Ik heb helemaal nergens trek in...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb geen trek in lopende band voedsel.
Iedereen hier is vandaag super vrolijk, op 2 naquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
't zijn zware tijden voor de ajacieden
Ik heb net nog een stuk tiramisu opgegetenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens trek in...
Dat ook ja, weg ermee.quote:
Hoe laat moet ik met slabbetje voor klaar zitten in Bloemendael?quote:
Lekker en wat gaan we koken ? en wanneer komen de foto's ?quote:
nou, dan gaat alles goed komen natuurlijkquote:
Woont zijn moeder bij de buren dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:42 schreef DarkShine het volgende:
Kameraad van me mag 3 tot 4 maanden zijn huis niet in. Zover nu duidelijk hebben ze geprobeerd het huis van de buren in brand te steken. Slaapkamer van zijn moeder is volledig uitgebrand...
Vuur is overgeslagen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Woont zijn moeder bij de buren dan?
Jeuj, wat een drama. Je vertelde vanmorgen al iets, maar ik heb er niet meer aan gedacht om erop te reageren. Woont hij in een niet zo frisse buurt? En heeft hij al ergens onderdak geregeld?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:42 schreef DarkShine het volgende:
Kameraad van me mag 3 tot 4 maanden zijn huis niet in. Zover nu duidelijk hebben ze geprobeerd het huis van de buren in brand te steken. Slaapkamer van zijn moeder is volledig uitgebrand...
Mobieltje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:43 schreef Grulez het volgende:
Weet iemand nog een kadootje voor mn neefje van net een jaar?
Zn vader is meer een Ajaksfan...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Een FC Groningen slabbetje, al zou hij die al wel moeten hebben.
Des te meer redenen om het als cadeautje te gevenquote:
Goed .quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Des te meer redenen om het als cadeautje te geven
quote:
Nee hoor, dat ligt daar nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben je toch iets vergeten
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Des te meer reden om zoiets te kopen, nu is hij nog makkelijk te beinvloeden.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Des te meer reden om zoiets te kopen, nu is hij nog makkelijk te beinvloeden.
Eet je toch weer eens gezond jongenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:17 schreef tong80 het volgende:
Zo moeders heeft me weer verwend met Haché met rijst en Chili Con Carne uit eigen keuken.
Dat zit wel snor dit weekend.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:29 schreef matong80 het volgende:
[..]
Eet je toch weer eens gezond jongen![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij moet juist een Ajaxslabbertje krijgen. Mag hij zovaak en zoveel vies maken als hij zelf wil
Dat shirt van Blight is ook weer schoon.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar dan gaat hij denken dat Ajax telkens weer schoon te krijgen is.
Misschien was ie aan de dunne.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Verbazingwekkend eigenlijk.
Die Kappa-shirts van Feyenoord wel 'ns gezien?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Of heeft hij meerdere shirts, wat Ajax brengt tegenwoordig is gewoon geen kwaliteit.
Oh shit, daar moet ik vanavond ook nog langs. Hoe laat is die wedstrijd afgelopen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:33 schreef borisz het volgende:
EC tam jij de witte leeuwen(lees de supporters) even ? Ze zijn een beetje druk in de straat
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh shit, daar moet ik vanavond ook nog langs. Hoe laat is die wedstrijd afgelopen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die Kappa-shirts van Feyenoord wel 'ns gezien?
Dan zijn ze gelukkig binnen als ik langskomquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:37 schreef borisz het volgende:
[..]
8 uur begint het, dus 10 uur is het afgelopen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:07 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in VVV-FC Utrecht ?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:07 schreef Eilanden het volgende:
Yup! Ready for the weekend! Morgen met vrouwlief een weekendje naar Brussel![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:07 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in VVV-FC Utrecht ?
quote:
Het eerstequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat je gaat trouwen ?
Je je quotering moet halen ?
Het wk dwergwerpen gaat beginnen ?
Had je dat niet een paar maanden eerder kunnen zeggen toen ik op mijn knieën ging?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee Sjimz!!!!!!!!!!!!!!! Bezint eer ge begint!!!!!!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had je dat niet een paar maanden eerder kunnen zeggen toen ik op mijn knieën ging?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:27 schreef Eilanden het volgende:
Laterz
* Eilanden is FCU luidkeels aan het aanmoedigen op de bank!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:27 schreef tong80 het volgende:
Er wint net een Tilburgse 50.000 euro bij deal or no deal. Ze zei van te voren dat ze het hele bedrag steekt in het plaatselijke suffertje.
Die gaat spijt krijgen.
Op de bloemen en mijn pak na is alles al geregeldquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds kort ervaringsdeskundige
Maar effe serieus: nog heel veel sterkte bij alle voorbereidingen!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op de bloemen en mijn pak na is alles al geregeld![]()
Ik heb het pak bij Prenatal laten bestellen maar ze moesten hem nog inkortenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten met het pak. Straks krijg je een groeistuip
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het pak bij Prenatal laten bestellen maar ze moesten hem nog inkorten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |