Ik heb helemaal nergens trek in...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb geen trek in lopende band voedsel.
Iedereen hier is vandaag super vrolijk, op 2 naquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
't zijn zware tijden voor de ajacieden
Ik heb net nog een stuk tiramisu opgegetenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens trek in...
Dat ook ja, weg ermee.quote:
Hoe laat moet ik met slabbetje voor klaar zitten in Bloemendael?quote:
Lekker en wat gaan we koken ? en wanneer komen de foto's ?quote:
nou, dan gaat alles goed komen natuurlijkquote:
Woont zijn moeder bij de buren dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:42 schreef DarkShine het volgende:
Kameraad van me mag 3 tot 4 maanden zijn huis niet in. Zover nu duidelijk hebben ze geprobeerd het huis van de buren in brand te steken. Slaapkamer van zijn moeder is volledig uitgebrand...
Vuur is overgeslagen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Woont zijn moeder bij de buren dan?
Jeuj, wat een drama. Je vertelde vanmorgen al iets, maar ik heb er niet meer aan gedacht om erop te reageren. Woont hij in een niet zo frisse buurt? En heeft hij al ergens onderdak geregeld?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:42 schreef DarkShine het volgende:
Kameraad van me mag 3 tot 4 maanden zijn huis niet in. Zover nu duidelijk hebben ze geprobeerd het huis van de buren in brand te steken. Slaapkamer van zijn moeder is volledig uitgebrand...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |