Hè? Dus ze zijn niet allemaal dat je ze open kan vouwen? Nou snap ik er niks meer vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:50 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe strak het rompertje zit denk ik? Waarom verkopen ze anders uberhaupt rompertjes met geen knoopjes.
Die je open kan vouwen zijn overslagrompers. Je hebt ook gewone rompers die hebben alleen knoopjes aan de onderkant. Die moet je over het hoofd aantrekken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hè? Dus ze zijn niet allemaal dat je ze open kan vouwen? Nou snap ik er niks meer van.
En het is ook niet zo dat alle kindjes standaard gaan huilen van aankleden of dingen over het hoofd aan trekken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hè? Dus ze zijn niet allemaal dat je ze open kan vouwen? Nou snap ik er niks meer van.
Ik denk dat we dat allemaal meer dan eens gaan meemaken...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:18 schreef MeNicole het volgende:
Ik vond die oversslag rompers helemaal niks. Iedere keer dat gekloot, dan weer scheef dicht enzo. Gelukkig vond Mikael aankleden ook niet erg. Enige nadeel met gewone rompers is dat als er poep inzit dat je dat dan via hoofdje uit moet trekken met als gevolg poep tot aan de nek![]()
Maar he dat hoort er allemaal bij![]()
Ik heb er 2. Bij alleen het opvouwen had ik er al ruzie mee. Ze liggen dus ook onderop de stapel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:38 schreef Vicky het volgende:
Ik vond die overslagrompers ook niet fijn.
check.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:41 schreef E.T. het volgende:
Hier ook nooit overslagrompers gebruikt. Ik ben fan van Hema-rompers![]()
Ik had meer moeite met haar volume en het "haal eruit, haal eruit" riep gelijk dat ik hoopte dat ik dat niet zou doen... dan met Filemon. Ik vond zijn reactie wel heel mooi en ook wel wat vochtige oogjes hoor. Zelfs mijn lief zat mee te kijken en vond het bijzonder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Kon jij daar gewoon naar kijken? De tranen stromen hier over mijn wangen en ik heb hem op pauze gezet.Niet omdat ik er bang van word, maar ik vind het echt heel heftig om te zien.
En Filemon is idd echt een schatje.Helemaal onder de indruk enzo.
Ik hoop het Nijna!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:54 schreef Nijna het volgende:
Zal dit dan het topic worden waarin Frummel geboren wordt?
Ik wist het zooo zeker, dat ik gewoon verbaasd was vanochtend dat er nog geen post was in dit topic om het te vertellenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:02 schreef Nijna het volgende:
Nou miss_sly, Frummel zit nog gewoon in mn buik hoor.
Overigens heb ik vannacht wel gedroomd dat ik bevallen was. Toen de verloskundige (met haar hele familie) aan de deur stond was kind al geboren en aangekleed en liep ik ook alweer opgefrist en wel rond
. Hehe.
Als je ze wat uitrekt aan de hals kan je ze best naar beneden toe uittrekkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:18 schreef MeNicole het volgende:
Ik vond die oversslag rompers helemaal niks. Iedere keer dat gekloot, dan weer scheef dicht enzo. Gelukkig vond Mikael aankleden ook niet erg. Enige nadeel met gewone rompers is dat als er poep inzit dat je dat dan via hoofdje uit moet trekken met als gevolg poep tot aan de nek![]()
Maar he dat hoort er allemaal bij![]()
Hihi.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wist het zooo zeker, dat ik gewoon verbaasd was vanochtend dat er nog geen post was in dit topic om het te vertellen
en ik meteen kijken of jij dit niet wasquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:02 schreef Nijna het volgende:
Nou miss_sly, Frummel zit nog gewoon in mn buik hoor.
Overigens heb ik vannacht wel gedroomd dat ik bevallen was. Toen de verloskundige (met haar hele familie) aan de deur stond was kind al geboren en aangekleed en liep ik ook alweer opgefrist en wel rond
. Hehe.
Ja Djulian was ook Frummelquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef Nijna het volgende:
Anitra, ik heb het doorgegeven... maare zo te horen heb jij ervaring met frummels???. .
Ja dat dachten ij ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:08 schreef Nijna het volgende:
Anitra, onze frummel heeft 2 eigenwijze ouders... en - en - is +, dus ik heb nog enige hoop dat het misschien wel een heel klein beetje mee zal vallen...![]()
![]()
Ik denk dat Frummel nog wel ff blijft zittenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:02 schreef Nijna het volgende:
Heb je ook nog iets om me moed in te spreken?
Renniesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:36 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb geloof ik iets te enthousiast een tweede kop koffie gedronken. Ik ben kotsmisselijk nu en mijn maag krampt helemaal samen.
dat hoe eigenwijzer ze zijn ook veel liever en leuker en mooier en schattiger en gewoon lekker frummelig zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:02 schreef Nijna het volgende:
Heb je ook nog iets om me moed in te spreken?
kijk maar Frummel Is geboren!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:45 schreef Anitra het volgende:
[..]
dat hoe eigenwijzer ze zijn ook veel liever en leuker en mooier en schattiger en gewoon lekker frummelig zijn![]()
oh, maar icicle, dat heb ik ook best vaak hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:25 schreef lcicle het volgende:
Nijna, *cliche* geniet nog maar even van je buik![]()
Vanmorgen waren de rompertjes op, dus er moest weer een wasje gedraaid worden. Bij het leeghalen van de wasmand dacht ik nog: wat gaat dat snel met die rompertjes.. Dacht dat ik er laatst toch een zwik gewassen had.
Wasje gedraaid, ik weer naar boven om alles in de droger te doen..
Ah, daar waren de (andere, schone) rompertjes dus
Hoezo zwanger!?
Wat ik me af zat te vragen, maar mss weet je dat wel helemaal niet, kan die blaas ook nog 'te groot' worden? Ik bedoel, echt dusdanig dat het in je buik nare consequenties voor je kindje kan hebben?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:16 schreef Tan het volgende:
Het is een strohalm inderdaad.
De baby kan niet 'normaal' plassen, daarvoor was de blaas veel te groot, en aangezien het nierbekken van de meest gezonde nier ook verstopt lijkt te zitten (in ieder geval vergroot is), is dat nog steeds een slecht teken. Maar het feit dat er normaal vruchtwater is, is een combinatie van het feit dat ik vruchtwater aanmaak (de moeder zorgt normaal voor 10% van het vruchtwater) en dat de baby toch een klein beetje kan plassen.
Mijn zwager had iets vergelijkbaars, maar minder erg en kon niet in een straal plassen maar 'sproeide', mede daaraan zagen ze bij zijn geboorte dat het niet goed zat. Mogelijk heeft onze baby dat ook zo, geen goede urinestraal maar wat 'nevel' of druppels. Maar dat is kennelijk genoeg.
Ik ben helemaal geen emo-kip maar dat Danny samen met dat kleine ventje "verdomd alleen" zingt had ik echt tranen in mijn ogen. En dat stukje dat ie zijn moeder om zeep helpt en je de beide Ciske's ziet (de ene blikt terug terwijl de ander het beleefd) is ook een moment waarop je het niet droog houdt hoor. Ik ben echt zo blij dat ik ben gegaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:02 schreef Brighteyes het volgende:Faja... ik kan me er van alles bij voorstellen! Zeker als je idd al geen trappen gewend bent!
Ik twijfel nog over gaan naar die musical omdat ik zelf zo helemaal verknocht ben aan Danny de Munk als Ciske dat ik niet zeker weet of ik het wel leuk zou vinden met anderen. Maar jouw recensie heeft me al wel een zetje in de goeie richting gegeven.
Ik zal zo even kijken, de postbode komt bij ons meestal rond de klok van vieren pas een keer.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:11 schreef Ticootje het volgende:
Faja, is de post al geweest?
He Nijna komt dat kind van jou eindelijk eens buiten spelen??quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:00 schreef Nijna het volgende:
Faja, dat was afzien! Had je niet tegen die vriend kunnen zeggen dat hij zich wat moest inhouden met zn wandeltempo?
Gelukkig was de avond verder gewoon goed geslaagd!
Ja dat dacht ik al. Het bruine bovenstuk is wat kleiner. Maar daar zat het broekje juist heel lekker (15 weken), toen was de blauwe iets te groot.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ticootje, ik heb de bikini's binnen. De blauwe met bloemen zit als gegoten. Super. De bruine bedekt iets minder de voorgevel. Zal je de bruine morgen even terug sturen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:00 schreef klein_spookje het volgende:
Be:
HEt persen vond ik een eitje echt waar. Dat duurde 3 kwartier maar voelde als maar een paar minuten. Wat je wel kan vragen en dat ga ik dit keer ook doen is of ze tussen de weeen door (bij het persen) een lauwwarm washandje tegen je doos/muts/vagina (hoe je het ook wilt noemen willen houden. Dat is zo een verademing dan blijft het daar beneden allemaal goed doorbloed en soepel dan voel je het hoofdje niet zo staan en minder snel kans op scheuren.
Echt een aanrader.
Ah welja joh... ik zie het allemaal wel.quote:En joh iedere bevalling is anders he dus misschien poep je hem zo uit. Ik heb deze keer een bevalling van 8 a 10 uur besteld. Dat leek me een strak plan en een heel stuk minderlang dan de vorige keer.
Oei, dat is minder, zo middenin de nacht.quote:Hier heerlijk geslapen alleen had Mara een nachtmerrie en gilde de hele boel bij elkaar o men toen kon ik heel snel uit bed rennen wat daarna wel wat pijn opleverder maar ach als je kind zo gild in paniek kan het opeens wel. Ze droomde over een hele grote mug in haar klamboe arm ding.
Zo vandaag gaat al het grofvuil uit mijn huis YES YES YES eindelijk de babykamer helemaal leeg alles weg daar. Manlief is het weekend weg en ik ga morgen heerlijk bij mijn ouders logeren samen met Mara.
Oh ik heb denk ik hetzelfde blad gelezen. Kindje opgevangen in de douche??quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:56 schreef piglet het volgende:
Lewis ik ben ook erg benieuwd hoe het bij jou zal gaan, je zou denken dat nog sneller niet kan. Maar ik weet van iemand dat ze binnen 1,5 uur klaar was (2e kindje)
Ben ook benieuwd hoe het bij mij zal verlopen deze keer. Vorige keer was ik ook aardig vlot (3 uur en een kwartier), dus soms zit ik hem wel een beetje te knijpen hoor. Zeker als je dan net toevallig in 2 verschillende bladen verhalen leest van mannen die zelf het kind op moesten vangen omdat de vk er nog niet was (zoals bij jou dus Lewis). Aan de andere kant zou het me niks verbazen als het deze keer juist erg tegenvalt en ineens 3 keer zo lang duurt
En daar zie ik dan ook weer tegenop
![]()
Kortom *vingers in oren stopt* 'lalala, ik hoef heus nog lang niet te bevallen!'
Heb je (al) last van verstopping? Daar kreeg ik enorme buikpijn van op meerdere plaatsen. Ook van die steken in mijn zij, alsof je hard gerend hebt. Ik dacht altijd dat er maar 2 soorten buikpijn waren, maar sinds ik zwanger ben ken ik er wel 10 ofzoquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:40 schreef miss_sly het volgende:
Heb even gebeld, en het hoort er allemaal een beetje bij. Zo lang ik niet vloei, hoef ik me geen zorgen te maken. Waarschijnlijk zijn het toch mijn darmen en als ik vermoeid ben, moet ik gewoon rusten. Dat moest ik maar even accepteren, zei ze, dat ik nu minder kan en meer moet rusten. Ik had alleen niet verwacht dat dat zo vroeg in de zwangerschap al zou zijn en zo zou voelen. Ik hoorde altijd "Zwangerschap is een gezonde ziekte" en dacht dat ik gewoon nergens last van zou hebben....hoe naief
Ik hoop ook maar dat onze kleine een beetje kan timen. Ik zal m flink knijpen als ik tijdens de spits over de A13 moet om naar het ziekenhuis te moeten. (Gelukkig hebben wij een grote achterbak...)quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Een oud collega van mij vertelde gisteren dus ook zo iets over haar schoondochter. Idd ook in de auto, ze haalde het gewoon niet. Dus toen d'r spijkerbroek maar uitgedaan en achterin gaan liggen.
Haar andere 2 kindjes waren er bij in de auto!Pfff, je moet er toch niet aan denken...
Tja, ik denk dat het toch wel daarmee te maken heeft. Ik heb sowieso al wel redelijk snel last van mijn darmen in de zin van verstopping, en dat is nu natuurlijk nog wat erger. Inderdaad die steken in mijn zij alsof ik hard gerend heb, dat is wat ik nu heb, en gisteravond en vannacht en waardoor ik niet sliep.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heb je (al) last van verstopping? Daar kreeg ik enorme buikpijn van op meerdere plaatsen. Ook van die steken in mijn zij, alsof je hard gerend hebt. Ik dacht altijd dat er maar 2 soorten buikpijn waren, maar sinds ik zwanger ben ken ik er wel 10 ofzo.
Niet blijven aanklooien met vezeltoevoegingen en andere huismiddeltjes, maar als het echt niet meer gaat naar de huisarts en Movicolon (of iets anders onschadelijks) vragenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat het toch wel daarmee te maken heeft. Ik heb sowieso al wel redelijk snel last van mijn darmen in de zin van verstopping, en dat is nu natuurlijk nog wat erger. Inderdaad die steken in mijn zij alsof ik hard gerend heb, dat is wat ik nu heb, en gisteravond en vannacht en waardoor ik niet sliep.
En wat zijn nou de gouden tips tegen verstopping?
Ow, en zuivel/koemelk kan juist een minder goede invloed op je darmen hebben, maar wat zijn dan goede vervangende voedingsmiddelen?
Ik werk maar 3 dagen in de week, dus voor mij was het in overleg geen probleem om mijn dagen te halveren en dan elke dag te komen. Dat heb ik volgehouden tot mijn vakantie en nu deze week heb ik voor het eerst weer 3 hele dagen gewerkt. Ik heb gisteren ook bijna de hele dag op bed gelegen, dus ik hoop dat het volgende week weer een beetje beter gaat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:24 schreef miss_sly het volgende:
En hoe deden/doen jullie dat met werk, met je vermoeidheid? Ik werk van 9-18 uur, maar soms, zoals vandaag denk ik, is dat toch wel erg lang. Weet niet of ik dat haal....
Ik heb dus hetzelfde...ik ben daar enorm benieuwd naar. Ze zeggen zo vaak dat de 2e en kinderen daarna nog sneller komen...en dat maakt mij lichtelijk nerveus. Vannacht droomde ik zelfs dat ik helemaal alleen moest bevallen omdat zowel de VK als m'n man er niet op tijd bij kwamen. En net toen ik begon met persen ging de bel, de VK stond voor de deur (maar hoe moest ik met een hoofd tussen m'n benen die man duidelijk maken dat ik niet bij de deur kon komen om open te doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:46 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe groot de kans is dat de bevalling bij mij nu nog sneller zou zijn. Bij Chantel was het met 2 uur gebeurd. Maar opzich geniet ik nu nog van de rust en zou beslist niet willen dat de baby eerder zou komen. Geef mij nog maar die 6 weken.
Misschien dat Gaviscon je kan helpen, dat spul werkt super bij mij. Beter dan rennies. En anders wat vanille vla, doet ook wonderen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb last van maagzuur. Nu heb ik net 2 tabletjes rennie genomen. Maar het lijkt niet te helpen, mag ik nu gewoon nog een tablet pakken? Of moet ik wachten?
Je mag er 16 per etmaal, maar hoe snel na elkaar?
je hebt het idee dat je bij dat soort instanties meer een nummertje bent dan een persoon...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:25 schreef Pruk het volgende:
Van de week belde de UWV arts weer, was een vervanger. Had duidelijk niet het hele dossier gelezen. "Heeft u ook fysieke klachten". Uhm, gelukkig niet echt, maar juist om dat te voorkomen hebben zowel de gynacoloog als de MDL-arts aangegeven dan ik rustig aan moest doen en niet moest gaan werken. Ow, ok, uhm, nou, dan vraag ik mijn collega om over een aantal weken weer terug te bellen
Nou, bij die man die ik eerst aan de telefoon had niet, heb het met hem toen ook over het verlengen van mijn contract gehad en dat ik het echt erg vervelend vond dat ik thuis zat, ook omdat ik het gevoel had dat dat uiteindelijk mee kon gaan spelen bij het verlengen. Kortom, een veel persoonlijker gesprek, maar die man wist dan ook wie hij aan de telefoon had, wat mijn achtergrond was enzovoorts.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
je hebt het idee dat je bij dat soort instanties meer een nummertje bent dan een persoon...
ik had ook een keer een schat van een mens aan de telefoon hoor!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
je hebt het idee dat je bij dat soort instanties meer een nummertje bent dan een persoon...
Ik moest van de verloskundige al weer een x aantal weken geleden minder gaan werken per dag, 2 uur minder. Dus dan wordt je gedeeltelijk ziek gemeldt en moet je ook langs het uwv. Dus ik ben daar inmiddels 2 x geweest en heb voor volgende week een bel afspraak. Hebben ze mijn baas een brief gestuurd met een plan van aanpak voor reintegratie. Ik vindt dat zo stom. Ik kom pas weer volledig het aantal uren werken na mijn bevalling dus pas na mijn verlof is er sprake van reintegratie. Lekkere snuggere lui maar niet heus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:25 schreef Pruk het volgende:
Van de week belde de UWV arts weer, was een vervanger. Had duidelijk niet het hele dossier gelezen. "Heeft u ook fysieke klachten". Uhm, gelukkig niet echt, maar juist om dat te voorkomen hebben zowel de gynacoloog als de MDL-arts aangegeven dan ik rustig aan moest doen en niet moest gaan werken. Ow, ok, uhm, nou, dan vraag ik mijn collega om over een aantal weken weer terug te bellen
Ook raar hoor. Ik heb nog geen arts van het UWV gezien. Maarja, straks als mijn contract echt afgelopen is zal ik daar wel langs moeten denk ik?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik moest van de verloskundige al weer een x aantal weken geleden minder gaan werken per dag, 2 uur minder. Dus dan wordt je gedeeltelijk ziek gemeldt en moet je ook langs het uwv. Dus ik ben daar inmiddels 2 x geweest en heb voor volgende week een bel afspraak. Hebben ze mijn baas een brief gestuurd met een plan van aanpak voor reintegratie. Ik vindt dat zo stom. Ik kom pas weer volledig het aantal uren werken na mijn bevalling dus pas na mijn verlof is er sprake van reintegratie. Lekkere snuggere lui maar niet heus.
\quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:46 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe groot de kans is dat de bevalling bij mij nu nog sneller zou zijn. Bij Chantel was het met 2 uur gebeurd. Maar opzich geniet ik nu nog van de rust en zou beslist niet willen dat de baby eerder zou komen. Geef mij nog maar die 6 weken.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:23 schreef Brighteyes het volgende:
Vraagje aan de maxi-cosi kenners...
Voor ik nou nog een uur zit te plukken, kan die sticker met 'WARNING' er eigenlijk wel af?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:17 schreef Ticootje het volgende:
pfff... ik ben nu al bijna 23 weken... Ik vind dat echt weer een mijlpaal. Niet dat de kleine er nu uit moet komen, maar mocht het zo zijn dat het toch gebeurd dan heeft de kleine toch een kans op overleven.
Dat zat ik ook te denken inderdaad. Maar ik vraag me dus af of het mooi wordt. Ik voorzie nogal wat geklooi met een strijkbout en zo'n wiebelige maxi-cosi (ik ben niet handig namelijk). En wat als dan de hele boel gaat plakken? Nou goed, nog maar even over nadenken dus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:10 schreef Nijna het volgende:
Piglet, kan je niet die sticker eraf halen en dan over die lijmresten zo'n strijkding doen?
Eigenlijk suf dat ze zo'n sticker op zo'n plek plakken...
Welterustenquote:Ik ga mn avondritueeltje even doen (warme melk) en dan kruip ik mn bedje in. Ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag. Trusten allemaal.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:48 schreef piglet het volgende:
Zou zo'n strijk applicatie echt werken? Lily, heb jij er ervaring mee?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:02 schreef DeLiedje het volgende:
...en naar de Prenatal want ons op maat gemaakte matrasje voor de wieg is klaar!!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:19 schreef E.T. het volgende:
[..]
onder de 26 weken doen ze in NL geen poging om de baby koste wat het kost in leven te houden bij mijn weten..
Ik zou de mijlpaal dus nog maar even een paar weekjes opschuiven..
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:49 schreef Nijna het volgende:
Ga fietsen joh met je 10de. Ik kan geen voorspellingen meer horen
.
Kom maar op met die weeën ik ben er klaar voor hoor!
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:50 schreef Moonah het volgende:
En Icicle, ik heb zo'n zin om je buik te zien!!! En jou, en Merlijn ja.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:22 schreef Nijna het volgende:
piglet, ik ben maandag jarig, maar krijg morgen wel bezoek
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:50 schreef Lishe het volgende:
Nijna, wat spannend nu! in plaats van bezoek vermaken kun je beter wat ananassen naar binnen werken en ehm.. prolestandingessen hoor! (Test bewees dat het werkte, tenminste hier...) Succes nog even!
Ananas taart!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:07 schreef Nijna het volgende:
Meld me weer. Een jaartje ouder (29 nu) en met beeb in buik. Ik denk dat ik zo maar lekker slingers voor mezelf ga ophangen ofzo. Dan lijkt t nog een beetje feest...
Gisteravond weer even.
Lief is een half uurtje geleden naar t station gegaan, die heeft vandaag studiedag. Mijn ouders komen straks na de spits deze kant op, dat is wel fijn.
Misschien ga ik zo nog even iets lekkers halen voor bij de koffie.
Ach, dat uitslapen went wel weer hoor. Misschien moet je eerst uit je ritme komen. Ik ben in het weekend ook altijd om 8 uur wakker...quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:41 schreef glossy het volgende:
ja echt wel lekker, zou uitslapen vanmorgen maar was om 6 uur natuurlijk alweer wakker grrrrr
BE, na een antibiotica kuur voor de blaasonsteking kun je weer een schimmelinfectie krijgen.. Gelukkig is die met 1 pilletje te verhelpen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:25 schreef Brighteyes het volgende:
Zo'n sexy stem is leuk, maar je moet er niet te veel last van hebben.klein_spookje, dat ze gelijk mocht blijven! Dat is idd wel even schrikken zeg!
Ik heb niks meer aan die sticker gedaan hoor. Idd lijkt het me nog veel lelijker als hij er half af is of zo. We kijken er wel overheen.
En dat scheren...Dat gaat hier idd op de tast en dan maar hopen dat het een beetje netjes is!
Hier trouwens sinds vrijdag ook aan de antibiotica vanwege een blaasontsteking, maar ik heb soms het idee dat het alleen maar erger wordt.Maar goed, kuurtje afmaken en sowieso dan as. maandag nog een keer urine inleveren voor de zekerheid.
Ik lag me dat gisteravond in bed ineens te realiseren, midden onder een ruzie met schaapquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:28 schreef Ticootje het volgende:
Miss_sly, wat spannend zeg!
Je bent dan alweer over de 8 weken!!
Ik weet mijn eerste echo nog van 7 weken, je ziet dan een prachtige rijstkorrel. Bij 9 weken was het een boontje. Leuk he?? Als het goed is klopt het hartje zelfs al.. Kan je je dat voorstellen??
Ja weet ik... ik ben dan ook al aan het duimen sinds vrijdag dat dat uit blijft.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
BE, na een antibiotica kuur voor de blaasonsteking kun je weer een schimmelinfectie krijgen.. Gelukkig is die met 1 pilletje te verhelpen.
Spannende he miss-sly? Wij hebben vorige week onze eerste echo gehad. Was ook zoooo bijzonder. Het leek net een Tweety. Groot hoofdje en klein lijfje. Je kon heel duidelijk zien dat het hartje klopte en dat er genoeg vruchtwater om de frummel heen zat. Gelukkig maar!quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:18 schreef miss_sly het volgende:
Aanstaande vrijdag hebben wij onze eerste echo
Dat leek zo ver weg toen ik de afspraak maakte, en nu is het nog maar 4 nachtjes slapen en dan kunnen we de eerste blik werpen op ons roze lammetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |