shit ik blijf mijn belofte maar brekenquote:Op zondag 21 maart 2004 10:16 schreef StephanL het volgende:
Alice is gewoon lief een hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Anders hou je gewoon je mond. Ze zit er niet voor niks nog in.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:28 schreef katlijn het volgende:
't is waar! Alice kan niet zingen, denkt dat ze geweldig is, is een trut, een hoer, lelijk wijf, plaatsinpikker van RON EN ROBIN ( een regelrechte schande) enzo kan ik nog wel uren doorgaan! Alice hoort daar gewoon ni thuis!
![]()
Bel je shrink anders ff.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:28 schreef katlijn het volgende:
't is waar! Alice kan niet zingen, denkt dat ze geweldig is, is een trut, een hoer, lelijk wijf, plaatsinpikker van RON EN ROBIN ( een regelrechte schande) enzo kan ik nog wel uren doorgaan! Alice hoort daar gewoon ni thuis!
![]()
Had dan meer op Nick gestemd of zo.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:04 schreef Markz0r het volgende:
alice had nooit die lelijke wildcard moeten krijgen
Hey doe effe normaal jah! Ik noem jou toch ook geen trut, een hoer, lelijk wijf,quote:Op zondag 21 maart 2004 10:28 schreef katlijn het volgende:
*knip*.
Ron is gewoon slecht.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:28 schreef katlijn het volgende:
't is waar! Alice kan niet zingen, denkt dat ze geweldig is, is *knip* plaatsinpikker van RON EN ROBIN ( een regelrechte schande) enzo kan ik nog wel uren doorgaan! Alice hoort daar gewoon ni thuis!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |