quote:Ajax zal Dinamo vermoedelijk op vrijwel dezelfde wijze tegemoet treden: met twee aanvallers en een sterk blok op het middenveld. „We hebben nog eens wat wedstrijden van Dinamo bekeken, met name de uitwedstrijd in Bremen. Daar heeft Werder, toch geen lullige ploeg, echt geluk gehad. Dinamo kan veel beter voetballen dan we twee weken geleden hebben gezien. Ze zullen niet gaan aanvallen, maar zijn dodelijk op de counter. De spelers zijn getruct, in alle opzichten. We moeten dus ver van ons doel verdedigen en het balverlies beperken. Wanneer we als een blinde gaan aanvallen, worden we geslacht.”
Vermoedelijke opstelling: Stekelenburg; Heitinga, Van der Wiel, Stam, Colin; Delorge, Gabri, Maduro, Emanuelson; Suárez, Huntelaar.
Goed dat je het zegt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:42 schreef koningdavid het volgende:
Vanavond UEFA Cup!
quote:Ajax zal Dinamo vermoedelijk op vrijwel dezelfde wijze tegemoet treden: met twee aanvallers en een sterk blok op het middenveld. „We hebben nog eens wat wedstrijden van Dinamo bekeken, met name de uitwedstrijd in Bremen. Daar heeft Werder, toch geen lullige ploeg, echt geluk gehad. Dinamo kan veel beter voetballen dan we twee weken geleden hebben gezien. Ze zullen niet gaan aanvallen, maar zijn dodelijk op de counter. De spelers zijn getruct, in alle opzichten. We moeten dus ver van ons doel verdedigen en het balverlies beperken. Wanneer we als een blinde gaan aanvallen, worden we geslacht.”
Vermoedelijke opstelling: Stekelenburg; Heitinga, Van der Wiel, Stam, Colin; Delorge, Gabri, Maduro, Emanuelson; Suárez, Huntelaar.
Met kroaten die het veld op willen rennen!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:42 schreef koningdavid het volgende:
Vanavond UEFA Cup!
Dit wordt de avond van Laurent Delorge, in positieve zin hoop ik!quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:40 schreef Blight het volgende:
Niets te zien in het schoen topic. Houden zo.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit wordt de avond van Laurent Delorge Jurgen Colin , in positieve zin hoop ik!
Waardeloos inderdaad. Ik heb wel een goed gevoel over de wedstrijd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:49 schreef RayMania het volgende:
Half acht, wat een #Q$#-tijd.
Het is gewoon weer ongelooflijk. Colin is kut en wordt door de eigen supporters uitgefloten, je hebt talenten die nu al beter zijn met Vertonghen en Schilder, en TOCH blijf je hem opstellen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou mijn hart vast op deze manier vanavond. Als Ajax het niet haalt kan je het HtC echt aanrekenen hoor.
Colin verkloot het 2 keer tegen Slavia en de eerst volgende cruciale europese wedstrijd zet je hem weer in de basis.
Chelsea, kom hem halen nu!
En dan ook hem het 2 keer laten verkloten, dan uit de basis halen en zodra hij geen wedstrijdritme meer heeft in de basis zetten in Europees verband. Soms heb ik echt het idee dat Ten Cate niet WIL winnenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou mijn hart vast op deze manier vanavond. Als Ajax het niet haalt kan je het HtC echt aanrekenen hoor.
Colin verkloot het 2 keer tegen Slavia en de eerst volgende cruciale europese wedstrijd zet je hem weer in de basis.
Hij was vroeger ook Ajacied, net als jij.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Een heraclied die een neuzentopic opent
Wat moet CFC nou weer meer Jurgen Colin?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Die zag ik 3 straten verder al aankomenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij was vroeger ook Ajacied, net als jij.
Toptijdquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:49 schreef RayMania het volgende:
Half acht, wat een #Q$#-tijd.
Volgens jou kun je al een jaar alle verliezen van Ajax ten Cate aanrekenenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
reageer dan nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die zag ik 3 straten verder al aankomen![]()
Ja, dus?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Volgens jou kun je al een jaar alle verliezen van Ajax ten Cate aanrekenenGaat heus nog niet weg voorlopig hoor.
Maar in dit geval, met deze opstelling, heeft HW wel gelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:58 schreef Malibu-06 het volgende:
Volgens jou kun je al een jaar alle verliezen van Ajax ten Cate aanrekenenGaat heus nog niet weg voorlopig hoor.
Have funquote:
Kun je je leven niet 1 dag doorkomen zonder in het Ajax topic te postenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee en daar heb ik nu toch echt spijt vanquote:
Damzkieee heeft nog steeds sympathie voor Ajaxquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij was vroeger ook Ajacied, net als jij.
Heb nog een kaart over, PM snel. Over vijf minuten ga ik weg!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee en daar heb ik nu toch echt spijt van.
Hmm, als dit gisteren geregeld kon worden had het gekund, nu onmogelijk...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb nog een kaart over, PM snel. Over vijf minuten ga ik weg!
OK, zonde.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hmm, als dit gisteren geregeld kon worden had het gekund, nu onmogelijk....
Voor elke wedstrijd is het bij jou 'ALS ten Cate dit, ALS ten Cate dat...' maar wat ALS? Ga je hem dan opzoeken bij de Arena ofzo?quote:
Ach man, iedereen loopt hier te praten alsof ze invloed oid hebben, gewoon een manier van communiceren.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Voor elke wedstrijd is het bij jou 'ALS ten Cate dit, ALS ten Cate dat...' maar wat ALS? Ga je hem dan opzoeken bij de Arena ofzo?
Nou, doe gewoon normaal als het over Ajax gaat.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, iedereen loopt hier te praten alsof ze invloed oid hebben, gewoon een manier van communiceren.
Loop niet zo te pijpzeiken altijd hier...
Jij durft, met je debiele calimero topics en posts over hoe Evil de KNVB is tegen het zielige PSVquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:48 schreef valek het volgende:
[..]
Nou, doe gewoon normaal als het over Ajax gaat.![]()
quote:Henk ten Cate naar Chelsea
Verwacht wordt dat Henk ten Cate volgende week een driejarig contract tekent bij Chelsea. Gesprekken tussen de trainer van Ajax en de leiding van de Engelse topclub zouden in de afrondende fase zijn.
Ten Cate moet de spelersgroep van Chelsea weer op scherp krijgen. Dit na het vertrek van trainer José Mourinho twee weken geleden. Avram Grant zal aanblijven als manager. Ten Cate zal de trainingen leiden. Dit deed de Amsterdammer ook al in Barcelona onder Frank Rijkaard.
Als opvolger van Ten Cate bij de Amsterdammers wordt Martin Jol genoemd. De Hagenaar staat onder druk bij Tottenham Hotspur.
Bij Barca heb hij het in deze rol wel goed gedaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap Chelsea alleen niet. Een trainer die 2 keer op rij met een "Redelijke" selectie niet kan winnen van 2 mindere ploegen.
Waarom zou die de volgevreten vedettes wel weer scherp krijgen dan?
Volgens mij probeert Chelsea het trucje van Barcelona te herhalen. Frank Rijkaard aan het hoofd, Henk ten Cate als veldtrainer zorgden voor twee landstitels, een tweede plaats en de CL.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap Chelsea alleen niet. Een trainer die 2 keer op rij met een "Redelijke" selectie niet kan winnen van 2 mindere ploegen.
Waarom zou die de volgevreten vedettes wel weer scherp krijgen dan?
9 miljoenquote:'Chelsea haalt Ten Cate volgende week'
Uitgegeven: 4 oktober 2007 12:21
Laatst gewijzigd: 4 oktober 2007 12:23
AMSTERDAM - Voor Henk ten Cate ligt in Londen een driejarig contract klaar dat hem in totaal negen miljoen euro oplevert. Dat meldt de sportredactie van de Engelse krant The Sun donderdag.
De Ajax-trainer zou volgende week door Chelsea gepresenteerd worden. Het contract is vorige week al opgesteld met Chelsea-baas Roman Abramovich, meldt de krant.
De Nederlander moet op de trainingsvelden van The Blues de motivator worden achter hoofdtrainer Avram Grant. Ten Cate had eerder eenzelfde rol bij Barcelona, achter Frank Rijkaard. Grant wordt volgens The Sun het gezicht naar de buitenwereld en het aanspreekpunt voor de pers.
Staat gewoon in het nieuwsbericht hoor.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2008 12:57 schreef HeatWave het volgende:
JolHet is nu echt tijd dat ie oprot bij Ajax! Huntelaar en Suarez op 30 augustus laten vertrekken, en niets terughalen, en wéér geen CL voor Ajax.
Ik heb het echt gehad met die man, ziek word ik ervan.
oja en alles wat de pers schrijft moet je geloven mien jonkie.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Staat gewoon in het nieuwsbericht hoor.
Ik geloof er niks van tot het helemaal rond is. Maar als HTC gaat, laat hem Colin meenemen naar CFCquote:
quote:
Misschien van Gaal?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd wie hem gaat opvolgen..
Doe ik een keer aardig over Ajax begint neus weer te zeiken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij durft, met je debiele calimero topics en posts over hoe Evil de KNVB is tegen het zielige PSV.
quote:Op donderdag 4 oktober 2008 13:07 schreef LuigiBruins het volgende:
Voor elke wedstrijd is het bij jou 'ALS Jol dit, ALS Jol dat...' maar wat ALS? Ga je hem dan opzoeken bij de Arena ofzo?
Niet alleen Colin, z'n hele rotzooi mag ie meenemen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van tot het helemaal rond is. Maar als HTC gaat, laat hem Colin meenemen naar CFC
Dat doen ze alleen in Rotterdam toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Voor elke wedstrijd is het bij jou 'ALS ten Cate dit, ALS ten Cate dat...' maar wat ALS? Ga je hem dan opzoeken bij de Arena ofzo?
Moet Groningen winnen zondag bij AZ.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:15 schreef Blight het volgende:
Colin zal de komende dagen het sportnieuws wel gespannen volgen. Als Ten Cate vertrekt dan zit zijn seizoen carriere er op.
Ik ga iig niet met Ajax shirt door de stadquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:15 schreef devv05 het volgende:
Eerst vanavond maar eens. Ik verwacht weinig problemen. Tijdens de wedstrijd bedoel ik
Dat mag ik hopen ja. Zou toch wel mooi zijn. Kijk nu al uit naar het einde van het seizoen. Als Colin wordt geroepen om het bordes op te komenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:15 schreef Blight het volgende:
Colin zal de komende dagen het sportnieuws wel gespannen volgen. Als Ten Cate vertrekt dan zit zijn seizoen er op.
Denk dat van Basten net op het punt stond om hem te selecteren voor oranje.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja. Zou toch wel mooi zijn. Kijk nu al uit naar het einde van het seizoen. Als Colin wordt geroepen om het bordes op te komen. Haaahaha.
Neh.. Die heeft net voor 2 jaar bijgetekend.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:21 schreef Luco het volgende:
Mocht Ten Cate weggaan, wat denken jullie dan van Ron Jans? Heeft Groningen tot een subtopper gekregen, nooit gezeur binnen de selectie daar enzo?
Als linksbuiten dan hč.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:20 schreef Longmen het volgende:
[..]
Denk dat van Basten net op het punt stond om het te selecteren voor oranje.
Eigen shirt niet aandurven in je eigen stadquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ga iig niet met Ajax shirt door de stad![]()
Straks sta je in de metro en komen er ineens 20 van hun naar binnen, nee dan ben je lekker![]()
Sms zo wel ff hehequote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Is het al gezellig in de stad?
Wordt het allemaal niet groter gemaakt dan het is? Net als die club, die bleek ook opeens niet zo goed te zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ga iig niet met Ajax shirt door de stad![]()
Straks sta je in de metro en komen er ineens 20 van hun naar binnen, nee dan ben je lekker![]()
Dan nog, als er 20 van hun in de metro tegen je staan dan heb je wel een probleemquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wordt het allemaal niet groter gemaakt dan het is? Net als die club, die bleek ook opeens niet zo goed te zijn.
Dat kan gelukkig niet als ie deze week nog gaat. Misschien aan het einde van het seizoen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Henk zal overigens wel Huntelaar meenemen naar Londen, denk ik.
En jij gelooft dat trainers geen invloed hebben op het aankoopbeleid?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:40 schreef mcyodogg het volgende:
Waar hebben jullie het over met 'hij zal meenemen'?
Als hij komt, wordt hij veldtrainer, niet verantwoordelijke van het technisch beleid.
Hij wordt niet eens hoofdcoach hoor. Hij zal hooguit wat kunnen aankaarten bij de verantwoordelijken. Maar het is niet alsof ze bij Chelsea de spelers van Ajax niet kennen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En jij gelooft dat trainers geen invloed hebben op het aankoopbeleid?
Je weet het verschil tussen een veldtrainer en een hoofdcoach? Een hoofdcoach is al niet verantwoordelijk voor het aankoop beleid, laat staan een veldtrainer. Inspraak is er wel van die hoofdcoach, maar Ten Cate zal daar weinig inbreng in hebben hoor. Hij kan hoogstens wat raad geven.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
En jij gelooft dat trainers geen invloed hebben op het aankoopbeleid?
Ik ken het verschil ja. Ik heb ook nergens verteld dat Ten Cate verantwoordelijk wordt voor het transferbeleid; ik denk alleen dat sommigen de invloed van Ten Cate onderschatten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:45 schreef Blight het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen een veldtrainer en een hoofdcoach? Een hoofdcoach is al niet verantwoordelijk voor het aankoop beleid, laat staan een veldtrainer. Inspraak is er wel van die hoofdcoach, maar Ten Cate zal daar weinig inbreng in hebben hoor. Hij kan hoogstens wat raad geven.
En jij denkt dat je de enige Ajacied bent in Amsterdam? Volgens mij valt het wel mee allemaal.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan nog, als er 20 van hun in de metro tegen je staan dan heb je wel een probleem![]()
Liever dat dan als blinden in het mes lopen. Deze ploeg uitschakelen is een prima prestatie; hoe dat gebeurt zal me roesten eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:07 schreef BonJovi het volgende:
Verdedigend in eigen huis spelen dus
Alsof onze verdediging onze beste linie is... Verbeek ziet het goed bij Heerenveen. 'Onze verdediging is niet ons sterkste wapen nu, dus dan maar meer goals proberen te maken'.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Liever dat dan als blinden in het mes lopen. Deze ploeg uitschakelen is een prima prestatie; hoe dat gebeurt zal me roesten eerlijk gezegd.
Hoe kan je nou de invloed onderschatten bij een baan die hij nog niet eens heeft? Wij hebben niet bij het gesprek gezeten tussen hen, alleen Chelsea kennende heb je als veldtrainer toch echt amper invloed op aankopen. Zelfs een hoofdcoach kan niet zomaar alles even aantrekken wat hij wil, hebben we bij Mourinho gemerkt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ken het verschil ja. Ik heb ook nergens verteld dat Ten Cate verantwoordelijk wordt voor het transferbeleid; ik denk alleen dat sommigen de invloed van Ten Cate onderschatten.
Laat Zagreb maar komen we verdedigen een 1-0.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alsof onze verdediging onze beste linie is... Verbeek ziet het goed bij Heerenveen. 'Onze verdediging is niet ons sterkste wapen nu, dus dan maar meer goals proberen te maken'.
Hoevaak is het wel niet fout gegaan tegen een ploeg die het spel niet echt gaat maken en waar tegen Ajax gaat verdedigen in eigen huis..
Zal me niet verbazen..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:08 schreef Camplo het volgende:
Zitten er al veel BBB'ers in A'dam?
precies! en dan heb je nog Huntelaar en Suarez die een wedstrijd met een kans de wedstrijd kunnen beslissen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Liever dat dan als blinden in het mes lopen. Deze ploeg uitschakelen is een prima prestatie; hoe dat gebeurt zal me roesten eerlijk gezegd.
Prima prestatie op UEFAcup niveau ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
'prima'? In dat geval zou ik nu nog steeds met een wortel in mn reet ergens in een kroonluchter van een Amsterdams café hangen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Prima prestatie op UEFAcup niveau ja.
Nog niet eens trouwens, want er lopen nog wel wat betere clubs rond dit seizoen in de UC.
Ajax moet met zo'n selectie op CL niveau acteren, niet in die competitie om die zilveren vaas.
Het was prima geweest als ze gisteren tegen Real Madrid hadden gewonnen.
Jullie referentiekader is in de laatste jaren zo aangetast dat een UEFAcup 2e ronde een prima prestatie schijnt te zijn dus, het zijn niet mijn woorden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
'prima'? In dat geval zou ik nu nog steeds met een wortel in mn reet ergens in een kroonluchter van een Amsterdams café hangen.
Onder deze omstandigheden, met de blessurelijst etc in ht achterhoofd, is het prima als je een ploeg eruit kegelt die op hetzelfde niveau als Ajax zit en net zo goed zelf ook in de CL had kunnen spelen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jullie referentiekader is in de laatste jaren zo aangetast dat een UEFAcup 2e ronde een prima prestatie schijnt te zijn dus.
Maar we zijn het er wel over eens dat de klassificatie 'prima' dus geldt onder omstandigheden, en niet als maskering van het feit dat er geen CL is?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Onder deze omstandigheden, met de blessurelijst etc in ht achterhoofd, is het prima als je een ploeg eruit kegelt die op hetzelfde niveau als Ajax zit en net zo goed zelf ook in de CL had kunnen spelen.
Een overwinning op Real Madrid is al jaren niet meer 'gewoon' of 'wel prima' voor Ajax. Dat zou gewoon fantastisch zijn. Een overwinning op Dinamo Zagreb is een prima prestatie.
Blijkbaar wel..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:41 schreef fuckbuddy het volgende:
Wie zou er beschikbaar zijn als opvolger?
Louis zal echt niet zomaar overspringen naar Amsterdam, en ik vraag me af of het eisenpakket van LVG wel geaccepteerd word door Fontein en van Geel!
Maar misschien eerst maar eens zien wat er echt waar is van het bericht, hij kan hem toch niet zomaar smeren?
Natuurlijk is UEFA-CUP niet prima, maar als je dan in die UEFA-CUP zit is winnen van Zagreb een goede prestatie. Zagreb schat ik niet veel lager dan Ajax in.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar we zijn het er wel over eens dat de klassificatie 'prima' dus geldt onder omstandigheden, en niet als maskering van het feit dat er geen CL is?
Heeft die geen ruzie met Edje?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:41 schreef Fides het volgende:
Martin Jol zou wat mij betreft wel mogen komen.
Zo geweldige selectie hebben we niet... Slavia??? Van Madrid winnen is inmiddels een unicum te noemen en zou een geweldige verassing zijn. Zagreb is het niveau Ajax, vandaar prima.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Prima prestatie op UEFAcup niveau ja.
Nog niet eens trouwens, want er lopen nog wel wat betere clubs rond dit seizoen in de UC.
Ajax moet met zo'n selectie op CL niveau acteren, niet in die competitie om die zilveren vaas.
Het was prima geweest als ze gisteren tegen Real Madrid hadden gewonnen.
Dat is nu net wat ik bedoel. Zagreb is van het niveau Ajax.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zo geweldige selectie hebben we niet... Slavia??? Van Madrid winnen is inmiddels een unicum te noemen en zou een geweldige verassing zijn. Zagreb is het niveau Ajax, vandaar prima.
ai nak die boxquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:56 schreef EdgarDavids het volgende:
Martil Jol is echt geen lauwe kill.
------------Colin----------quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vermoedelijke opstelling?
Teveel teleurstellingen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat is nu net wat ik bedoel. Zagreb is van het niveau Ajax.
Waar zijn die tijden van de Amsterdamse bluf?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:56 schreef EdgarDavids het volgende:
Martil Jol is echt geen lauwe kill.
Oh, ik dacht altijd dat het joodse arrogantie was?!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat is nu net wat ik bedoel. Zagreb is van het niveau Ajax.
Waar zijn die tijden van de Amsterdamse bluf?
Kijk, das beterquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat het joodse arrogantie was?!![]()
Wij gaan die kutkroaten ook gewoon keihard in de pan hakken hoor. Daar niet van.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
------------Colin----------
Colin --- Colin --- Colin --- Colin
---Colin---Colin---Colin-------
Colin-------Colin-------Colin
Met Colin op de bank.
Makkie.
Dan moet je in de winterstop al inkopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Van mij part hoeft HtC echt niet te vertrekken.. vind het maar nix dat een trainer gewoon weggaat nu het seizoen net begonnen is..
Komt er een nieuwe trainer.. die kan een elftal natuurlijk nooit meteen aan het voetballen krijgen op zijn manier (MITS HET RIJKAARD IS).. Oftewel.. dit jaar wordt weer een "bouwjaar"..
Aan het einde van dit "bouwjaar" zullen er bepalende spelers gaan verdwijnen..
- Stam
- Huntelaar
- Heitinga
- Davids, Gabri, Urby (misschien)
Oftewel.. volgend jaar heb je weer een opbouw jaar.. aangezien er een berg nieuwe spelers gekocht worden..
Dus reeel gezien zouden we dan pas kampioen worden in het seizoen 2009 - 2010.. Zou wel beetje triest zijn he..
Als Luque, Delorge, Colin en Rommedahl weggaan is dat weer een klein lichtpuntje.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Van mij part hoeft HtC echt niet te vertrekken.. vind het maar nix dat een trainer gewoon weggaat nu het seizoen net begonnen is..
Komt er een nieuwe trainer.. die kan een elftal natuurlijk nooit meteen aan het voetballen krijgen op zijn manier (MITS HET RIJKAARD IS).. Oftewel.. dit jaar wordt weer een "bouwjaar"..
- Stam
- Huntelaar
- Heitinga
Oftewel.. volgend jaar heb je weer een opbouw jaar.. aangezien er een berg nieuwe spelers gekocht worden..
Dus reeel gezien zouden we dan pas kampioen worden in het seizoen 2009 - 2010.. Zou wel beetje triest zijn he..
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
------------Colin----------
Colin --- Colin --- Colin --- Colin
---Colin---Colin---Colin-------
Colin-------Colin-------Colin
Hopen heeft geen nut.. je moet realistisch zijn.. Zowel Huntelaar als Heitinga hebben aagegeven te vertrekken aan het einde van het seizoen..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan moet je in de winterstop al inkopen.
En hopen dat Huntelaar of Heitinga niet al verkocht wordt.
mits = tenzij, hoop ik tenminstequote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
- Stam
- Huntelaar
- Heitinga
Mits is bewust zo geschreven.. Rijkaard en ten Cate spelen denk ik het zelfde systeem.. ten minste.. met de zelfde tactische inslag.. dus Rijkaard zou daar op kunnen voorbereiden..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
mits = tenzij, hoop ik tenminste![]()
Voorderest heb je gelijk
Wordt weer een spannend dagje in amsterdam dus!quote:AMSTERDAM - De gemeente Amsterdam vreest dat zich rond de wedstrijd tussen Ajax en Dinamo Zagreb van donderdagavond rellen zullen voordoen. Daarom heeft burgemeester Job Cohen een veiligheidsrisicogebied aangewezen, meldt de gemeente.
In dat gebied is de politie bevoegd preventief te fouilleren. Aanleiding voor de maatregel zijn rellen die rond de eerste, door Ajax met 1-0 gewonnen ontmoeting tussen de twee clubs plaatsvonden in de Kroatische hoofdstad. Uit 'inlichtingen en andere informatiekanalen van de politie' is gebleken dat Ajax-supporters van plan zijn de confrontatie met de Kroaten te zoeken.
Het veiligheidsrisicogebied omvat onder meer het oostelijk deel van het centrum, een stuk van Amsterdam-Oost en de omgeving van de Amsterdam Arena.
Jij denkt een bericht van half 11 is hier nog niet gepost?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:45 schreef patrickt37 het volgende:
'Martin Jol nieuwe trainer Ajax bij vertrek Ten Cate'
Gepubliceerd op 04-10-07 om 10:39 door Jurjen van Geel
Als we het Engelse blad The Times mogen geloven is Martin Jol de nieuwe trainer van Ajax bij een vertrek van Henk ten Cate. De Nederlandse oefenmeester van Tottenham Hotspur staat onder druk bij zijn huidige werkgever vanwege tegenvallende resultaten in de competitie.
Henk ten Cate werd de afgelopen dagen met Chelsea in verband gebracht. De reden hiervan is dat de Amsterdammer in het geheim gepraat zou hebben met de Engelse topclub. De oefenmeester van Ajax moet in Londen de taak als veldtrainer vervullen, omdat Grant niet over de goede papieren beschikt.
Jol werd na het ontslag van Koeman al benaderd door de Amsterdamse topclub. Toen koos hij echter voor een langer verblijf in Engeland. Omdat zijn carričre bij Tottenham aan een zijde draadje hangt, heeft de coach dit maal wel oor naar een avontuur in Amsterdam.
Martin Jol maakte naam bij RKC. In 2004 vertrok de oefenmeester naar Engeland voor een job bij Tottenham Hotspur. Eerder dit seizoen maakte er al een speler de overstap van Tottenham naar Ajax. Jol zal Edgar Davids opnieuw onder zijn hoede hebben bij een eventuele komst naar Amsterdam.
quote:
Dinamo Zagreb heeft er alle vertrouwen in vanavond
Hoewel Ajax donderdagavond met een 1-0 voorsprong begint in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Dinamo Zagreb, is de moraal bij de tegenstander nog opperbest. Dinamo-trainer Branko Ivankovic (foto) heeft alle vertrouwen in een goede afloop. ‘De spelers zijn enthousiast en ook zij hebben er nog vertrouwen in,' zei de oud-bondscoach van Iran tijdens de persconferentie op woensdagavond.
‘De uitslag van de eerste wedstrijd tegen Ajax doet er eigenlijk niet echt toe,’ aldus Ivankovic. ‘Met één treffer verschil is alles nog mogelijk. Wij moeten gewoon voor de overwinning spelen.’ Dinamo Zagreb won afgelopen weekeinde de topper tegen NK Rijeka en is niet van plan om anders te gaan spelen dan twee weken geleden tijdens de eerste ontmoeting met Ajax. ‘We zullen spelen zoals we altijd spelen,’ zei Ivankovic. ‘Dat betekent dat we proberen de aanval te gaan zoeken, al is dat niet altijd even gemakkelijk tegen ploegen als Ajax.’ bron Sportweek
Dan is het dus 'tenzij'. Nu zeg je: Ajax gaat belabberd spelen, op voorwaarde dat (mits) Rijkaard aan het roer komt. Zeg je 'tenzij' dan zeg je: Ajax gaat belabberd spelen, behalve als (tenzij) Rijkaard aan het roer komt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Mits is bewust zo geschreven.. Rijkaard en ten Cate spelen denk ik het zelfde systeem.. ten minste.. met de zelfde tactische inslag.. dus Rijkaard zou daar op kunnen voorbereiden..
Tsja.. JAMMER GENOEG heb ik gelijk.. was het liever niet geweest.. mja.. het is wel de aankomende realiteit..![]()
![]()
![]()
Ik heb heel het topic doorgenomen, en ben het niet tegengekomen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij denkt een bericht van half 11 is hier nog niet gepost?
Zo bijzonder is dit toch niet..?quote:Korting op bekerduel tegen Heerenveen
donderdag 04 oktober, door s4nd3r, Amsterdam, 16:03u, Ajax.nl
Nadat de seizoenkaarthouders al gratis naar de wedstrijd Ajax - Dinamo Zagreb konden, krijgen de trouwe fans opnieuw een korting. Nu voor de bekerwedstrijd tegen sc Heerenveen.
De verkoop van de bekerwedstrijd Ajax - sc Heerenveen, die wordt gespeeld op 31 oktober vanaf 20.45 uur, start zaterdag.
Ajax-seizoenkaarthouders kunnen van zaterdag 6 oktober, 09.00 uur t/m vrijdag 12 oktober 18.00 uur, de eigen plaats met 10% korting aanschaffen. Let op: na deze periode vervalt de korting. Wij adviseren je om bij het TicketBox-verkooppunt duidelijk aan te geven dat de eigen plaats voor je gereserveerd is.
100% dat ze naar het Leidse gaan hoor, er is nog een rekening die verheft moet worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat al flink los in ZuidOost geloof ik... als ze maar niet richting Leidse komen...
Ik moet er zo langsquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:18 schreef Roi het volgende:
[..]
100% dat ze naar het Leidse gaan hoor, er is nog een rekening die verheft moet worden.
Ik snap nu trouwens waarom het kaartje zo goedkoop was. Zit precies onder het uitvak![]()
.
ANPquote:AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft donderdagmiddag in de binnenstad en in de buurt van stadion de Arena twaalf voetbalsupporters aangehouden.
Agenten hielden acht hooligans aan tijdens preventieve fouilleeracties in de stad, aldus een woordvoerder van de politie. Daarbij werden messen, een knuppel, traangas, een boksbeugel en een ploertendoder in beslag genomen. Onder de arrestanten waren zowel aanhangers van Ajax als van de Kroatische club Dinamo Zagreb.
Vele voetbalsupporters hadden zich in de middag op en rond de Amsterdamse Wallen verzameld voor de wedstrijd tussen beide clubs, donderdagavond in de ArenA.
alle 8 opgepaktquote:
Dat zijn geen misselijke dingen...quote:Daarbij werden messen, een knuppel, traangas, een boksbeugel en een ploertendoder in beslag genomen.
Rijkaard.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:47 schreef pascalheister het volgende:
en wie wordt de nieuwe trainer?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:54 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Klopt het dat er een Kroaat neer is gestoken bij de Wallen?
quote:
De opvolger van Ten Cate dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:06 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Ten Cate wil gewoon verliezen vanavond. Dan word hij morgen ontslagen en dan kan hij mooi met een vergoeding voor zijn ontslag naar Chelsea vertrekken overmorgen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:26 schreef Luco het volgende:
Godverdomme, ik ben echt opgefokt door dit Ajax... zit al apart van mn huisgenoten voetbal te kijken...
aha - je kijkt gewoon naar twente - getafe omdat je echt voetbal wilt zien begrijjp ik dus?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:26 schreef Luco het volgende:
Godverdomme, ik ben echt opgefokt door dit Ajax... zit al apart van mn huisgenoten voetbal te kijken...
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een inspiratieloze shit dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |