quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Des te meer reden om zoiets te kopen, nu is hij nog makkelijk te beinvloeden.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Des te meer reden om zoiets te kopen, nu is hij nog makkelijk te beinvloeden.
Eet je toch weer eens gezond jongenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:17 schreef tong80 het volgende:
Zo moeders heeft me weer verwend met Haché met rijst en Chili Con Carne uit eigen keuken.
Dat zit wel snor dit weekend.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:29 schreef matong80 het volgende:
[..]
Eet je toch weer eens gezond jongen![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij moet juist een Ajaxslabbertje krijgen. Mag hij zovaak en zoveel vies maken als hij zelf wil
Dat shirt van Blight is ook weer schoon.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar dan gaat hij denken dat Ajax telkens weer schoon te krijgen is.
Misschien was ie aan de dunne.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Verbazingwekkend eigenlijk.
Die Kappa-shirts van Feyenoord wel 'ns gezien?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Of heeft hij meerdere shirts, wat Ajax brengt tegenwoordig is gewoon geen kwaliteit.
Oh shit, daar moet ik vanavond ook nog langs. Hoe laat is die wedstrijd afgelopen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:33 schreef borisz het volgende:
EC tam jij de witte leeuwen(lees de supporters) even ? Ze zijn een beetje druk in de straat
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh shit, daar moet ik vanavond ook nog langs. Hoe laat is die wedstrijd afgelopen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die Kappa-shirts van Feyenoord wel 'ns gezien?
Dan zijn ze gelukkig binnen als ik langskomquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:37 schreef borisz het volgende:
[..]
8 uur begint het, dus 10 uur is het afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |