Helaas geen leuke collega om te masseren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:42 schreef octopussy het volgende:
Jammer dat je niet meegaat Lianne. Maar wel tof dat het leuk was met voetbal!
Is er geen leuke collega die goed kan masseren?![]()
veel succes met het zoeken naar een camera![]()
Jij bent dan idd de vroegste, mijn trein gaat om 7:27quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:09 schreef teigan het volgende:
ik mag denk ik het vroegste op, de trein gaat om 6.54
Zo dus maar snel naar bedje toe..
O s$&*!^$&!#) We hebben al een aantal boekjes boven water maar nu de rest nog...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:39 schreef Troel het volgende:
Bij de Mini Loco in de doos?
Tnx bubselquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heel veel plezier vandaag!!
Ja dat weet ik nog ja dat we in de rij stonden en dat ze tegen jou zeiden dat je er niet in mocht dat is echt lullig dan. Zeker bij zo'n meeting.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:19 schreef Troel het volgende:
Ik hoop dat jullie een superdag hebben gehad.
Paste iedereen overal in? Geen nare ervaringen met piratenschepen (dat was echt lullig in Sixflags toen, he Riann![]()
Nee, maar in eerste instantie zou ik er 's avonds gewoon bij zijn he?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:52 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ik heb de miniloco niet meegenomen omdat ik niet wist dat het de bedoeling was dat ik het aan iemand anders mee moest geven, sorry
Owja, foto's.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:48 schreef teigan het volgende:
Waar blijven de foto's btw?
Wellicht is er een andere mogelijkheid om het nog op tijd deze kant op te krijgen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:43 schreef Rewimo het volgende:
En in tweede instantie was ik het dus ook gewoon vergeten
Wanneer wil je het hebben?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef Troel het volgende:
Wellicht is er een andere mogelijkheid om het nog op tijd deze kant op te krijgen?
Het liefst zo snel mogelijk, maar uiterlijk volgend weekend (dus het weekend van de 27e)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |