abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18421265
Jammer dat een manisch geworden modje een beetje van slag is.

Game on
pi_18421301
Omega - woensdag 14 april 2004 @ 16:09
quote:
Op woensdag 14 april 2004 13:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Jammer dat je zo vijandig reageert. Je zult er wel je redenen voor hebben. Ik ben hier helemaal niet aan het discussieren, ik vertel gewoon wat ik weet. Jij gelooft dat niet so be it. Maar kom niet met allerlei mierenneukerige aanvallende stukjes - ik kan er niks toch ook niks aan doen dat ik dit weet. Blijkbaar heb je er toch iets mee, anders reageer je niet zo.

Ik post het vooral voor Roel die wel geinteresseerd is.
Omega:
Excuses als het vijandig overkwam, dat was niet de bedoeling, behalve misschien de laatste opmerking over jouw discussie kwaliteiten zie ik niet echt waar ik vijandig deed, maar evengoed excuses.
Ik ben niet aan het mierenneuken, maar vorig jaar was 1 van jouw argumenten dat Jim de minste stemmen kreeg (weet niet meer precies in welke ronde, maar volgens mij 5 of 6) en nu zeg je dat Jim veel populairder was dan Jamai. Je kan het mierennueken noemen, ik noem het tegenstrijdig.
Ik vraag me gewoon af waarom je dit jaar weer dit meldt, terwijl vorig jaar je ongelijk had (Hind winnaar). Dit jaar kom je ook al niet met concrete dingen, alleen vage uitspraken. Ik weet het is een free country, freedom of speech etc etc, maar waarom deze uitspraken?

pi_18421339
Nou, altijd 50-50 jongen - meisje. Op zijn minst verdacht.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 14 april 2004 @ 17:59:13 #4
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_18421371
quote:
Op woensdag 14 april 2004 17:57 schreef methodmich het volgende:
Nou, altijd 50-50 jongen - meisje. Op zijn minst verdacht.
ik denk puur toeval..
  woensdag 14 april 2004 @ 17:59:14 #5
79550 Ymke
your ghost
pi_18421374
Waarom altijd op haar katten , ts?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_18421471
Omega:
quote:
Excuses als het vijandig overkwam, dat was niet de bedoeling, behalve misschien de laatste opmerking over jouw discussie kwaliteiten zie ik niet echt waar ik vijandig deed, maar evengoed excuses.
Dank je wel
quote:
Ik ben niet aan het mierenneuken, maar vorig jaar was 1 van jouw argumenten dat Jim de minste stemmen kreeg (weet niet meer precies in welke ronde, maar volgens mij 5 of 6) en nu zeg je dat Jim veel populairder was dan Jamai. Je kan het mierennueken noemen, ik noem het tegenstrijdig.
Jim is altijd veel populairder geweest dan Jamai dus ik begrijp niet waar je het over hebt, of je vergist je of ik heb me toen vergist
quote:
Ik vraag me gewoon af waarom je dit jaar weer dit meldt, terwijl vorig jaar je ongelijk had (Hind winnaar).
Je vergist je, ik heb geen ongelijk had. Op het moment van posten lag het oordeel van de leiding zo. Dat is later weer bij gesteld om allerlei redenen, dat heb ik toen ook al uitgelegd. Natuurlijk is het vaag tegenstrijdig en heb ik de schijn tegen me. So be it.

[quoet] Dit jaar kom je ook al niet met concrete dingen, alleen vage uitspraken. Ik weet het is een free country, freedom of speech etc etc, maar waarom deze uitspraken?[/quote]
Omdat er om gevraagd werd en om dat ik het interessant en boeiend vind dat mensen zo dogmatisch vast houden aan wat ze wordt voorgeschoteld. Zie de moderator hier die het niet eens aandurft om er een topic over open te laten. De waarheid mocht eens te veel zijn voor de tere zieltjes.

[/quote]
pi_18421489
Ik gooi hier een slotje op. Het heeft geen zin om te discussiëren zonder concrete aanwijzingen dat Idols doorgestoken kaart is. Bovendien pas ik ervoor dat users over een half jaar worden uitgemaakt voor weirdo's of andere benamingen omdat ze meegaan in de paranoïde denkbeelden van sommige personen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')