Zou goed kunnen, dat is de enige manier voor Dennix om klaar te komen. Hij kan pompen wat hij wil , het lukt nooit en eindigt altijd in blowjob door Naad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
Elf uur ga je me lekker pijpen. Zei Dennis dat nou?
Omdat Luc achter nix' liefje aan zit en dat kan Jaap natuurlijk niet tolereren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:34 schreef Taurus het volgende:
Wat zitten zij nou voor iets raars te bespreken?Waarom willen ze opeens Luc aanpakken?
Ik vind dit werkelijk niet meer normaal. Het spel is al dood sinds nix erin zit. Ze kunnen allleen 5 tegen 2 bedenken... voor de rest zijn ze overal te laf voor. Nu krijgen ze wat tegengas van een gastspeler en dat kunnen ze ook niet normaal handelen. Eruit met die losers.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:36 schreef Clank het volgende:
Jaap gaat nu bepalen hoe Nadia en Dennis zich moeten gedragen, want hun reputatie kan ook die van hem beschadigen.
Zouden ze bij de Febo al top-overleg hebben hoe ze Jaap en Dennis kunnen lozen?
Die is pas aankomende zondag afgelopen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:39 schreef Taurus het volgende:
Komt er niet nog wat leuks vanavond, de populariteitspoll ofzo?
Hij moet wel opschieten want ik ga zo pittenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:49 schreef Ziet het volgende:
hoe laat zou Huub gaan knallen?
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
Elf uur ga je me lekker pijpen. Zei Dennis dat nou?
beetjelaat maar, je meent het! Wat een raar verhaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef ThomasSlayer het volgende:
Bloemist belt mij net op.
Is zwaar over de zeik dat ze de bloemen niet hebben afgegeven. En kale bewaker heeft ze aangenomen en zou er zorg voor dragen.
Als er vandaag niets meer over komt doen we morgen aangifte van diefstal.
Wats 't plan dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:49 schreef Ziet het volgende:
hoe laat zou Huub gaan knallen?
Hij had er zin in (op Brian of Luc), maar zeker was het niet. Lieke raadde af al op Luc los te gaan.quote:
Wat een oen als hij überhaupt erover denkt op Luc los te moeten gaan. Brian lijkt me een betere target nu.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij had er zin in (op Brian of Luc), maar zeker was het niet. Lieke raadde af al op Luc los te gaan.
Bij de dokter?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef mspoez het volgende:
Er komt een vrouw met cup H?
titanicquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:00 schreef mspoez het volgende:
Wat proberen Naad en Luuk te spelen?
Het begin van een romancequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:00 schreef mspoez het volgende:
Wat proberen Naad en Luuk te spelen?
Ik weet niet. amanda riep zo het één en ander onsamenhangends. "Er zit een vrouw in die auto, wie is dat dan? en Er komt een vrouw met cup H, Jaap waar is Cora?"quote:
Zie niets....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:04 schreef mspoez het volgende:
http://www.fortunecity.com/tinpan/bush/206/hymntothesea.mid
Dit?
Toch wel, 50% extraquote:
Precies en als het even niet gaat komt ie uithuilen bij Huub om daarna weer slecht over hem te praten. Ik weet niet of de villa aardbevingbestendig is maar wat mij betreft mag ie 'doodvallen'.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:06 schreef riri het volgende:
hij weet dat deze 2 spelers niet door de kijkers gewaardeerd worden en toch commiteert hij zich aan zulke zwakkelingen....
Nee ff serieus. Hij heeft toch gewoon zo'n kleine.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Toch wel, 50% extra
(beetje late reactie, ben aan het bijlezen...)
haha had niet door dat het een .mid was. Maargoed een fantastische uitvoering.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:06 schreef mspoez het volgende:
Moet je luisterennnnnnn Bosb!
Ja het is een rotscript wat ze heeft gekregen....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:08 schreef Py het volgende:
Nou moe. Nadia staat op van de piano waar ze gezellig met Luc op zat te pngelen
'Ik stop want ik raak hier helemaal gefrustreerd van'
En gaat vervolgens bij Dennis op de bank zitten
Vrouwentrucjesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:08 schreef Py het volgende:
Nou moe. Nadia staat op van de piano waar ze gezellig met Luc op zat te pngelen
'Ik stop want ik raak hier helemaal gefrustreerd van'
En gaat vervolgens bij Dennis op de bank zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |