Tsja, limbo's hequote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:11 schreef Floripas het volgende:
Een Ali B.-parodie die nog onverstaanbaarder is dan het origineel
Ik zeg geen nee tegen een biewtje hooiiiiquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat een frustratie in een post zeg, onvoorstelbaar (waarom doen die smilies het trouwens niet?)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Sja we hebben in ieder geval nog genoeg Nederlanders.. kunnen jullie niet zeggen, achterlijke stinkhollanders![]()
![]()
met jullie aardappels in jullie kelen
Wij kunnen tenminste de G nog uitspreken, bij jullie is de G gewoon een R.
"Aaaw dit is rrrewoon afrrrijselijke muziek joh"![]()
![]()
![]()
"Heeee wil jij ook een biewtje?" - "Nor een biewtje? Nee joh ik heb al zekew dwie biewtjes op, ik ben al behoowlijk dwonken!"![]()
![]()
![]()
Aaahhh jung, most dr de bek holdequote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Ah. Cheegt Oewèldegs is ook op fok.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Sja we hebben in ieder geval nog genoeg Nederlanders.. kunnen jullie niet zeggen, achterlijke stinkhollanders![]()
![]()
met jullie aardappels in jullie kelen
Wij kunnen tenminste de G nog uitspreken, bij jullie is de G gewoon een R.
"Aaaw dit is rrrewoon afrrrijselijke muziek joh"![]()
![]()
![]()
"Heeee wil jij ook een biewtje?" - "Nor een biewtje? Nee joh ik heb al zekew dwie biewtjes op, ik ben al behoowlijk dwonken!"![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Hahaha die leipe lonsdale flavour is ook vetzijn ook nog Limburgers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |