Ik heb heel het topic doorgenomen, en ben het niet tegengekomen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij denkt een bericht van half 11 is hier nog niet gepost?
Zo bijzonder is dit toch niet..?quote:Korting op bekerduel tegen Heerenveen
donderdag 04 oktober, door s4nd3r, Amsterdam, 16:03u, Ajax.nl
Nadat de seizoenkaarthouders al gratis naar de wedstrijd Ajax - Dinamo Zagreb konden, krijgen de trouwe fans opnieuw een korting. Nu voor de bekerwedstrijd tegen sc Heerenveen.
De verkoop van de bekerwedstrijd Ajax - sc Heerenveen, die wordt gespeeld op 31 oktober vanaf 20.45 uur, start zaterdag.
Ajax-seizoenkaarthouders kunnen van zaterdag 6 oktober, 09.00 uur t/m vrijdag 12 oktober 18.00 uur, de eigen plaats met 10% korting aanschaffen. Let op: na deze periode vervalt de korting. Wij adviseren je om bij het TicketBox-verkooppunt duidelijk aan te geven dat de eigen plaats voor je gereserveerd is.
100% dat ze naar het Leidse gaan hoor, er is nog een rekening die verheft moet worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat al flink los in ZuidOost geloof ik... als ze maar niet richting Leidse komen...
Ik moet er zo langsquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:18 schreef Roi het volgende:
[..]
100% dat ze naar het Leidse gaan hoor, er is nog een rekening die verheft moet worden.
Ik snap nu trouwens waarom het kaartje zo goedkoop was. Zit precies onder het uitvak![]()
.
ANPquote:AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft donderdagmiddag in de binnenstad en in de buurt van stadion de Arena twaalf voetbalsupporters aangehouden.
Agenten hielden acht hooligans aan tijdens preventieve fouilleeracties in de stad, aldus een woordvoerder van de politie. Daarbij werden messen, een knuppel, traangas, een boksbeugel en een ploertendoder in beslag genomen. Onder de arrestanten waren zowel aanhangers van Ajax als van de Kroatische club Dinamo Zagreb.
Vele voetbalsupporters hadden zich in de middag op en rond de Amsterdamse Wallen verzameld voor de wedstrijd tussen beide clubs, donderdagavond in de ArenA.
alle 8 opgepaktquote:
Dat zijn geen misselijke dingen...quote:Daarbij werden messen, een knuppel, traangas, een boksbeugel en een ploertendoder in beslag genomen.
Rijkaard.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:47 schreef pascalheister het volgende:
en wie wordt de nieuwe trainer?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:54 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Klopt het dat er een Kroaat neer is gestoken bij de Wallen?
quote:
De opvolger van Ten Cate dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:06 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Ten Cate wil gewoon verliezen vanavond. Dan word hij morgen ontslagen en dan kan hij mooi met een vergoeding voor zijn ontslag naar Chelsea vertrekken overmorgen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:26 schreef Luco het volgende:
Godverdomme, ik ben echt opgefokt door dit Ajax... zit al apart van mn huisgenoten voetbal te kijken...
aha - je kijkt gewoon naar twente - getafe omdat je echt voetbal wilt zien begrijjp ik dus?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:26 schreef Luco het volgende:
Godverdomme, ik ben echt opgefokt door dit Ajax... zit al apart van mn huisgenoten voetbal te kijken...
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een inspiratieloze shit dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |