Dat is ook onzinquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:38 schreef harrie1 het volgende:
jim was te jong en mocht niet winnen
de eerste weken zijn de grootste inkomstenquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:42 schreef daeri het volgende:
[..]
Dat is ook onzinJim heeft al kweet niet hoe veel gewerkt...
(mars, en gratis festivals enzo)
Sinds hij 16 is ja, toen de finale van idols 2003 zich afspeelde was onze Jim nog maar 15.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:42 schreef daeri het volgende:
[..]
Dat is ook onzinJim heeft al kweet niet hoe veel gewerkt...
(mars, en gratis festivals enzo)
ik denk dat er best zoiets achter kan zittenquote:Op woensdag 21 april 2004 09:25 schreef mia_wallace het volgende:
Ik denk dat het namelijk ook zo met Jim en Jamai gegaan is: Jim is sowieso populair, zeker bij pubermeisjes (de belangrijkste doelgroep - die geven geld uit aan Idols). Jamai is na een paar maanden niet meer interessant als geldmachine, dus daar moet je de eerste maanden je slag mee slaan.
Zoiets.
Wil je daarmee iets mee impliceren. Wat bedoel je met interessanter?quote:Op woensdag 21 april 2004 15:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat een finale tussen Maud en Boris sms-technisch interessanter is dan Boris-JK. Waarom? Nou, omdat die twee meer van elkaar verschillen dan Boris en JK. Bij Boris en JK hebben meer mensen: "Maakt mij niks uit wie er wint." dan bij Boris en Maud. En dan stemmen er ook minder mensen.
Maar dat is mijn gevoel.
Ja, ik zie veel om me heen dat jongens en de ik-schop-tegen-de-mainstream-meisjes voor Maud zijn, terwijl de 'mainstream' meisjes voor Boris zijn.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat een finale tussen Maud en Boris sms-technisch interessanter is dan Boris-JK. Waarom? Nou, omdat die twee meer van elkaar verschillen dan Boris en JK. Bij Boris en JK hebben meer mensen: "Maakt mij niks uit wie er wint." dan bij Boris en Maud. En dan stemmen er ook minder mensen.
Maar dat is mijn gevoel.
Interessanter als in: meer mensen gaan daardoor stemmen en dus meer inkomsten.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:53 schreef SCH het volgende:
Wil je daarmee iets mee impliceren. Wat bedoel je met interessanter?
Dus zorgen ze ervoor dat die finale er komt?quote:Op woensdag 21 april 2004 16:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Interessanter als in: meer mensen gaan daardoor stemmen en dus meer inkomsten.
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:03 schreef SCH het volgende:
Dus zorgen ze ervoor dat die finale er komt?
Griezel, moeten we dan nog langer naar dat slissende hockeytrutje kijken? Ik vind sowieso dat de slechtsen zijn overgebleven maar dan maar JK - die heeft tenminste nog iets van zichzelf.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Bovendien hoop ik gewoon dat JK eruit gaat..
Ik vermoed het niet. Maar het zou wel zomaar kunnen, wat ik net zei.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:07 schreef SCH het volgende:
Verder constateer ik dat de meesten ineens mijn beweringen onderschrijven en vermoeden dat het doorgestoken kaart is![]()
We onderschrijven niets SCH, we beweren niets...quote:Op woensdag 21 april 2004 16:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Verder constateer ik dat de meesten ineens mijn beweringen onderschrijven en vermoeden dat het doorgestoken kaart is![]()
Inderdaad, en met die gedachten en speculaties onderschrijf je mijn beweringen.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We onderschrijven niets SCH, we beweren niets...
We fantaseren, dénken en speculeren alleen maar....
Daar is dit topic namelijk voor opgezet... (zie mijn openingspost)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |