Hij is door Jaap in het spel gehouden.. maar 'groot' is hij nooit geworden...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach z'n naam Nix Bax.... wat kan daar nu aan stuk gaan? Niemand heeft hem als speler gezien.... Hij is slechts door Jaap groot geworden anders was ie na 3 weken al huilend de poort uitgelopen.
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Is Amanda een beetje aangeschoten?
Ja, sorry dat het so interessant is. Ik kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ow ja joh. InteressantSommige dingen zijn mij niet eens opgevallen dat ermee geknoeid is.
Okay.... volgens nix z'n standaard dan....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij is door Jaap in het spel gehouden.. maar 'groot' is hij nooit geworden...
ja ...Naadje had al tegen haar gezegt.....je ben dronkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Is Amanda een beetje aangeschoten?
OMG. whahahahahahahahahahsahahahahahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef Py het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik weet niet goed waar ik moet beginnen![]()
Groot geworden? Jaap heeft onder dwang van de FEBO die engerd in dat hok gehouden, vraag me niet waarom?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach z'n naam Nix Bax.... wat kan daar nu aan stuk gaan? Niemand heeft hem als speler gezien.... Hij is slechts door Jaap groot geworden anders was ie na 3 weken al huilend de poort uitgelopen.
Hij is volgens mij niet onder water geweest.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker![]()
Amanda moet haar zender naar achteren brengen, want ze heeft het per ongeluk in de jacuzzi meegenomen.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ja, sorry dat het so interessant is. Ik kan er ook niets aan doen.
mag ik nog even deze laten zien voor degenen die het gemist hebben
[afbeelding]
De manier waarop ze het vroeg deed me denken aan het voorstellen van een goede vriend....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja hij is daar toch al eerder geweest.
Ik realiseer het pas na jouw post....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:37 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik dus dubbel om gelegen omdat ik dacht dat het echt was![]()
Ik haak net pas in, dus dat had ik gemist. Maar mag dat wel van Brian?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:36 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ...Naadje had al tegen haar gezegt.....je ben dronken![]()
In het land der blinden.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef Py het volgende:
[..]
Tja, dus Dennis is niet anders gewend dan de knapste te zijn![]()
Hee! Daar staat een kaart van een zekere 'dgk_fan' MAAR DAT BEN IK DUS NIET HOOR!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
Over de header van http://dommeamanda.web-log.nl/ heb ik nog nooit iemand gehoord
deze is ook al zo goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ja, sorry dat het so interessant is. Ik kan er ook niets aan doen.
mag ik nog even deze laten zien voor degenen die het gemist hebben
[afbeelding]
Ach kom op. Dat vind ik nog een moeilijke hoor, om de knapste aan te wijzen op die foto's.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef Py het volgende:
[..]
Tja, dus Dennis is niet anders gewend dan de knapste te zijn![]()
Ik dacht dat jij bedoelt werd. Zal iedereen wel hebben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:41 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hee! Daar staat een kaart van een zekere 'dgk_fan' MAAR DAT BEN IK DUS NIET HOOR!
Ik stuur alleen kaartjes aan Dennis !!
Dikkere tieten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:43 schreef itsme het volgende:
[..]
deze is ook al zo goed.
maar vertel. wat heb je met amanda gedaan? haar foto dan?![]()
cellutis gegeven?
Ik maak alleen kaartjes voor Dennis en Schoonmama......quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bedoelt werd. Zal iedereen wel hebben.![]()
![]()
![]()
Schandknaapjes van dennis?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef Py het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik weet niet goed waar ik moet beginnen![]()
Is geen straatverlichting.quote:
Ja... Brian zit al in de jacuzzi.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lieve schat, ze zitten al in de jacuzzi hoor......![]()
Ik ben gewoon alles!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:49 schreef Kinga het volgende:
Dennis weet niet wat ie moet zeggen, herhaalt zich de hele tijd.
Helemaal mee eens.... verbaal erg zwak.... beetje Kim type.....quote:
Idd, het gaat nu weer over Brianquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:50 schreef akveor het volgende:
Jammer dat Dimitri niet een van de snuggersten is..... Waar is Huub....
Boven Idols.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:51 schreef Prospera het volgende:
Klopt het trouwens dat DGK niet meer vermeld wordt in de index pagina van FOK?
Huub zegt dat Dennix een self proclaimend mannetje is, ik geniet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
Yess Huubie komt erbij.... nu kan het leuk worden
Gewoon op MUTE toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef noekje het volgende:
Dennis gaat dadelijk weer uren roepen dat hij geen angst heeft, 100% enzo..
Nou nou nou...dan ga ik naar bed.
Zou het? LL die interesse toont in Nadia, maar ondertussen écht interesse heeft in Amanda.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef Prospera het volgende:
Ondertussen in de jacuzzi komt Luc steeds dichterbij
[afbeelding]
Mooi toch, opzouten met die twee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:57 schreef riri het volgende:
Nadia snapt nog niet eens hoe ze zichzelf voor schut zet in dit prgramma...die wordt ook al uitgejoeld
Jammer dat het al zo snel is afgelopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:58 schreef Kinga het volgende:
Op dit soort confrontatie heb ik al die tijd gewacht. Wie is er nou de pussy? Dennis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |