Omega:
quote:
Excuses als het vijandig overkwam, dat was niet de bedoeling, behalve misschien de laatste opmerking over jouw discussie kwaliteiten zie ik niet echt waar ik vijandig deed, maar evengoed excuses.
Dank je wel
quote:
Ik ben niet aan het mierenneuken, maar vorig jaar was 1 van jouw argumenten dat Jim de minste stemmen kreeg (weet niet meer precies in welke ronde, maar volgens mij 5 of 6) en nu zeg je dat Jim veel populairder was dan Jamai. Je kan het mierennueken noemen, ik noem het tegenstrijdig.
Jim is altijd veel populairder geweest dan Jamai dus ik begrijp niet waar je het over hebt, of je vergist je of ik heb me toen vergist
quote:
Ik vraag me gewoon af waarom je dit jaar weer dit meldt, terwijl vorig jaar je ongelijk had (Hind winnaar).
Je vergist je, ik heb geen ongelijk had. Op het moment van posten lag het oordeel van de leiding zo. Dat is later weer bij gesteld om allerlei redenen, dat heb ik toen ook al uitgelegd. Natuurlijk is het vaag tegenstrijdig en heb ik de schijn tegen me. So be it.
[quoet] Dit jaar kom je ook al niet met concrete dingen, alleen vage uitspraken. Ik weet het is een free country, freedom of speech etc etc, maar waarom deze uitspraken?[/quote]
Omdat er om gevraagd werd en om dat ik het interessant en boeiend vind dat mensen zo dogmatisch vast houden aan wat ze wordt voorgeschoteld. Zie de moderator hier die het niet eens aandurft om er een topic over open te laten. De waarheid mocht eens te veel zijn voor de tere zieltjes.
[/quote]