Je zal maar echt vinden dat je vriendin te dik wordt, eerlijk zijn daarover is ongeveer de grootste zonde die je kunt begaan. Dan kun je beter dat slanke mokkeltje van je werk een paar keer goed doorsmeren en thuis een jankverhaal houden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja hoor![]()
hoi!
ik vind mezelf te dikmaar heb dan ook een iets te hoog BMI, dus practisch gezien BEN ik ook te dik
maar vriendlief zegt altijd: nou ja, als jij af wil vallen, prima, ga je gang, als niet.. nou ja, ook prima
en das fijn![]()
Toen ik dikker aan het worden was zei m'n vriend dat ook wel hoor, 'je buik mag wel wat minder', dus nog best subtiel ook (want de rest mocht ook wel minder), was er niet beledigd om, want ik vind het zelf ook, maar vond het wel jammer dat ie dat vond natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Je zal maar echt vinden dat je vriendin te dik wordt, eerlijk zijn daarover is ongeveer de grootste zonde die je kunt begaan.
uh huhquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op zich wel een goeie tip voor de TS, meet haar BMI eens
Erh. Vrouwen hebben het geheugen van een olifant met dit soort dingen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:41 schreef veldmuis het volgende:
Da's één avondje rukken en dan is ze het weer vergeten!
Nu je het zegt, ik praat inderdaad nooit meer met degene waar ik dat soort dingen tegen zei...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*Ervaringsdeskundige meldt*
Dat wordt NIET gewaardeerd heb ik gemerkt.
Dit klinkt alsof je jezelf moet overtuigen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:18 schreef DarkBunny het volgende:
gewoon elke keer zeggen dat je haar niet te dik vind en dat jij haar mooi vind.
Dat werkt niet bij iemand met een plaat voor zijn of haar kop.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:18 schreef DarkBunny het volgende:
gewoon elke keer zeggen dat je haar niet te dik vind en dat jij haar mooi vind.
Ja maar jouw moeder is een dwerg!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:42 schreef shifto het volgende:
Vrouwen
Mijn moeder dacht zelfs dat ze te dik was toen ze nog maar 41Kg woog
Dan had je beter een fiets kunnen kopen ipv een motor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja hoor![]()
hoi!
ik vind mezelf te dikmaar heb dan ook een iets te hoog BMI, dus practisch gezien BEN ik ook te dik
Dat is precies de woordkeuze die je wil gebruiken, jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Erh. Vrouwen hebben het geheugen van een olifant met dit soort dingen.
"Nou, als je wat dikker wordt, past er meer innerlijk in.. En ach, het is dan niet zo goed, maar wel véél!"quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:05 schreef LasTeR het volgende:
Zeg dan dat het je niet om het uiterlijk gaat maar gewoon van het meisje in dat omhulsel, hoe het ook is.
Ze wil voor d'r zelf niet te dik worden dus dat zal ze ook niet etc.
Als ze over hun uiterlijk beginnen moet jij over hun innerlijk beginnen.
die heb ik ook, was alleen geen groot succes omdat de rem meteen kapot gingquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan had je beter een fiets kunnen kopen ipv een motor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |