Hij is door Jaap in het spel gehouden.. maar 'groot' is hij nooit geworden...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach z'n naam Nix Bax.... wat kan daar nu aan stuk gaan? Niemand heeft hem als speler gezien.... Hij is slechts door Jaap groot geworden anders was ie na 3 weken al huilend de poort uitgelopen.
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Is Amanda een beetje aangeschoten?
Ja, sorry dat het so interessant is. Ik kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ow ja joh. InteressantSommige dingen zijn mij niet eens opgevallen dat ermee geknoeid is.
Okay.... volgens nix z'n standaard dan....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij is door Jaap in het spel gehouden.. maar 'groot' is hij nooit geworden...
ja ...Naadje had al tegen haar gezegt.....je ben dronkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Is Amanda een beetje aangeschoten?
OMG. whahahahahahahahahahsahahahahahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef Py het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik weet niet goed waar ik moet beginnen![]()
Groot geworden? Jaap heeft onder dwang van de FEBO die engerd in dat hok gehouden, vraag me niet waarom?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach z'n naam Nix Bax.... wat kan daar nu aan stuk gaan? Niemand heeft hem als speler gezien.... Hij is slechts door Jaap groot geworden anders was ie na 3 weken al huilend de poort uitgelopen.
Hij is volgens mij niet onder water geweest.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker![]()
Amanda moet haar zender naar achteren brengen, want ze heeft het per ongeluk in de jacuzzi meegenomen.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ja, sorry dat het so interessant is. Ik kan er ook niets aan doen.
mag ik nog even deze laten zien voor degenen die het gemist hebben
[afbeelding]
De manier waarop ze het vroeg deed me denken aan het voorstellen van een goede vriend....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja hij is daar toch al eerder geweest.
Ik realiseer het pas na jouw post....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:37 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik dus dubbel om gelegen omdat ik dacht dat het echt was![]()
Ik haak net pas in, dus dat had ik gemist. Maar mag dat wel van Brian?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:36 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ...Naadje had al tegen haar gezegt.....je ben dronken![]()
In het land der blinden.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef Py het volgende:
[..]
Tja, dus Dennis is niet anders gewend dan de knapste te zijn![]()
Hee! Daar staat een kaart van een zekere 'dgk_fan' MAAR DAT BEN IK DUS NIET HOOR!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
Over de header van http://dommeamanda.web-log.nl/ heb ik nog nooit iemand gehoord
deze is ook al zo goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ja, sorry dat het so interessant is. Ik kan er ook niets aan doen.
mag ik nog even deze laten zien voor degenen die het gemist hebben
[afbeelding]
Ach kom op. Dat vind ik nog een moeilijke hoor, om de knapste aan te wijzen op die foto's.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef Py het volgende:
[..]
Tja, dus Dennis is niet anders gewend dan de knapste te zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |