Hè? Dus ze zijn niet allemaal dat je ze open kan vouwen? Nou snap ik er niks meer vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:50 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe strak het rompertje zit denk ik? Waarom verkopen ze anders uberhaupt rompertjes met geen knoopjes.
Die je open kan vouwen zijn overslagrompers. Je hebt ook gewone rompers die hebben alleen knoopjes aan de onderkant. Die moet je over het hoofd aantrekken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hè? Dus ze zijn niet allemaal dat je ze open kan vouwen? Nou snap ik er niks meer van.
En het is ook niet zo dat alle kindjes standaard gaan huilen van aankleden of dingen over het hoofd aan trekken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hè? Dus ze zijn niet allemaal dat je ze open kan vouwen? Nou snap ik er niks meer van.
Ik denk dat we dat allemaal meer dan eens gaan meemaken...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:18 schreef MeNicole het volgende:
Ik vond die oversslag rompers helemaal niks. Iedere keer dat gekloot, dan weer scheef dicht enzo. Gelukkig vond Mikael aankleden ook niet erg. Enige nadeel met gewone rompers is dat als er poep inzit dat je dat dan via hoofdje uit moet trekken met als gevolg poep tot aan de nek![]()
Maar he dat hoort er allemaal bij![]()
Ik heb er 2. Bij alleen het opvouwen had ik er al ruzie mee. Ze liggen dus ook onderop de stapel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:38 schreef Vicky het volgende:
Ik vond die overslagrompers ook niet fijn.
check.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:41 schreef E.T. het volgende:
Hier ook nooit overslagrompers gebruikt. Ik ben fan van Hema-rompers![]()
Ik had meer moeite met haar volume en het "haal eruit, haal eruit" riep gelijk dat ik hoopte dat ik dat niet zou doen... dan met Filemon. Ik vond zijn reactie wel heel mooi en ook wel wat vochtige oogjes hoor. Zelfs mijn lief zat mee te kijken en vond het bijzonder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Kon jij daar gewoon naar kijken? De tranen stromen hier over mijn wangen en ik heb hem op pauze gezet.Niet omdat ik er bang van word, maar ik vind het echt heel heftig om te zien.
En Filemon is idd echt een schatje.Helemaal onder de indruk enzo.
Ik hoop het Nijna!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:54 schreef Nijna het volgende:
Zal dit dan het topic worden waarin Frummel geboren wordt?
Ik wist het zooo zeker, dat ik gewoon verbaasd was vanochtend dat er nog geen post was in dit topic om het te vertellenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:02 schreef Nijna het volgende:
Nou miss_sly, Frummel zit nog gewoon in mn buik hoor.
Overigens heb ik vannacht wel gedroomd dat ik bevallen was. Toen de verloskundige (met haar hele familie) aan de deur stond was kind al geboren en aangekleed en liep ik ook alweer opgefrist en wel rond
. Hehe.
Als je ze wat uitrekt aan de hals kan je ze best naar beneden toe uittrekkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:18 schreef MeNicole het volgende:
Ik vond die oversslag rompers helemaal niks. Iedere keer dat gekloot, dan weer scheef dicht enzo. Gelukkig vond Mikael aankleden ook niet erg. Enige nadeel met gewone rompers is dat als er poep inzit dat je dat dan via hoofdje uit moet trekken met als gevolg poep tot aan de nek![]()
Maar he dat hoort er allemaal bij![]()
Hihi.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wist het zooo zeker, dat ik gewoon verbaasd was vanochtend dat er nog geen post was in dit topic om het te vertellen
en ik meteen kijken of jij dit niet wasquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:02 schreef Nijna het volgende:
Nou miss_sly, Frummel zit nog gewoon in mn buik hoor.
Overigens heb ik vannacht wel gedroomd dat ik bevallen was. Toen de verloskundige (met haar hele familie) aan de deur stond was kind al geboren en aangekleed en liep ik ook alweer opgefrist en wel rond
. Hehe.
Ja Djulian was ook Frummelquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef Nijna het volgende:
Anitra, ik heb het doorgegeven... maare zo te horen heb jij ervaring met frummels???. .
Ja dat dachten ij ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:08 schreef Nijna het volgende:
Anitra, onze frummel heeft 2 eigenwijze ouders... en - en - is +, dus ik heb nog enige hoop dat het misschien wel een heel klein beetje mee zal vallen...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |