abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 april 2004 @ 18:57:01 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_18449354
Idols Doorgestoken Kaart
Idols Doorgestoken Kaart #2

Okay, ik dacht te begrijpen dat ie weer open mocht,

zo niet... snel weer dicht doen. (maar wel jammer)

Heeft Nico Dijkshoorn nu écht een mol in de finale zitten?
Beïnvloed Idols d.m.v. filmpjes etc de uitslag?
Heeft ons aller SCH gelijk en staat de winnaar inmiddels vast?

Of heeft er iemand nog een andere theorie?

Voorwaarde is nu overigens wél dat SCH nú een naam gaat noemen, zodat we met z'n allen kunnen constateren of hij dit jaar wel gelijk heeft.

[ Bericht 5% gewijzigd door flugeltje op 15-04-2004 19:01:56 (toevoeging) ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_18449431
Een andere voorwaarde is om users die meegaan in een verhaal later niet voor weirdo's uit te maken. U bent gewaarschuwd .
pi_18450425
Ik vind het verdacht dat de verdeling meisje - jongen na elke 2 uitzendingen keurig 50 - 50 is, evenals vorig jaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18450451
quote:
Op donderdag 15 april 2004 18:57 schreef flugeltje het volgende:
Heeft Nico Dijkshoorn nu écht een mol in de finale zitten?
ja dat wil ik nou ook wel eens weten
pi_18451659
quote:
Op donderdag 15 april 2004 18:59 schreef schatje het volgende:
Een andere voorwaarde is om users die meegaan in een verhaal later niet voor weirdo's uit te maken. U bent gewaarschuwd .
pi_18451717
quote:
Op donderdag 15 april 2004 18:57 schreef flugeltje het volgende:
Voorwaarde is nu overigens wél dat SCH nú een naam gaat noemen, zodat we met z'n allen kunnen constateren of hij dit jaar wel gelijk heeft.
Wat bedoel je daar nou weer mee. Je zal het waarschijnlijk nooit geloven en als je het wel gelooft, dan wel. Als je iets van de televisiewereld afweet, en van commercie en manipulatie, dan heb je helemaal geen bewijs nodig. Het bewijs is vorig jaar al geleverd, het wordt overal geleverd behalve bij de quizzen waar echt een groot geldbedrag op het spel staat en waar een notaris aan verbonden is, bijvoorbeeld dat programma van Linda de Mol.
pi_18452395
quote:
Op donderdag 15 april 2004 20:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Pas maar op. Ik kan 'm zo weer op slot gooien. Neem dat maar van me aan .

Maar goed, SCH, vertel eens wat jij allemaal gehoord hebt?? Wanneer is de volgende vergadering?? Wie gaat er winnen??
pi_18452427
quote:
Op donderdag 15 april 2004 21:03 schreef schatje het volgende:

[..]

Bevalt je wel he die macht. Ik vind het tekenend voor je dat je meteen zo'n domme reactie plaatst over die weirdo's. Je hebt geen greintje gevoel voor wat een forum hoort te zijn.
quote:
Maar goed, SCH, vertel eens wat jij allemaal gehoord hebt?? Wanneer is de volgende vergadering?? Wie gaat er winnen??
Het interesseerde je toch niet. Bemoei je er dan ook niet mee
pi_18452537
quote:
Op donderdag 15 april 2004 21:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Bevalt je wel he die macht. Ik vind het tekenend voor je dat je meteen zo'n domme reactie plaatst over die weirdo's. Je hebt geen greintje gevoel voor wat een forum hoort te zijn.
[..]

Het interesseerde je toch niet. Bemoei je er dan ook niet mee
Stel je niet aan zo aan. Je kan ook nergens tegen zeg .

.
pi_18452807
quote:
Op donderdag 15 april 2004 21:03 schreef schatje het volgende:

[..]

Hij heeft al gezegd in vorige topic wie er gaat winnen. De finale zou volgens hem Marlies vs Maud worden maar aangezien Boris zo populair is wordt het toch Boris vs Marlies en Marlies gaat dan winnen!
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_18452826
quote:
Op donderdag 15 april 2004 19:44 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het verdacht dat de verdeling meisje - jongen na elke 2 uitzendingen keurig 50 - 50 is, evenals vorig jaar.
Ik denk dat als het echt doorgestoken kaart was ze dan juist NIET deze zelfde verhoudingen zouden gebruiken aangezien er dan juist mensen gaan denken dat er wordt gemanipuleerd.
pi_18453326
quote:
Op donderdag 15 april 2004 21:21 schreef ee-04 het volgende:

[..]

Hij heeft al gezegd in vorige topic wie er gaat winnen. De finale zou volgens hem Marlies vs Maud worden maar aangezien Boris zo populair is wordt het toch Boris vs Marlies en Marlies gaat dan winnen!
Ho ho - ik heb alleen gezegd wat er op de vergadering is besproken.
  donderdag 15 april 2004 @ 22:14:56 #13
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_18454187
Ja maar SCH, wat wordt het dan wél??

Kijk duidelijk is natuurlijk dat niemand om Boris heenkan en hij daardoor (volgens jouw theoriën) de finale dus zal halen. Vraag is dan alleen of hij wint. Als ik jouw theorie weer volg zouden ze Boris het beste als tweede kunnen laten eindigen omdat die toch al aandacht genoeg krijgt.

In dat geval zou Marlies als winnaar uit de bus komen, tenzij ze wederom een leuke campagne om twee knullen willen bouwen en JK in de finale staat...

Ik zou overigens compleet van mijn (idols-) geloof afvallen als Maud de finale zou halen ten koste van Marlies en/of Boris. In dat geval ga ik álle complottheoriën geloven...

Maar SCH, vertel.... Wie wordt het volgens de laatste vergadering?

Boris of Marlies?
pi_18454297
Waarom zou het ffs doorgestoken kaart zijn in the first place ?!

reality tv verkoopt immers het best, en als niemand kon zingen ofso, dan was het ook alleen maar leuk geweest ..
pi_18455852
Maud in de finale?

en nu ff reeel... hoe vaak heeft ze nou al op de kruk gezeten?
pi_18456659
quote:
Op donderdag 15 april 2004 19:44 schreef methodmich het volgende:
dat is mij inderdaad ook al opgevallen, ik geloof niet bepaald in dat idols concept
** Be happy 4 thiz moment..thiz moment is your life **
pi_18462108
quote:
Op donderdag 15 april 2004 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Maar SCH, vertel.... Wie wordt het volgens de laatste vergadering?

Boris of Marlies?
Wat denk je zelf?
Wie zou jij laten winnen als je de leiding had?
  vrijdag 16 april 2004 @ 09:55:59 #18
35967 Fusion
Tiki Torches in the Garage
pi_18462400
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 09:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Draai er niet zo om heen en zeg gewoon waar het op staat ventje, op deze manier slaat dit topic helemaal nergens op.
pi_18462461
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 09:55 schreef Fusion het volgende:

[..]

Draai er niet zo om heen en zeg gewoon waar het op staat ventje, op deze manier slaat dit topic helemaal nergens op.
Ik ben geen ventje en ik mag toch wel een vraag stellen? Wat wil je dan weten - alleen een naam? Het gaat toch om het principe dat er een spelletje gespeeld wordt.

Mijn vragen daarbij zijn
1. is dat erg?
2. kan iemand mij uitleggen waarom dat niet zou gebeuren?
3. wat denken jullie dat het doel is van idols
4. wie denken jullie dat de baas is van idols?
  vrijdag 16 april 2004 @ 10:26:05 #20
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_18462932
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 09:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je die vraag moet stellen heb je niet goed op mijn avatar gelet SCH....

Maar goed, het is inmiddels duidelijk dat we met deze discussie niet veel verder komen.
Jammer SCH, ik was wel nieuwsgierig wat je te vertellen had.

Het is inderdaad op z'n minst opvallend dat de verhouding Jongen/Meisje steeds gelijk is gebleven...
En ik denk ook dat de kijkers bewust beïnvloed worden door het inspelen op emotie (zie JK) of door knap knip/plakwerk tijdens de filmpjes in de backstage-uitzendingen.

Of de beïnvloeding verder gaat dan alleen het stemgedrag weet ik niet, ik denk wél dat er gemanipuleerd wordt, maar de stemming zelf verloopt volgens mij wél eerlijk.
pi_18463001
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 10:26 schreef flugeltje het volgende:
Of de beïnvloeding verder gaat dan alleen het stemgedrag weet ik niet, ik denk wél dat er gemanipuleerd wordt, maar de stemming zelf verloopt volgens mij wél eerlijk.
De stemming verloopt ook wel eerlijk - maar het is niet van groot belang voor wie er uiteindelijk doorgaat, althans, niet 100 procent doorslaggevend.

Een, jouw mannetje komt uiteraard in de finale maar gaat helaas voor je niet winnen, zoals het er nu voorstaat.
pi_18464813
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 10:30 schreef SCH het volgende:

[..]

De stemming verloopt ook wel eerlijk - maar het is niet van groot belang voor wie er uiteindelijk doorgaat, althans, niet 100 procent doorslaggevend.

Een, jouw mannetje komt uiteraard in de finale maar gaat helaas voor je niet winnen, zoals het er nu voorstaat.
Kijk zo dek je jezelf al weer in, je gaat zeggen van hij gaat niet winnen ZOALS HET ER NU VOOR STAAT. Dan kan je alle kanten op
  vrijdag 16 april 2004 @ 12:03:59 #23
92279 N.icka
Windforce 11
pi_18464913
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 10:30 schreef SCH het volgende:

[..]

En hoe staat het er nu voor dan?
pi_18464944
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 11:59 schreef ee-04 het volgende:

[..]

Kijk zo dek je jezelf al weer in, je gaat zeggen van hij gaat niet winnen ZOALS HET ER NU VOOR STAAT. Dan kan je alle kanten op
Ja maar wat wil je dan??? Ik vertel je gewoon zoals het gaat. Jij wilt me blijkbaar ergens op afrekenen, ik vind het best.

Maar het gaat niet om mij. Ik vertel je gewoon wat er gaande is - als je het niet gelooft dan is dat toch prima, gelukkig wel zeg. Dit is geen wedstrijd ofzo.
pi_18464957
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 10:26 schreef flugeltje het volgende:

[..]

En ik denk ook dat de kijkers bewust beïnvloed worden door het inspelen op emotie (zie JK)
bereid je dan maar voor op as zaterdag..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')