat bedoel je precies met dat MEER ??? zie je nou wel?!!!!!!
omfg..
ja, loop maar weg, dat doe je altijd, nooit zal je eens.......

etc etc etc

kortom, gewoon NIET reageren is het beste, je krijgt toch wel de volle laag cq een eindeloze discussie die nergens heen leidt, en zo bespaar je iig op je eigen dosis woorden voor die dag.
pi_53712744
Vaak hebben vrouwen gewoon gelijk in dit soort dingen, accepteer dat!

Wat moet een mens sowieso met een neurotisch schaap, daar is weinig geils aan.
Verbaal terrorist
pi_53712874
quote:

.... ze heeft gewoon een tja uhm... 'gewoon' figuur.
Dat is natuurlijk het laatste wat dat meisje wil horen, dat ze een 'gewoon' figuur heeft.... niemand wil 'gewoon' zijn, maar het is juist leuk als je partner vind dat je 'het allerspeciaalst' bent ....

Als zij wil lijnen of extra wil sporten, zou je ook kunnen overwegen dat gewoon te ondersteunen ... zolang ze het een beetje 'normaal' doet, dus geen crash-dieets en niet met de vinger in dr nek boven het toilet hangen.
Er is niks mis mee te zeggen dat je het een prima idee vind als ze wil afvallen en benieuwd bent of ze dan nog mooier wordt, omdat je haar nu al de allermooiste vind.
tevens kun je voorstellen om, als ze extra wil gaan sporten dat samen te gaan doen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_53713139
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:44 schreef milagro het volgende:

kortom, gewoon NIET reageren is het beste, je krijgt toch wel de volle laag cq een eindeloze discussie die nergens heen leidt, en zo bespaar je iig op je eigen dosis woorden voor die dag.
Jah dat kan natuurlijk ook! Maar goed als je dan toch reageert dan zo kort mogelijk!
Vanaf de maan gezien, zijn alle mensen gelijk!
pi_53714441
Milagro
pi_53714533
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 01:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik ben er nog nooit een tegengekomen die daar geen last van had... Zelfs als ze er superlekker uitzien lopen ze nog te miepen dat "hun kont te dik is"... Geen idee hoe het komt, misschien door photoshop
amen
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:26:48 #36
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_53714545
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:31 schreef Bakakame het volgende:

[..]

True
Of op heel sarcastische toon (Je moet wel laten merken dat je het níét meent, anders is het alsnog niet goed ) zeggen dat ze inderdaad hartstikke vet is..
*Ervaringsdeskundige meldt*
Dat wordt NIET gewaardeerd heb ik gemerkt.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_53714641
Als zij loopt te zeiken dat ze te dik is moet jij steenvast terug gaan zeiken dat ze ook geen reet uitvoert met d'r dikke reet.

Zeikwijven die alleen eten en zeiken maar te lui zijn om te sporten!
pi_53714650
Alle inwoners van vrouwenland vinden zichzelf te dik.
Als mannenlander moetje accepteren dat dat hun cultuur is. Het is voor buitenlanders niet te snappen, het is een diepgeworteld geloof in de eigen spekberg. Spreek ze er niet op aan dat dat onzin is, want het is een belediging van alles waar ze voor staan. Hun hele identiteit is ontleend aan het knijpen in eigen vetrullen, van het kaalste botje valt nog wel een stuk overtollig vel vet tussen duim en wijsvinger te nemen. Wee de ongelukkige die durft te claimen dat die spekberg niet bestaat!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_53714852
Ik denk dat ze gelijk heeft. De Nederlandse vrouw behoort tot de dikste van Europa.

De mannen tot de slankste overigens
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:40:16 #40
193404 Kuuks
Altijd weer werk :(.
pi_53714877
Zoals eerder gezegd is; zo zíjn vrouwen. Je doet er niets aan. .
Ze zou zelf verantwoorder kunnen eten, beetje sporten enzo. Dat zal d'r zelfbeeld vast wel goed doen.

Maar als ze wekelijks 2 zakken chips en een overdosis chocolade wegwerkt, niet beweegt en vastgeroest zit op een stoel, moet ze niet zeiken. Want daar blijf je ook niet zo lang slank mee. .
a.k.a. de tieten van JD.
Veldmuis O+
pi_53714917
"Ik ben te dik"
"Okay je hebt gelijk"
" "

Da's één avondje rukken en dan is ze het weer vergeten!
pi_53716107
Gewoon niet reageren. Ze is een vrouw, dus niet voor rede vatbaar, zeker niet op dit punt.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:29:15 #43
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53717721
daar heeft vrijwel elke vrouw last van
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53717852
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:27 schreef Alcarin het volgende:
Gewoon niet reageren. Ze is een vrouw, dus niet voor rede vatbaar, zeker niet op dit punt.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

ik vind mezelf te dik maar heb dan ook een iets te hoog BMI, dus practisch gezien BEN ik ook te dik

maar vriendlief zegt altijd: nou ja, als jij af wil vallen, prima, ga je gang, als niet.. nou ja, ook prima

en das fijn
Ja doei.
pi_53717920
Herkenbaar.
Ook na zoveel kg afvallen, dan nog is het heel herkenbaar.
Erg eigenlijk...
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:39:34 #47
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53717948
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 01:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Inderdaad, wilde ook al iets dergelijks posten. Je hebt pas een uitzondering te pakken als ze tevreden met zichzelf zijn. Zelfs de meeste knappe meiden lopen nog te zeuren over hun 'vetlaagje' of weet ik veel wat.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:49:38 #48
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53718179
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:34 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Schat! Inderdaad, je bent een varken. Je zus, die is wel lekker bijvoorbeeld.
En die was ook nog beter in bed
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_53718342
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja hoor hoi!

ik vind mezelf te dik maar heb dan ook een iets te hoog BMI, dus practisch gezien BEN ik ook te dik

maar vriendlief zegt altijd: nou ja, als jij af wil vallen, prima, ga je gang, als niet.. nou ja, ook prima

en das fijn
Op zich wel een goeie tip voor de TS, meet haar BMI eens
pi_53718392
Zolang je de telefoon nog kan horen tijdens het beffen is ze niet te dik
pi_53718393
quote:
oh ja hoor hoi!

en das fijn
Je zal maar echt vinden dat je vriendin te dik wordt, eerlijk zijn daarover is ongeveer de grootste zonde die je kunt begaan. Dan kun je beter dat slanke mokkeltje van je werk een paar keer goed doorsmeren en thuis een jankverhaal houden.
Verbaal terrorist
pi_53718477
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 12:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Je zal maar echt vinden dat je vriendin te dik wordt, eerlijk zijn daarover is ongeveer de grootste zonde die je kunt begaan.
Toen ik dikker aan het worden was zei m'n vriend dat ook wel hoor, 'je buik mag wel wat minder', dus nog best subtiel ook (want de rest mocht ook wel minder), was er niet beledigd om, want ik vind het zelf ook, maar vond het wel jammer dat ie dat vond natuurlijk.

Dat 'zo vind ik je mooi, maar als jij er wat aan wil doen ga je gang' vind ik wel een goede
pi_53718804
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 12:56 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Op zich wel een goeie tip voor de TS, meet haar BMI eens
uh huh de meeste meiden die zichzelf te dik vinden hebben een BMII dat tegen ondergewicht aan zit dus misschien opent dit haar ogen eens

overigens, zou het ook wel zeggen als ik 'te dik' word , maar dat wil ik zelf niet dus hij zal me hoogstens betrappen op afvallen en gelijk blijven, maar erger: nee
Ja doei.
pi_53718892
Dikke wijven

pi_53719145
Mannen willen dit ook gewoon. Naast een onzeker, mieperig, labiel tiepje kun jij de stoere, krachtige, zelfverzekerde, stabiele rots-in-de-branding zijn. Da's gewoon het eeuwenoude rollenpatroon.
Ik heb meerdere uberzelfstandige en zelfverzekerde vriendinnen van me zien veranderen in klagerige en afhankelijke "wat ben ik toch moe-hoe" en "ik heb hoooooofdpijn" en "ach en wee, ik ben te dik, zeg eens schat, vind je me lelijk?"-types. Het is blijkbaar iets wat er automatisch in sluipt tussen man en vrouw.

Er zullen uitzonderingen op zijn, maar dat zijn uitzonderingen.
pi_53719226
het is allemaal de schuld van de mannen, dat sowieso
Ja doei.
pi_53719290
Mannen
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:34:22 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53719312
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:41 schreef veldmuis het volgende:
Da's één avondje rukken en dan is ze het weer vergeten!
Erh. Vrouwen hebben het geheugen van een olifant met dit soort dingen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:42:25 #59
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_53719531
Vrouwen
Mijn moeder dacht zelfs dat ze te dik was toen ze nog maar 41Kg woog
Thinking about thinking of you.
pi_53719948
quote:
Mannen
mannen zijn overbodig!
pi_53721903
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:26 schreef Xtreem het volgende:

[..]

*Ervaringsdeskundige meldt*
Dat wordt NIET gewaardeerd heb ik gemerkt.
Nu je het zegt, ik praat inderdaad nooit meer met degene waar ik dat soort dingen tegen zei...

En ik ken iemand die roept dat zij te dik is. En dan zeg ik dat het meevalt, ze weegt minder dan ik en mijn BMI is iets te laag.. En dan krijg ik te horen dat ik ook dik nog vadsiger ben
pi_53721978
gewoon elke keer zeggen dat je haar niet te dik vind en dat jij haar mooi vind.
Mijn bed piept, mag ik bij jou blijven slapen?
pi_53722061
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:18 schreef DarkBunny het volgende:
Dit klinkt alsof je jezelf moet overtuigen.
Verbaal terrorist
pi_53722192
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:18 schreef DarkBunny het volgende:
Dat werkt niet bij iemand met een plaat voor zijn of haar kop.
pi_53722507
Zolang ze niet boven het gemiddelde gewicht van de Nederlandse vrouw (tussen 78 en 87 kg) komt zal het toch wel meevallen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_53722524
Of het roept achterdocht op

"Hij benadrukt zo overdreven vaak dat ik heus wel mooi ben, hier klopt iets niet. Waarschijnlijk vindt hij me spuuglelijk"

Nah, wat eerder in dit topic gezegd is lijkt me het beste, gewoon de "ik vind je prachtig, maar als jij wil afvallen, ook prima". En verder geen aandacht aan besteden, want dat gemiep gaat meestal er niet zozeer over dat iemand zichzelf echt te dik vindt, maar om aandacht willen. Aandacht kun je ook op leuker emanieren vragen en als dit gemiep beloond wordt met aandacht zal je vriendin het nooit op leukere manieren gaan doen (vul zelf maar in wat je een leukere manier zou vinden )

vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:44:28 #67
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_53722576
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:42 schreef shifto het volgende:
Vrouwen
Mijn moeder dacht zelfs dat ze te dik was toen ze nog maar 41Kg woog
Ja maar jouw moeder is een dwerg!

Oh nee ik loop je te stangen, ken je niet eens
Die zoute stokjes...
pi_53722665
Niet mee bemoeien totdat je er last van hebt.
Vrouwen zijn Loco in hun hoofd wat uiterlijk betreft, nowadays.
pi_53722874
quote:
oh ja hoor hoi!

Dan had je beter een fiets kunnen kopen ipv een motor.
pi_53722922
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Erh. Vrouwen hebben het geheugen van een olifant met dit soort dingen.
Dat is precies de woordkeuze die je wil gebruiken, ja .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_53722960
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:59 schreef dinges19 het volgende:

[..]

mannen zijn overbodig!
.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:05:46 #72
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_53723092
Zeg dan dat het je niet om het uiterlijk gaat maar gewoon van het meisje in dat omhulsel, hoe het ook is.
Ze wil voor d'r zelf niet te dik worden dus dat zal ze ook niet etc.

Als ze over hun uiterlijk beginnen moet jij over hun innerlijk beginnen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_53724232
Je kunt natuurlijk ook zeggen dat je "dik tevreden" bent!
pi_53724334
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 16:05 schreef LasTeR het volgende:
Zeg dan dat het je niet om het uiterlijk gaat maar gewoon van het meisje in dat omhulsel, hoe het ook is.
Ze wil voor d'r zelf niet te dik worden dus dat zal ze ook niet etc.

Als ze over hun uiterlijk beginnen moet jij over hun innerlijk beginnen.
"Nou, als je wat dikker wordt, past er meer innerlijk in.. En ach, het is dan niet zo goed, maar wel véél!"
pi_53724403
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:56 schreef dawg het volgende:

[..]

Dan had je beter een fiets kunnen kopen ipv een motor.
die heb ik ook, was alleen geen groot succes omdat de rem meteen kapot ging

maar gelukkig staat de fiets van mn vriend hier ook dus die gebruik ik dagelijks om naar school te gaan en boodschappen te doen

motor is alleen voor woon-werk en voor de fun in de weekenden en op mooie zomer avonden

en als 't lekker weer is gaan we ook vaak fietsen en geocachen en wandelen dus het is niet alsof ik, net als mensen met een auto, ALLES met de motor doe daarbij gaan boodschappen met de motor wat lastiger
Ja doei.
pi_53724417
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:41 schreef Loohcs het volgende:
Zolang ze niet boven het gemiddelde gewicht van de Nederlandse vrouw (tussen 78 en 87 kg) komt zal het toch wel meevallen.
78 kilo is mij al veel te zwaar.
Verbaal terrorist
pi_53724524

'veel te zwaar'

78 is bij een lengte van 1.80 gewoon GEZOND, en bij een lengte van 1.60 overgewicht

mensen denken in gewicht, niet in verhoudingen...
Ja doei.
pi_53724536
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:04 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

78 kilo is mij al veel te zwaar.
Kan meevallen. Sommigen zijn dan veel te zwaar idd. maar anderen zou je echt geen overgewicht toeschrijven...
Onafhankelijk van lengte dus. Ligt ook aan hoe breed, gespierd enzo je bent.
pi_53724777
Ik zie niet waarin 78 kilo mee zou vallen. Ik val sowieso niet op lange vrouwen, maar vind 78 voor een vrouw van 1.80 ook aan de volle kant. Brede en gespierde vrouwen, nee dank je.

Een normaal gewicht voor een dame van 1.74 (en dat is gemiddeld) is toch echt van 58-64 kilo en veel zwaarder echt niet.

Nederlandse vrouwen zijn gewoon gemiddeld te dik en ik snap niet waarom je daarover dient te liegen als vent.
Verbaal terrorist
pi_53725279
je bent vrijgezel
Ja doei.
pi_53725476
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
je bent vrijgezel
Neen, ik heb een slanke vriendin die zichzelf onderhoudt en 3 keer per week van haar luie, lekkere reet komt om te sporten.

Jij bent zeker dan wel vrijgezel.
Verbaal terrorist
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 17:59:25 #82
52349 purplerose
pi_53725547
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:55 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Neen, ik heb een slanke vriendin die zichzelf onderhoudt en 3 keer per week van haar luie, lekkere reet komt om te sporten.
En jouw ass? Komt die ook regelmatig van de bank af voor sport of hoeft dat dan weer niet
pi_53725555
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 12:49 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

En die was ook nog beter in bed
pi_53725557
liefde maakt blind, dus ze de kans is groot dat ze toch dik en lelijk is
pi_53725581
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:59 schreef purplerose het volgende:

[..]

En jouw ass? Komt die ook regelmatig van de bank af voor sport of hoeft dat dan weer niet
Ik doe 2 keer per week een duursport en ben 2/3 keer per week in de sportschool te vinden.
Verbaal terrorist
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:02:50 #86
52349 purplerose
pi_53725614
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:00 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik doe 2 keer per week een duursport en ben 2/3 keer per week in de sportschool te vinden.
Dus als je vriendin boven een bepaald gewicht komt dump je dr?
pi_53725619
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:55 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Jij bent zeker dan wel vrijgezel.
bekrompen mensen

en als je enige moeite zou doen, zou je in mn profiel/fotoboek je antwoord kunnen vinden
Ja doei.
pi_53725644
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:59 schreef Byte_Me het volgende:
liefde maakt blind, dus ze de kans is groot dat ze toch dik en lelijk is
nou.. hij heeft het alleen maar over SLANK, dus ze zal wel een rotkop hebben
Ja doei.
pi_53725695
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:02 schreef purplerose het volgende:

[..]

Dus als je vriendin boven een bepaald gewicht komt dump je dr?

of hij sluit haar op totdat ze weer genoeg is afgevallen echte liefde altijd bereid om te helpen

wacht maar tot ze straks gebaard heeft..
Ja doei.
pi_53725798
Wat een frusti lui allemaal.

De dames zijn hier blijkbaar mollig en dik, dan is het ook extra frustrerend om knappe, slanke meiden te zien. Dan krijg je de jaloezie, terwijl het veel beter zou zijn er zelf wat aan te doen.

@motorbloempje, lekker belangrijk dat fotoboek van je. Daar kijkt toch geen hond in.

Nee, mijn vriendin heeft ook al een leuk koppie. Ja, ze bestaan hoor de leuke, slanke dames. Ik hoef haar nooit te dumpen, want ze komt nooit boven een 'normaal' gewicht. Ze heeft een prima spijtvertering, ook dat krijg je van gezond leven. Ze weet ook dat ik niet van dikke dames hou en zij houdt niet van dikke heren. Een prima insteek om nog jaren gezond te blijven leven en sporten.

Er is weinig bekrompen aan goed leven en goed voor jezelf zorgen.
Verbaal terrorist
pi_53725881
nogmaals:

bekrompen mensen
Ja doei.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:18:02 #92
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_53725931
Lolwaardig topic geworden _!
There is no rehab for stupidity.
pi_53725947
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
nogmaals:

bekrompen mensen

Dikke, onzekere, zeurderige mensen die na 10 meter lopen buiten adem zijn.
Verbaal terrorist
pi_53731090
Pff, ik ben maar blij dat ik al een lieve vriend had voordat ik ging afvallen..
Als ik die reacties zo hoor, was ik eerst een vies vadsig wijf (want 86 kilo) en kan het er nu net mee door (want 73 kilo).
Mijn vriend vond me altijd al een lekker ding, en nu nog steeds

Maar goed, ontopic:
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:42 schreef thaleia het volgende:
Nah, wat eerder in dit topic gezegd is lijkt me het beste, gewoon de "ik vind je prachtig, maar als jij wil afvallen, ook prima". En verder geen aandacht aan besteden, want dat gemiep gaat meestal er niet zozeer over dat iemand zichzelf echt te dik vindt, maar om aandacht willen. Aandacht kun je ook op leuker emanieren vragen en als dit gemiep beloond wordt met aandacht zal je vriendin het nooit op leukere manieren gaan doen (vul zelf maar in wat je een leukere manier zou vinden )
Dat dus.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:52:32 #95
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_53731238
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:18 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Dikke, onzekere, zeurderige mensen die na 10 meter lopen buiten adem zijn.

Mensen die het nodig vinden om zich boven anderen te plaatsen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_53733329
ah joh lekker laten gaan..

ben ook maar gaan koken, lekker, een veel

toch fijn dat 'dikke mensen' 'gezellig' schijnen te zijn heb ik dat in ieder geval nog mee oh ja.. en een gelukkige relatie
Ja doei.
pi_53735697
Ga er dan fijn 's nachts aan werken dmv wat geyle workouts.
pi_53735831
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:32 schreef milagro het volgende:

[..]

nah goed leuk antwoord!

Ok ts wat is belangrijker voor je vriendin gelukkig en gezond?
Of..
Ik zal je een verhaal vertellen..
Het bleef mij altijd bij..
Er was eens iemand die altijd gezond at, allemaal reform, puur natuur, kon niet duur genoeg zijn, ze ontzegde zichzelf alles!
Geen lekkere hapjes, geen leuke dineetjes nee...dat was niet gezond..
Diegene kreeg kanker..en zei:
Had ik nu maar genoten van mijn leven ipv mij zo druk te maken over...

Of iemand die kanker kreeg zei, goh nu val ik eindelijk af..wrange humor maar goed..als iemand stervende is en dat kan zeggen..dan vergeet je dat niet snel wel?

Nog iemand..at heel gezond! Rookte nooit, dronk nooit..vegetarier..
Tijdens het sporten stierf hij plots...30 jaar oud!

Bedoel.. Sorry maar soms denk ik wel eens wat een gelul!
Wat een gezeik over uiterlijkheden!
Wees blij met je zelf..je bent nml al een groot levend wonder..en als dat nu eenmaal niet is zoals de norm..jammer dan!
Ieder mens mag er zijn! Is goed zoals hij of zij is..
Overtuig je vriendin ervan dat er veel ergere dingen zijn dan de dingen die zij denkt over zichzelf!
Op ieder potje past een dekseltje!
Wat ik hierneer zette, heeft mij doen leren...dat er nog veel ergere dingen zijn in het leven...
dus enjoy it
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 01:00:39 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53735852
grinnek.
pi_53738444
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:52 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Mensen die het nodig vinden om zich boven anderen te plaatsen.

Soms moet je het beestje gewoon bij zijn naam noemen.

Het is ook aantoonbaar, dus wat is je probleem. Ik sta in gezondheid inderdaad boven iemand die zich volvreet en voor de tv hangt. En wat is precies je probleem daarmee?

Toch altijd lastig voor die underdog om gezonde mensen te zien en zelf iedere vorm van discipline missen. Ach zo heeft iedereen zijn sterke en zwakke kanten.

We zijn allemaal enorme wonders lees ik net, ook dikke mensen. En iedereen mag er zijn

Verbaal terrorist
pi_53738742
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 02:41 schreef cerror het volgende:

Ja zelfs als je je mond houd is het niet goed "waarom zeg je niks?? je vind me dus dik!! "
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53738801
Zeg gewoon (beleefd) wat je echt vind. Is wel zo respectvol.
pi_53739341
Dat is nou het vreselijke vrouwen gezeik wat nooit zal ophouden. Ik ben blij dat mijn schatje dat niet heeft. Ik kan er echt niet tegen.. . blegh
pi_53742239
Bijna elke vrouw heeft wel eens een ''dik-dag''. Als ze er echter structureel over door blijft zeuren, zou ik haar toch maar eens adviseren er dan iets aan te doen, sporten bijvoorbeeld en anders stoppen met zeuren. Dat is vast niet het antwoord waar ze op zit te wachten, maar eigenlijk is er ook geen goed antwoord.
pi_53742325
Gewoon flink op der bek slaan dan houdt ze vanzelf wel op met zeiken
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53745864
Gewoon keihard neuken en dan zeggen "zou ik dit met je doen als ik je dik en lelijk zou vinden" ? :p
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 17:23:49 #107
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_53745897
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 13:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Gewoon flink op der bek slaan dan houdt ze vanzelf wel op met zeiken

dat is wel de snelste methode om van dat gezeur af te komen ja.
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_53746409
haar gewoon door verwijzen naar een pro anna site, dan gaat ze vanzelf kotsend tenonder
pi_53747414
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 13:52 schreef Xennia het volgende:
maar eigenlijk is er ook geen goed antwoord.

Natuurlijk wel, dat willen jullie alleen niet horen.
pi_53747498
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:45 schreef dawg het volgende:

[..]

Echtwel, ik vind het een prima antwoord .
pi_53747887
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:45 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, ''ga sporten en stop met zeuren'' is niet het antwoord waar zij op zit te wachten
pi_53749562
Gewoon uitlachen
  zondag 7 oktober 2007 @ 00:53:25 #113
176670 Koskettimet
Vingermaster
pi_53754971
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:41 schreef Loohcs het volgende:

ze weegt 65 kilo

en ze is ongeveer 1.60m.. schat ik ja, ze is klein voor een volwassen vrouw, maar wel de leukste! overigens ben ik ook best klein voor een man 1.69 m

overigens, sommige reacties hier..
pi_53756388
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 00:53 schreef Koskettimet het volgende:
ze weegt 65 kilo
en ze is ongeveer 1.60m..

Dan is ze inderdaad aan de zware kant
pi_53762104
Pro Anna sites voor haar opschrijven en heel subtiel in haar tas stoppen, op de ijskast plakken enzo.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:41:01 #116
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_53764326
quote:

[..]

welnee, schat
jawel, kijk dan!
omfg..

etc etc etc

Ik begin mijn geslacht bijna zelf te haten.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_53764687
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 02:29 schreef Xennia het volgende:

[..]

dat is gewoon een gezond gewicht hoor ook voor die lengte...

maar idd.. vrouwen die zeiken..

vooral als ze al iemand hebben die ze blijkbaar mooi, leuk en lief vindt
Ja doei.
pi_53764832
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat is gewoon een gezond gewicht hoor ook voor die lengte...

maar idd.. vrouwen die zeiken..

vooral als ze al iemand hebben die ze blijkbaar mooi, leuk en lief vindt

Ik ben 1,70 en weeg 65 kilo en ik ben niet slank, ook niet dik maar zeker niet slank.
pi_53764947
dus jij vindt jezelf ook te dik terwijl het gewoon een gezond BMI oplevert?

*zucht*
Ja doei.
pi_53765302
quote:

[..]

welnee, schat
jawel, kijk dan!
omfg..

etc etc etc

zondag 7 oktober 2007 @ 19:45:32 #121
88943 Rude_Roderick
Dé krachtpatser
pi_53772627
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 15:00 schreef motorbloempje het volgende:

*zucht*

BMI is een te optimistische index waarin 20-25 als gezond wordt aangemerkt.
Volgens mijn docent fysiologie is het een Amerikaanse waarde, zodat niet te veel Amerikanen voor de kop worden gestoten. (daar is het probleem erger dan hier)
Een gezondere waarde is volgens hem dan ook, bij normale hoeveelheid spierweefsel, 18-23.
Ik ken een aantal mensen met een BMI van 25 en die zijn allemaal duidelijk te dik.
Ik ken ook een aantal mensen met een BMI index van 18-19, die eigenlijk allemaal gewoon tenger zijn, niks anorexia oid, enkelen doen zelfs aan topsport op Nederlands en internationaal niveau wat niet zou kunnen als ze niet gezond waren of anorexia hadden (en ik weet hoe dat eruit ziet)

Of iemand te dik is moet hij/zij voor zichzelf uitmaken, de BMI index geeft alleen een indicatie, maar geen echte cijfers. Vetpercentage zegt al meer. Echter is er ook nog zoiets als een vetverdeling waardoor mensen die een gezond BMI en een goed vetpercentage, te dik zijn of lijken. Dit als bijvoorbeeld het meeste vet op de buik zit bij normaal BMI en vetpercentage. Volgens de statistieken zit je goed, alleen is buikvet een grote riscofactor voor hart en vaatziekten.

Kortom: lastig
Tip voor iedereen: Bewegen is goed voor je en gezond eten ook.
The only easy day was yesterday!
pi_53772831
ja, neen, daar heb je gelijk in, tuurlijk, maar het is niet alsof ze een BMI van 28 heeft wat echt (ok, niet al te veel) 'overgewicht' aangeeft...

Daarbij vinden veel meiden zichzelf te dik, terwijl dat gewoon een waanbeeld is waardoor anorexia de kop op kan steken en dat is het gevaar..

Ze heeft een gezond BMI, met misschien een niet normale vetverdeling, maar is zeker niet te dik of te zwaar voor haar lengte, ondanks dat de vetverdeling misschien anders is

Zelf heb ik een bmi van 27 en ben 'iets te dik' volgens de Sonja Bakkers van deze samenleving, en dat vind ik zelf ook, er mag best wat vanaf, en daar ben ik dan ook wel mee bezig, maar er moet zeker niet teveel af anders ben ik mezelf niet meer
Ja doei.
pi_53773890
Stel dat je vriendin weet dat je iets stevige vrouwen wel aantrekkelijk vind, dan zal ze je antwoord ("schat, je bent niet te dik") nooit serieus nemen... Dan kan je dus wel 1000x roepen dat ze mooi is zo, maarja.. Je praat tegen een muur..
Want ze denkt; hij valt op dik
Dan heeft ze niks aan jouw antwoord, want de rest van de wereld vind haar wèl te dik, denkt ze.. Zo is dat nou eenmaal met bepaalde typische vrouwen.. Dan kan ze 20 kilo afvallen, maar dan vind ze haar tieten weer niet mooi, of haar kont, of vind ze wel weer iets anders waar ze ontevreden over is..

[ Bericht 4% gewijzigd door flamoes op 07-10-2007 20:38:54 ]
  zondag 7 oktober 2007 @ 20:38:43 #124
88943 Rude_Roderick
Dé krachtpatser
pi_53774129
Het belangrijkste blijft uiteindelijk dat je happy met jezelf bent (en je eventuele vriend(in) )
Maar als je gezond beizg wilt zijn kan je er natuurlijk het beste voor zorgen dat je een gezond gewicht hebt.
Verder ben ik het volledig met motorbloempje eens dat anorexia door bepaalde waanbeelden, al dan niet aangemoedigd door de media, zo veel mogelijk moet worden voorkomen.
En dan bedoel ik vooral die modellen van 40-50 kg van normale lengte die de catwalk onveilig maken en worden neergezet als schoonheidsideaal. 40 kg mag van mij alleen als je 1,50 m of kleiner bent
Ik denk ook niet dat er veel mannen zijn die dat mooi vinden. (Ik in ieder geval niet)
Tuurlijk mag je een ideaalbeeld nastreven, maar het moet wel haalbaar zijn.

Maar on topic want we dwalen af.
@TS ik zou er gewoon met je vriendin over proberen praten, waarom ze wil afvallen.
En afhankelijk van de reden kan je haar of geruststellen (als ze het voor jou doet) of ondersteunen (je houdt immers van haar toch? )
The only easy day was yesterday!
pi_53774581
quote:

[..]

Nee, een anorexia kop is mooi zeker?
Het ligt totaal aan lichaamsbouw en figuur wat wel of niet te zwaar is, dus als jij 1.60 hoort en 65 kilo is ze te zwaar, volgens jou
zonder dat je
haar gezien hebt...knap hoor!

pi_53778194
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 15:00 schreef motorbloempje het volgende:

*zucht*
Nee niet dik, maar ook niet superslank. Mijn bmi is 22,76 en die van de vriendin van TS 25,39
pi_53779395
quote:
Nope.
Ik niet.

En ik miep ook nooit dat ik mezelf te dik vind, als ik een piep- piepklein vetje op mijn buikje lijkt te hebben, heb ik zowaar iets van 'kijk, ik word dikker'.. joepie

In het buitenland, door het goede eten, was ik wat aangekomen, en had ik een klein buikje en dat zagen anderen. En ik was trots en voelde mezelf gewoon sexy . Eindelijk ook eens een buikie !

Ik voel mezelf dus juist af en toe gediscrimineerd dat ik wel slank ben
pi_53780468
quote:

[..]
Nee
Ze heeft dan misschien niet het figuur van een slanke den die op de catwalk rond loopt te banjeren, maar dik is ze zeker niet. Hooguit mollig..
Maar hoe ze van binnen is, is juist datgene waar ik voor gevallen ben
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 00:51 schreef NightH4wk het volgende:
Ga er dan fijn 's nachts aan werken dmv wat geyle workouts.
doen we al hoor. Al dan wel níet met het doel om af te vallen maar omdat we beiden dan botergei.. nou ja gut, je begrijpt het wel..
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

nah goed leuk antwoord!

Ok ts wat is belangrijker voor je vriendin gelukkig en gezond?
Of..
Ik zal je een verhaal vertellen..
Het bleef mij altijd bij..
Er was eens iemand die altijd gezond at, allemaal reform, puur natuur, kon niet duur genoeg zijn, ze ontzegde zichzelf alles!
Geen lekkere hapjes, geen leuke dineetjes nee...dat was niet gezond..
Diegene kreeg kanker..en zei:
Had ik nu maar genoten van mijn leven ipv mij zo druk te maken over...

Of iemand die kanker kreeg zei, goh nu val ik eindelijk af..wrange humor maar goed..als iemand stervende is en dat kan zeggen..dan vergeet je dat niet snel wel?

Nog iemand..at heel gezond! Rookte nooit, dronk nooit..vegetarier..
Tijdens het sporten stierf hij plots...30 jaar oud!

Bedoel.. Sorry maar soms denk ik wel eens wat een gelul!
Wat een gezeik over uiterlijkheden!
Wees blij met je zelf..je bent nml al een groot levend wonder..en als dat nu eenmaal niet is zoals de norm..jammer dan!
Ieder mens mag er zijn! Is goed zoals hij of zij is..
Overtuig je vriendin ervan dat er veel ergere dingen zijn dan de dingen die zij denkt over zichzelf!
Op ieder potje past een dekseltje!
Wat ik hierneer zette, heeft mij doen leren...dat er nog veel ergere dingen zijn in het leven...
dus enjoy it
Goed gezegd Vind ik ook hoor. Toevallig hadden we het er vandaag weer over. Het blijkt dat ze zo onzeker is omdat ze denkt dat ik weg ga bij haar als ze ziet dat een slanke den met me probeert te flirten of als ze ziet dat ik naar slanke vrouwen kijk.. op zulke momenten wordt ze onzeker van zichzelf.. Ik kan me dat best goed voorstellen want dat heb ik ook als ze zwijmelend over Johnny Depp loopt te mekkeren
Overigens doe ik dat niet expres hoor, dat kijken naar slanke vrouwen. Ik kijk altijd naar mensen, lang, breed, dik, dun, groot, blond, donker, ja zelfs grijs. Maar voor de vrouwtjes is dat waarschijnlijk natuurlijk geen excuus

[ Bericht 14% gewijzigd door Koskettimet op 08-10-2007 00:35:19 ]
pi_53781498
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:15 schreef Koskettimet het volgende:
Ze heeft dan misschien niet het figuur van een slanke den die op de catwalk rond loopt te banjeren, maar dik is ze zeker niet. Hooguit mollig..
Maar hoe ze van binnen is, is juist datgene waar ik voor gevallen ben
Als je dit tegen haar zegt, krijg je hoogstwaarschijnlijk pikstraf
quote:
Overigens doe ik dat niet expres hoor, dat kijken naar slanke vrouwen. Ik kijk altijd naar mensen, lang, breed, dik, dun, groot, blond, donker, ja zelfs grijs. Maar voor de vrouwtjes is dat waarschijnlijk natuurlijk geen excuus
Hij kijkt maar raak, ik vind het wel leuk te voorspellen naar wie hij zijn nek gaat omdraaien. Soms wijs ik hem zelfs op een mooie vrouw.
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:04:34 #130
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_53787510
iedereen heeft een vertekend zelfbeeld, dus het is heel lastig van jezelf te zien of je te dik of te dun bent.
Als ik vrolijk ben, lijken me borsten groter en me kont kleiner.
als ik sagereinig bij lijken me heupen superbreed en me buik een stukje groter

dus ik ben soms wel benieuwd wat andere ervan vinden, en jah dan is vriendlief de logische persoon.
overigens als hij eerlijk zegt dat ik wel ietsje mag afvallen, wordt ik daar inderdaad niet blij van, maar wordt ik ook niet boos op hem hoor......

Ik kan natuurlijk niet voor andere praten, maar soms wil je gewoon echt de oprechte mening van iemand anders hebben hoor
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_53854328
Herkenbaar ja, dame die zegt dat ze dik is .

Maar het komt ook wel door mij, ik zeg namelijk altijd dat ze dik is.

Ze is namelijk wel 54 KG!! . En dat vindt zichzelf dik...
pi_53855173
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 01:07 schreef Sport_Life het volgende:
Ze is namelijk wel 54 KG!! . En dat vindt zichzelf dik...
Als ze 1,40 m lang is, is ze ook te dik!
pi_53855748
Zelfs al was ze 1.40m was ze eerder een beetje gezet, niet dik. Ze is 160cm.
pi_53857903
quote:
Zoals eerder gezegd is; zo zíjn vrouwen. Je doet er niets aan. .
Ze zou zelf verantwoorder kunnen eten, beetje sporten enzo. Dat zal d'r zelfbeeld vast wel goed doen.

Maar als ze wekelijks 2 zakken chips en een overdosis chocolade wegwerkt, niet beweegt en vastgeroest zit op een stoel, moet ze niet zeiken. Want daar blijf je ook niet zo lang slank mee. .
Dit is precies wat je niet moet doen.
Ze is aan het zoeken naar steun maar als je zegt dat ze niet dik is neemt ze dat niet aan en blijft ze zeuren. En als je zegt dat het niet erg is voelt ze zich te dik.

Als jij het initiatief neemt om haar een fitness-abbo cadeau te doen is het ook niet goed.

De enige juiste reactie is om de onzekerheid (want dat is het) niet te accepteren en met een brede glimlach weer terug te leggen. Dit:
quote:
"Lieve schat, je bent niet dik, maar als jij zelf vind van wel dan doe je er toch iets aan"
is dus absoluut briljant.
pi_53858002
inderdaad

dat zegt mijn vriend ook altijd tegen me
Ja doei.
pi_53858085
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
inderdaad

dat zegt mijn vriend ook altijd tegen me
ik realiseer me nu pas " wie jij bent"

je ziet er happy uit in je fobo en dat ben je ws ook, long time no see heeft je goed gedaan iig

(niet dat het eerst slecht ging uiteraard, maar je begrijpt me wel, ja, hè , toe?)
pi_53858131
oh er komt net een spammailtje binnen vd vitaminstore over Stacker, hoe toepasselijk als ik hier in dit topic zit
pi_53858156
!

gaat inderdad heel erg goed hier daar ook?

en ik begrijp je wel hoor kom hier al wat langer dan vandaag mn profiel aangeeft
Ja doei.
pi_53861310
Oh, jij. Ik dacht ook al dat ik je al eerder gezien heb op Fok.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:18:34 #140
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_53885771
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:45 schreef Rude_Roderick het volgende:

[..]

BMI is een te optimistische index waarin 20-25 als gezond wordt aangemerkt.
Volgens mijn docent fysiologie is het een Amerikaanse waarde, zodat niet te veel Amerikanen voor de kop worden gestoten. (daar is het probleem erger dan hier)
Een gezondere waarde is volgens hem dan ook, bij normale hoeveelheid spierweefsel, 18-23.
Ik ken een aantal mensen met een BMI van 25 en die zijn allemaal duidelijk te dik.
Ik ken ook een aantal mensen met een BMI index van 18-19, die eigenlijk allemaal gewoon tenger zijn, niks anorexia oid, enkelen doen zelfs aan topsport op Nederlands en internationaal niveau wat niet zou kunnen als ze niet gezond waren of anorexia hadden (en ik weet hoe dat eruit ziet)

Of iemand te dik is moet hij/zij voor zichzelf uitmaken, de BMI index geeft alleen een indicatie, maar geen echte cijfers. Vetpercentage zegt al meer. Echter is er ook nog zoiets als een vetverdeling waardoor mensen die een gezond BMI en een goed vetpercentage, te dik zijn of lijken. Dit als bijvoorbeeld het meeste vet op de buik zit bij normaal BMI en vetpercentage. Volgens de statistieken zit je goed, alleen is buikvet een grote riscofactor voor hart en vaatziekten.

Kortom: lastig
Tip voor iedereen: Bewegen is goed voor je en gezond eten ook.
topsort is niet gezond voor je lichaam
en een BMI van onder de pakweg 19 levert al vergroot risico op ten aanzien van botontkalking ed
vetpercentage zegt niet meer, want is bijna niet te meten.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:24:07 #141
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_53885898
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:11 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Wat een frusti lui allemaal.

De dames zijn hier blijkbaar mollig en dik, dan is het ook extra frustrerend om knappe, slanke meiden te zien. Dan krijg je de jaloezie, terwijl het veel beter zou zijn er zelf wat aan te doen.

@motorbloempje, lekker belangrijk dat fotoboek van je. Daar kijkt toch geen hond in.

Nee, mijn vriendin heeft ook al een leuk koppie. Ja, ze bestaan hoor de leuke, slanke dames. Ik hoef haar nooit te dumpen, want ze komt nooit boven een 'normaal' gewicht. Ze heeft een prima spijtvertering, ook dat krijg je van gezond leven. Ze weet ook dat ik niet van dikke dames hou en zij houdt niet van dikke heren. Een prima insteek om nog jaren gezond te blijven leven en sporten.

Er is weinig bekrompen aan goed leven en goed voor jezelf zorgen.
tot dat je mooie vriendin ziek wordt en medicijnen slikt die haar kilo's zwaarder maken.
ik mag hopen dat je haar dan nog steeds mooi vindt.

verder is een normale lengte voor vrouwen iets onder 1.70m
en een normaal gewicht iets minder dan 70 kg
normaal ja, mooi vind ik ook anders
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_53885921
Ok, dit is het toppunt..
Een inimini meisje (echt 1,50m lang, en ze weegt misschien 40 kilo) zegt dat ze te dik is voor een bepaalde jurk.
Ze vond dat ik het beter zou kunnen hebben

Oftewel: dun meisje met een BMI van rond de 18 vindt zichzelf dikker dan iemand met een BMI van 22.
En nee, ze heeft niet eens anorexia....
pi_53886283
Van de zomer gaf ik leiding aan een groep meiden tijdens scoutingkamp. Waren meisjes van 10 tot 12 jaar. Die waren al aan het zeuren dat ze te dik waren . Terwijl het van die hele magere sprieten waren die nog gewoon in de groei zitten. Ze aten echt hele kleine porties en geen vet.

Ik ben erg tevreden over mijn vrouwelijke rondingen. Ben niet superslank maar dat wil ik ook niet. Meestal de week voor mijn maandstonden ga ik me onzeker voelen en denk ik dat ik dikker ben geworden. Maar dan geef ik de schuld aan mijn hormonen
pi_53886387
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:42 schreef Mejoon het volgende:
Van de zomer gaf ik leiding aan een groep meiden tijdens scoutingkamp. Waren meisjes van 10 tot 12 jaar. Die waren al aan het zeuren dat ze te dik waren . Terwijl het van die hele magere sprieten waren die nog gewoon in de groei zitten. Ze aten echt hele kleine porties en geen vet.

Ik ben erg tevreden over mijn vrouwelijke rondingen. Ben niet superslank maar dat wil ik ook niet. Meestal de week voor mijn maandstonden ga ik me onzeker voelen en denk ik dat ik dikker ben geworden. Maar dan geef ik de schuld aan mijn hormonen
en dan kijk ik in je fobo.... en mijn eerste gedachte is niet "goh, wat een vrouwelijke rondingen, zeg!" ik zie een best wel tenger meisje

ms ben ook jij dus wel slanker dan je zelf denkt...
pi_53886533
Och. Als we onder de douche staan steekt mijn vriendin soms expres haar buik naar voren, waarop ik zeg:

"Ah, je bent zwanger, wat leuk voor je, hoe lang al? Maandje of 5?"

Daar lachen wij dan vervolgens om. Verder heeft ze uiteraard een erg fijn lichaam.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_53886545
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:42 schreef Mejoon het volgende:

Ik kan je nu al even melden (na je fobo te hebben gezien):

Je ziet er goed uit.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:49 schreef milagro het volgende:

[..]

en dan kijk ik in je fobo.... en mijn eerste gedachte is niet "goh, wat een vrouwelijke rondingen, zeg!" ik zie een best wel tenger meisje

ms ben ook jij dus wel slanker dan je zelf denkt...
Die vrouwelijke rondingen zitten ook op mijn heupen Tenger ben ik niet iig.
pi_53887081
Wat een problemen om niks. Als ze zich te dik vind moet ze van dr dikke reet afkomen en er wat aan doen. Stimuleer haar dan dus om er wat aan te gaan doen !
Have fun...
pi_53887234
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 15:25 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Die vrouwelijke rondingen zitten ook op mijn heupen Tenger ben ik niet iig.
nou, okay, je hebt best brede heupen dan.
pi_53887312
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:24 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

tot dat je mooie vriendin ziek wordt en medicijnen slikt die haar kilo's zwaarder maken.
ik mag hopen dat je haar dan nog steeds mooi vindt.

verder is een normale lengte voor vrouwen iets onder 1.70m
en een normaal gewicht iets minder dan 70 kg
normaal ja, mooi vind ik ook anders
Daar gaan we weer, de uitzondering. Natuurlijk gaat mijn mooie vriendin ziek worden en medicijnen slikken die haar zwaarder maken. Dat is natuurlijk heel waarschijnlijk.

Normaliter blijft mijn vriendin gewoon zoals ze is met eventueel wat meer bij zwangerschap, maar daar is nog wel ruimte voor. Als ze 10 kilo aankomt, weegt ze nog geen 70 kilo.

Ik moet er overigens niet aan denken dat mijn vriendin 70 kg zou wegen. Dat heerlijke buikje van haar was dan meer een springkussen.

@Mejoon: je hebt wel een leuk koppie in ieder geval

[ Bericht 9% gewijzigd door Verloren_onschuld op 12-10-2007 15:43:37 ]
Verbaal terrorist
pi_53889173
ah, dan is mijn buik drijfzand
Ja doei.
pi_53889232
En om een reactie te geven. 78 kilo op 1.80 meter vind ik bij een vrouw vrij fors.
pi_53889333
ja, en?

ik ben 85 bij 1.75, ben ik nu minder leuk, lief,aardig en gezellig?
Ja doei.
pi_53897988
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
ja, en?

ik ben 85 bij 1.75, ben ik nu minder leuk, lief,aardig en gezellig?
Welnee, dikke mensen zijn juist gezellig
pi_53898047
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:24 schreef Xennia het volgende:

[..]

Welnee, dikke mensen zijn juist gezellig
Ja xen we weten nu wel dat je anorexia hebt en jezelf helemaal het einde vindt
blablie
pfffffffffff
pi_53898694
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:26 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ja xen we weten nu wel dat je anorexia hebt en jezelf helemaal het einde vindt
blablie
pfffffffffff
Jij hebt zooo geen gevoel voor humor
pi_53898733
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:52 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jij hebt zooo geen gevoel voor humor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')