Me like you!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:22 schreef Napalm het volgende:
me no like new design at all.
Mens, ga toch koken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:18 schreef Elseetje het volgende:
Hij heeft wel een punt.
hmmm, instellingen wat aangepast en nu is de layout enigszins toonbaar.quote:
Ah, bedoelde je *dat*.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:17 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dus de belastingdienst ziet niks van jouw transacties![]()
Da's met pak'm beet 8 tot 9 van de 10 softwaredingen het geval. Heel veel fluf, een goede test voor je snellees-vaardigheden, maar content? Naaaaaah.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:32 schreef sigme het volgende:
Hoe dan ook, goedeavond. ISTQB (tot voor kort bekend staand als 'ISEB') is saai, wazig & vaag, maar het Hele Moeilijke zie ik er nog niet zo van.
En breek me de bek niet open over fee-bay!quote:
Oh, ik weet het, ik ben ook naar school geweest en zo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:35 schreef gronk het volgende:
[..]
Da's met pak'm beet 8 tot 9 van de 10 softwaredingen het geval. Heel veel fluf, een goede test voor je snellees-vaardigheden, maar content? Naaaaaah.
Kijk maar eens naar al die IT-boeken. De een nog dikker dan de andere.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=100814quote:Moslimleerkracht mag Bijbelles gaan geven
VOORBURG - Islamitische pabo-studenten mogen het diploma christelijk basisonderwijs (dcbo) halen, dat nodig is om op christelijke scholen te kunnen werken. Deze uitspraak van de Besturenraad van het christelijk onderwijs volgt de reeds bestaande praktijk.
Het diploma christelijk basisonderwijs leert studenten godsdienstles te geven, Bijbelverhalen te vertellen en mee te denken over de levensbeschouwelijke identiteit van de school. Het dcbo is een extra certificaat naast het standaard pabo-diploma en is voor onderwijspersoneel op de meeste christelijke scholen verplicht of sterk aanbevolen. Enkele pabo's verstrekken het diploma al langer aan moslimstudenten en sommige christelijke basisscholen nemen deze studenten al jaren gewoon aan. Die praktijk is voor de Besturenraad reden om moslimstudenten nu officieel toe te staan het dcbo te behalen. ,,Het is aan de pabo-opleidingen of zij moslimstudenten het diploma willen verstrekken. En de schoolbesturen besluiten zelf of zij deze studenten aannemen'', licht Swier Frouws toe. Hij heeft bij de Besturenraad het diploma christelijk basisonderwijs in zijn portefeuille.
Doe dan quoten, man !quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:47 schreef Fastmatti het volgende:
Ik had het niet over het telemarketing verhaal![]()
Het is gewoon je hele houding. Als ik dit alles lees weet ik zeker dat ik een veel prettiger leven heb dan jijquote:
Een goede marketeer zal vragen wanneer je teruggebeld kan worden. "Morgen? Overmorgen dan?"quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:43 schreef gronk het volgende:
Toevallig *de* manier ontdekt om cold-calling telemarketeers te neutraliseren: om hun telefoonnummer vragen, 'zodat ik u morgen terug kan bellen. Nee, don't call us, we call you. Wat? U kunt niet gebeld worden? Jammer. Dan moet u een gigantische verkoopkans voorbij laten gaan.'
Whehehehe.
+1 omdat zij ophing, +5 vanwege de duidelijk hoorbare teleurstelling
Maar jij bent dan ook extreem-rechts.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:54 schreef Monidique het volgende:
Ik vraag het me af. Ik ben een brok frustratie, maar bij veel rechtserlingen heb ik dat idee ook wel...
Vroeg ze ook. Ik heb netjes gevraagd of ik ze morgen overdag kon terugbellen; nu zat ik in prive-tijd. Daarop wilde ze m'n werk-nummer hebben, zodat ze me morgen op m'n werk kon bellen, maar ik hield gewoon stug vol dat ik *hun* wilde bellen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:54 schreef Sidekick het volgende:
Een goede marketeer zal vragen wanneer je teruggebeld kan worden. "Morgen? Overmorgen dan?"
Je bedoeld 'ik betaal graag omzetbelasting'?quote:
Heb ik *ook* wel eens gedaan, maar op de een of andere manier rukt dat niet zo lekker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:54 schreef Sidekick het volgende:
Nee, als je ze echt wil fucken, dan zeg je 'heeft u een momentje?' en dan de telefoon ergens neerleggen zodat ze gaan wachten. Daar kunnen ze geen speld tussen krijgen, en jij kan ondertussen eten, of iets anders nuttigs.
ah, www.infofilter.nl. Sta ik ook op. Werkt prima, trouwens: ik ging van 3 telefoontjes per week (en stijgend) naar gemiddeld een per maand.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:59 schreef sigme het volgende:
Ik zei altijd dat ik op de lijst sta van mensen die niet gebeld willen worden door DM-bedrijven. En dat ik alleen zaken doe met nette bedrijven, en dat nette bedrijven zich aan die lijst houden.
Vroeg op morgen?quote:
Gewoon gelijk weer vervangen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:22 schreef Napalm het volgende:
me no like new design at all.
Moet het me wat kunnen schelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:02 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, Harry, loopt die Elseetje al warm voor het modschap op POL oid?
Heb je dat gelezen? "Waarom moet dit in POLFB".
Precies, je zou minimaal voor Danny's rol gaan of helemaal niets.quote:
ik heb volgens mij een groene balisto gewonnen met het c1000 kwartetspelquote:
Kom naar Leiden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:23 schreef Fastmatti het volgende:
Ik verveel me en ik heb honger.
quote:Definities/ dingen kunnen omschrijven is enkel voor beklagenswaardige rationele mensen die geen gevoelsleven hebben.
http://www.majstro.com/We(...)len.php?gebrTaal=dutquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef du_ke het volgende:
Wilt.
Ja, en wij hebben een boodschappentrollie vol euroshopper boodschappen gewonnen, van de Appie. Waarde ¤ 12,09.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ik heb volgens mij een groene balisto gewonnen met het c1000 kwartetspel
Tof. Wat zit er allemaal in?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en wij hebben een boodschappentrollie vol euroshopper boodschappen gewonnen, van de Appie. Waarde ¤ 12,09..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |