abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53778194
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
dus jij vindt jezelf ook te dik terwijl het gewoon een gezond BMI oplevert?

*zucht*
Nee niet dik, maar ook niet superslank. Mijn bmi is 22,76 en die van de vriendin van TS 25,39
pi_53779395
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 06:48 schreef Bill_E het volgende:
àlle vrouwen vinden zichzelf te dik...
Nope.
Ik niet.

En ik miep ook nooit dat ik mezelf te dik vind, als ik een piep- piepklein vetje op mijn buikje lijkt te hebben, heb ik zowaar iets van 'kijk, ik word dikker'.. joepie

In het buitenland, door het goede eten, was ik wat aangekomen, en had ik een klein buikje en dat zagen anderen. En ik was trots en voelde mezelf gewoon sexy . Eindelijk ook eens een buikie !

Ik voel mezelf dus juist af en toe gediscrimineerd dat ik wel slank ben
pi_53780468
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 02:29 schreef Xennia het volgende:

[..]
Dan is ze inderdaad aan de zware kant
Nee
Ze heeft dan misschien niet het figuur van een slanke den die op de catwalk rond loopt te banjeren, maar dik is ze zeker niet. Hooguit mollig..
Maar hoe ze van binnen is, is juist datgene waar ik voor gevallen ben
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 00:51 schreef NightH4wk het volgende:
Ga er dan fijn 's nachts aan werken dmv wat geyle workouts.
doen we al hoor. Al dan wel níet met het doel om af te vallen maar omdat we beiden dan botergei.. nou ja gut, je begrijpt het wel..
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

nah goed leuk antwoord!

Ok ts wat is belangrijker voor je vriendin gelukkig en gezond?
Of..
Ik zal je een verhaal vertellen..
Het bleef mij altijd bij..
Er was eens iemand die altijd gezond at, allemaal reform, puur natuur, kon niet duur genoeg zijn, ze ontzegde zichzelf alles!
Geen lekkere hapjes, geen leuke dineetjes nee...dat was niet gezond..
Diegene kreeg kanker..en zei:
Had ik nu maar genoten van mijn leven ipv mij zo druk te maken over...

Of iemand die kanker kreeg zei, goh nu val ik eindelijk af..wrange humor maar goed..als iemand stervende is en dat kan zeggen..dan vergeet je dat niet snel wel?

Nog iemand..at heel gezond! Rookte nooit, dronk nooit..vegetarier..
Tijdens het sporten stierf hij plots...30 jaar oud!

Bedoel.. Sorry maar soms denk ik wel eens wat een gelul!
Wat een gezeik over uiterlijkheden!
Wees blij met je zelf..je bent nml al een groot levend wonder..en als dat nu eenmaal niet is zoals de norm..jammer dan!
Ieder mens mag er zijn! Is goed zoals hij of zij is..
Overtuig je vriendin ervan dat er veel ergere dingen zijn dan de dingen die zij denkt over zichzelf!
Op ieder potje past een dekseltje!
Wat ik hierneer zette, heeft mij doen leren...dat er nog veel ergere dingen zijn in het leven...
dus enjoy it
Goed gezegd Vind ik ook hoor. Toevallig hadden we het er vandaag weer over. Het blijkt dat ze zo onzeker is omdat ze denkt dat ik weg ga bij haar als ze ziet dat een slanke den met me probeert te flirten of als ze ziet dat ik naar slanke vrouwen kijk.. op zulke momenten wordt ze onzeker van zichzelf.. Ik kan me dat best goed voorstellen want dat heb ik ook als ze zwijmelend over Johnny Depp loopt te mekkeren
Overigens doe ik dat niet expres hoor, dat kijken naar slanke vrouwen. Ik kijk altijd naar mensen, lang, breed, dik, dun, groot, blond, donker, ja zelfs grijs. Maar voor de vrouwtjes is dat waarschijnlijk natuurlijk geen excuus

[ Bericht 14% gewijzigd door Koskettimet op 08-10-2007 00:35:19 ]
Het is PATAT!! :(
pi_53781498
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:15 schreef Koskettimet het volgende:
Ze heeft dan misschien niet het figuur van een slanke den die op de catwalk rond loopt te banjeren, maar dik is ze zeker niet. Hooguit mollig..
Maar hoe ze van binnen is, is juist datgene waar ik voor gevallen ben
Als je dit tegen haar zegt, krijg je hoogstwaarschijnlijk pikstraf
quote:
Overigens doe ik dat niet expres hoor, dat kijken naar slanke vrouwen. Ik kijk altijd naar mensen, lang, breed, dik, dun, groot, blond, donker, ja zelfs grijs. Maar voor de vrouwtjes is dat waarschijnlijk natuurlijk geen excuus
Hij kijkt maar raak, ik vind het wel leuk te voorspellen naar wie hij zijn nek gaat omdraaien. Soms wijs ik hem zelfs op een mooie vrouw.
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:04:34 #130
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_53787510
iedereen heeft een vertekend zelfbeeld, dus het is heel lastig van jezelf te zien of je te dik of te dun bent.
Als ik vrolijk ben, lijken me borsten groter en me kont kleiner.
als ik sagereinig bij lijken me heupen superbreed en me buik een stukje groter

dus ik ben soms wel benieuwd wat andere ervan vinden, en jah dan is vriendlief de logische persoon.
overigens als hij eerlijk zegt dat ik wel ietsje mag afvallen, wordt ik daar inderdaad niet blij van, maar wordt ik ook niet boos op hem hoor......

Ik kan natuurlijk niet voor andere praten, maar soms wil je gewoon echt de oprechte mening van iemand anders hebben hoor
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_53854328
Herkenbaar ja, dame die zegt dat ze dik is .

Maar het komt ook wel door mij, ik zeg namelijk altijd dat ze dik is.

Ze is namelijk wel 54 KG!! . En dat vindt zichzelf dik...
pi_53855173
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 01:07 schreef Sport_Life het volgende:
Ze is namelijk wel 54 KG!! . En dat vindt zichzelf dik...
Als ze 1,40 m lang is, is ze ook te dik!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53855748
Zelfs al was ze 1.40m was ze eerder een beetje gezet, niet dik. Ze is 160cm.
pi_53857903
quote:
Zoals eerder gezegd is; zo zíjn vrouwen. Je doet er niets aan. .
Ze zou zelf verantwoorder kunnen eten, beetje sporten enzo. Dat zal d'r zelfbeeld vast wel goed doen.

Maar als ze wekelijks 2 zakken chips en een overdosis chocolade wegwerkt, niet beweegt en vastgeroest zit op een stoel, moet ze niet zeiken. Want daar blijf je ook niet zo lang slank mee. .
Dit is precies wat je niet moet doen.
Ze is aan het zoeken naar steun maar als je zegt dat ze niet dik is neemt ze dat niet aan en blijft ze zeuren. En als je zegt dat het niet erg is voelt ze zich te dik.

Als jij het initiatief neemt om haar een fitness-abbo cadeau te doen is het ook niet goed.

De enige juiste reactie is om de onzekerheid (want dat is het) niet te accepteren en met een brede glimlach weer terug te leggen. Dit:
quote:
"Lieve schat, je bent niet dik, maar als jij zelf vind van wel dan doe je er toch iets aan"
is dus absoluut briljant.
pi_53858002
inderdaad

dat zegt mijn vriend ook altijd tegen me
Ja doei.
pi_53858085
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
inderdaad

dat zegt mijn vriend ook altijd tegen me
ik realiseer me nu pas " wie jij bent"

je ziet er happy uit in je fobo en dat ben je ws ook, long time no see heeft je goed gedaan iig

(niet dat het eerst slecht ging uiteraard, maar je begrijpt me wel, ja, hè , toe?)
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53858131
oh er komt net een spammailtje binnen vd vitaminstore over Stacker, hoe toepasselijk als ik hier in dit topic zit
pi_53858156
!

gaat inderdad heel erg goed hier daar ook?

en ik begrijp je wel hoor kom hier al wat langer dan vandaag mn profiel aangeeft
Ja doei.
pi_53861310
Oh, jij. Ik dacht ook al dat ik je al eerder gezien heb op Fok.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:18:34 #140
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_53885771
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:45 schreef Rude_Roderick het volgende:

[..]

BMI is een te optimistische index waarin 20-25 als gezond wordt aangemerkt.
Volgens mijn docent fysiologie is het een Amerikaanse waarde, zodat niet te veel Amerikanen voor de kop worden gestoten. (daar is het probleem erger dan hier)
Een gezondere waarde is volgens hem dan ook, bij normale hoeveelheid spierweefsel, 18-23.
Ik ken een aantal mensen met een BMI van 25 en die zijn allemaal duidelijk te dik.
Ik ken ook een aantal mensen met een BMI index van 18-19, die eigenlijk allemaal gewoon tenger zijn, niks anorexia oid, enkelen doen zelfs aan topsport op Nederlands en internationaal niveau wat niet zou kunnen als ze niet gezond waren of anorexia hadden (en ik weet hoe dat eruit ziet)

Of iemand te dik is moet hij/zij voor zichzelf uitmaken, de BMI index geeft alleen een indicatie, maar geen echte cijfers. Vetpercentage zegt al meer. Echter is er ook nog zoiets als een vetverdeling waardoor mensen die een gezond BMI en een goed vetpercentage, te dik zijn of lijken. Dit als bijvoorbeeld het meeste vet op de buik zit bij normaal BMI en vetpercentage. Volgens de statistieken zit je goed, alleen is buikvet een grote riscofactor voor hart en vaatziekten.

Kortom: lastig
Tip voor iedereen: Bewegen is goed voor je en gezond eten ook.
topsort is niet gezond voor je lichaam
en een BMI van onder de pakweg 19 levert al vergroot risico op ten aanzien van botontkalking ed
vetpercentage zegt niet meer, want is bijna niet te meten.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:24:07 #141
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_53885898
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:11 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Wat een frusti lui allemaal.

De dames zijn hier blijkbaar mollig en dik, dan is het ook extra frustrerend om knappe, slanke meiden te zien. Dan krijg je de jaloezie, terwijl het veel beter zou zijn er zelf wat aan te doen.

@motorbloempje, lekker belangrijk dat fotoboek van je. Daar kijkt toch geen hond in.

Nee, mijn vriendin heeft ook al een leuk koppie. Ja, ze bestaan hoor de leuke, slanke dames. Ik hoef haar nooit te dumpen, want ze komt nooit boven een 'normaal' gewicht. Ze heeft een prima spijtvertering, ook dat krijg je van gezond leven. Ze weet ook dat ik niet van dikke dames hou en zij houdt niet van dikke heren. Een prima insteek om nog jaren gezond te blijven leven en sporten.

Er is weinig bekrompen aan goed leven en goed voor jezelf zorgen.
tot dat je mooie vriendin ziek wordt en medicijnen slikt die haar kilo's zwaarder maken.
ik mag hopen dat je haar dan nog steeds mooi vindt.

verder is een normale lengte voor vrouwen iets onder 1.70m
en een normaal gewicht iets minder dan 70 kg
normaal ja, mooi vind ik ook anders
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_53885921
Ok, dit is het toppunt..
Een inimini meisje (echt 1,50m lang, en ze weegt misschien 40 kilo) zegt dat ze te dik is voor een bepaalde jurk.
Ze vond dat ik het beter zou kunnen hebben

Oftewel: dun meisje met een BMI van rond de 18 vindt zichzelf dikker dan iemand met een BMI van 22.
En nee, ze heeft niet eens anorexia....
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53886283
Van de zomer gaf ik leiding aan een groep meiden tijdens scoutingkamp. Waren meisjes van 10 tot 12 jaar. Die waren al aan het zeuren dat ze te dik waren . Terwijl het van die hele magere sprieten waren die nog gewoon in de groei zitten. Ze aten echt hele kleine porties en geen vet.

Ik ben erg tevreden over mijn vrouwelijke rondingen. Ben niet superslank maar dat wil ik ook niet. Meestal de week voor mijn maandstonden ga ik me onzeker voelen en denk ik dat ik dikker ben geworden. Maar dan geef ik de schuld aan mijn hormonen
pi_53886387
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:42 schreef Mejoon het volgende:
Van de zomer gaf ik leiding aan een groep meiden tijdens scoutingkamp. Waren meisjes van 10 tot 12 jaar. Die waren al aan het zeuren dat ze te dik waren . Terwijl het van die hele magere sprieten waren die nog gewoon in de groei zitten. Ze aten echt hele kleine porties en geen vet.

Ik ben erg tevreden over mijn vrouwelijke rondingen. Ben niet superslank maar dat wil ik ook niet. Meestal de week voor mijn maandstonden ga ik me onzeker voelen en denk ik dat ik dikker ben geworden. Maar dan geef ik de schuld aan mijn hormonen
en dan kijk ik in je fobo.... en mijn eerste gedachte is niet "goh, wat een vrouwelijke rondingen, zeg!" ik zie een best wel tenger meisje

ms ben ook jij dus wel slanker dan je zelf denkt...
pi_53886533
Och. Als we onder de douche staan steekt mijn vriendin soms expres haar buik naar voren, waarop ik zeg:

"Ah, je bent zwanger, wat leuk voor je, hoe lang al? Maandje of 5?"

Daar lachen wij dan vervolgens om. Verder heeft ze uiteraard een erg fijn lichaam.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_53886545
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:42 schreef Mejoon het volgende:

Ik kan je nu al even melden (na je fobo te hebben gezien):

Je ziet er goed uit.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:49 schreef milagro het volgende:

[..]

en dan kijk ik in je fobo.... en mijn eerste gedachte is niet "goh, wat een vrouwelijke rondingen, zeg!" ik zie een best wel tenger meisje

ms ben ook jij dus wel slanker dan je zelf denkt...
Die vrouwelijke rondingen zitten ook op mijn heupen Tenger ben ik niet iig.
pi_53887081
Wat een problemen om niks. Als ze zich te dik vind moet ze van dr dikke reet afkomen en er wat aan doen. Stimuleer haar dan dus om er wat aan te gaan doen !
Have fun...
pi_53887234
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 15:25 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Die vrouwelijke rondingen zitten ook op mijn heupen Tenger ben ik niet iig.
nou, okay, je hebt best brede heupen dan.
pi_53887312
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:24 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

tot dat je mooie vriendin ziek wordt en medicijnen slikt die haar kilo's zwaarder maken.
ik mag hopen dat je haar dan nog steeds mooi vindt.

verder is een normale lengte voor vrouwen iets onder 1.70m
en een normaal gewicht iets minder dan 70 kg
normaal ja, mooi vind ik ook anders
Daar gaan we weer, de uitzondering. Natuurlijk gaat mijn mooie vriendin ziek worden en medicijnen slikken die haar zwaarder maken. Dat is natuurlijk heel waarschijnlijk.

Normaliter blijft mijn vriendin gewoon zoals ze is met eventueel wat meer bij zwangerschap, maar daar is nog wel ruimte voor. Als ze 10 kilo aankomt, weegt ze nog geen 70 kilo.

Ik moet er overigens niet aan denken dat mijn vriendin 70 kg zou wegen. Dat heerlijke buikje van haar was dan meer een springkussen.

@Mejoon: je hebt wel een leuk koppie in ieder geval

[ Bericht 9% gewijzigd door Verloren_onschuld op 12-10-2007 15:43:37 ]
Verbaal terrorist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')