abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53964463
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:37 schreef NED het volgende:
Ik lees nu her en der dat er een redelijke kans is op regen Zondag.
Vrijdag zou de ergste regen verwacht worden en maandag een flinke storm die mogelijk wat eerder voorbij komt.

Nou, dat belooft al weer veel goeds
2003 kom er maar in.....................iets andere wagens in de vangrail en alonso weer eraf!!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:58:48 #102
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_53964483
ik ben ook veel blijer met Hamilton als winnaar. In je rookie jaar dit doen.. damn gewoon ziek! en nixs niet gemakkelijke overwinningen, gewoon goed presteren onder druk (minus 1 foutje maar ja wie doet dat nou niet..)Alonso is een arrogante kwal en raikkonen tjah opzich ook geen slechte winnaar, maar ik vind hem zo'n grijze muis, maar dat zal wel aan mij liggen
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_53964513

Calm down, please!
pi_53964789
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:57 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

2003 kom er maar in.....................iets andere wagens in de vangrail en alonso weer eraf!!
Wel regen dus, Fisichella gewonnen? Die race heb ik vast gemist, winst van Fisichella zou ik me vast wel herinneren.

Zie liever Alonso gewoon rijdend verliezen. Krijgen we nog een leuke mediacircus na het seizoen dat McLaren volgens Alonso zijn auto zou hebben benadeeld t.o.v. Hamilton. Of misschien komtie met wat nieuws....blijft altijd weer spannend buiten de baan met die jongen.
pi_53964793
Van mij mogen gewoon de beide McLarens elkaar er af rijden, dat word wel een leuk einde van de soap!

En dan Kimi als WDC, heeft hij ook wel een verdiend na al die jaren 2e of 3e te worden.
pi_53964873
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:12 schreef Giem het volgende:
Van mij mogen gewoon de beide McLarens elkaar er af rijden, dat word wel een leuk einde van de soap!

En dan Kimi als WDC, heeft hij ook wel een verdiend na al die jaren 2e of 3e te worden.
Medelijden winst met veel geluk is alles waar die jongen voor kan gaan Net als voorgaande jaren.
Het zal wel pech zijn dattie elk jaar tekort komt. Maarja ... terwijl hij zit te zuipen met maten zit Hamilton in de simulator. Misschien wel geen pech maar gebrek aan motivatie.

Calm down, please!
pi_53964883
Als ik aan regen en Brazillie denk, denk ik aan een Jos verstappen die een 360 graden spin maakt in een arrows (1997?), en diezelfde jos die van de baan spint, met daarachteraan gelijk een shot van een zieke Paul Stoddart die echt dacht dat hij op het podium zou komen...
Ook heeft Jos zichzelf onsterfelijk gemaakt door de kamikazeactie op Montoya die volgens hem te laat remde en erachterop knalde.
Ik heb er zin in zondag!
pi_53964974
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:16 schreef LeXX het volgende:
Als ik aan regen en Brazillie denk, denk ik aan een Jos verstappen die een 360 graden spin maakt in een arrows (1997?), en diezelfde jos die van de baan spint, met daarachteraan gelijk een shot van een zieke Paul Stoddart die echt dacht dat hij op het podium zou komen...
Ook heeft Jos zichzelf onsterfelijk gemaakt door de kamikazeactie op Montoya die volgens hem te laat remde en erachterop knalde.
Ik heb er zin in zondag!
Die kamikaze actie van Jos op Montoya was toch Sepang?
Calm down, please!
pi_53965055
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:15 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Medelijden winst met veel geluk is alles waar die jongen voor kan gaan Net als voorgaande jaren.
Het zal wel pech zijn dattie elk jaar tekort komt. Maarja ... terwijl hij zit te zuipen met maten zit Hamilton in de simulator. Misschien wel geen pech maar gebrek aan motivatie.

Niks mis met een keer zuipen met je vrienden. Over geluk gesproken, volgens mij heeft Alonso zijn eerste wereldtitel aan de pech van Raikkonen te danken (lekke banden, spontaan afbrekende achtervleugels en +/- 6 x een geplofte motor).
Dit seizoen zal Raikkonen zeker geluk moeten hebben om nog te winnen, dan liever pas volgend jaar op een manier waarbij geen geluk nodig is maar door gewoon hard te rijden.
pi_53965213
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:19 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nee, was in Brazilië.
pi_53965247
quote:
Interlagos 2001
Where facts are few, experts are many.
pi_53965275
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:16 schreef LeXX het volgende:
Ik heb er zin in zondag!
Je bedoelt te vroeg remde?
pi_53965293
quote:

[..]

neuh Braso, eerste race die Montoya leidde. 2001 was dat!!!
pi_53965354
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:34 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Je bedoelt te vroeg remde?
Ah toch Brazil dus

En te laat remde als Jos vroeger had geremd had Montoya gewonnen
Calm down, please!
pi_53965737
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:37 schreef Googolplexian het volgende:
En te laat remde als Jos vroeger had geremd had Montoya gewonnen
Het verhaal ging toen dat Jos verklaarde dat Montoya te vroeg remde. Het heeft weinig nut voor Montoya om te zeggen dat Jos te laat remde, hij zat in ze achterkant; We konden allemaal zien dat Jos te laat remde
pi_53965960
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:56 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Het verhaal ging toen dat Jos verklaarde dat Montoya te vroeg remde. Het heeft weinig nut voor Montoya om te zeggen dat Jos te laat remde, hij zat in ze achterkant; We konden allemaal zien dat Jos te laat remde
Het verhaal ging dat beide coureurs effe vergeten waren dat er een klasse-verschil zat tussen beide bolides
Kennelijk remde de Arrows toch niet zo goed als de Sauber
Calm down, please!
pi_53966001
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:07 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Het verhaal ging dat beide coureurs effe vergeten waren dat er een klasse-verschil zat tussen beide bolides
Kennelijk remde de Arrows toch niet zo goed als de Sauber
Montoya zat toen in een Williams hoor.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:21:16 #118
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53966279
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:56 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Er is destijds zelfs met data aangetoond dat Montoya 50 meter eerder remde dan in de ronden daarvoor. De data van Verstappen toonde aan dat hij slechts 10 meter eerder remde.

Vraag is dan natuurlijk bij wie de fout lag. Montoya omdat hij onverklaarbaar eerder remde, of Verstappen omdat hij nu eenmaal eerder had moeten anticiperen op Montoya.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:21:55 #119
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53966297
Was Brazilie niet dat riviertje in de bocht waar er ca. 6 afvlogen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_53966957
quote:
Massa to stay at Ferrari through 2010

Ferrari have announced that they have extended Felipe Massa's contract until the end of the 2010 season.

There had been rumours that Massa would have to leave the team to make way for Fernando Alonso if the Spaniard split with McLaren after this year, but Ferrari boss Jean Todt dismissed this speculation last month and insisted that the team were committed to Massa and Kimi Raikkonen.

Massa's new deal is also set to end continued suggestions that Alonso could join Ferrari for 2009, when the Brazilian's previous contract would have expired.

Raikkonen's Ferrari deal runs to the end of the 2009 season.

Massa has been contracted to Ferrari since 2001, but was initially placed with the Sauber team.

He was promoted to the Ferrari squad alongside Michael Schumacher last season, and has now taken five victories and eight pole positions for the team.
Bron
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:22:32 #121
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_53970121
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:21 schreef sanger het volgende:
Was Brazilie niet dat riviertje in de bocht waar er ca. 6 afvlogen?
Ja.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_53971840
Ik herinner me nog een regenrace (dacht ook Brazilie, 1993?), waarin Prost ca. 7 keer een pitstop maakte om van banden te wisselen. Die was ook legendarisch. Senna won die race toen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_53972270
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 17:10 schreef sasquatsch het volgende:
Ik herinner me nog een regenrace (dacht ook Brazilie, 1993?), waarin Prost ca. 7 keer een pitstop maakte om van banden te wisselen. Die was ook legendarisch. Senna won die race toen.
Grandprix Europa @ Donington?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:57:38 #124
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53973723
quote:

[..]

begin je dement te worden
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_53975848
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:57 schreef WEST het volgende:

[..]

begin je dement te worden
Ik denk het ja
Calm down, please!