Helaas geen leuke collega om te masseren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:42 schreef octopussy het volgende:
Jammer dat je niet meegaat Lianne. Maar wel tof dat het leuk was met voetbal!
Is er geen leuke collega die goed kan masseren?![]()
veel succes met het zoeken naar een camera![]()
Jij bent dan idd de vroegste, mijn trein gaat om 7:27quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:09 schreef teigan het volgende:
ik mag denk ik het vroegste op, de trein gaat om 6.54
Zo dus maar snel naar bedje toe..
O s$&*!^$&!#) We hebben al een aantal boekjes boven water maar nu de rest nog...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:39 schreef Troel het volgende:
Bij de Mini Loco in de doos?
Tnx bubselquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heel veel plezier vandaag!!
Ja dat weet ik nog ja dat we in de rij stonden en dat ze tegen jou zeiden dat je er niet in mocht dat is echt lullig dan. Zeker bij zo'n meeting.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:19 schreef Troel het volgende:
Ik hoop dat jullie een superdag hebben gehad.
Paste iedereen overal in? Geen nare ervaringen met piratenschepen (dat was echt lullig in Sixflags toen, he Riann![]()
Nee, maar in eerste instantie zou ik er 's avonds gewoon bij zijn he?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:52 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ik heb de miniloco niet meegenomen omdat ik niet wist dat het de bedoeling was dat ik het aan iemand anders mee moest geven, sorry
Owja, foto's.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:48 schreef teigan het volgende:
Waar blijven de foto's btw?
Wellicht is er een andere mogelijkheid om het nog op tijd deze kant op te krijgen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:43 schreef Rewimo het volgende:
En in tweede instantie was ik het dus ook gewoon vergeten
Wanneer wil je het hebben?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef Troel het volgende:
Wellicht is er een andere mogelijkheid om het nog op tijd deze kant op te krijgen?
Het liefst zo snel mogelijk, maar uiterlijk volgend weekend (dus het weekend van de 27e)quote:
Ow!!! Wat dom van je!quote:
dat is nog best wel een plan!quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:56 schreef Troel het volgende:
Misschien een betere optie dan de laatste optie: Tara die iets koopt zodat het toch een verrassing is
Dan zetten we jou toch op een snowboardquote:Op donderdag 22 november 2007 11:34 schreef YPPY het volgende:
Ieksssssssss! Nee! Alleen de afterski(hut), dat lijkt me wel leuk en gezellig. Ik val al om voordat ik op een ski sta.
Met z'n hoevelen zijn we?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:34 schreef YPPY het volgende:
Ieksssssssss! Nee! Alleen de afterski(hut), dat lijkt me wel leuk en gezellig. Ik val al om voordat ik op een ski sta.
ColdFeet, neem jij die cakes mee? Zelfgebakken?
Verder eten en drinken is geregeld, een paar van jullie krijgt een pm, de studenten onder ons worden ontzien.
Stormqueen en Levi, komen jullie nog?
Ik wil er met liefde 24 of 36 bakken. Als jij belooft dat je alles wat overblijft opeetquote:Op donderdag 22 november 2007 11:52 schreef YPPY het volgende:
Dat in een chalet klinkt wel weer gezellig, maar zo lang kan ik niet weg.
Doe je er gewoon 12 ColdFeet, we kunnen ze altijd nog door de helft snijden.
moet je echt iets maken dat vind ik zo verschrikkelijkquote:Op donderdag 22 november 2007 16:54 schreef Jojogirl het volgende:
De lootjes zijn al getrokken, maar volgensmij heeft freecell ook nog steeds geen lootje/slachtoffer. Misschien kunnen jullie iets voor elkaar maken?
Overleg even met freecell. Voor zover ik weet zorgt zij voor zichzelf (al dan niet doordat Tara iets haalt) voor een presentje van 10 euro. Dat kan jij ook doen. De rest zorgt allemaal voor een gedicht en/of surprise, dus het zou wel leuk zijn als jij dat ook zou doen als je zou komen natuurlijkquote:Op donderdag 22 november 2007 17:00 schreef Riann het volgende:
[..]
moet je echt iets maken dat vind ik zo verschrikkelijk![]()
ik heb na aftrek van vaste lasten ongeveer 200 euro per maand over, dat spaart niet zo snelquote:Op donderdag 22 november 2007 18:08 schreef octopussy het volgende:
budget kan je nog meer dan een jaar opbouwen. Ik had het natuurlijk niet over dit seizoen![]()
en voor max. 8 man kan ik het huis van mijn schoonouders in Oostenrijk graties lenen![]()
persoonlijk vind ik dit eerder voor herhaling vatbaar dan iets van een wintersportvakantiequote:Op donderdag 22 november 2007 18:16 schreef teigan het volgende:
We zijn vorig jaar met zijn allen een weekendje naar een bungalowpark geweest, en dat ging eigenlijk best goed, ikv ond het in ieder geval heel gezellig..
ja maar ja maar, ik is dan net jarig geweest, snifquote:Op donderdag 22 november 2007 19:50 schreef Troel het volgende:
Nee natuurlijk niet, taart is ongezond en we doen niet aan ongezonde dingen
Ik! Neem! Cakejes! Mee! Of! Troel! Dat! Nou! Gezond! Vindt! Of! Niet!!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:05 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ja maar ja maar, ik is dan net jarig geweest, snif
ja mamma/baas/troel/lieverd (choose which ever one you like)
ja maar taart van moeders zit alcohol in, das weer beetje minder en zo (de alcohol verdampt wel, behalve die ene keer dat mam het leuk leek om te experimenteren met alcohol in het deegquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik! Neem! Cakejes! Mee! Of! Troel! Dat! Nou! Gezond! Vindt! Of! Niet!!!!
Lekker joh, taart. Wel een beetje goeie hè, ik mag me van mezelf niet meer bezondigen aan de appelkruimelvlaai van de C1000 die ze op de afdeling steeds hebben
Taart van moeders klinkt he-le-maal
Nou, omdat jij het bent dan. Maar dan moet het wel extra ongezond zijn (en overleg even met YPPY en miss_d enzo, want ik heb eigenlijk niets te zeggen over wie wat meeneemtquote:Op donderdag 22 november 2007 21:05 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ja maar ja maar, ik is dan net jarig geweest, snif
ja mamma/baas/troel/lieverd (choose which ever one you like)
Met zijn allen rond de meivakantie ergens gaan kamperen zodat de mannen eventueel ook meekunnen en de kids ook gewoon meekunnen en dan allemaal leuke dingen gaan doen en met zijn allen gaan barbecuen en elke ochtend door Liejannuh een flinke ochtendgymnastiek en en en enquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:59 schreef Heavenlyblue het volgende:
Of een weekendje in de Ardennen en dan kanovaren en dergelijke, ook heel erg leuk!Of een cultureelweekendje naar een mooie Europese stad
Of skiën, ik ben dol op skiën
Eigenlijk zijn weekendjes weg al leuk, wat je ook doet
![]()
Oeh, leuk!quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:59 schreef Heavenlyblue het volgende:
Of een weekendje in de Ardennen en dan kanovaren en dergelijke, ook heel erg leuk!Of een cultureelweekendje naar een mooie Europese stad
Of skiën, ik ben dol op skiën
Eigenlijk zijn weekendjes weg al leuk, wat je ook doet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |