Je antwoord zal dan wrs al genoemd zijn???quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:56 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik heb niet jullie hele discussie doorgelezen. Moest dat?
Hij woont er nu geloof ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Oftewel, jij hebt nooit in Amsterdam gewoond.
Ik ben nu eenmaal geen makkelijkequote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik noem je niet kleinburgerlijk, dat zijn ze hier, kan me jouw kritiek niet voorstellen, ik heb in Amsterdam gewoond, en ik kom er nog redelijk vaak. Er zal heus een homo-lobby zijn, maar so what. Ik zou me niet laten wegjagen door homo's, yuppen of allochtonen. Maar ik zou ook niet verbitterd worden. Ik ben 45 ben nog steeds niet verbitterd, ja alhoewel ik wel eens uit mijn schoen schiet tav verzuurde vrouwelijke Fok!usertjes, en wrs omdat ik samenwoon met een mooie vrouw die niet verzuurd is.
Jaren 80 ja, Pisa oid: 'kopje koffie glazenwasser???'quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Toen vroegen de vrouwen nog of je je even binnen kwam warmen of aan de glazenwasser of ze een kopje koffie lusten
Hé verrek, het door mij gewenste antwoord is al genoemd! Ergens in de jaren '80. Erg lang geleden dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je antwoord zal dan wrs al genoemd zijn???
Zou dan kunnen toch?
Ja, ik wel ja, dat klopt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal geen makkelijke
Een kopje suiker lenen als het proces omgekeerd wasquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jaren 80 ja, Pisa oid: 'kopje koffie glazenwasser???'
Er is niet veel veranderd joh, ik kom er ook nog vrij frequent.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:04 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Hé verrek, het door mij gewenste antwoord is al genoemd! Ergens in de jaren '80. Erg lang geleden dus.
Dat een glazenwasser aan een huisvrouw vraagt of ze een kopje suiker heeft, bedeol je?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een kopje suiker lenen als het proces omgekeerd was
Zijn moeder was dan ook stervendequote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:07 schreef TomTancr3do het volgende:
Ik vind 'dhimmi' echt een heerlijk woord. Het doet me aan die priester in The Exorcist denken, die door z'n oude moeder zo genoemd werd.
Als ik het woord 'dhimmi' hoor moet ik dus altijd aan die film denken. En dan krijg ik een erg apart gevoel van binnen.
Oh, dus het was toen ook al zo onpersoonlijk en kil?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er is niet veel veranderd joh, ik kom er ook nog vrij frequent..
Heb ik nooit gedaan hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:06 schreef Aoristus het volgende:
we gooien nog steeds met stenen naar de me
Da's ook inderdaad waar dat rare gevoel vandaan komt. Aan de ene kant beangstigt dat woord me, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer spannend. Net als die film.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zijn moeder was dan ook stervende
Yep, je moet naar de jaren 20 of 30 gaan, toen was Amsterdam nog niet onpersoonlijk en kil.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:08 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Oh, dus het was toen ook al zo onpersoonlijk en kil?
Maar die mensen zijn gelukkig wel allemaal goed terecht gekomen. Alleen Loesje is overgebleven, al vindt de redaktie zich daar inmiddels te oud voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedaan hoor.
Was wel bij de ontruiming van Wijfels toevallig, heb het wel zien gebeuren.
Ik was geen hippie, was zeer ruim voor mijn tijd. In mijn tijd werd je kritisch tav hippies, krakers, rauwe worteltjes eters, linkse stekelvarkentjes en noem maar op.
De aardappelopstand werd vorige maand nog herdachtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep, je moet naar de jaren 20 of 30 gaan, toen was Amsterdam nog niet onpersoonlijk en kil..
Er was wel veel armoei in die tijd.
De priester wordt door zijn oude moeder dhimmi genoemd?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:07 schreef TomTancr3do het volgende:
Ik vind 'dhimmi' echt een heerlijk woord. Het doet me aan die priester in The Exorcist denken, die door z'n oude moeder zo genoemd werd.
Als ik het woord 'dhimmi' hoor moet ik dus altijd aan die film denken. En dan krijg ik een erg apart gevoel van binnen.
Palingopstand in de Jordaan toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De aardappelopstand werd vorige maand nog herdacht
Die priester heet Damien Karras. Ook zo'n heerlijke naam, dat 'Karras'.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De priester wordt door zijn oude moeder dhimmi genoemd?
Daar wil ik (morgen) bewijs van hebben, heb die film ook paar keer gezien.
Volgens mij heette die priester Jimmy.
Hoewel van Griekse afkomst dat wel, maar wrs verAmerikaniseerd.
Weet het niet zeker meer.
Had iig niets met Islam te maken.
gristenhond he, praten over verzorging, maar het plan aan het hogere orgaan overlatenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:12 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Da's ook inderdaad waar dat rare gevoel vandaan komt. Aan de ene kant beangstigt dat woord me, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer spannend. Net als die film.
Dhimmi ging overigens erg gebukt onder schuldgevoelens met betrekking tot de verzorging van zijn moeder. Ik vermoed dat de hedendaagse dhimmi ook bepaalde schuldgevoelens heeft, maar dan ten opzichte van moslims. Maar waar die schuldgevoelens vandaan komen is me echt een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |