Dan moet-ie maar eens een vernieuwend anti-islam topic openen, vind ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij is al teruggekomen op dat libertarierzijn. Hij is nu anti-islam. En hij durft nu ook toe te geven dat hij Marokkaan is die in Midden-Amerika heeft gewoond
Lieve Ibbele.
Ik hou niet zo van dat gelebber, het is zo energieloos altijd. Je bent nu wel erg aan het vergelijken en dat hoeft wat mij betreft niet zo. Ik ga liever uit van het idee dat je je buren gedag zegt en misschien wel helpt met kleine problemen, zoals het uitlenen van je fietspomp e.d. Eigenlijk hekel ik alles wat extreem is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel twee vrouwen 'at it' is wel erg geinig toch hè..
Pietverdriet is wat mij betreft een stuk verdriet hoor, en nichterige zeikerd. En nou ja soms zijn die nichterige zeikerds wel grappig, hoewel ik dat bij Pietje nooit heb kunnen ontdekken.
Voor de rest ben ik niet op de hoogte van de trends en modes van homo's tegenwoordig. In de jaren 80 waren ze in ene allemaal 'flikker' en eisten ze rechten; die hebben ze gekregen, trouwen en zo.
Tegenwoordig zijn er nogal wat extreemrechts geworden, omdat ze bang zijn dat moslims de boel overnemen en hen dan gaan vastbinden met zijde sjaaltjes en hen met veel stokslagen en klapjes met de vlakke hand op hun billen gaan straffen..
Weg met Ajax, weg met Feijenoord, dood aan alle arrebeiders!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Gorkha's worden de trend, ik zweer het je
quote:
Zi is hij niet. Eerder iemand die bij het nieuws gaat ijsberen en tirades afsteekt en mij "dhimmi" noemt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan moet-ie maar eens een vernieuwend anti-islam topic openen, vind ik.
Nou, kom, ik vind twee elkaar aflebberende vrouwen niet extreem hoor toch, jij wel?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat gelebber, het is zo energieloos altijd. Je bent nu wel erg aan het vergelijken en dat hoeft wat mij betreft niet zo. Ik ga liever uit van het idee dat je je buren gedag zegt en misschien wel helpt met kleine problemen, zoals het uitlenen van je fietspomp e.d. Eigenlijk hekel ik alles wat extreem is.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zi is hij niet. Eerder iemand die bij het nieuws gaat ijsberen en tirades afsteekt en mij "dhimmi" noemt.
Iedereen die het woord dhimmi gebruikt mag van mij gebrandmerkt worden met dat woord.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zi is hij niet. Eerder iemand die bij het nieuws gaat ijsberen en tirades afsteekt en mij "dhimmi" noemt.
Lebberen is niet extreem, het is energieloos.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, kom, ik vind twee elkaar aflebberende vrouwen niet extreem hoor toch, jij wel?.
Ach, ja dan moet je in de provincie gaan wonen. Alhoewel er bestaat hier wel een enorme kleinburgerlijkheid, daar hou je je liever ook verre van.
De Provincie, maat, broedplaats van conservatieve ideeën.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:41 schreef Gabry het volgende:
'De provincie'.
Hij heeft zelf een islamtische achtergrond. Dit is even zijn reactiemomentje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iedereen die het woord dhimmi gebruikt mag van mij gebrandmerkt worden met dat woord.
Weet je trouwens dat dat woord niet eens van Islamzijde komt en eigenlijk nog vrij recent is.
Eén of andere (Christelijk) Libische parlementariër gebruikte dat woord het eerst, jaar of 30 geleden (dacht ik).
Zal wel op wiki staan.
Ik woonde in de jaren 80 in Amsterdam en toen wist je ook niet wie je buren waren.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Lebberen is niet extreem, het is energieloos.
Ik hou van een zekere mate van balans en die vind ik nu nog in mijn stadsdeel, maar het verpaupert langzaam. Dat komt voornamelijk omdat Amsterdam een beleid heeft gemaakt om koophuizen in een bepaalde prijsklasse beschikbaar te stellen, zodat vooral de zeikerige forenzen van buiten de stad zich komen vestigen. Dat betekent dus voornamelijk de tweeverdiener en de yup. Helaas stellen deze mensen bepaalde eisen aan hun omgeving, dus dat betekent dat alles netjes en schoon moet zijn en dat je vooral niet hoeft te weten wie je buren zijn, tenzij de politie je dat vertelt nadat je hebt geklaagd.
Ja, nou fijn. Toen had je ook krakers, die zijn er nu niet meer.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik woonde in de jaren 80 in Amsterdam en toen wist je ook niet wie je buren waren.
Toen waren er ook yuppen, homo's en allochtonen.
(Ik ga om 1 uur naar bed hoor.)
Islamitische zelfhaat, okee, het schijnt dus te kunnen...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij heeft zelf een islamtische achtergrond. Dit is even zijn reactiemomentje.
Je kunt je toch niet laten wegjagen door... homo's???quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, nou fijn. Toen had je ook krakers, die zijn er nu niet meer.
Ik laat me niet wegjagen uit mijn omgeving, ik woonde hier al.![]()
Kom op, Ryan, jij komt met vergelijkingen en noemt me kleinburgelijk omdat ik daar niet in meega. Dat betekent niet dat ik in de provincie ga wonen omdat ik daar geen last van wil hebben. Van mij kun je dus gewoon kritiek verwachten over de dingen waar ik het niet mee eens ben.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt je toch niet laten wegjagen door... homo's???
Of twee lekkere lesbische vrouwen die elkaar aflebberen vlak voor je raam toch? En dan misschien nog een standje doen? En je vragen om mee te doen (maar uh uh niet anaal)..
Goed zo! Hoor je het eens van een ander!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is volgens mij al erg lang geleden dat jij in Amsterdam woondequote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt je toch niet laten wegjagen door... homo's???
Of twee lekkere lesbische vrouwen die elkaar aflebberen vlak voor je raam toch? En dan misschien nog een standje doen? En je vragen om mee te doen (maar uh uh niet anaal)..
Kun-jij-LE-ZEN?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:54 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Is volgens mij al erg lang geleden dat jij in Amsterdam woonde
Jawel hoor, maar ik heb niet jullie hele discussie doorgelezen. Moest dat?quote:
Toen vroegen de vrouwen nog of je je even binnen kwam warmen of aan de glazenwasser of ze een kopje koffie lustenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:54 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Is volgens mij al erg lang geleden dat jij in Amsterdam woonde
Oftewel, jij hebt nooit in Amsterdam gewoondquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Toen vroegen de vrouwen nog of je je even binnen kwam warmen of aan de glazenwasser of ze een kopje koffie lusten
Nee, ik noem je niet kleinburgerlijk, dat zijn ze hier, kan me jouw kritiek niet voorstellen, ik heb in Amsterdam gewoond, en ik kom er nog redelijk vaak. Er zal heus een homo-lobby zijn, maar so what. Ik zou me niet laten wegjagen door homo's, yuppen of allochtonen. Maar ik zou ook niet verbitterd worden. Ik ben 45 ben nog steeds niet verbitterd, ja alhoewel ik wel eens uit mijn slof schiet tav verzuurde vrouwelijke Fok!usertjes, en wrs omdat ik samenwoon met een mooie vrouw die niet verzuurd is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Kom op, Ryan, jij komt met vergelijkingen en noemt me kleinburgelijk omdat ik daar niet in meega. Dat betekent niet dat ik in de provincie ga wonen omdat ik daar geen last van wil hebben. Van mij kun je dus gewoon kritiek verwachten over de dingen waar ik het niet mee eens ben.
Je antwoord zal dan wrs al genoemd zijn???quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:56 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik heb niet jullie hele discussie doorgelezen. Moest dat?
Hij woont er nu geloof ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Oftewel, jij hebt nooit in Amsterdam gewoond.
Ik ben nu eenmaal geen makkelijkequote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik noem je niet kleinburgerlijk, dat zijn ze hier, kan me jouw kritiek niet voorstellen, ik heb in Amsterdam gewoond, en ik kom er nog redelijk vaak. Er zal heus een homo-lobby zijn, maar so what. Ik zou me niet laten wegjagen door homo's, yuppen of allochtonen. Maar ik zou ook niet verbitterd worden. Ik ben 45 ben nog steeds niet verbitterd, ja alhoewel ik wel eens uit mijn schoen schiet tav verzuurde vrouwelijke Fok!usertjes, en wrs omdat ik samenwoon met een mooie vrouw die niet verzuurd is.
Jaren 80 ja, Pisa oid: 'kopje koffie glazenwasser???'quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Toen vroegen de vrouwen nog of je je even binnen kwam warmen of aan de glazenwasser of ze een kopje koffie lusten
Hé verrek, het door mij gewenste antwoord is al genoemd! Ergens in de jaren '80. Erg lang geleden dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je antwoord zal dan wrs al genoemd zijn???
Zou dan kunnen toch?
Ja, ik wel ja, dat klopt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal geen makkelijke
Een kopje suiker lenen als het proces omgekeerd wasquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jaren 80 ja, Pisa oid: 'kopje koffie glazenwasser???'
Er is niet veel veranderd joh, ik kom er ook nog vrij frequent.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:04 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Hé verrek, het door mij gewenste antwoord is al genoemd! Ergens in de jaren '80. Erg lang geleden dus.
Dat een glazenwasser aan een huisvrouw vraagt of ze een kopje suiker heeft, bedeol je?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een kopje suiker lenen als het proces omgekeerd was
Zijn moeder was dan ook stervendequote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:07 schreef TomTancr3do het volgende:
Ik vind 'dhimmi' echt een heerlijk woord. Het doet me aan die priester in The Exorcist denken, die door z'n oude moeder zo genoemd werd.
Als ik het woord 'dhimmi' hoor moet ik dus altijd aan die film denken. En dan krijg ik een erg apart gevoel van binnen.
Oh, dus het was toen ook al zo onpersoonlijk en kil?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er is niet veel veranderd joh, ik kom er ook nog vrij frequent..
Heb ik nooit gedaan hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:06 schreef Aoristus het volgende:
we gooien nog steeds met stenen naar de me
Da's ook inderdaad waar dat rare gevoel vandaan komt. Aan de ene kant beangstigt dat woord me, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer spannend. Net als die film.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zijn moeder was dan ook stervende
Yep, je moet naar de jaren 20 of 30 gaan, toen was Amsterdam nog niet onpersoonlijk en kil.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:08 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Oh, dus het was toen ook al zo onpersoonlijk en kil?
Maar die mensen zijn gelukkig wel allemaal goed terecht gekomen. Alleen Loesje is overgebleven, al vindt de redaktie zich daar inmiddels te oud voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedaan hoor.
Was wel bij de ontruiming van Wijfels toevallig, heb het wel zien gebeuren.
Ik was geen hippie, was zeer ruim voor mijn tijd. In mijn tijd werd je kritisch tav hippies, krakers, rauwe worteltjes eters, linkse stekelvarkentjes en noem maar op.
De aardappelopstand werd vorige maand nog herdachtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep, je moet naar de jaren 20 of 30 gaan, toen was Amsterdam nog niet onpersoonlijk en kil..
Er was wel veel armoei in die tijd.
De priester wordt door zijn oude moeder dhimmi genoemd?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:07 schreef TomTancr3do het volgende:
Ik vind 'dhimmi' echt een heerlijk woord. Het doet me aan die priester in The Exorcist denken, die door z'n oude moeder zo genoemd werd.
Als ik het woord 'dhimmi' hoor moet ik dus altijd aan die film denken. En dan krijg ik een erg apart gevoel van binnen.
Palingopstand in de Jordaan toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De aardappelopstand werd vorige maand nog herdacht
Die priester heet Damien Karras. Ook zo'n heerlijke naam, dat 'Karras'.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De priester wordt door zijn oude moeder dhimmi genoemd?
Daar wil ik (morgen) bewijs van hebben, heb die film ook paar keer gezien.
Volgens mij heette die priester Jimmy.
Hoewel van Griekse afkomst dat wel, maar wrs verAmerikaniseerd.
Weet het niet zeker meer.
Had iig niets met Islam te maken.
gristenhond he, praten over verzorging, maar het plan aan het hogere orgaan overlatenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:12 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Da's ook inderdaad waar dat rare gevoel vandaan komt. Aan de ene kant beangstigt dat woord me, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer spannend. Net als die film.
Dhimmi ging overigens erg gebukt onder schuldgevoelens met betrekking tot de verzorging van zijn moeder. Ik vermoed dat de hedendaagse dhimmi ook bepaalde schuldgevoelens heeft, maar dan ten opzichte van moslims. Maar waar die schuldgevoelens vandaan komen is me echt een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |