Ik maak me ook geregeld schuldig hieraan, en het is niet verboden. Ik vertrouw je ook wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:05 schreef starla het volgende:
Of is een antwoord opzoeken verboden terwijl je weet dat iemand al goed heeft geantwoord?
Of een antwoord opzoeken omdat je het gewoon wil weten, maar NIET het antwoord post?
Want aan bovenstaande ben ik hartstikke schuldig, maar ik heb nog nooit een antwoord opgezocht EN gepost.
Nope...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Driebergen Zeist
joanie +1quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:08 schreef joanie het volgende:
Tilburg ?
Dankjewel scottquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik maak me ook geregeld schuldig hieraan, en het is niet verboden. Ik vertrouw je ook wel.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:10 schreef starla het volgende:
[..]
Dankjewel scott
ik vind het jammer dat ik meteen beschuldigd word van dingen opzoeken EN posten, zeg nu zelf:
Zou ik jullie echt kunnen overtuigen van het feit dat ik weet hoe je nippon in het japans schrijft?
Bijna goed, hoe heet het karakter?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Rainman
maar hoe heet dustin hofmann in die film?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Rainman
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:19 schreef joanie het volgende:
Rainmen lijkt op de naam ... R......
Oké RoofingBurner +1quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Raymond Babbitt
hmmm...ik vind het maar verdachtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Raymond Babbit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |