Spoor dgk_fan nou niet aan, want anders gaat hij er weer met mijn avatar vandoor. Ik ben hem echt nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je nu in conflict met je alter ego?
Nog kleiner, dan blijft er niets van dat mannetje over als een tuinkabouterquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef schatje het volgende:
Huub heeft weer het grootste woord. Hem klein houden is er kennelijk niet meer bij.
Nadia en Dennis waren in een taxi op weg naar de tandarts, ze reden langs de tramhalte en daar was iemand die die vinger-in-de-kont beweging maakte. Als ik het niet goed heb, hoor ik het welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:30 schreef carpediem23 het volgende:
Kan iemand mij even duidelijk geven wbt het volgende: Nadia en Dennis die bij een tramhalte staan en een man die lang liep een gebaar maakte met de vinger in de kont?? Bij de tramhalte? zogenaamde tandarts bezoekjes of dat bij Jensen.....? Ik loop een beetje achter vandaar, zit nu de filmpjes te kijken op clipser.
Dat lukt sowieso niet, ik geniet van de verhalen van Huub.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef schatje het volgende:
Huub heeft weer het grootste woord. Hem klein houden is er kennelijk niet meer bij.
Klopt en ik heb begrepen de Village People als Dennix 4% haalt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:37 schreef Desii het volgende:
Als ik het goed begrijp komt Lee Towers met Huub meezingen als tie meer dan 55% in de popo heeft
Nadia en Dennis gingen naar de tandarts en reden met de auto door Amsterdam. Ze stopten bij een tramhalte waar een jongen stond die eerst naar Nadia keek en toen langs haar naar Dennis, die naast Nadia zat. De jongen hield zijn vinger bij zijn achterste verwijzend naar het "vinger in de anus tijdens sex" gebeuren van Dennis. Dit vertelde Nadia aan Amanda en Brian toen ze praatten over Dennis en zijn vermeende homosexualiteit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:30 schreef carpediem23 het volgende:
Kan iemand mij even duidelijk geven wbt het volgende: Nadia en Dennis die bij een tramhalte staan en een man die lang liep een gebaar maakte met de vinger in de kont?? Bij de tramhalte? zogenaamde tandarts bezoekjes of dat bij Jensen.....? Ik loop een beetje achter vandaar, zit nu de filmpjes te kijken op clipser.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef ThomasSlayer het volgende:
Bloemist belt mij net op.
Is zwaar over de zeik dat ze de bloemen niet hebben afgegeven. En kale bewaker heeft ze aangenomen en zou er zorg voor dragen.
Als er vandaag niets meer over komt doen we morgen aangifte van diefstal.
Duidelijk!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:40 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nadia en Dennis gingen naar de tandarts en reden met de auto door Amsterdam. Ze stopten bij een tramhalte waar een jongen stond die naar eerst naar Nadia keek en toen langs haar naar Dennis die naast Nadia zat. De jongen hield zijn vinger bij zijn achterste verwijzend naar het "vinger in de anus tijdens sex" gebeuren van Dennis. Dit vertelde Nadia aan Amanda en Brian toen ze praatten over Dennis en zijn vermeende sexualiteit.
Zo duidelijk?![]()
Die kun je boven in instellen onder Opties waarna Quick Replyquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:38 schreef Varen het volgende:
Ik ben van geboorte Rotterdammer, ook nog een Feyenoordfan, Huub en ik heb 6x voor je gesmst! Wat heb je geregeld voor mij? knipoog! (mijn smileys zijn foetsie)
klein van stuk maar groot in daden.........hij draagt heel het programma en dat valt niet mee met die randdebielen in dat huis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat lukt sowieso niet, ik geniet van de verhalen van Huub.
ik ben benieuwd...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef ThomasSlayer het volgende:
Is zwaar over de zeik dat ze de bloemen niet hebben afgegeven. En kale bewaker heeft ze aangenomen en zou er zorg voor dragen.
klef en bef hebben gewoon een ergerlijke afwijkingquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:43 schreef Clank het volgende:
Dan niemand ook wat zegt van dat geklef aan tafel van Nadia en Dennis.... snap ik niet!!!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef ThomasSlayer het volgende:
quote:
Nee hoor Luc haalt liever een verse rollade bij de KEURSLAGERquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Heeft Luc vandaag al pogingen bij nada gedaan, of is 'ie bang voor BoemBoemDennix?![]()
quick reply staat aan, misschien heb ik een verkeerde layout, ik heb text only en jij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:42 schreef DrsH het volgende:
[..]
Die kun je boven in instellen onder Opties waarna Quick Reply![]()
![]()
![]()
heel verstandig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:48 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nee hoor Luc haalt liever een verse rollade bij de KEURSLAGER
Inderdaad spoor Disana nou niet aan, anders zit ze straks weer met mijn avatar !!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Spoor dgk_fan nou niet aan, want anders gaat hij er weer met mijn avatar vandoor. Ik ben hem echt niet![]()
Jij hebt een bouwvakkerstampeloerisquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad spoor Disana nou niet aan, anders zit ze straks weer met mijn avatar !!
Ik ben haar echt niet
disanaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad spoor Disana nou niet aan, anders zit ze straks weer met mijn avatar !!
Ik ben haar echt niet
Daar zit ik ook, het gaat nu al een paar minuten goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hier niet
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
PMquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:48 schreef Varen het volgende:
[..]
quick reply staat aan, misschien heb ik een verkeerde layout, ik heb text only en jij?
en jij hebt een -.- .. . - . .-.. .- .- .-. / -- . - / .... .- .- .-.quote:
Ik wit iedere avond wel een poster van Dennis bij het naar bed gaan.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:52 schreef Pavement het volgende:
nog posters van dennis gewit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |