abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zondag 6 januari 2008 @ 10:04:18 #51
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_55818025
quote:
Op zondag 6 januari 2008 09:37 schreef BVO het volgende:
Genoeg gezeik weer na gisteravond, Asnat die kritiek had en exit moest.
Asnat was gewoon ook niet goed gisteren. Wel prettig dat Gordon voor haar op kwam in de muziek keuze (die dus duidelijk niet de keuze van de kandidaten is). Maar Ollie riep van de week op 3fm ook dat de jury ook hun lievelingen had en deze in alles zullen voortrekken.... maar goed wie is Ollie?

Ik denk dat ze dit jaar toch weer voor vrouw en zwart gaan....
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_55821427
Ik denk niet dat Idols doorgestoken kaart is. Asnat was immers ook helemaal niet populair en ook niet echt goed gister. Ze klaagde dan misschien wel, maar anders was ze alsnog niet veel verder gekomen. We moeten ons er maar bij neer leggen dat Neil en Bas gewoon populair zijn bij de jonge tiener meisjes.

Waarom ligt Sandy er uit? Vast niet omdat ze de jury belachelijk maakte. Ze was gewoon niet populair, omdat iedereen haar arrogant vond. Ze bedoelde het volgesn mij niet zo, maar zo kwam ze op veel mensen over.
Ollie was misschien negatief over het programma, maar hij was 1. slecht, 2. arrogant en 3. had opeens een vriendinnetje. Dan is het logisch dat z'n fans niet meer op hem stemmen!

Ik denk nog steeds niet dat het doorgestoken kaart is.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 23:30:29 #53
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55986026
Zou die kruk van Nikki misschien alleen maar zijn om extra stemmen te generen cq. haar een schop onder haar kont te geven? Ik geloof er niet teveel van.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  ESF Reporter zaterdag 12 januari 2008 @ 23:35:51 #54
87554 Cee
Welluk?
pi_55986170
Het is niet zozeer doorgestoken kaart, er wordt niet gesjoemeld met de uitslag want degene met de minste stemmen gaat eruit, ze hebben gewoon die kruk er bij gezet om iemand eens flink te laten schrikken en blijkbaar had Nikki dat nodig. In de hoop dat ze beter wordt. Wendy zat ook met klem te vertellen dat ze door het oog van de naald kroop en zeker niet veilig staat qua stemming. Een dergelijke stunt zouden ze bijvoorbeeld nooit bij Neil of Bas uithalen. Daarvan zeggen ze gewoon dat ze weer genoeg stemmen hebben en daarmee is de kous af.
pi_55986227
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 23:35 schreef Cee het volgende:
Het is niet zozeer doorgestoken kaart, er wordt niet gesjoemeld met de uitslag want degene met de minste stemmen gaat eruit, ze hebben gewoon die kruk er bij gezet om iemand eens flink te laten schrikken en blijkbaar had Nikki dat nodig. In de hoop dat ze beter wordt. Wendy zat ook met klem te vertellen dat ze door het oog van de naald kroop en zeker niet veilig staat qua stemming. Een dergelijke stunt zouden ze bijvoorbeeld nooit bij Neil of Bas uithalen. Daarvan zeggen ze gewoon dat ze weer genoeg stemmen hebben en daarmee is de kous af.
Ja dat klopt inderdaad!

Het is niet echt doorgestoken kaart, maar wel bepaalde mensen voortrekken! Gewoon eventjes wakkerschudden!
  woensdag 20 februari 2008 @ 14:07:02 #56
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56859582
Huh? Mijn stem op Nathalie gaat naar Hayashi?

Doorgestoken kaart of gewoon een domme fout? In ieder geval erg vreemd... gezien de reacties zijn er meerdere mensen met dit probleem.
  woensdag 20 februari 2008 @ 17:13:13 #57
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_56864047
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 19:13 schreef BVO het volgende:
Een topic als dit kan natuurlijk niet ontbreken. Voor al uw complottheorieën, achterdocht en huivering. Hoe ver voor de finale zal de winnaar al bekend zijn? In hoeverre zullen de vele SMS'jes weer weggegooid geld blijken te zijn (voorzover dat het toch al niet is, maar dat terzijde). Ligt het vuurwerk voor de winnaar al klaar? In dit topic bespreken we mogelijke fraude en vooropgezette ideeen van de makers van Idols. Bepalen zij wie er gaat winnen? Wat is hun strategie? SCH , kom er maar in!

Hoe het allemaal begon, een stukje uit de Telegraaf van alweer bijna 5 jaar geleden:

Op de website forum.fok.nl werd de roddel dat de finale al beslist zou zijn, gestart door 'SCH', een persoon die beweert werkzaam te zijn bij HMG. 'Volgende week David eruit, dan Jim, gevolgd door Dewi,' is zijn voorspelling. 'Finale gaat tussen Jamaï en Hind. Wie gaat winnen, hebben ze nog niet vastgelegd. Waarschijnlijk Hind. ... '

En even later:

"De finale van Idols gaat tussen Hind en Jamaï. Jim had afgelopen week de minste stemmen, maar toch moest Marieke eruit. Er is al vuurwerk besteld voor de finale... in de letters H I N D."

Archief:

Idols 3
[Traditie] Het Grote Doorgestoken Kaart Topic
Idols doorgestoken kaart? - Merknamen geregistreerd.

Idols 2
Het grote Idols doorgestoken kaart topic
Idols: Doorgestoken kaart deel 2
Idols - doorgestoken kaart deel 3
Idols: Doorgestoken kaart #3
IDOLS: Fair Play of Manipulatie?

Nougaan we dan. Ik kijk allang niet meer naar die onzin omdat allang her en der is bewezen dat je als kijker met die sms spullen in de maling wordt genomen. Kortom alles is voorbedacht en gescripted.
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
  woensdag 20 februari 2008 @ 17:18:56 #58
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56864210
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef tgs. het volgende:
allang her en der is bewezen dat je als kijker met die sms spullen in de maling wordt genomen. Kortom alles is voorbedacht en gescripted.
Oh, ik ben benieuwd naa het bewijs .
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 23:53:54 #59
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56874836
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:41 schreef SCH het volgende:
Wat een argwaan. Het gaat toch allemaal eerlijk?
Maar.... maar... daar weet jij toch alles van?
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_56874959
Jullie denken nog steeds dat ze bij RTL nog niet weten wie er gaat winnen?
pi_57063150
Ik snap nog steeds niet zo goed wat het voor RTL voor zin heeft om met de uitslag te sjoemelen. Diegene die de meeste stemmen krijgt daar is toch gewoon het meeste geld aan te verdienen, dus waarom zouden ze het niet gewoon eerlijk doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')