quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Seks! Seks! Overal seks!!!! Vieze, smerige, vunzige, gore seks!
Dat was de bedoeling.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:41 schreef Reya het volgende:
Dit topic vervuilt mijn AT.
Van wie moet dat?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:48 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling.
Waarom moet ik trouwens steeds een nieuwe SC openen als ik net op het punt sta af te sluiten voor de dag?
we kunne prima zonder inderdaad. Sluit die zooi maar.quote:
Nee, maar jij dacht vast dat je in de goede zat.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:29 schreef Boze_Appel het volgende:
@ TT ... verkeerde forum aangeklikt Elseetje?
![]()
Aldus onze VMBO'er.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nu al een klassieker:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1045431.html
Dat gebruik je maar om je kat vegavoedsel voor te schotelen.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:30 schreef Elseetje het volgende:
Lees anders even de laatste paar posts van het vorige deeltje, ik weet dat het een uitdaging is voor je hersencapaciteit, maar soms moet je het gewoon even proberen.
Rare gevolgtrekking.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat gebruik je maar om je kat vegavoedsel voor te schotelen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:10 schreef -LIAM- het volgende:
[..]
Idd, bij marokkanen/turken etc. is het niet zo'n groot probleem als er ontsporingen ontstaan. Dat is nu eenmaal hun 'cultuur'.
Maar bij negers echter, dat is namelijk hun genetische achtergrond. En die krijg je niet zomaar eruit.
Kankerambtenaren, waar zijn jullie mee bezig. Zeker 90% van de originele bevolking zou ertegen gestemd hebben, en toch wordt het ons door de strot geduwd.
Je leest het goed, jij bent nog te redden maar autodidact is verloren.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:52 schreef Mutant01 het volgende:
Wacht even hoor, staat dit er nou echt of lees ik verkeerd:
[..]
Zoiets maakt mijn dag weer helemaal goed.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:52 schreef Mutant01 het volgende:
Wacht even hoor, staat dit er nou echt of lees ik verkeerd:
[..]
schapenneukers.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:16 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
't Is maar een vies mannetje. In wat voor wereld leven die mensen?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:16 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
't Is maar een vies mannetje. In wat voor wereld leven die mensen?
Is dat...een bloot kind?quote:
John Cleese.quote:You've got to remember that Christianity [...] is mainly about sex. They're so deeply uncomfortable about every aspect of sex that they don't much care about wars, or destroying the environment, or financial corruption; but anything to do with sex sets them off. And it's because these people are operating at a very very low level of mental health; they are incapable of understanding the teachings [of Jesus].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |