Zeg je gevoel dat?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Mijn gevoel klopt 99 van de 100 keer
Selectieve waarneming heerscht!quote:
Ohja, dat is waar ook, gezellig.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:25 schreef Elseetje het volgende:
Ik moet binnenkort naar Alphen a/d Rijn.
Ach we hebben ook CD gehad of de ouderenpartijen of de boerenpartij.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort naar Alphen a/d Rijn.
Maar waar blijkt dat dan uitquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Mijn gevoel klopt 99 van de 100 keer
Ja je hebt gelijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:31 schreef gronk het volgende:
[..]
Man, zeur niet. De Onderbuik van het Volk heeft altijd gelijk, en wie anders denkt, is een vuige brildragende elitist die het verdient om in een modderig rijstveld een nekschot te krijgen.
hrm, 't is niet zo'n beste dag vandaag![]()
Hoe moet hij aantonen dat zijn gevoel 99 keer van de 100 klopt?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar waar blijkt dat dan uit. Je maakt echt nooit iets hard en dat vind ik jammer wanneer je zo stellig bent in je uitspraken. Het idee dat men achterlijker wordt bekt lekker goedkoop maar waar blijkt het nu echt uit?
Gewoon door blijven ademen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:31 schreef gronk het volgende:
[..]
hrm, 't is niet zo'n beste dag vandaag![]()
Inkoppertje: fastmatti zelf.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:38 schreef du_ke het volgende:
Maar waar blijkt dat dan uit. Je maakt echt nooit iets hard en dat vind ik jammer wanneer je zo stellig bent in je uitspraken. Het idee dat men achterlijker wordt bekt lekker goedkoop maar waar blijkt het nu echt uit?
<ademt in> RAAAAAAAAAH! *beuk* <ademt uit>quote:
Nou, enorm.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar ook, gezellig.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach we hebben ook CD gehad of de ouderenpartijen of de boerenpartij.
hrm=human resource management?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:44 schreef gronk het volgende:
[..]
<ademt in> RAAAAAAAAAH! *beuk* <ademt uit>
Hrm, jah.![]()
Gisteren viel best nog mee.quote:
Pff nee joh, daar is het super warm altijd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:54 schreef Floripas het volgende:
Meknes.
Wat ontzettend mooiquote:
Ja, wrijft het maar weer in.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
Nog 1 en dan mag je raden waar het is EG!
[afbeelding]
Hihiquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, wrijft het maar weer in.![]()
Maar bier halen ze hier weer![]()
Door z'n stellige uitspraken te onderbouwen in plaats van enkel z'n gevoel te laten sprekenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe moet hij aantonen dat zijn gevoel 99 keer van de 100 klopt?![]()
Nee, van die kleine ergernisjes die 't leven ontzettend hinderlijk maken. Klootviolen die het presteren om een intranet-site te bouwen in vier gradaties van lichtblauw, met 6 menu's met ieder 8 of meer keuzes, waarbij je uitkomt op een volgende pagina die er *exact* hetzelfde uitzien qua indeling, *zonder* zoekfunctie. Een manager op schaal 11/12 van het kaliber Nolius die je komt vervelen met een 'clean desk policy'. Hardware isn't. En meer van dat soort ge-eikel.quote:
Ik geloof dat ik een totaal verkeerdbericht heb gequotequote:
Daar had iedereen al achter kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
Tis Ifrane trouwens jongens, ligt in het midden-atlas.
Welke posting precies?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nouja... Tja... [Pol-sc #1326] Will work for food.
Ik geloof het ook ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een totaal verkeerdbericht heb gequote.
Het Marokkaanse bier is te doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:03 schreef Reya het volgende:
Ik zie een Heineken-bord, dus het zal vast wel een achterlijk land zijn.
Al jouw postings daar.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:09 schreef gronk het volgende:
[..]
Welke posting precies?
(overigens, de TT was een verwijzing naar sollicitatieperikelen van zekere POL'ers)
Niet bij de eerste foto's. De laatste was van de campus van de universiteit inderdaad.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:08 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Daar had iedereen al achter kunnen zijn.
quote:
Maar wel in de peilingen groot enzo. Spelen op de emoties van de lager opgeleiden scoort nu eenmaal vaak goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik geloof het ook ja.
Van die laatste partijen weet ik het niet, maar CD is nooit zo groot geweest als Wilders nu...
Tja, dat heb je vaak met dat soort bouwers. Die gaan voor het uiterlijk. Ik kijk liever naar eenvoud en functionaliteit. En of ergonomisch verantwoord is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:07 schreef gronk het volgende:
[..]
Nee, van die kleine ergernisjes die 't leven ontzettend hinderlijk maken. Klootviolen die het presteren om een intranet-site te bouwen in vier gradaties van lichtblauw, met 6 menu's met ieder 8 of meer keuzes, waarbij je uitkomt op een volgende pagina die er *exact* hetzelfde uitzien qua indeling, *zonder* zoekfunctie. Een manager op schaal 11/12 van het kaliber Nolius die je komt vervelen met een 'clean desk policy'. Hardware isn't. En meer van dat soort ge-eikel.
Ik merk een ontzettende cultuurclash: de bouwers zijn nog van de categorie 'je leert een site uit je hoofd, en dan kun je 'm gebruiken'; ik ben van de generatie 'ik google wel op content, want het valt anders toch niet te vinden'.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, dat heb je vaak met dat soort bouwers. Die gaan voor het uiterlijk. Ik kijk liever naar eenvoud en functionaliteit. En of ergonomisch verantwoord is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |