quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:57 schreef Mark-Hgl het volgende:
Maar dat wordt opgeheven, althans bij de laatste werkzaamheden werden de perronplaten deels verwijderd![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:14 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
En fles hoe zit het dan met Nieuwerkerk?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:25 schreef Mark-Hgl het volgende:
Nee Hengelo Fanny Blanckers Koenstadion
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:58 schreef vw_caddy het volgende:
Zit morgen bij Arriva voor een (partime)-job als machinist. Wish me luck.
is dat dat kleine perronnetje links als je van enschede naar hengelo gaat?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:25 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Nee Hengelo Fanny Blanckers Koenstadion
Ja, hoiquote:Op maandag 8 oktober 2007 07:30 schreef Duvel het volgende:
Kloteseinen, afschaffen die hap. Gaan toch alleen maar kapot.
Bah, mensen met bakjes koffie zijn net zo irritant als mensen met koffers met trekstangen. Staan die mensen met hun koffie overal te pas en te onpas aan hun koffie te nippen, zodat de rest mag wachten. Of nog ergens, ze stoten ergens tegenaan en het klots over iedereen heen. Verbieden die koffie in de trein!quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, hoi
[plak hier uw scheldkanonnade naar smaak]
7:12 ik loop met een kopje koffie op Ut de roltrap af naar spoor 11, in afwachting van de IC naar Amf van 7:20
Volgens diverse verhalen op fora en kranten rijden ze in de spits altijd op hun spatlappen rondquote:Op zondag 7 oktober 2007 15:58 schreef vw_caddy het volgende:
Zit morgen bij Arriva voor een (partime)-job als machinist. Wish me luck.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:13 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Volgens diverse verhalen op fora en kranten rijden ze in de spits altid op hun spatlappen rond![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:19 schreef Willy84 het volgende:
Deze is misschien ook wel leuk voor als je niks te lezen hebt en nog steeds de balen hebt van vertragingen waar je net niet GTBV kunt gebruiken ovmagazine
Wel ja joh, leer vooral niks van de realiteitquote:Het hoofdrailnet moet in 2015 worden aanbesteed. Waarschijnlijk schrijven er vijf of zes grote vervoerders in als ze de bedrijfsvoering van NS Reizigers kunnen overnemen. Hun denkkracht, visies en investeringen leiden voor zowel de reiziger als de belastingbetaler tot het beste product dat op de markt te krijgen is.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:24 schreef ghizzer het volgende:
zowel vandaag als gisteren zag ik een VIRM rijden op het traject Deventer - Amersfoort. weet iemand hier iets meer van? oh ja.. van de nieuwe ICMm.. heeft ie nog een boegdeur die open kan? Er is wel heel duidelijk een 'naad' zichtbaar, maar bestaat in tegenstelling tot de oude versies slechts uit 1 geheel.
volgens mij was daar al op geantwoord, maar nogmaals:quote:
iddquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:26 schreef dennistd het volgende:
volgens mij was daar al op geantwoord,
..en dan is er een aanrijding. heb je opeens een vrachtwagen tussen je benen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
idd
Wel jammer even goed. Maar dan kan dat hele mechanisme er dus ook uit van die doorloopkop. Mooie plek voor een extra toilet hmm
Mijn relaas:quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
+18 dus uiteindelijk. Bedankt weer jongens, voor de geweldige informatievoorziening en het geweldige gekluns. Tof, wordt een mens blij van
quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel ja joh, leer vooral niks van de realiteit
Wat ik me nou afvraag, doen ze dat nou uit puur sadisme bij NSR? Ik maak het vaak genoeg mee dat als er vertraging is en er normaal, zeg 3x ICM, wordt ingezet, ze het presteren om 1stel van willekeurig type in te zetten, terwijl de mensen bijna van het perron vallen vanwege de druktequote:Op maandag 8 oktober 2007 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
7:26 er komt een enkel stelletje Virm binnen rijden.
En die van mij:quote:
Dat. En de een z'n vertraging is de ander z'n vervroeging.quote:
Hoezo geen student voelen, maar wel studeren? Een kwestie van leeftijd? Ah ok.. ja praktisch is het dan wel om in Leeuwarden te blijven. Maar wat brengt u zo in Leeuwarden? Wordt enkel in Ljouwert die opleiding gegeven of Fries van oorsprong? Wat is uw mening over Leeuwarden? (trouwens.. qua treinen om even on topic te blijven is Leeuwarden best aardig. Wel een leuk station, niet heel mooi of zo, maar ik vind het wel wat hebben. Wel een speciale uitstraling wat je niet veel in Nederland ziet. Bijzonder.)quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:13 schreef Zug-Chef het volgende:
Mwah, het is maar stage hoorAl voel ik me absoluut geen student meer (studenten zijn vaak
met kut mentaliteit en kut gedrag in het openbaar). Vanaf februari '08 zit ik weer in Leeuwarden op de opleiding
owkeuj.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:20 schreef Zug-Chef het volgende:
Uhh ik ben geen U hoor :S ben 23 bijna 24, maar aangezien de meeste studenten 18-21 zijn is dat een van de redenen dat ik vaak boven hun gedrag wil staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |