Tijdvak + de hint dat je een duizendpoot moest zijn. Nou...als er íemand een duizendpoot was in dat tijdvak dan was het DaVinci welquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
aan je reactie te zien is het goed.. sjezus hoe kun je zoiets weten
ja voor hetzelfde geld bedoel je Di Caprio.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:44 schreef starla het volgende:
ik ga in stil protest, want leonardo vind ik een erg incompleet antwoord
Dit krijg je ook gewoon op de middelbare school toch? Ik wel tenminste. Maar ik had het nog niet goed.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
aan je reactie te zien is het goed.. sjezus hoe kun je zoiets weten
Dan hadden er ongetwijfeld Koreaanse vlaggen gehangen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:46 schreef starla het volgende:
taekwondo?
Of:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:46 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
ja voor hetzelfde geld bedoel je Di Caprio.![]()
of die voetballer die altijd huiltquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:46 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
ja voor hetzelfde geld bedoel je Di Caprio.![]()
Maar goed Leonardo in deze context vind ik wel een algemeen begrip.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:44 schreef starla het volgende:
ik ga in stil protest, want leonardo vind ik een erg incompleet antwoord
Nee, geen taaipoppen, het zijn Fransen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Thaiboxing?
Die is het ook, Frans Boksen ofwel Savate. CSI +1quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Savate is de enige franse stijl die ik ken..
Tsjo! Heb je speed in je reetquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:57 schreef ScottTracy het volgende:
Nippon
Heb je dit standaard onder je CTRL+V zitten ofzo?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:58 schreef starla het volgende:
日本
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:56 schreef joanie het volgende:
Ja dan had hij bij zijn vraagstelling moeten duiden dat het om een franse slag ging
Net zoals ik bij mijn vraag een jaartal erbij duidde.
Ik heb je er in het verleden eerder van verdacht maar nu weet ik het zeker: dit heb je opgezocht.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:58 schreef starla het volgende:
日本
ja, voor als die vraag ooit een keer zou komenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je dit standaard onder je CTRL+V zitten ofzo?
ja duh..omdat ik ook wel wist dat nippon goed wasquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb je er in het verleden eerder van verdacht maar nu weet ik het zeker: dit heb je opgezocht.
Ik maak me ook geregeld schuldig hieraan, en het is niet verboden. Ik vertrouw je ook wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:05 schreef starla het volgende:
Of is een antwoord opzoeken verboden terwijl je weet dat iemand al goed heeft geantwoord?
Of een antwoord opzoeken omdat je het gewoon wil weten, maar NIET het antwoord post?
Want aan bovenstaande ben ik hartstikke schuldig, maar ik heb nog nooit een antwoord opgezocht EN gepost.
Nope...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Driebergen Zeist
joanie +1quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:08 schreef joanie het volgende:
Tilburg ?
Dankjewel scottquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik maak me ook geregeld schuldig hieraan, en het is niet verboden. Ik vertrouw je ook wel.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:10 schreef starla het volgende:
[..]
Dankjewel scott
ik vind het jammer dat ik meteen beschuldigd word van dingen opzoeken EN posten, zeg nu zelf:
Zou ik jullie echt kunnen overtuigen van het feit dat ik weet hoe je nippon in het japans schrijft?
Bijna goed, hoe heet het karakter?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Rainman
maar hoe heet dustin hofmann in die film?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Rainman
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:19 schreef joanie het volgende:
Rainmen lijkt op de naam ... R......
Oké RoofingBurner +1quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Raymond Babbitt
hmmm...ik vind het maar verdachtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Raymond Babbit
Zo denkt men er over het algemeen ook over. In Nederland wordt het gedoogd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |