quote:
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 20:06 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:Ten Cate wil gewoon verliezen vanavond. Dan word hij morgen ontslagen en dan kan hij mooi met een vergoeding voor zijn ontslag naar Chelsea vertrekken overmorgen.
De opvolger van Ten Cate dan?
De supporters zien Jol niet zitten.
Van Gaal zal wel niet komen na de onhartelijke behandeling van de Ajax-aanhang tijdens ontmoetingen met AZ. Rijkaard zit in een zetel bij Barcelona en heeft totaal geen reden om naar de puinzooi van Ajax te gaan.
Cruyff wordt altijd genoemd maar als het puntje om paaltje komt, is hij nooit een optie, hij is tevens inmiddels te oud geworden voor dit werk.
Adriaanse heeft een paar weken geleden een contract getekend bij Al-Sadd en gezien de manier waarop hij is weggepest en eruit is gewerkt bij Ajax zie ik niet dat hij ooit nog terug wilt keren.
Van Basten is voor niets weg te lokken bij Oranje waar hij koste wat het kost minimaal het EK voor Nederland wil verpesten.
Mourinho, yeah right. Als je een transferbudget van 50+ miljoen op tafel kunt leggen en een jaarsalaris van 10 miljoen. Trouwens is hij een buitenlandse coach, daar is Ajax al niet zo happig op.
Foppe de Haan heeft volgend jaar de Olympische Spelen, zal een hoogtepunt in zijn carriere worden, dat zie ik hem niet opgeven.Tevens is De Haan een ferme tegenstander van 433, en speelt hij het liefst met 422.
Conclusie: Als Ajax Ten Cate ontslaat, dan wordt Groenendijk ofzo interim-hoofdcoach maar dan zitten ze met een groter probleem. Ik zou het Ajax dus voorlopig niet aanraden totdat ze met een goede alternatief kunnen komen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?