2003 kom er maar in.....................iets andere wagens in de vangrail en alonso weer eraf!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:37 schreef NED het volgende:
Ik lees nu her en der dat er een redelijke kans is op regen Zondag.
Vrijdag zou de ergste regen verwacht worden en maandag een flinke storm die mogelijk wat eerder voorbij komt.
Nou, dat belooft al weer veel goeds![]()
Wel regen dus, Fisichella gewonnen? Die race heb ik vast gemist, winst van Fisichella zou ik me vast wel herinneren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
2003 kom er maar in.....................iets andere wagens in de vangrail en alonso weer eraf!!
Medelijden winst met veel geluk is alles waar die jongen voor kan gaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:12 schreef Giem het volgende:
Van mij mogen gewoon de beide McLarens elkaar er af rijden, dat word wel een leuk einde van de soap!
En dan Kimi als WDC, heeft hij ook wel een verdiend na al die jaren 2e of 3e te worden.
Die kamikaze actie van Jos op Montoya was toch Sepang?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:16 schreef LeXX het volgende:
Als ik aan regen en Brazillie denk, denk ik aan een Jos verstappen die een 360 graden spin maakt in een arrows (1997?), en diezelfde jos die van de baan spint, met daarachteraan gelijk een shot van een zieke Paul Stoddart die echt dacht dat hij op het podium zou komen...![]()
Ook heeft Jos zichzelf onsterfelijk gemaakt door de kamikazeactie op Montoya die volgens hem te laat remde en erachterop knalde.
Ik heb er zin in zondag!![]()
Niks mis met een keer zuipen met je vrienden. Over geluk gesproken, volgens mij heeft Alonso zijn eerste wereldtitel aan de pech van Raikkonen te danken (lekke banden, spontaan afbrekende achtervleugels en +/- 6 x een geplofte motor).quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Medelijden winst met veel geluk is alles waar die jongen voor kan gaanNet als voorgaande jaren.
Het zal wel pech zijn dattie elk jaar tekort komt. Maarja ... terwijl hij zit te zuipen met maten zit Hamilton in de simulator. Misschien wel geen pech maar gebrek aan motivatie.
Nee, was in Brazilië.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die kamikaze actie van Jos op Montoya was toch Sepang?
Interlagos 2001quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:19 schreef Googolplexian het volgende:
Je bedoelt te vroeg remde?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:16 schreef LeXX het volgende:
Ook heeft Jos zichzelf onsterfelijk gemaakt door de kamikazeactie op Montoya die volgens hem te laat remde en erachterop knalde.
Ik heb er zin in zondag!![]()
neuh Braso, eerste race die Montoya leidde. 2001 was dat!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ah toch Brazil dusquote:
Het verhaal ging toen dat Jos verklaarde dat Montoya te vroeg remde. Het heeft weinig nut voor Montoya om te zeggen dat Jos te laat remde, hij zat in ze achterkant; We konden allemaal zien dat Jos te laat remdequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:37 schreef Googolplexian het volgende:
En te laat remdeals Jos vroeger had geremd had Montoya gewonnen
Het verhaal ging dat beide coureurs effe vergeten waren dat er een klasse-verschil zat tussen beide bolidesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het verhaal ging toen dat Jos verklaarde dat Montoya te vroeg remde. Het heeft weinig nut voor Montoya om te zeggen dat Jos te laat remde, hij zat in ze achterkant; We konden allemaal zien dat Jos te laat remde
Montoya zat toen in een Williams hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het verhaal ging dat beide coureurs effe vergeten waren dat er een klasse-verschil zat tussen beide bolides
Kennelijk remde de Arrows toch niet zo goed als de Sauber
Er is destijds zelfs met data aangetoond dat Montoya 50 meter eerder remde dan in de ronden daarvoor. De data van Verstappen toonde aan dat hij slechts 10 meter eerder remde.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het verhaal ging toen dat Jos verklaarde dat Montoya te vroeg remde. Het heeft weinig nut voor Montoya om te zeggen dat Jos te laat remde, hij zat in ze achterkant; We konden allemaal zien dat Jos te laat remde
Bronquote:Massa to stay at Ferrari through 2010
Ferrari have announced that they have extended Felipe Massa's contract until the end of the 2010 season.
There had been rumours that Massa would have to leave the team to make way for Fernando Alonso if the Spaniard split with McLaren after this year, but Ferrari boss Jean Todt dismissed this speculation last month and insisted that the team were committed to Massa and Kimi Raikkonen.
Massa's new deal is also set to end continued suggestions that Alonso could join Ferrari for 2009, when the Brazilian's previous contract would have expired.
Raikkonen's Ferrari deal runs to the end of the 2009 season.
Massa has been contracted to Ferrari since 2001, but was initially placed with the Sauber team.
He was promoted to the Ferrari squad alongside Michael Schumacher last season, and has now taken five victories and eight pole positions for the team.
Ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:21 schreef sanger het volgende:
Was Brazilie niet dat riviertje in de bocht waar er ca. 6 afvlogen?
Grandprix Europa @ Donington?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:10 schreef sasquatsch het volgende:
Ik herinner me nog een regenrace (dacht ook Brazilie, 1993?), waarin Prost ca. 7 keer een pitstop maakte om van banden te wisselen. Die was ook legendarisch. Senna won die race toen.
begin je dement te wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |