Bron?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar toch is Idols geen doorgestoken kaart.
Okay, okay tommeke, ik ben ommekequote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Neem het nou toch eens een keertje van me aan, SCHke.
Die spanning is ze dan vorig jaar niet goed gelukt...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
De programmamakers weten zelf prima hoe ze het zo spannend mogelijk kunnen maken ...
Oh nee? Finale was op 1 mei 2004 wijsneus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:22 schreef Omega het volgende:
Vorig jaar was er geen Idols dus die spanning was inderdaad wat minder.
Mijn stelling was dat Idols manipuleert en zelf bepaalt wie er doorgaat en een lijn in het hoofd heet. Dat kan natuurljk nog wel eens veranderen vanwege wat dan ook maar ik denk dat de stemmen van het publiek gewoon een factor is, en niet de doorslaggevende factor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:22 schreef Omega het volgende:
Vorig jaar was er geen Idols dus die spanning was inderdaad wat minder.
Altijd een leuk topic, vooral omdat SCH het bij Idols I helemaal mis had. En toen draaide hij zijn theorie 180 graden en was het toch nog door gestoken kaart ondanks dat hij eerder beweerde dat de winnaar al bekend was (die het dus niet werd).
Mijn mening blijft dat RTL wel manipuleert dmv stemmingmakerij of iemand prominenter in beeld is dan een ander etc etc, maar de stemmen wel eerlijk telt, ook al vanwege de bovengenoemde reden dat de populairste de meeste stemmen krijgt en zeeeeerwaarschijnlijk de meeste platen zal verkopen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:29 schreef the_legend_killer het volgende:
uitstraling kun je jezelf aanleren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |