Nope, jij hebt nét dat uitzonderingsgevalletje te pakken die zichzelf kritisch bekijkt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:21 schreef Koskettimet het volgende:
Nu vraag ik me af, hebben meer vrouwen hier last van? Dat ze zichzelf niet moeders mooiste vinden, terwijl ze er toch echt wel mooi uitzien (zelfs als ze wat mollig zijn)? En waarom?
Ik ben er nog nooit een tegengekomen die daar geen last van had... Zelfs als ze er superlekker uitzien lopen ze nog te miepen dat "hun kont te dik is"... Geen idee hoe het komt, misschien door photoshopquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:21 schreef Koskettimet het volgende:
Nu vraag ik me af, hebben meer vrouwen hier last van? Dat ze zichzelf niet moeders mooiste vinden, terwijl ze er toch echt wel mooi uitzien (zelfs als ze wat mollig zijn)? En waarom?
Iedere keer dat ze haar ontevredenheid uit, zeg je: "Dan doe je er toch iets aan?".quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:21 schreef Koskettimet het volgende:
Soms ben ik best wel een tikkeltje bang dat als ik zeg dat ze niet dik is, dat ze dan juist gaat denken: "oeh, mijn vriendje vind me niet dik, ik kan gerust verder onverantwoord eten" en dat ze dus juist wel dik word.
Of juist het omgekeerde, dat ze dan juist panisch steeds minder eet en een anorexia patient wordt...
Je bent single?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:59 schreef Unity het volgende:
[..]
Iedere keer dat ze haar ontevredenheid uit, zeg je: "Dan doe je er toch iets aan?".
Works like a charm for me!![]()
* Jemjem sluit zich daar volledig bij aan... Vrouwen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 06:48 schreef Bill_E het volgende:
àlle vrouwen vinden zichzelf te dik...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:27 schreef zoalshetis het volgende:
ik reageer daar allang niet meer op.
De enige goeie oplossing idd. Maar wel moeilijk om altijd je bakkes te houden vind ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:27 schreef zoalshetis het volgende:
ik reageer daar allang niet meer op.
Inderdaad! Dit is een geniale oplossing, je geeft geen waardeoordeel en legt haar probleem lekker terug.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:59 schreef Unity het volgende:
[..]
Iedere keer dat ze haar ontevredenheid uit, zeg je: "Dan doe je er toch iets aan?".
Works like a charm for me!![]()
Truequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:41 schreef cerror het volgende:
Je muil houden, vrouwen zijn op dat gebied zo logisch als een zuid-bengalese tijger met een vwo-diploma.
Wat je ook zegt, je hebt het sowieso fout.
ik hoor het niet eens meer. gaat ene oor in andere oor uitquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
De enige goeie oplossing idd. Maar wel moeilijk om altijd je bakkes te houden vind ik
nee, hoor, ik ben precies goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 06:48 schreef Bill_E het volgende:
Sowieso toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hoor het niet eens meer. gaat ene oor in andere oor uit![]()
Veel Nederlandse vrouwen zijn dat ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 06:48 schreef Bill_E het volgende:
ik reageer op een paar kernwoorden. pijpen, bier en afstandbediening.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Sowieso toch?
Ongeacht onderwerp...![]()
Nou ehmm, ik zou het wel een beetje meer omkleden met zoiets van "Lieve schat, je bent ABSOLUUT niet dik, maar als jij zelf vind van wel dan doe je er toch iets aan"quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:28 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Inderdaad! Dit is een geniale oplossing, je geeft geen waardeoordeel en legt haar probleem lekker terug.
Schat! Inderdaad, je bent een varken. Je zus, die is wel lekker bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:32 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, ik ben precies goed
en wat nu als het neurotische schaap van de TS ook gewoon te dik is, wat doet de stabiele sterke man die de TS uiteraard is dan?
keihard de waarheid zeggen, of gewoon net zo sussen en ondertussen rukk... uh dagdromen over die leuke secretaresse drie deuren verder op de werkvloer?
Je vergeet schoonmoeder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik reageer op een paar kernwoorden. pijpen, bier en afstandbediening.
Ja goed, maar dan krijg je weer het eerder genoemde probleem dat ze kan gaan denken: Oh, hij vindt me toch niet dik, dus ik kan lekker doorvretenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:34 schreef sterretje38 het volgende:
[..]
Nou ehmm, ik zou het wel een beetje meer omkleden met zoiets van "Lieve schat, je bent ABSOLUUT niet dik, maar als jij zelf vind van wel dan doe je er toch iets aan"![]()
Dus eerst complimenteren en daarna de bal terugkaatsen................dat werkt echt!
Gedver ik ben echt te dikquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:34 schreef sterretje38 het volgende:
[..]
Nou ehmm, ik zou het wel een beetje meer omkleden met zoiets van "Lieve schat, je bent ABSOLUUT niet dik, maar als jij zelf vind van wel dan doe je er toch iets aan"![]()
Dus eerst complimenteren en daarna de bal terugkaatsen................dat werkt echt!
Dat is natuurlijk het laatste wat dat meisje wil horen, dat ze een 'gewoon' figuur heeft.... niemand wil 'gewoon' zijn, maar het is juist leuk als je partner vind dat je 'het allerspeciaalst' bent ....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:21 schreef Koskettimet het volgende:
.... ze heeft gewoon een tja uhm... 'gewoon' figuur.
Jah dat kan natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:44 schreef milagro het volgende:
kortom, gewoon NIET reageren is het beste, je krijgt toch wel de volle laag cq een eindeloze discussie die nergens heen leidt, en zo bespaar je iig op je eigen dosis woorden voor die dag.
amenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit een tegengekomen die daar geen last van had... Zelfs als ze er superlekker uitzien lopen ze nog te miepen dat "hun kont te dik is"... Geen idee hoe het komt, misschien door photoshop
*Ervaringsdeskundige meldt*quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
True
Of op heel sarcastische toon (Je moet wel laten merken dat je het níét meent, anders is het alsnog niet goed) zeggen dat ze inderdaad hartstikke vet is..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:27 schreef Alcarin het volgende:
Gewoon niet reageren. Ze is een vrouw, dus niet voor rede vatbaar, zeker niet op dit punt.
Inderdaad, wilde ook al iets dergelijks posten. Je hebt pas een uitzondering te pakken als ze tevreden met zichzelf zijn. Zelfs de meeste knappe meiden lopen nog te zeuren over hun 'vetlaagje' of weet ik veel wat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit een tegengekomen die daar geen last van had... Zelfs als ze er superlekker uitzien lopen ze nog te miepen dat "hun kont te dik is"... Geen idee hoe het komt, misschien door photoshop
En die was ook nog beter in bedquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Schat! Inderdaad, je bent een varken. Je zus, die is wel lekker bijvoorbeeld.
Op zich wel een goeie tip voor de TS, meet haar BMI eensquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja hoor![]()
hoi!
ik vind mezelf te dikmaar heb dan ook een iets te hoog BMI, dus practisch gezien BEN ik ook te dik
maar vriendlief zegt altijd: nou ja, als jij af wil vallen, prima, ga je gang, als niet.. nou ja, ook prima
en das fijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |