Doesn't matter. Sowieso tof dat je ze maakt!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:46 schreef DaMook het volgende:
Wat een onduidelijk k*tcaps maak ik eigenlijk ook he.
En nu alleen nog overal namen bijquote:
Ik ben al blij dat ik nu ook echt iedere keer de cam te pakken hebquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Doesn't matter. Sowieso tof dat je ze maakt!
Dank jequote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:48 schreef rubbereend het volgende:
zo ik kom ook eens ff naar de fokkers gluren
en de tt aanpassen
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:45 schreef cosmick het volgende:
Neuh. Klinkt allemaal zo voorspelbaar. Na 2 keer ken ik het wel.
Klopt tot zekere hoogte wel wat je zegt over de mainstream.quote:Vergeleken met het vorige werk van de FF vind ik dit wel beduidend minder! Maar jij zit toch wat meer in de mainstream denk ik. Die nieuwe single van de White Stripes vind ik leuker.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een gevreet daar in de studio.
Uitgenodigd naar aanleiding van deze topic reeks en de 2 jarige verjaardag van MetMichielquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoe komen die FOK!kers daar?
Dan zou ik ook een fles opentrekken als ik naar Den Ham zou moetenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:52 schreef cosmick het volgende:
Ah, gezellig nummer. Toch maar nog ff een fles wijn open trekken.
Ookal moet ik om fucking 08.00 uur in fucking Den Ham staan morgenochtend.
Het móet nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:52 schreef ChatGirl het volgende:
Moet dat nou, al die plaatjes van Joss?![]()
Ligt dan ook niet echt in jouw straatjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:51 schreef -Hans- het volgende:
White stripes heb ik nog niet gehoord, dacht ik
Goed plan, ik heb ook honger eigenlijk, na al bijna een pak sultana's vandaag, chocowafels en avondeten. Dan maar ff chocomelk maken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een gevreet daar in de studio.
Oh, heb je een linkje naar die uitnodiging?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uitgenodigd naar aanleiding van deze topic reeks en de 2 jarige verjaardag van MetMichiel.
daar is het toch altijd 90'squote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opvallend genoeg heeft Radio Veronica volgende week ook een 90's week..
Mijn auto krijgt een beurt. Gun ik die ook eens een pleziertjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan zou ik ook een fles opentrekken als ik naar Den Ham zou moeten![]()
Stond ergens in een van de 3fm topicsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Oh, heb je een linkje naar die uitnodiging?.
Vandaag te horen gekregen dat ik er ook vroeg uit mag... 7:30 op werk zijn en dat wordt dus 5:50 wekker zetten. Grrr. wat een bagger winnaar van de singlestrijd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stond ergens in een van de 3fm topics. Moest je mailen en hun zochten er een aantal uit
. Ik ben er niet omdat ik er om 5 uur al uit moet morgen vroeg
, anders had ik me ook aangemeld
.
[3FM #271] Wannnnsmaak woensdag met Johan Vlemmixquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Oh, heb je een linkje naar die uitnodiging?.
Ik wil er eigenlijk ook wel eenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:55 schreef rubbereend het volgende:
zijn er al eenden veilig gesteld?
Helemaal in 't begin zag ik er al een met een eend lopenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:55 schreef rubbereend het volgende:
zijn er al eenden veilig gesteld?
*opmerking maar achterwege laat*quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mijn auto krijgt een beurt. Gun ik die ook eens een pleziertje.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:59 schreef DaMook het volgende:
FOK!kers in de studio wij willen ook badeenden.
Een pallet is genoeg?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk ook wel een
FOK!kers in de studio wij willen ook badeenden.
Nou, denk dat MoveYourAss wel het programma is waar veel muziek wordt gedraaid wat ik tof vind (onbekend en bekend werk). Muziek wat je daar hoort is nog wel aardig toegankelijk en niet al te duister/vaag.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ligt dan ook niet echt in jouw straatje. Ik wil zelf juist altijd muziek ontdekken, en vaak kom ik toch altijd weer uit op "alternatievere" dingetjes. Dat hoeft geen raar onmelodieus vals geschreeuw te zijn natuurlijk (in tegendeel), maar gewoon muziek die mij aanspreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |