abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54781008

Levi komt niet... december is altijd al zo druk en nu gaat mijn zwager ook nog eens verhuizen... en men verwacht eigenlijk dat ik ook kom helpen met klussen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54783924
mag ik op de misschien lijst maar de lootjes zijn al allemaal getrokken he?

het is nu toch uit met mijn vriend zie fokdieetclub dus ik ga niet naar zijn verjaardag
  donderdag 22 november 2007 @ 16:54:41 #278
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_54784369
De lootjes zijn al getrokken, maar volgensmij heeft freecell ook nog steeds geen lootje/slachtoffer. Misschien kunnen jullie iets voor elkaar maken?
pi_54784503
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:54 schreef Jojogirl het volgende:
De lootjes zijn al getrokken, maar volgensmij heeft freecell ook nog steeds geen lootje/slachtoffer. Misschien kunnen jullie iets voor elkaar maken?
moet je echt iets maken dat vind ik zo verschrikkelijk
pi_54784668
skien lijkt mij doodeng sleetje rijden is wel heel gaaf helaas is wintersport niet te doen met mijn budget
  donderdag 22 november 2007 @ 17:43:41 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_54785172
quote:
Op donderdag 22 november 2007 17:00 schreef Riann het volgende:

[..]

moet je echt iets maken dat vind ik zo verschrikkelijk
Overleg even met freecell. Voor zover ik weet zorgt zij voor zichzelf (al dan niet doordat Tara iets haalt) voor een presentje van 10 euro. Dat kan jij ook doen. De rest zorgt allemaal voor een gedicht en/of surprise, dus het zou wel leuk zijn als jij dat ook zou doen als je zou komen natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54785381
Ik heb nog nooit geskied..

Maar het lijkt mij wel leuk..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54785540
budget kan je nog meer dan een jaar opbouwen. Ik had het natuurlijk niet over dit seizoen

en voor max. 8 man kan ik het huis van mijn schoonouders in Oostenrijk graties lenen
pi_54785638
Het staat wel op mijn To-Dolist. Misschien dit jaar een lastminute, als ik op tijd afgestudeerd ben
Anders volgend jaar.

Maarre, dames, zijn jullie echt zo close dat jullie ook dat soort dingen samen doen?
pi_54785716
We zijn vorig jaar met zijn allen een weekendje naar een bungalowpark geweest, en dat ging eigenlijk best goed, ikv ond het in ieder geval heel gezellig..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54785784
quote:
Op donderdag 22 november 2007 18:08 schreef octopussy het volgende:
budget kan je nog meer dan een jaar opbouwen. Ik had het natuurlijk niet over dit seizoen

en voor max. 8 man kan ik het huis van mijn schoonouders in Oostenrijk graties lenen
ik heb na aftrek van vaste lasten ongeveer 200 euro per maand over, dat spaart niet zo snel
Nah, wintersport is voor later als ik groot ben en een baan heb
pi_54786169
mag ik trouwens op de sintmeet taart trakteren? (ben 4 dagen eerder jarig en zo ) word alleen geen zelfgebakken taart (of ik moet dan in deventer zitten en mams wil een appeltaart maken)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  donderdag 22 november 2007 @ 19:50:12 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_54787560
Nee natuurlijk niet, taart is ongezond en we doen niet aan ongezonde dingen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 november 2007 @ 19:50:57 #289
35189 Troel
scherp en bot
pi_54787584
quote:
Op donderdag 22 november 2007 18:16 schreef teigan het volgende:
We zijn vorig jaar met zijn allen een weekendje naar een bungalowpark geweest, en dat ging eigenlijk best goed, ikv ond het in ieder geval heel gezellig..
persoonlijk vind ik dit eerder voor herhaling vatbaar dan iets van een wintersportvakantie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54787755
Ik heb altijd al een keer op wintersport gewild, maar ik krijg niemand mee. Dus, wie weet...
pi_54788776
De leuke dingen doen met Vogue in februari kan van het lijstje geschrapt worden. Heb een arbeidsconflict hier in Mexico en kan hoogstwaarschijnlijk niet weg in februari, omdat ik geen vrije dagen zal hebben. Ander keertje Als ´t allemaal achter de rug is open ik wel een apart topic.
pi_54789230
quote:
Op donderdag 22 november 2007 19:50 schreef Troel het volgende:
Nee natuurlijk niet, taart is ongezond en we doen niet aan ongezonde dingen
ja maar ja maar, ik is dan net jarig geweest, snif
ja mamma/baas/troel/lieverd (choose which ever one you like)
pi_54792672
quote:
Op donderdag 22 november 2007 21:05 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

Ik! Neem! Cakejes! Mee! Of! Troel! Dat! Nou! Gezond! Vindt! Of! Niet!!!!

Lekker joh, taart. Wel een beetje goeie hè, ik mag me van mezelf niet meer bezondigen aan de appelkruimelvlaai van de C1000 die ze op de afdeling steeds hebben
Taart van moeders klinkt he-le-maal
pi_54794676
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 00:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik! Neem! Cakejes! Mee! Of! Troel! Dat! Nou! Gezond! Vindt! Of! Niet!!!!

Lekker joh, taart. Wel een beetje goeie hè, ik mag me van mezelf niet meer bezondigen aan de appelkruimelvlaai van de C1000 die ze op de afdeling steeds hebben
Taart van moeders klinkt he-le-maal
ja maar taart van moeders zit alcohol in, das weer beetje minder en zo (de alcohol verdampt wel, behalve die ene keer dat mam het leuk leek om te experimenteren met alcohol in het deeg we waren allemaal vrolijk dronken van een stukkie taart )
pi_54795025
Zeg je het er dan even bij welke taart dat is, sla ik die over.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54795390
wintersporten hoeft voor mij ook niet zo nodig.. lawines. gebroken benen, après ski.. allen niet echt mijn ding..

weekendje tutten en zwemmen in een centerparcs huisje lijkt me wel tof
Ja doei.
  vrijdag 23 november 2007 @ 08:59:21 #297
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54795530
Of een weekendje in de Ardennen en dan kanovaren en dergelijke, ook heel erg leuk! Of een cultureelweekendje naar een mooie Europese stad Of skiën, ik ben dol op skiën Eigenlijk zijn weekendjes weg al leuk, wat je ook doet
pi_54795635
Ja doei.
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:13:54 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_54796673
quote:
Op donderdag 22 november 2007 21:05 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

Nou, omdat jij het bent dan. Maar dan moet het wel extra ongezond zijn (en overleg even met YPPY en miss_d enzo, want ik heb eigenlijk niets te zeggen over wie wat meeneemt )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:15:26 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_54796698
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:59 schreef Heavenlyblue het volgende:
Of een weekendje in de Ardennen en dan kanovaren en dergelijke, ook heel erg leuk! Of een cultureelweekendje naar een mooie Europese stad Of skiën, ik ben dol op skiën Eigenlijk zijn weekendjes weg al leuk, wat je ook doet
Met zijn allen rond de meivakantie ergens gaan kamperen zodat de mannen eventueel ook meekunnen en de kids ook gewoon meekunnen en dan allemaal leuke dingen gaan doen en met zijn allen gaan barbecuen en elke ochtend door Liejannuh een flinke ochtendgymnastiek en en en en
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')