Ik vroeg mij al af hoe mijn maandlasten zo hoog kwamen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:08 schreef Gabry het volgende:
In Nederland betalen we ook dhimmi-belasting.
Die niet, maar dat zal wel door de palingstand komen. Er was nooit een opstand, maar wel volksvermaak met palingen. De spelletjes zullen nu ook wel te wreed worden gevonden, ze hingen levende palingen aan hun nek boven de gracht in een strop en als het je lukt om staand via een snel afgezette schuit de paling te vangen, dan is ie van jou. De bedoeling is natuurlijk dat je in het water sodemietert.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
gristenhond he, praten over verzorging, maar het plan aan het hogere orgaan overlaten
Jij zit lekker op je zelf te reageren???quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af hoe mijn maandlasten zo hoog kwamen.
Wibaut SDAP'er.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die niet, maar dat zal wel door de palingstand komen. Er was nooit een opstand, maar wel volksvermaak met palingen. De spelletjes zullen nu ook wel te wreed worden gevonden, ze hingen levende palingen aan hun nek boven de gracht in een strop en als het je lukt om staand via een snel afgezette schuit de paling te vangen, dan is ie van jou. De bedoeling is natuurlijk dat je in het water sodemietert.
De heftigste gevechten om de aardappelopstand waren nog in de Haarlemmerbuurt, het leger schoot daar met scherp op hongerende vrouwen die de aardappelvoorraad wat bestemd was voor het leger wilde hebben. Wibaut heeft het uiteindelijk beslecht en iedereen een zakje aardappels beloofd en gegeven. Daar zijn wel iets van 19 doden voor gevallen, dus ik snap de viering niet helemaal.
Nou ja, iedereen met een gevoel voor humor zou moeten reageren op die post.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij zit lekker op je zelf te reageren???
Je hebt nachtdienst???quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:23 schreef TomTancr3do het volgende:
ik moet nog ff wat werk doen, maar tot later
Op dat reageren op je zelf wel ja. Maar dat bedoel je niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:23 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen met een gevoel voor humor zou moeten reageren op die post.
Ik wou dat ik die deadline had.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook, over een uur of 4 uit mijne bedje komen.
Newbie hè.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:25 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ja daar zag ik de humor ook wel van in!
Later.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:26 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ik wou dat ik die deadline had.
mazzels!
Nog twee en dan is het weer weekeinde.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:18 schreef gronk het volgende:
Weer een dag.
Nog bijna 3, eigenlijk. Nog niet eens op de helft, dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Nog twee en dan is het weer weekeinde.
Schaafwonden over houden aan beschoten worden lijkt mij best een respectabele uitkomst.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:40 schreef Autodidact het volgende:
Vijf Nederlandse militairen gewond in Uruzgan
Gezellig samen opbouwen.
5 km verderop een schot en van schrik de sloot in gestuurd gok ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Schaafwonden over houden aan beschoten worden lijkt mij best een respectabele uitkomst.
Onze helden.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:03 schreef du_ke het volgende:
5 km verderop een schot en van schrik de sloot in gestuurd gok ik.
Ach ze doen heus wel hun best maar ik twijfel of onze mensen daar echt wat te zoeken hebben.quote:
Ze mogen zich van mij wat meer bezig gaan houden met de vechtmissies daar. Dat is wat Afghanistan momenteel het hardst nodig heeft.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ze doen heus wel hun best maar ik twijfel of onze mensen daar echt wat te zoeken hebben.
Dat weet ik niet. De winter komt er weer snel dichterbij en dat is een rustige periode.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze mogen zich van mij wat meer bezig gaan houden met de vechtmissies daar. Dat is wat Afghanistan momenteel het hardst nodig heeft.
Westerse troepen zouden best geschikt zijn als het Westen zou nu en dan eens de andere kant op zou kijkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. De winter komt er weer snel dichterbij en dat is een rustige periode.
Daarnaast heeft geweld daar nog nooit echt een oplossing geboden. (ja de verovering door de Taliban maar of de westerse troepen daar geschikt voor zijn...)
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:16 schreef Elseetje het volgende:
Ik denk dat ik maar alvast moed in ga drinken.
Geen wonder dat iedereen steeds achterlijker wordt. Ipv dat je het taalniveau van de leerlingen aanpast op de examens, worden de examens aangepast op de achterlijkheid van de leerlingenquote:'Taalexamen te moeilijk voor vmbo-scholier'
Uitgegeven: 3 oktober 2007 08:12
Laatst gewijzigd: 3 oktober 2007 08:24
DRUTEN - Veel vmbo-scholieren zakken voor hun schoolexamens omdat ze de vragen niet goed begrijpen. Dat komt omdat het taalgebruik van de opgaven te moeilijk is. Dat blijkt uit onderzoek van het BureauTaal.
ANP
"Het taalniveau van de examenvragen is veel hoger dan de taalvaardigheid van de examenkandidaten. Complexe zinnen en onduidelijke vraagstelling maken van de examens voor veel leerlingen onoplosbare taalpuzzels", zo stelt het bureau.
Het onderzoeks-adviesbureau, dat zich bezighoudt met begrijpelijk Nederlands, heeft onder meer het ministerie van Binnenlandse Zaken en de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) als klant.
(c) ANP
Zou het? Die methode hebbende russen en engelsen eerder geprobeerd, dat waren echt geen lieverdjes maar het succes was (op veel PTS gevalletjes na) klein.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:17 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Westerse troepen zouden best geschikt zijn als het Westen zou nu en dan eens de andere kant op zou kijken![]()
Weer geef je de voorkeur aan je gevoel boven enige onderbouwing. Nergens blijkt dat men tegenwoordig achterlijker is dan vroeger (welk vroeger eigenlijk?)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Geen wonder dat iedereen steeds achterlijker wordt.
Waarvoor moet je moed indrinken?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:16 schreef Elseetje het volgende:
Ik denk dat ik maar alvast moed in ga drinken.
Ik moet binnenkort naar Alphen a/d Rijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarvoor moet je moed indrinken?
Maar gezien het aantal zetels van Wilders voelt het wel zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Weer geef je de voorkeur aan je gevoel boven enige onderbouwing. Nergens blijkt dat men tegenwoordig achterlijker is dan vroeger (welk vroeger eigenlijk?)
Mijn gevoel klopt 99 van de 100 keerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Weer geef je de voorkeur aan je gevoel boven enige onderbouwing.
Man, zeur niet. De Onderbuik van het Volk heeft altijd gelijk, en wie anders denkt, is een vuige brildragende elitist die het verdient om in een modderig rijstveld een nekschot te krijgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Weer geef je de voorkeur aan je gevoel boven enige onderbouwing. Nergens blijkt dat men tegenwoordig achterlijker is dan vroeger (welk vroeger eigenlijk?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |