..en dan is er een aanrijding. heb je opeens een vrachtwagen tussen je benen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
idd
Wel jammer even goed. Maar dan kan dat hele mechanisme er dus ook uit van die doorloopkop. Mooie plek voor een extra toilet hmm
Mijn relaas:quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
+18 dus uiteindelijk. Bedankt weer jongens, voor de geweldige informatievoorziening en het geweldige gekluns. Tof, wordt een mens blij van
quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel ja joh, leer vooral niks van de realiteit
Wat ik me nou afvraag, doen ze dat nou uit puur sadisme bij NSR? Ik maak het vaak genoeg mee dat als er vertraging is en er normaal, zeg 3x ICM, wordt ingezet, ze het presteren om 1stel van willekeurig type in te zetten, terwijl de mensen bijna van het perron vallen vanwege de druktequote:Op maandag 8 oktober 2007 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
7:26 er komt een enkel stelletje Virm binnen rijden.
En die van mij:quote:
Dat. En de een z'n vertraging is de ander z'n vervroeging.quote:
Hoezo geen student voelen, maar wel studeren? Een kwestie van leeftijd? Ah ok.. ja praktisch is het dan wel om in Leeuwarden te blijven. Maar wat brengt u zo in Leeuwarden? Wordt enkel in Ljouwert die opleiding gegeven of Fries van oorsprong? Wat is uw mening over Leeuwarden? (trouwens.. qua treinen om even on topic te blijven is Leeuwarden best aardig. Wel een leuk station, niet heel mooi of zo, maar ik vind het wel wat hebben. Wel een speciale uitstraling wat je niet veel in Nederland ziet. Bijzonder.)quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:13 schreef Zug-Chef het volgende:
Mwah, het is maar stage hoorAl voel ik me absoluut geen student meer (studenten zijn vaak
met kut mentaliteit en kut gedrag in het openbaar). Vanaf februari '08 zit ik weer in Leeuwarden op de opleiding
owkeuj.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:20 schreef Zug-Chef het volgende:
Uhh ik ben geen U hoor :S ben 23 bijna 24, maar aangezien de meeste studenten 18-21 zijn is dat een van de redenen dat ik vaak boven hun gedrag wil staan
Nee hè, mijn god wat een kutdag.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:45 schreef Peterselieman het volgende:
WO II bom gevonden bij Stroe. Is de NO ook weer heerlijk ontregeld![]()
Zo moeilijk verstopt is hij niet hoorquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:43 schreef Ajaman het volgende:
dat " bordje" van Nijkerk heb ik nog nooit gezien... moet ik toch maar eens beter kijken
En dan? De boemellijn van Zwolle via Nijverdal naar Almelo nemen? Of heel omslachtig via Deventer terug?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
...
Op Somda las ik dat de 144 via Zwolle gereden heeft
Gewoon Amf-Zl-Dv-Hgl-Bhquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:58 schreef Charango het volgende:En dan? De boemellijn van Zwolle via Nijverdal naar Almelo nemen? Of heel omslachtig via Deventer terug?
Ja, in 1980 een Plan Uquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is daar OOIT een trein gestopt eigenlijk?
Alles natuurlijk om de loc niet te hoeven omlopen. En het levert maar +30 opquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:06 schreef Socios het volgende:
Het mooie is dat die trein dan niet eens hoeft te keren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |