abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2007 @ 22:05:33 #251
35189 Troel
scherp en bot
pi_54019187
Ok, ok, daar kan ik inkomen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54022463
ik ben ook schuldig, maar ik neem er morgen even de tijd voor..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54022627
verlanglijstjes zijn kut om te maken. weet nooit wat ik kan vragen enzo.

maar goed, ik zal me er dit weekend eens over buigen.
pi_54026379
Voor degene die mij heeft (mijn lijstje is al een tijdje weg): een superfoute cd vind ik ook leuk. Skihut ofzo. Geeeeeen Frans Bauer e.d, verder geldt: hoe fouter hoe beter. Anna vindt dat echt prachtig om op te dansen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54084811

Ik had dit topic niet in mijn myat
pi_54084904
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:14 schreef freecell het volgende:

Ik had dit topic niet in mijn myat
Ow!!! Wat dom van je!
Volgens mij wordt er al iets voor je geregeld.
pi_54085123
Ja, echt? Ik heb nog niets in December, dus ik kan gewoon! Is de datum nu al vastgelegd, of zijn er nog steeds 2 mogelijkheden? Mijn voorkeur gaat trouwens wel uit naar zaterdag ipv zondag, maar als het zondag wordt, ben ik er ook wel
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:36:58 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_54085220
16 december is de dag freecell.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54085264
Waar is de info? Niet in dit topic geloof ik?
ik wil heel graag mee eigenlijk! Ben al te lang niet meegeweest met dingen!
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:44:58 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_54085329
Op dit moment is er nog niet heel veel info. Het enige wat echt vast staat is 16 december (dus de zondag) en dat het om een cadeautje van 10 euro met gedicht en/of surprise.

De locatie was nog niet helemaal duidelijk: het kan bij octo, het kan bij motorbloempje en het kan bij mij thuis. Ik heb zelf een voorkeur om het bij mij thuis te doen omdat dat voor mij makkelijker te behappen is, maar daar hebben we nog geen beslissing over genomen.

Er zijn inmiddels al kadootjes gekocht, dus een nieuwe trekking is geen optie, wat er dus overblijft:
  • er wordt geruild door mensen onderling
  • er komen nog meer aanmeldingen (Levitation Riann Stormqueen ) en met de nieuwe aanmeldingen komt een aparte trekking zodat ook die lootjes een verrassing blijven.
  • we gaan alsnog de mensen die wel mee willen doen, maar niet op deze datum kunnen benaderen om te kijken of er een mogelijkheid is om kadootjes al eerder te verspreiden of iets in die richting, maar dit lijkt me eigenlijk vrij onmogelijk worden
  • je koopt een kadootje voor jezelf (waarbij deze optie duidelijk onderaan staat )
  • troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_54085414
    Ok, ik wacht het wel even af
    Ik heb hier nu in ieder geval een TVP en houd het in de gaten
    Onderling ruilen lijkt me ook geen handige optie, dus ik kijk het ff aan hier
      maandag 22 oktober 2007 @ 10:56:49 #262
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_54085475
    Misschien een betere optie dan de laatste optie: Tara die iets koopt zodat het toch een verrassing is
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_54085533
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 10:56 schreef Troel het volgende:
    Misschien een betere optie dan de laatste optie: Tara die iets koopt zodat het toch een verrassing is
    dat is nog best wel een plan! Ik overleg het hier ook wel ff nog!
    pi_54095377
    Zullen we het bij Troel houden? Dat is wel redelijk centraal en misschien wat minder belastend. Al moeten we dan natuurlijk wel afspreken dat je zelf niks mag doen.

Levi, nu moet je toch komen.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    *OUD heilige*
    pi_54096015
    Ik vind het prima dat het bij Troel gehouden wordt. Dan regelen wij inderdaad het spul want vorig jaar heeft zij dat al uitgebreid gedaan .
      maandag 22 oktober 2007 @ 22:53:10 #266
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_54098918
    Nou, als Levi komt, dan durft SQ vast ook wel en als Marchien dan ook komt, dan kan er ook nog wat met de lootjes gewisseld worden
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:18:38 #267
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_54107397
    OK, ik heb zitten denken (koester het moment) en ik kom eigenlijk tot de conclusie dat het geen goed idee is om nu nog onderling lootjes te gaan ruilen (ruilen = huilen enzo).

Vraag is dus of er nog meer mensen zich aanmelden en daarmee een kleine lootjesronde gehouden kan worden, anders lijkt het me echt gewoon het beste idee dat Tara iets voor freecell koopt.

Dit ook omdat we met opzet vroeg lootjes getrokken hebben (en dit ook echt ruim van te voren hebben aangegeven) om voor iedereen voldoende tijd te hebben zodat iedereen zijn creativiteit al ruim van te voren kon inschakelen.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_54778890
    Weet je wat me nou zo leuk lijkt? om met jullie op wintersport te gaan
    pi_54779070
    Ieksssssssss! Nee! Alleen de afterski(hut), dat lijkt me wel leuk en gezellig. Ik val al om voordat ik op een ski sta.

ColdFeet, neem jij die cakes mee? Zelfgebakken?
    Verder eten en drinken is geregeld, een paar van jullie krijgt een pm, de studenten onder ons worden ontzien.

Stormqueen en Levi, komen jullie nog?
    *OUD heilige*
    pi_54779331
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 11:34 schreef YPPY het volgende:
    Ieksssssssss! Nee! Alleen de afterski(hut), dat lijkt me wel leuk en gezellig. Ik val al om voordat ik op een ski sta.
    Dan zetten we jou toch op een snowboard

maar serieus, skivakantie is zo leuk en dan met z'n allen in een groot chalet ofzo
    pi_54779395
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 11:34 schreef YPPY het volgende:

ColdFeet, neem jij die cakes mee? Zelfgebakken?
    Verder eten en drinken is geregeld, een paar van jullie krijgt een pm, de studenten onder ons worden ontzien.

Stormqueen en Levi, komen jullie nog?
    Met z'n hoevelen zijn we?
    Ik heb een muffinblik voor 12 stuks En ik bak, niet om op te scheppen, beheurlijk lekkere stoofpeer-chocoladecakejes.
    pi_54779444
    Dat in een chalet klinkt wel weer gezellig, maar zo lang kan ik niet weg.

Doe je er gewoon 12 ColdFeet, we kunnen ze altijd nog door de helft snijden.
    *OUD heilige*
      donderdag 22 november 2007 @ 12:02:11 #273
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_54779638
    Skien?? Alleen als er een chirurg, een verrijdbare OK met alles erop en eraan en een gipspersoon meegaat

Met een sleetje is het trouwens wel leuk. Alleen mijn kont op zo'n sleetje zorgt ervoor dat je een natte reet krijgt
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_54779860
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 11:52 schreef YPPY het volgende:
    Dat in een chalet klinkt wel weer gezellig, maar zo lang kan ik niet weg.

Doe je er gewoon 12 ColdFeet, we kunnen ze altijd nog door de helft snijden.
    Ik wil er met liefde 24 of 36 bakken. Als jij belooft dat je alles wat overblijft opeet
    pi_54780538
    Ik heb nog nooit geskied Lijkt me doodeng, maar ook wel leuk.
    pi_54781008

Levi komt niet... december is altijd al zo druk en nu gaat mijn zwager ook nog eens verhuizen... en men verwacht eigenlijk dat ik ook kom helpen met klussen.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_54783924
    mag ik op de misschien lijst maar de lootjes zijn al allemaal getrokken he?

het is nu toch uit met mijn vriend zie fokdieetclub dus ik ga niet naar zijn verjaardag
      donderdag 22 november 2007 @ 16:54:41 #278
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_54784369
    De lootjes zijn al getrokken, maar volgensmij heeft freecell ook nog steeds geen lootje/slachtoffer. Misschien kunnen jullie iets voor elkaar maken?
    pi_54784503
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 16:54 schreef Jojogirl het volgende:
    De lootjes zijn al getrokken, maar volgensmij heeft freecell ook nog steeds geen lootje/slachtoffer. Misschien kunnen jullie iets voor elkaar maken?
    moet je echt iets maken dat vind ik zo verschrikkelijk
    pi_54784668
    skien lijkt mij doodeng sleetje rijden is wel heel gaaf helaas is wintersport niet te doen met mijn budget
      donderdag 22 november 2007 @ 17:43:41 #281
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_54785172
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 17:00 schreef Riann het volgende:

[..]

moet je echt iets maken dat vind ik zo verschrikkelijk
    Overleg even met freecell. Voor zover ik weet zorgt zij voor zichzelf (al dan niet doordat Tara iets haalt) voor een presentje van 10 euro. Dat kan jij ook doen. De rest zorgt allemaal voor een gedicht en/of surprise, dus het zou wel leuk zijn als jij dat ook zou doen als je zou komen natuurlijk
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_54785381
    Ik heb nog nooit geskied..

Maar het lijkt mij wel leuk..
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_54785540
    budget kan je nog meer dan een jaar opbouwen. Ik had het natuurlijk niet over dit seizoen

en voor max. 8 man kan ik het huis van mijn schoonouders in Oostenrijk graties lenen
    pi_54785638
    Het staat wel op mijn To-Dolist. Misschien dit jaar een lastminute, als ik op tijd afgestudeerd ben
    Anders volgend jaar.

Maarre, dames, zijn jullie echt zo close dat jullie ook dat soort dingen samen doen?
    pi_54785716
    We zijn vorig jaar met zijn allen een weekendje naar een bungalowpark geweest, en dat ging eigenlijk best goed, ikv ond het in ieder geval heel gezellig..
    pi_54785784
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 18:08 schreef octopussy het volgende:
    budget kan je nog meer dan een jaar opbouwen. Ik had het natuurlijk niet over dit seizoen

en voor max. 8 man kan ik het huis van mijn schoonouders in Oostenrijk graties lenen
    ik heb na aftrek van vaste lasten ongeveer 200 euro per maand over, dat spaart niet zo snel
    Nah, wintersport is voor later als ik groot ben en een baan heb
    pi_54786169
    mag ik trouwens op de sintmeet taart trakteren? (ben 4 dagen eerder jarig en zo ) word alleen geen zelfgebakken taart (of ik moet dan in deventer zitten en mams wil een appeltaart maken)
    verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
      donderdag 22 november 2007 @ 19:50:12 #288
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_54787560
    Nee natuurlijk niet, taart is ongezond en we doen niet aan ongezonde dingen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      donderdag 22 november 2007 @ 19:50:57 #289
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_54787584
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 18:16 schreef teigan het volgende:
    We zijn vorig jaar met zijn allen een weekendje naar een bungalowpark geweest, en dat ging eigenlijk best goed, ikv ond het in ieder geval heel gezellig..
    persoonlijk vind ik dit eerder voor herhaling vatbaar dan iets van een wintersportvakantie
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_54787755
    Ik heb altijd al een keer op wintersport gewild, maar ik krijg niemand mee. Dus, wie weet...
    pi_54788776
    De leuke dingen doen met Vogue in februari kan van het lijstje geschrapt worden. Heb een arbeidsconflict hier in Mexico en kan hoogstwaarschijnlijk niet weg in februari, omdat ik geen vrije dagen zal hebben. Ander keertje Als ´t allemaal achter de rug is open ik wel een apart topic.
    pi_54789230
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 19:50 schreef Troel het volgende:
    Nee natuurlijk niet, taart is ongezond en we doen niet aan ongezonde dingen
    ja maar ja maar, ik is dan net jarig geweest, snif
    ja mamma/baas/troel/lieverd (choose which ever one you like)
    pi_54792672
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 21:05 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

Ik! Neem! Cakejes! Mee! Of! Troel! Dat! Nou! Gezond! Vindt! Of! Niet!!!!

Lekker joh, taart. Wel een beetje goeie hè, ik mag me van mezelf niet meer bezondigen aan de appelkruimelvlaai van de C1000 die ze op de afdeling steeds hebben
    Taart van moeders klinkt he-le-maal
    pi_54794676
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 00:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik! Neem! Cakejes! Mee! Of! Troel! Dat! Nou! Gezond! Vindt! Of! Niet!!!!

Lekker joh, taart. Wel een beetje goeie hè, ik mag me van mezelf niet meer bezondigen aan de appelkruimelvlaai van de C1000 die ze op de afdeling steeds hebben
    Taart van moeders klinkt he-le-maal
    ja maar taart van moeders zit alcohol in, das weer beetje minder en zo (de alcohol verdampt wel, behalve die ene keer dat mam het leuk leek om te experimenteren met alcohol in het deeg we waren allemaal vrolijk dronken van een stukkie taart )
    pi_54795025
    Zeg je het er dan even bij welke taart dat is, sla ik die over.
    *OUD heilige*
    pi_54795390
    wintersporten hoeft voor mij ook niet zo nodig.. lawines. gebroken benen, après ski.. allen niet echt mijn ding..

weekendje tutten en zwemmen in een centerparcs huisje lijkt me wel tof
    Ja doei.
      vrijdag 23 november 2007 @ 08:59:21 #297
    191222 Heavenlyblue
    d-lysergic acid amide
    pi_54795530
    Of een weekendje in de Ardennen en dan kanovaren en dergelijke, ook heel erg leuk! Of een cultureelweekendje naar een mooie Europese stad Of skiën, ik ben dol op skiën Eigenlijk zijn weekendjes weg al leuk, wat je ook doet
    pi_54795635
    Ja doei.
      vrijdag 23 november 2007 @ 10:13:54 #299
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_54796673
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 21:05 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

Nou, omdat jij het bent dan. Maar dan moet het wel extra ongezond zijn (en overleg even met YPPY en miss_d enzo, want ik heb eigenlijk niets te zeggen over wie wat meeneemt )
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      vrijdag 23 november 2007 @ 10:15:26 #300
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_54796698
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 08:59 schreef Heavenlyblue het volgende:
    Of een weekendje in de Ardennen en dan kanovaren en dergelijke, ook heel erg leuk! Of een cultureelweekendje naar een mooie Europese stad Of skiën, ik ben dol op skiën Eigenlijk zijn weekendjes weg al leuk, wat je ook doet
    Met zijn allen rond de meivakantie ergens gaan kamperen zodat de mannen eventueel ook meekunnen en de kids ook gewoon meekunnen en dan allemaal leuke dingen gaan doen en met zijn allen gaan barbecuen en elke ochtend door Liejannuh een flinke ochtendgymnastiek en en en en
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')