of die voetballer die altijd huiltquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:46 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
ja voor hetzelfde geld bedoel je Di Caprio.![]()
Maar goed Leonardo in deze context vind ik wel een algemeen begrip.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:44 schreef starla het volgende:
ik ga in stil protest, want leonardo vind ik een erg incompleet antwoord
Nee, geen taaipoppen, het zijn Fransen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Thaiboxing?
Die is het ook, Frans Boksen ofwel Savate. CSI +1quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Savate is de enige franse stijl die ik ken..
Tsjo! Heb je speed in je reetquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:57 schreef ScottTracy het volgende:
Nippon
Heb je dit standaard onder je CTRL+V zitten ofzo?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:58 schreef starla het volgende:
日本
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:56 schreef joanie het volgende:
Ja dan had hij bij zijn vraagstelling moeten duiden dat het om een franse slag ging
Net zoals ik bij mijn vraag een jaartal erbij duidde.
Ik heb je er in het verleden eerder van verdacht maar nu weet ik het zeker: dit heb je opgezocht.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:58 schreef starla het volgende:
日本
ja, voor als die vraag ooit een keer zou komenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je dit standaard onder je CTRL+V zitten ofzo?
ja duh..omdat ik ook wel wist dat nippon goed wasquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb je er in het verleden eerder van verdacht maar nu weet ik het zeker: dit heb je opgezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |