"Dat hebben ze een kwalitatief erg goede"?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over de vis bij de makro mag ik aannemen
Misschien zat zijn mond nog vol van de sushiquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"Dat hebben ze een kwalitatief erg goede"?
Is dat Elsevier-jargon of zo?
Dat tweede... maar niet 1x per jaarquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je sushi koopt krijg je weinig voor veel geld
Of bedoelt hij dat hij het 1x per jaar eet
Het rollen zal de eerste keer misschien wat tegenvalen, of iig wat langer duren. Maar het is iets wat je snel kan oppikken, dus gewoon proberenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:06 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dat tweede... maar niet 1x per jaar
Heb het een half jaar geleden ongeveer 'ontdekt' en sindsdien maar 3x gegeten ofzo...
Nee, dat is brabants maar dat snapt zo'n kouwe kak als jij nietquote:
Dude is helemaal geen koude kakquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, dat is brabants maar dat snapt zo'n kouwe kak als jij niet
idiootquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, dat is brabants maar dat snapt zo'n kouwe kak als jij niet
welke zijn de lelijke dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:49 schreef Ian_Curtis het volgende:
Mijn eerste poging:
[ afbeelding ]
't smaakte prima al zeg ik het zelf. Volgende week weer en dan ga ik rolls met geroosterde eend proberen te maken. Rijst maken ging prima met de rijstkoker en het rollen had ik ook zo onder de knie. (de lelijke sushi's waren van m'n vriendin)
ligt er helemaal aan wat je wilt!quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:47 schreef MoChe het volgende:
Hoeveel ben je daar nou aan kwijt qua geld en tijd?
ze zijn allemáál niet echt rondquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:40 schreef Pheno het volgende:
De niet-ronde bedoelt hij waarschijnlijk
Maar het viel dus erg mee als eerste poging begrijp ik?
Hence the "quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze zijn allemáál niet echt rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |