Ik maak me ook geregeld schuldig hieraan, en het is niet verboden. Ik vertrouw je ook wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:05 schreef starla het volgende:
Of is een antwoord opzoeken verboden terwijl je weet dat iemand al goed heeft geantwoord?
Of een antwoord opzoeken omdat je het gewoon wil weten, maar NIET het antwoord post?
Want aan bovenstaande ben ik hartstikke schuldig, maar ik heb nog nooit een antwoord opgezocht EN gepost.
Nope...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Driebergen Zeist
joanie +1quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:08 schreef joanie het volgende:
Tilburg ?
Dankjewel scottquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik maak me ook geregeld schuldig hieraan, en het is niet verboden. Ik vertrouw je ook wel.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:10 schreef starla het volgende:
[..]
Dankjewel scott
ik vind het jammer dat ik meteen beschuldigd word van dingen opzoeken EN posten, zeg nu zelf:
Zou ik jullie echt kunnen overtuigen van het feit dat ik weet hoe je nippon in het japans schrijft?
Bijna goed, hoe heet het karakter?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Rainman
maar hoe heet dustin hofmann in die film?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Rainman
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:19 schreef joanie het volgende:
Rainmen lijkt op de naam ... R......
Oké RoofingBurner +1quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Raymond Babbitt
hmmm...ik vind het maar verdachtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Raymond Babbit
Zo denkt men er over het algemeen ook over. In Nederland wordt het gedoogd.quote:
me2quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo op huis aan, dus doe even niet mee, maar Lane Splitting...![]()
zulks, maar met wat?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:35 schreef starla het volgende:
in het midden rijden zodat je iedereen naar de kanten drukt?
He he, dat dat zo lang moet duren. Het is inderdaad tussen de file doorrijden met een motor. In Amerika volstrekt verboden en wordt als verschrikkelijk gevaarlijk beschouwd. starla +1quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:36 schreef starla het volgende:
met de motor?
Moeten ze hier ook doen, klote motorenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:39 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
He he, dat dat zo lang moet duren. Het is inderdaad tussen de file doorrijden met een motor. In Amerika volstrekt verboden en wordt als verschrikkelijk gevaarlijk beschouwd. starla +1
Stand deel 1035:
CSI_MIAMI 2
joanie 2
RoofingBurner 2
Karrel_Laaglawaai 1
Hi_flyer 1
MadMaster 1
Nembrionic 1
ScottTracy 1
starla 1
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:55 schreef ScottTracy het volgende:
Newton pendel
Ja! Doomquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:22 schreef starla het volgende:
doom codes
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Caramel
qonmann + 1quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:01 schreef qonmann het volgende:
een ei zonder schaal
Da's mijn nieuwe collega...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:03 schreef Whiteguy het volgende:
Een ei zonder inhoud
Kalkgebrek of zo bij de legster...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:04 schreef Whiteguy het volgende:
huh ? hoe kan een ei nou geen schaal hebben ?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:04 schreef Whiteguy het volgende:
huh ? hoe kan een ei nou geen schaal hebben ?
Ja in vlucht zijn ze moeilijker te herkennenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:21 schreef starla het volgende:
kraanvogel
TradeMarkie + 1quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Bon Jovi
MM + 1quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Zwitsal
Dank voor het snelle antwoord, ik had hier eigenlijk al niet meer moeten zijn...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:22 schreef starla het volgende:
apache
TradeMarkie + 1quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Chinook
Dat was wel de Neeltje Jacoba iddquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:39 schreef Mikkie het volgende:
Was dat niet de Neeltje Jacoba?
van wiki:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:39 schreef Mikkie het volgende:
Die is toen nog eens door een studentenvereniging bij wijze van grap gejat
quote:Na alle publiciteit in oktober, verdween het schip op 26 december 2003 spoorloos uit de haven van Enkhuizen. Op 1 januari 2004 bleek sprake van een oudejaarsgrap. Het schip werd door Oudejaarsvereniging Vrijstaat Folgeren onthuld voor Hotel Vreewijk in Drachten. Meer dan dertigduizend mensen kwamen een kijkje nemen. De stunt was mede bedoeld om de Neeltje Jacoba weer in een goed daglicht te stellen, nadat het schip in 2003 het middelpunt van een schandaal was geweest, stelde een woordvoerder van de vereniging.
damn.. oh jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sean Connery
Jazeker, dit is rollergirl.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:24 schreef starla het volgende:
duitsland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |