Spoor dgk_fan nou niet aan, want anders gaat hij er weer met mijn avatar vandoor. Ik ben hem echt nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je nu in conflict met je alter ego?
Nog kleiner, dan blijft er niets van dat mannetje over als een tuinkabouterquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef schatje het volgende:
Huub heeft weer het grootste woord. Hem klein houden is er kennelijk niet meer bij.
Nadia en Dennis waren in een taxi op weg naar de tandarts, ze reden langs de tramhalte en daar was iemand die die vinger-in-de-kont beweging maakte. Als ik het niet goed heb, hoor ik het welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:30 schreef carpediem23 het volgende:
Kan iemand mij even duidelijk geven wbt het volgende: Nadia en Dennis die bij een tramhalte staan en een man die lang liep een gebaar maakte met de vinger in de kont?? Bij de tramhalte? zogenaamde tandarts bezoekjes of dat bij Jensen.....? Ik loop een beetje achter vandaar, zit nu de filmpjes te kijken op clipser.
Dat lukt sowieso niet, ik geniet van de verhalen van Huub.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef schatje het volgende:
Huub heeft weer het grootste woord. Hem klein houden is er kennelijk niet meer bij.
Klopt en ik heb begrepen de Village People als Dennix 4% haalt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:37 schreef Desii het volgende:
Als ik het goed begrijp komt Lee Towers met Huub meezingen als tie meer dan 55% in de popo heeft
Nadia en Dennis gingen naar de tandarts en reden met de auto door Amsterdam. Ze stopten bij een tramhalte waar een jongen stond die eerst naar Nadia keek en toen langs haar naar Dennis, die naast Nadia zat. De jongen hield zijn vinger bij zijn achterste verwijzend naar het "vinger in de anus tijdens sex" gebeuren van Dennis. Dit vertelde Nadia aan Amanda en Brian toen ze praatten over Dennis en zijn vermeende homosexualiteit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:30 schreef carpediem23 het volgende:
Kan iemand mij even duidelijk geven wbt het volgende: Nadia en Dennis die bij een tramhalte staan en een man die lang liep een gebaar maakte met de vinger in de kont?? Bij de tramhalte? zogenaamde tandarts bezoekjes of dat bij Jensen.....? Ik loop een beetje achter vandaar, zit nu de filmpjes te kijken op clipser.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef ThomasSlayer het volgende:
Bloemist belt mij net op.
Is zwaar over de zeik dat ze de bloemen niet hebben afgegeven. En kale bewaker heeft ze aangenomen en zou er zorg voor dragen.
Als er vandaag niets meer over komt doen we morgen aangifte van diefstal.
Duidelijk!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:40 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nadia en Dennis gingen naar de tandarts en reden met de auto door Amsterdam. Ze stopten bij een tramhalte waar een jongen stond die naar eerst naar Nadia keek en toen langs haar naar Dennis die naast Nadia zat. De jongen hield zijn vinger bij zijn achterste verwijzend naar het "vinger in de anus tijdens sex" gebeuren van Dennis. Dit vertelde Nadia aan Amanda en Brian toen ze praatten over Dennis en zijn vermeende sexualiteit.
Zo duidelijk?![]()
Die kun je boven in instellen onder Opties waarna Quick Replyquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:38 schreef Varen het volgende:
Ik ben van geboorte Rotterdammer, ook nog een Feyenoordfan, Huub en ik heb 6x voor je gesmst! Wat heb je geregeld voor mij? knipoog! (mijn smileys zijn foetsie)
klein van stuk maar groot in daden.........hij draagt heel het programma en dat valt niet mee met die randdebielen in dat huis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat lukt sowieso niet, ik geniet van de verhalen van Huub.
ik ben benieuwd...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef ThomasSlayer het volgende:
Is zwaar over de zeik dat ze de bloemen niet hebben afgegeven. En kale bewaker heeft ze aangenomen en zou er zorg voor dragen.
klef en bef hebben gewoon een ergerlijke afwijkingquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:43 schreef Clank het volgende:
Dan niemand ook wat zegt van dat geklef aan tafel van Nadia en Dennis.... snap ik niet!!!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef ThomasSlayer het volgende:
quote:
Nee hoor Luc haalt liever een verse rollade bij de KEURSLAGERquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Heeft Luc vandaag al pogingen bij nada gedaan, of is 'ie bang voor BoemBoemDennix?![]()
quick reply staat aan, misschien heb ik een verkeerde layout, ik heb text only en jij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:42 schreef DrsH het volgende:
[..]
Die kun je boven in instellen onder Opties waarna Quick Reply![]()
![]()
![]()
heel verstandig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:48 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nee hoor Luc haalt liever een verse rollade bij de KEURSLAGER
Inderdaad spoor Disana nou niet aan, anders zit ze straks weer met mijn avatar !!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Spoor dgk_fan nou niet aan, want anders gaat hij er weer met mijn avatar vandoor. Ik ben hem echt niet![]()
Jij hebt een bouwvakkerstampeloerisquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad spoor Disana nou niet aan, anders zit ze straks weer met mijn avatar !!
Ik ben haar echt niet
disanaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad spoor Disana nou niet aan, anders zit ze straks weer met mijn avatar !!
Ik ben haar echt niet
Daar zit ik ook, het gaat nu al een paar minuten goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hier niet
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
PMquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:48 schreef Varen het volgende:
[..]
quick reply staat aan, misschien heb ik een verkeerde layout, ik heb text only en jij?
en jij hebt een -.- .. . - . .-.. .- .- .-. / -- . - / .... .- .- .-.quote:
Ik wit iedere avond wel een poster van Dennis bij het naar bed gaan.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:52 schreef Pavement het volgende:
nog posters van dennis gewit ?
Py en Pavement, ere wie ere toekomt: het is dgk_fan zelf die er regelmatig over zit op te scheppen hoe hij Dennis daar wel eens fijn mee zal gaan verwennen.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
en jij hebt een -.- .. . - . .-.. .- .- .-. / -- . - / .... .- .- .-.
PM+quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:48 schreef Varen het volgende:
[..]
quick reply staat aan, misschien heb ik een verkeerde layout, ik heb text only en jij?
Ik kom niet verder dan 'clitoris'.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[..]
Ik wit iedere avond wel een poster van Dennis bij het naar bed gaan.....![]()
nou idd vind ik nu ookquote:
Dank je voor de bijvalquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:58 schreef loisie het volgende:
Ik heb het ineens door. whahaha........LEUK!!!
Galgje ????........................Ik noem de Equote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[..]
gaat vanzelf, als je er één bentquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
Waarom lacht Dennix als een randdebiel?
Dat bedoel ik dus. Huub heeft gelijk als hij zegt niemand te vertrouwen, ik hoop dat Lieke dat ook gaat inzien.quote:
...at the gaybar...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:11 schreef Varen het volgende:
Ik spreek je vrijdag wel
en het antwoord van avonnequote:
In dit geval is de cap op Huub's weblog niet echt gesoept, alleen een stuk eraf geknipt. De oorspronkelijke cap was van mij, hieronder staat de hele cap.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:55 schreef avonne het volgende:
[..]
het is een cap van Ikweetniets, die prutst wel vaker.
Nena's tieten werden ook altijd groter
edit: net als die cap van Brian dat hij afgevoerd wordt "in handboeien" ..... fotoshop
Ik vond dat hele plan van het samenwerken met Jaap al helemaal niks, gelukkig is dat van de baanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Huub heeft gelijk als hij zegt niemand te vertrouwen, ik hoop dat Lieke dat ook gaat inzien.
Mogelijk komt Kim vrijdag nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Dimitri zegt tegen Luc: Ik zie je vrijdag.
Zou dat betekenen dat Luc vrijdag weggaat of komt Dimitri vrijdag weer?
Ik ben het spoor bijster van welke butler wanneer komt.
Toen Luc kwam, vertelde hij dat hij eind deze week een optreden had. Toen ontstond bij de bewoners al het idee dat, door Luc, wel eens uitstapjes zouden kunnen komen bij een stemming.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Dimitri zegt tegen Luc: Ik zie je vrijdag.
Zou dat betekenen dat Luc vrijdag weggaat of komt Dimitri vrijdag weer?
Ik ben het spoor bijster van welke butler wanneer komt.
Het scheelt bijna niks dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In dit geval is de cap op Huub's weblog niet echt gesoept, alleen een stuk araf geknipt. De oorspronkelijke cap was van mij, hieronder staat de hele cap.
DrsH doet mij eraan herrinneren dat Kim vrijdag komt dus ontmoet Luc Dimitri ergens anders, of Kim komt niet meer na de bedreigingen van Naad en Amanda.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen Luc kwam, vertelde hij dat hij eind deze week een optreden had. Toen ontstond bij de bewoners al het idee dat, door Luc, wel eens uitstapjes zouden kunnen komen bij een stemming.
ik wil 't niet eens wetenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
Elf uur ga je me lekker pijpen. Zei Dennis dat nou?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
Jaap doet alles voor de show zijn eigenbelang. Hij wil dat Naad en Dennix een statement maken naar Luc door te zeggen dat ze van elkaar houden en dan boem.
Dennix wil liever nix doen.![]()
Zou goed kunnen, dat is de enige manier voor Dennix om klaar te komen. Hij kan pompen wat hij wil , het lukt nooit en eindigt altijd in blowjob door Naad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
Omdat Luc achter nix' liefje aan zit en dat kan Jaap natuurlijk niet tolereren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:34 schreef Taurus het volgende:
Wat zitten zij nou voor iets raars te bespreken?Waarom willen ze opeens Luc aanpakken?
Ik vind dit werkelijk niet meer normaal. Het spel is al dood sinds nix erin zit. Ze kunnen allleen 5 tegen 2 bedenken... voor de rest zijn ze overal te laf voor. Nu krijgen ze wat tegengas van een gastspeler en dat kunnen ze ook niet normaal handelen. Eruit met die losers.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:36 schreef Clank het volgende:
Jaap gaat nu bepalen hoe Nadia en Dennis zich moeten gedragen, want hun reputatie kan ook die van hem beschadigen.
Zouden ze bij de Febo al top-overleg hebben hoe ze Jaap en Dennis kunnen lozen?
Die is pas aankomende zondag afgelopen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:39 schreef Taurus het volgende:
Komt er niet nog wat leuks vanavond, de populariteitspoll ofzo?
Hij moet wel opschieten want ik ga zo pittenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:49 schreef Ziet het volgende:
hoe laat zou Huub gaan knallen?
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
beetjelaat maar, je meent het! Wat een raar verhaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef ThomasSlayer het volgende:
Wats 't plan dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:49 schreef Ziet het volgende:
hoe laat zou Huub gaan knallen?
Hij had er zin in (op Brian of Luc), maar zeker was het niet. Lieke raadde af al op Luc los te gaan.quote:
Wat een oen als hij überhaupt erover denkt op Luc los te moeten gaan. Brian lijkt me een betere target nu.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij had er zin in (op Brian of Luc), maar zeker was het niet. Lieke raadde af al op Luc los te gaan.
Bij de dokter?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef mspoez het volgende:
Er komt een vrouw met cup H?
titanicquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:00 schreef mspoez het volgende:
Wat proberen Naad en Luuk te spelen?
Het begin van een romancequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:00 schreef mspoez het volgende:
Wat proberen Naad en Luuk te spelen?
Ik weet niet. amanda riep zo het één en ander onsamenhangends. "Er zit een vrouw in die auto, wie is dat dan? en Er komt een vrouw met cup H, Jaap waar is Cora?"quote:
Zie niets....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:04 schreef mspoez het volgende:
http://www.fortunecity.com/tinpan/bush/206/hymntothesea.mid
Dit?
Toch wel, 50% extraquote:
Precies en als het even niet gaat komt ie uithuilen bij Huub om daarna weer slecht over hem te praten. Ik weet niet of de villa aardbevingbestendig is maar wat mij betreft mag ie 'doodvallen'.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:06 schreef riri het volgende:
hij weet dat deze 2 spelers niet door de kijkers gewaardeerd worden en toch commiteert hij zich aan zulke zwakkelingen....
Nee ff serieus. Hij heeft toch gewoon zo'n kleine.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Toch wel, 50% extra
(beetje late reactie, ben aan het bijlezen...)
haha had niet door dat het een .mid was. Maargoed een fantastische uitvoering.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:06 schreef mspoez het volgende:
Moet je luisterennnnnnn Bosb!
Ja het is een rotscript wat ze heeft gekregen....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:08 schreef Py het volgende:
Nou moe. Nadia staat op van de piano waar ze gezellig met Luc op zat te pngelen
'Ik stop want ik raak hier helemaal gefrustreerd van'
En gaat vervolgens bij Dennis op de bank zitten
Vrouwentrucjesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:08 schreef Py het volgende:
Nou moe. Nadia staat op van de piano waar ze gezellig met Luc op zat te pngelen
'Ik stop want ik raak hier helemaal gefrustreerd van'
En gaat vervolgens bij Dennis op de bank zitten
quote:
Sorry hoor, Brian begint , net als Natasja , Dennix te bedreigen met dezelfde woorden....als hij buiten komt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:15 schreef Kinga het volgende:
Oe heerlijk dit.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:15 schreef Kinga het volgende:
http://www.slide.com/r/7n(...)Z_ydxmfBx?view=large
vriendjes van Dennis.
heeft hij zeker van zijn penosevriendjes geleerdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, Brian begint , net als Natasja , Dennix te bedreigen met dezelfde woorden....als hij buiten komt.
Ik haat Dennix maar dit gaat me echt te ver.
OMGquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef Py het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik weet niet goed waar ik moet beginnen![]()
owwwwwwwwwww wat eruggggquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef Py het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bij Dennis dan maar. Hoe hij in die camera kijkt, is dat zijn zwoele blik?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef Py het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit zegt genoeg, twee van de vier zijn op bezoek geweest, de linker 2 dus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef Py het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef Py het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik moest ook hardop lachenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet zo lachen om die 4 in de slaapkamer, hoe Dimitri voor staat te doen hoe Dennis de benen in de nek van Nadia legt![]()
Vind je het gek dat hij zich zelf zo'n hunk vindtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef Py het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:
haha, zag dat er nog meer gepost was, oa Bsol die de originele cap had gemaakt. Ik plaats zelden ongesjopte afbeeldingen, er is bijna altijd wel iets aan geknoeid. Over de header van http://dommeamanda.web-log.nl/ heb ik nog nooit iemand gehoord maar dat is ook niet echt origineel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee ff serieus. Hij heeft toch gewoon zo'n kleine.
Het is toch duidelijk dat het een setup van de febo is. Dat de samenwerking met nix werd opgezegd ging met veel te veel bombarie gepaart. Hij had ook simplel tegen nix kunnen zeggen: Ik wek niet meer samen met je. Maar nee 1 voor 1 moesten ze op audientie bij zijne heiligheid.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zou Brain tijdens zijn uitstapje een opdracht van de Febo hebben meegekregen om bij thuis komst meteen te gaan stoken over Dennix (dat hij gehoord heeft, dat Nix dus wel homo is) en dat hij daardoor zo relaxed overkwam, omdat hij dan weet, dat hij zelf weer even uit de wind is?
Ongeduldquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:27 schreef milk-shake het volgende:
nou ga knallen tegen Dennix ....genoeg gelult nu
Ik weet niet maar die bolle ziet er wel erg bevredigd uit.... 2 seconden hiervoor zag je waarschijnlijk nix z'n mond afvegen.... BURP.quote:
Je hebt haar kont opgetrokkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
haha, zag dat er nog meer gepost was, oa Bsol die de originele cap had gemaakt. Ik plaats zelden ongesjopte afbeeldingen, er is bijna altijd wel iets aan geknoeid. Over de header van http://dommeamanda.web-log.nl/ heb ik nog nooit iemand gehoord maar dat is ook niet echt origineel.
KingJaap´s deel is ongeveer 50% gekrompen op mijn versie (en die is weer door de webmaster van huub's log gebruikt).
Leuk om te lezen dat Brian in handboeien na zo lang nog genoemd wordt. En het gifje van Natasia's trap in Jaaps kruis was ook grappig. Daar had ze een mega dikke reet gekregen. Die gif heb ik nog op heel veel plaatsen terug gezien. Ja mensen, dat is leuk.
Ow ja joh. Interessantquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
haha, zag dat er nog meer gepost was, oa Bsol die de originele cap had gemaakt. Ik plaats zelden ongesjopte afbeeldingen, er is bijna altijd wel iets aan geknoeid. Over de header van http://dommeamanda.web-log.nl/ heb ik nog nooit iemand gehoord maar dat is ook niet echt origineel.
KingJaap´s deel is ongeveer 50% gekrompen op mijn versie (en die is weer door de webmaster van huub's log gebruikt).
Leuk om te lezen dat Brian in handboeien na zo lang nog genoemd wordt. En het gifje van Natasia's trap in Jaaps kruis was ook grappig. Daar had ze een mega dikke reet gekregen. Die gif heb ik nog op heel veel plaatsen terug gezien. Ja mensen, dat is leuk.
Ze gaan straks in de jacuzzi... en niemand zegt iets tegen Dennisquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:27 schreef milk-shake het volgende:
nou ga knallen tegen Dennix ....genoeg gelult nu
Precies... Jaap z'n rol is uitgespeeld.... hij heeft gekozen en verloren.... Huub heeft erg z'n best gedaan om hem te laten luisteren.... meer de terrorist wist het beter.... TotnooitweerziensJaap!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:28 schreef riri het volgende:
Dennix moest eens weten hou daar beneden in de slaapkamer over hem gepraat wordt....in dat huis moeten ze hem niet en buiten het huis ook niet....en nog dringt het niet tot hem door en bij jaap ook niet blijkbaar
dimitri zei net ook....wie is jaap nou dan?
zo van...wat stelt die nou voor in vredesnaam
Dat is toch top, kan hij morgen knallen omdat niemand hem geroepen heeft.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze gaan straks in de jacuzzi... en niemand zegt iets tegen Dennis![]()
Ach z'n naam Nix Bax.... wat kan daar nu aan stuk gaan? Niemand heeft hem als speler gezien.... Hij is slechts door Jaap groot geworden anders was ie na 3 weken al huilend de poort uitgelopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:31 schreef riri het volgende:
Dimitri...""ik denk dat hij heel moeilijk gaat krijgen"
...hij doelt op straks buiten het huis
ik denk het ook.....maar ja...dennix wou zelf dat huis in....
om alleen maar het snelle geld....en dan nu zijn hele naam kapot...die kan geen café meer in
Amoebes vergeten snel, remember?quote:
Hij is door Jaap in het spel gehouden.. maar 'groot' is hij nooit geworden...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach z'n naam Nix Bax.... wat kan daar nu aan stuk gaan? Niemand heeft hem als speler gezien.... Hij is slechts door Jaap groot geworden anders was ie na 3 weken al huilend de poort uitgelopen.
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Is Amanda een beetje aangeschoten?
Ja, sorry dat het so interessant is. Ik kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ow ja joh. InteressantSommige dingen zijn mij niet eens opgevallen dat ermee geknoeid is.
Okay.... volgens nix z'n standaard dan....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij is door Jaap in het spel gehouden.. maar 'groot' is hij nooit geworden...
ja ...Naadje had al tegen haar gezegt.....je ben dronkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Is Amanda een beetje aangeschoten?
OMG. whahahahahahahahahahsahahahahahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef Py het volgende:
[..]
[afbeelding]
Groot geworden? Jaap heeft onder dwang van de FEBO die engerd in dat hok gehouden, vraag me niet waarom?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach z'n naam Nix Bax.... wat kan daar nu aan stuk gaan? Niemand heeft hem als speler gezien.... Hij is slechts door Jaap groot geworden anders was ie na 3 weken al huilend de poort uitgelopen.
Hij is volgens mij niet onder water geweest.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker![]()
Amanda moet haar zender naar achteren brengen, want ze heeft het per ongeluk in de jacuzzi meegenomen.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ja, sorry dat het so interessant is. Ik kan er ook niets aan doen.
mag ik nog even deze laten zien voor degenen die het gemist hebben
[afbeelding]
De manier waarop ze het vroeg deed me denken aan het voorstellen van een goede vriend....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja hij is daar toch al eerder geweest.
Ik realiseer het pas na jouw post....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:37 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik dus dubbel om gelegen omdat ik dacht dat het echt was![]()
Ik haak net pas in, dus dat had ik gemist. Maar mag dat wel van Brian?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:36 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ...Naadje had al tegen haar gezegt.....je ben dronken![]()
In het land der blinden.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef Py het volgende:
[..]
Tja, dus Dennis is niet anders gewend dan de knapste te zijn![]()
Hee! Daar staat een kaart van een zekere 'dgk_fan' MAAR DAT BEN IK DUS NIET HOOR!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
Over de header van http://dommeamanda.web-log.nl/ heb ik nog nooit iemand gehoord
deze is ook al zo goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ja, sorry dat het so interessant is. Ik kan er ook niets aan doen.
mag ik nog even deze laten zien voor degenen die het gemist hebben
[afbeelding]
Ach kom op. Dat vind ik nog een moeilijke hoor, om de knapste aan te wijzen op die foto's.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef Py het volgende:
[..]
Tja, dus Dennis is niet anders gewend dan de knapste te zijn![]()
Ik dacht dat jij bedoelt werd. Zal iedereen wel hebben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:41 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hee! Daar staat een kaart van een zekere 'dgk_fan' MAAR DAT BEN IK DUS NIET HOOR!
Ik stuur alleen kaartjes aan Dennis !!
Dikkere tieten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:43 schreef itsme het volgende:
[..]
deze is ook al zo goed.
maar vertel. wat heb je met amanda gedaan? haar foto dan?![]()
cellutis gegeven?
Ik maak alleen kaartjes voor Dennis en Schoonmama......quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bedoelt werd. Zal iedereen wel hebben.![]()
![]()
![]()
Schandknaapjes van dennis?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef Py het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is geen straatverlichting.quote:
Ja... Brian zit al in de jacuzzi.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lieve schat, ze zitten al in de jacuzzi hoor......![]()
Ik ben gewoon alles!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:49 schreef Kinga het volgende:
Dennis weet niet wat ie moet zeggen, herhaalt zich de hele tijd.
Helemaal mee eens.... verbaal erg zwak.... beetje Kim type.....quote:
Idd, het gaat nu weer over Brianquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:50 schreef akveor het volgende:
Jammer dat Dimitri niet een van de snuggersten is..... Waar is Huub....
Boven Idols.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:51 schreef Prospera het volgende:
Klopt het trouwens dat DGK niet meer vermeld wordt in de index pagina van FOK?
Huub zegt dat Dennix een self proclaimend mannetje is, ik geniet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
Yess Huubie komt erbij.... nu kan het leuk worden
Gewoon op MUTE toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef noekje het volgende:
Dennis gaat dadelijk weer uren roepen dat hij geen angst heeft, 100% enzo..
Nou nou nou...dan ga ik naar bed.
Zou het? LL die interesse toont in Nadia, maar ondertussen écht interesse heeft in Amanda.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef Prospera het volgende:
Ondertussen in de jacuzzi komt Luc steeds dichterbij
[afbeelding]
Mooi toch, opzouten met die twee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:57 schreef riri het volgende:
Nadia snapt nog niet eens hoe ze zichzelf voor schut zet in dit prgramma...die wordt ook al uitgejoeld
Jammer dat het al zo snel is afgelopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:58 schreef Kinga het volgende:
Op dit soort confrontatie heb ik al die tijd gewacht. Wie is er nou de pussy? Dennis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |